بیسل

آیا به خرید جاروبرقی رباتیک نیاز دارید؟

آیا به خرید جاروبرقی رباتیک نیاز دارید؟

یک جاروبرقی رباتیک می تواند مانند یک دستیار قدرتمند تمام کف منزل شما را به طور کامل جارو کند. نظافت کف منزل یکی از کار های پر زحمت خانه است و با خرید جاروبرقی رباتیک بیسل شما می توانید خود را از زحمت این کار خلاص کنید. در این مقاله می خواهیم به یکی از اصلی ترین سوالات مشتریان یعنی این سوال اصلی که آیا به یک جاروبرقی رباتیک نیاز دارید؟ پاسخ دهیم.

مزایای خرید جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی های رباتیک در حقیقت دستگاه های تمیز کننده کوچکی هستند که بدون کوچکترین کمکی از سمت شما و به صورت مستقل و خودکار کف منزل را جارو می کنند. تنها کاری که شما باید برای این ربات های هوشمند انجام دهید این است که به صورت دوره ای دستگاه را تمیز کنید.

جاروبرقی های رباتیک بسیار کوچکتر از جاروبرقی های دستی هستند و شما می توانید به سادگی آن ها را جابجا کنید و در طبقات مختلف و اتاق های مجزا استفاده کنید.

اصلی ترین مزیت جاروبرقی های رباتیک این است که کف منزل را به جای شما تمیز می کنند و نیازی نیست شما برای جارو کردن کف زمان یا انرژی صرف کنید. به علاوه شما می توانید اکثر این دستگاه ها را با توجه به نیاز های خود و منزل تنظیم و برنامه ریزی کنید.

امروزه بیشتر جاروبرقی های رباتیک از طریق گوشی های هوشمند کنترل می شوند تا شما بتوانید حتی زمانی که خانه نیستید یا خواب هستید به دستگاه دستور دهید تا جارو کردن را انجام دهد.

بهترین عملکرد جاروبرقی های رباتیک

بهترین عملکرد جاروبرقی های رباتیک

جاروبرقی های رباتیک نه تنها می توانند کف خانه شما را بدون هیچ مشکلی و با دقت بالا جارو کنند بلکه می توانند بعد از اتمام جارو کردن به پایه شارژر برگشته و برای دستور بعدی شما آماده باشند، به این ترتیب نیازی نیست نگران شارژ نداشتن جاروبرقی شوید. جاروبرقی های رباتیک می توانند زمان تخلیه مخزن زباله را به شما اطلاع دهند و به این صورت فراموش نخواهید کرد تا محفظه را تخلیه کنید.

جاروبرقی های رباتیک نسبت به جاروبرقی های دستی بسیار کم صدا هستند و صدایی که موتور این دستگاه ها تولید می کند اصلا آزار دهنده نیست و از همین رو شما می توانید دستگاه را طوری برنامه ریزی کنید که در شب به جارو کردن کف منزل شما مشغول باشد.

برخی از دستگاه های پیشرفته می توانند سطحی را که قرار است تمیز کنند تشخیص دهند و حتی با توجه به نوع کفی که قرار است جارو شود قدرت موتور را به صورت خودکار تنظیم کنند.

لازم به ذکر است که جاروبرقی رباتیک هیچ آسیبی به حیوانات خانگی نمی زند و حتی حیوانات خانگی شما با آن سرگرم نیز خواهند شد.

ضرورت خرید جاروبرقی رباتیک

افراد شاغل یا پر مشغله می توانند با استفاده از جاروبرقی های رباتیک زمان نظافت منزل را کاهش داده و با خیال راحت به کار های دیگر خود بپردازند.شما می توانید این ربات ها را در تمام اتاق ها یا طبقات منزل و محل کار خود استفاده کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

برای افرادی که نمی توانند جاروبرقی های دستی سنگین و پر زحمت را حمل کنند استفاده از جاروبرقی های رباتیک بهترین گزینه است. سالمندان یا افرادی که نمی توانند کار های سنگین مانند جارو کردن را انجام دهند می توانند با تهیه یک جاروبرقی رباتیک تمام نظافت کف منزل را به این دستگاه واگذار کنند.

بهترین جاروبرقی های موجود در بازار با اینکه قیمت بالاتری دارند ولی قابلیت هایی که ارائه می دهند می تواند بسیار کاربردی باشد. به طور مثال با قابلیت یکپارچه سازی می توانید از خانه خود یک نقشه کامل به دستگاه ارائه دهید تا به صورت کامل جارو کند، به علاوه باتری های با کیفیت بالاتری که بیشتری عمر می کنند و تخلیه خودکار مخزن زباله نیز می تواند بسیار کاربردی باشد.

برای چه خانه هایی مناسب است؟

یکی از اصلی ترین سوال هایی که باید قبل از خرید یک جاروبرقی رباتیک از خود بپرسید این است که آیا جاروبرقی های رباتیک برای خانه من مناسب هستند؟ چیدمان شلوغ خانه یکی از اصلی ترین موانع برای جاروبرقی های رباتیک است. ممکن است فرش ها و موکت های شما هم سطح نباشند یا در کنار دیوار ها فضای حرکت برای جاروبرقی وجود نداشته باشد. چیدمان های شلوغ و عجیب می تواند کارایی جاروبرقی رباتیک را کاهش دهد و مشکل ایجاد کند.

اغلب خانه ها ممکن است ترکیبی از فرش، موکت،کاشی و چوب داشته باشند و برای برخی مدل های جاروبرقی جابجایی از سطوح ناهموار مشکل است و شاید نتواند مسیر را ادامه دهد. در هنگام خرید به این نکته دقت داشته باشید که جاروبرقی های رباتیک نمی توانند از پله ها یا ناهمواری ها عبور کنند.

یکی دیگر از نکاتی که باید دقت داشته باشید این است که مسیر عبور جاروبرقی های رباتیک نباید با اشیا کوچک و  بزرگ پوشیده شده باشد، به خصوص کابل های برقی که می توانند مشکلات جدی ایجاد کنند.

در صورتی که در خانه شما بچه های خردسال زندگی می کنند حتما به شلوغی هایی که روی کف ایجاد می کنند عادت دارید، ولی برای عملکرد بهتر جاروبرقی های رباتیک بهتر است که کف را خلوت کنید و اجازه دهید که ربات به سادگی حرکت کند.

یکی از اصلی ترین مشکلات جاروبرقی های رباتیک در خانه هایی که حیوانات خانگی زندگی می کنند این است که مدفوع سگ و گربه توسط ربات ها قابل تشخیص نیست. جاروبرقی های رباتیک می توانند خرابکاری های حیوانات یا غذا هایی که روی زمین ریخته شده را در خانه پخش کنند و یک مشکل بزرگ دست کنند.

جاروبرقی های رباتیک بیسل

در صورتی که احساس می کنید به یک جاروبرقی رباتیک برای نظافت منزل خود نیاز دارید می توانید به جاروبرقی های رباتیک بیسل اعتماد کنید. جاروبرقی های رباتیک بیسل از محبوب ترین جاروبرقی های رباتیک در دنیا هستند.

قیمت جاروبرقی های رباتیک

قیمت جاروبرقی های رباتیک

جاروبرقی های رباتیک بیسل قابلیت های کاربردی و قطعات با کیفیت داشته و شما می توانید برای مدت طولانی از این دستگاه ها استفاده کنید. سنسور های قدرتمند جاروبرقی های بیسل باعث می شود تا این جاروبرقی ها از برخورد و سقوط اجتناب کنند و در مسیر های درست حرکت کنند. جاروبرقی های رباتیک بیسل با الگو های منظم به جارو کردن کف منزل شما می پردازند و به هیچ وجه نقطه ای را جا نمی اندازند یا یک مسیر را دوبار جارو نخواهند کرد.

بیسل مدل های متنوعی از جاروبرقی های رباتیک را با توجه به نیاز های مشتریان طراحی و تولید کرده است به طوری که شما می توانید با توجه به نوع کف، اندازه منزل و…. مدل مناسب به خود را تهیه کنید. جاروبرقی های رباتیک بیسل کارایی بالا و قیمت های به صرفه ای دارند و شما می توانید از این ربات ها به عنوان یک دستیار در نظافت منزل بهره ببرید.

جاروبرقی های رباتیک بیسل می توانند توسط تلفن هوشمند شما کنترل شوند و با اتصال به وای فای شما می توانید حتی زمانی که منزل نیستید روند نظافت را کنترل کنید. در صورتی که برای انتخاب مدل مناسب جاروبرقی رباتیک بیسل به کمک احتیاج دارید می توانید با شماره های ارائه شده تماس حاصل کنید تا مشاوره حرفه ای دریافت کنید.

کلام آخر

خرید جاروبرقی های رباتیک ممکن است برای همه ایده آل نباشد ولی با توجه به سبک زندگی پر مشغله امروزه افراد این ربات ها می توانند کمک بزرگی برای نظافت بی دغدغه منزل باشند. خرید یک جاروبرقی رباتیک می تواند یک سرمایه گذاری برای داشتن خانه ای سالم و تمیز بدون زحمت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *