بیسل

بیسل، بهترین مارک بخارشوی

بیسل، بهترین مارک بخارشوی

یکی از دستگاه‌هایی که در سال‌های اخیر به منظور ضدعفونی کردن سطوح و محیط‌های گوناگون مورد توجه و استقبال خانواده‌های ایرانی قرار گرفته است، بخارشوی بیسل است. این وسیله همه کاره، با دارا بودن قابلیت استریل کردن سطح‌های مختلف، قادر است آلودگی‌های محیطی را تا حد زیادی کم کند. چنانچه به عنوان یک خانم خانه‌دار، به تمیزی و سلامت محیط خانه خود اهمیت زیادی می‌دهید، قادر هستید بخارشوی بیسل را به عنوان بهترین مارک بخارشوی موجود در ایران، خریداری نمایید.

بخارشوی‌ها تنوع زیادی در بازار دارند که موجب می‌شود تا بانوان کدبانو، متناسب با سلیقه و نیاز خود قادر باشند یک محصول پر کاربرد را خریداری نمایند. در این مطلب قصد داریم به معرفی کاربردی‌ترین دستگاه لازم در منزل، یعنی بخارشوی بیسل به عنوان بهترین مارک بخارشوی بپردازیم.

دستگاه بخارشوی چیست؟

بخارشوی‌ها با دارا بودن ترکیب مواد شوینده و آب، قادر هستند با مکش قوی برای سطح‌های گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند. در حقیقت چنانچه قصد داشته باشید برای تمیز کردن موکت، فرش و سطح‌های مسطح، از یک دستگاه پر کاربرد بهره بگیرید، می‌توانید خرید بخارشوی بیسل را مدنظر قرار دهید. بعضی از بخارشوی‌های موجود در بازار، سری متعددی دارند که موجب می‌شود تا قادر باشید مبملان، پله‌ها و قسمت‌های درونی ماشین را از آلوگی و گرد و خاک‌ها پاک کنید.

دقت داشته باشید که بیشتر بخارشوی‌هایی که در بازار موجود هستند، از سری‌های گوناگون مثل برس چرخان، برس فلزی و سر حوله‌ای تشکیل شده‌اند که موجب می‌شوند تا سطح‌های غیر مسطح را هم قادر باشید به راحتی تمیز نمایید.

مزایای بخارشوی‌ها

مزایای بخارشوی‌ها

بخارشوی بیسل، بهترین بهترین مارک بخارشوی موجود در بازار

یکی از کالاهای برقی ویژه و فوق‌العاده، بخارشوی بیسل می‌باشد. در دنیای امروز بخارشوی‌ها نقش بسیار مهمی در نظافت خانه دارند. با دارا بودن بخارشوی قدرتمند، قادر هستید بسیار ساده و در کمترین زمان ممکن، سطح‌های گوناگون را بدون آسیب دیدگی به آسانی تمیز کنید.

چنانچه قصد دارید یک بخارشوی با کیفیت تهیه کنید، برند دارای اعتبار بیسل، اقدام به تولید یک محصول به نام بخارشوی بیسل کرده است. این محصول نسبت به سایر مدل‌ها، یکی از متفاوت‌ترین و بهترین محصولات شرکت بیسل است که سطح‌های گوناگون را به درست‌ترین شکل ممکن، شستشو می‌نماید.

ضدعفونی خانه با بخارشوی‌ها

ضدعفونی خانه با بخارشوی‌ها

این مدل بخارشوی، با ترکیب ماده شوینده و بخار و مکش بسیار قوی، هم سطح مورد نظر را به درستی تمیز می‌نماید و هم موجب از بین رفتن 99.9% عوامل بیماری‌زا و میکروب‌ها می‌گردد. محبوبیت و پرطرفداری بخارشوی بیسل در ابزار نظافتی در این است که بدون بهره گیری از مواد شیمیایی و فقط با قدرت بخار به آسانی می‌توانید محیط را به آسانی تمیز کرده و عاری از هر گونه آلودگی نمایید.

معرفی اجمالی از بخارشوی بیسل

این دستگاه قابلیت ویژه‌ پاشش و مکش بخار را به صورت همزمان دارد که قادر است کلیه سطح‌ها را از آلودگی پاک نماید؛ البته قادر هستید از این قابلیت استفاده نکرده و فقط از مکش و یا از بخارشوی به صورت تکی بهره بگیرید. برای این مدل پیمانه 500 میلی‌لیتری به منظور پر نمودن مخزن تعبیه کردند. یکی دیگر از خصوصیات این مدل بخارشوی، ابعاد استاندارد آن می‌باشد. همینطور با دسته بلند جدا شونده‌ای که داراست، به آسانی در کمدتان جا می‌شود و محیط و فضای زیادی را اشغال نمی‌نماید.

با قدرت فیلتر آب و توان قدرتمند 1600 واتی موجود، طول عمر و عملکرد دستگاه را بالا می‌برد؛ نه فقط یک محصول حرفه‌ای از نظر عملکردی به حساب می‌آید، بلکه از نظر ظاهری و با ترکیب رنگ نوک مدادی و تیتانیوم، توانسته بر اساس استانداردهای جهانی قابلیت‌های خود را به درستی حفظ نماید. طراحی ارگونومیک دسته بخارشوی بیسل، موجب شده عملکرد حمل و نقل آن راحت‌تر شود؛ به صورتی که هیچ وقت از کار با این بخارشوی احساس خستگی نخواهید کرد.

ویژگی‌های بهترین مارک بخارشوی

عملکرد و فرآیند بهترین مارک بخارشوی بدین شکل می‌باشد:

فناوری آن بدین معنا است که در قدم اول گرد و غبار و خاک را نگه می‌دارد. هوای مکش شده به همراه دیگر زباله‌ها به درون مخزن رفته و باقیمانده هوای خروجی از فیلتر رد می‌شود و هوای تمیز از دستگاه خروج پیدا می‌کند.

این دستگاه قابلیت بخارشوی و مکش را به طور همزمان دارا است؛ علاوخ بر جذب نمودن خاک و گرد وغبار، با یاری فیلتر آب مایعات و آب‌های آلوده را هم جذب کرده و محیط را به طور کامل برای شما خشک می‌نماید.

درون دستگاه، هر نوع ناخالصی که در آب وجود داشته باشد جدا می‌شود تا هیچ گونه آسیبی به بخارشوی بیل وارد نگردد. به یاری فناوری مخزن خشک، زباله‌های خشک جدا می‌گردند. شاخصه با اهمیت این بخارشوی این است که، به منظور نگهداری زباله هیچ نوع پاکتی ندارد و هر چه به وسیله موتور مکیده می‌شود، در مخزن پلاستیکی شفافی جمع‌آوری می‌شود. به منظور حرکتی روان‌تر، 2 چرخ بزرگ در بخش عقبی و 2 چرخ بسیار کوچک هم در بخش جلوتر تعبیه شده است.

بخارشوی دستی

بخارشوی دستی

همینطور فیلتر بهداشتی تعبیه شده، قابلیت شستشو را داشته و قادر هستید بارها از آن بهره بگیرید. چنانچه سطح‌های سرامیکی،سنگی و یا در منزل پارکت دارید، انتخاب بخارشوی بیسل بسیار هوشمندانه می‌باشد؛ زیرا همزمان به طور عالی سطح‌ها را می‌شوید و برای شما برق می‌اندازد.

می‌توانید با این دستگاه اطراف مبل، گوشه‌ها و زیر میز را به آسانی تمیز کرده و رضایت خاطر شما را در کار نظافت انواع سطح‌ها جلب می‌نماید؛ پس می‌تواند سخت‌ترین چربی‌ها و لکه‌ها را نیز از روی سطوح پاک نماید.

مشخصات مهم بخارشوی بیسل

  • بخار آب 100 درجه سانتی‌گراد در این بخارشوی به 30 ثانیه زمان احتیاج دارد.
  • چنانچه محیط خانه یا محل کار شما بزرگ است، این مدل با سیم 7.5 متری کار شما را آسان می‌نماید. این بخارشوی برای نگهداری سیم یک محفظه هم دارد.
  • این دستگاه، امکان خوشبو کردن سطح‌ها توسط پدهای خوشبو کننده را داراست و این قابلیت موجود شده تا منزلی معطر و تمیز داشته باشید.
  • روی دسته بلند این بخارشوی، سه کلید لمسی هوشمندانه برای روشن و خاموش کردن و مقدار قدرت بخارشوی تعبیه شده است.

سخن پایانی

بخارشوی بیسل هم جزء بخارشوی‌های پرطرفدار و پرفروش در دنیا و در ایران بوده و قدرت فوق‌العاده زیادی در تمیزی و نظافت دارد. این دستگاه در عین کارایی بالا و چند منظوره بودن، استانداردهای لازم جهانی برای بخارشوی قدرتمند را دارد.

چنانچه دوست دارید یکی از بهترین بخارشوی‌های موجود در ایران را انتخاب نمایید، بخارشوی بیسل پرفروش یک انتخاب ایده‌آل برای منزل شما می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *