بیسل

جاروی دستی مخصوص فرش

جاروی دستی مخصوص فرش

آیا از نگاه کردن به فرش گرد و خاکی در خانه یا محل کار خسته شده اید؟ آیا از استفاده از محصولات نادرست قالیشویی خسته شده اید؟ ما اینجا هستیم تا با جاروی دستی مخصوص فرش بیسل به شما در حل این مشکل کمک کنیم. فرش ها از وسایل های زیبا برای خانه هستند، اما تمیز نگه داشتن آنها و جمع نشدن گرد و غبار روی آنها بسیار مهم است. مطمئنا آخرین چیزی که می خواهید فرش های بدبو و غبار آلود در خانه شما است. بهترین جاروی دستی مخصوص فرش به شما کمک می‌کنند تا فرش‌های خود را با کمترین تلاش، لطیف و تمییز نگه دارید. جاروی دستی مخصوص فرش، یکی از وسایلی است که باید در کمد نظافت شما داشته باشید.

به عنوان یک جایگزین سریع برای جاروبرقی، یک جاروی دستی مخصوص فرش برای تمیز کردن و یا جلوگیری از گرد و غبار درست قبل از رسیدن مهمانان شما عالی است. جاروی دستی بیسل Bissell Sweeper با قابلیت مانور، سبک وزن و بسیار همه کاره هستند. ایده آل برای از بین بردن گرد و غبار در زمان کوتاه.

جاروی دستی مخصوص فرش یک دستگاه مکانیکی برای تمیز کردن فرش است. اینها قبل از معرفی جاروبرقی محبوب بودند و تا حد زیادی جایگزین آنها شدند. با این حال، آنها همچنان در کاربردهای خانگی و تجاری استفاده می شوند زیرا سبک و بی صدا هستند و کاربران را قادر می سازند تا به سرعت خرده ها را از روی زمین بدون مزاحمت برای مشتریان، بیماران، نوزادان و حیوانات خانگی تمیز کنند.

یک جاروی دستی مخصوص فرش معمولاً از یک جعبه کوچک تشکیل شده است. پایه جعبه دارای غلطک و برس است که توسط یک تسمه یا چرخ دنده به هم وصل شده اند. همچنین یک ظرف برای آشغال ها وجود دارد. چیدمان به گونه ای است که وقتی در امتداد کف خانه فشار داده می شود، غلطک ها می چرخند و برس ها را مجبور به چرخش می کنند. برس ها، خاک و گرد و غبار را از کف به داخل ظرف می برد. جاروی دستی مخصوص فرش غالباً دارای تنظیم ارتفاع هستند که آنها را قادر می سازد تا بر روی سطح های مختلف فرش یا پارکت کار کنند. جاروی دستی مخصوص فرش معمولاً دارای دسته بلندی است تا بتوان بدون خم شدن از آن برای نظافت خانه استفاده کرد.

جاروی دستی

یک جاروی دستی مخصوص فرش معمولاً از یک جعبه کوچک تشکیل شده است

طرح جاروی دستی مخصوص فرش، توسط میویل آر بیسل از گرند راپیدز، میشیگان، ایالات متحده در سال 1876 به ثبت رسید. بیسل در سال 1883 شروع به فروش جاروی دستی مخصوص فرش کرد. نسخه های جدید برقی در آغاز قرن بیستم با باتری های قابل شارژ و موتور الکتریکی برای چرخش غلطک ها و برس ها طراحی شدند.

استفاده از جاروی دستی مخصوص فرش برای هر کسی بسیار آسان است. علاوه بر استفاده انعطاف پذیر، استفاده از سوییپر در فعالیت های روزمره به خصوص در زمینه صنعتی مزایای زیادی دارد. بخش‌های صنعتی و تجاری اغلب از جاروی دستی مخصوص فرش برای حفظ بهداشت محل کار استفاده می‌کنند.

جاروی دستی مخصوص فرش انواع مختلفی دارند، انتخاب جاروی دستی مخصوص فرش مناسب می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند، محیط کار اطراف شما را بهتر تمیز کند و همچنین توانایی افزایش بالقوه سطح بهره وری کسب و کار شما را داشته باشد. جاروی دستی مخصوص فرش وسیله ای است که برای نظافت مکان هایی که تمیز کردن دستی آن دشوار است، مناسب است.

مزایای جاروی دستی مخصوص فرش

در اینجا برخی از مزایایی که هنگام استفاده از جاروی دستی مخصوص فرش آورده شده است:

عمر فرش شما را افزایش می دهد

یکی از مزایای اصلی جاروی دستی مخصوص فرش این است که به افزایش عمر فرش شما کمک می کند. با گذشت زمان، کثیفی، گرد و غبار، مواد حساسیت‌زا و سایر زباله‌ها در فرش جمع می‌شوند و در داخل الیاف فرو می‌روند که در نهایت می‌تواند باعث شکافتن و خراب شدن الیاف شود. حذف این کثیفی و زباله به افزایش طول عمر فرش کمک می کند زیرا گرد و غبار و سایر زباله ها بیشتر از فرش تمیز به فرش کثیف می چسبند.

مزایای <yoastmark https://bissell.ir/wp-content/uploads/2023/04/SWEEPERS3.jpg 900w, https://bissell.ir/wp-content/uploads/2023/04/SWEEPERS3-300x300.jpg 300w, https://bissell.ir/wp-content/uploads/2023/04/SWEEPERS3-150x150.jpg 150w, https://bissell.ir/wp-content/uploads/2023/04/SWEEPERS3-768x768.jpg 768w, https://bissell.ir/wp-content/uploads/2023/04/SWEEPERS3-800x800.jpg 800w, https://bissell.ir/wp-content/uploads/2023/04/SWEEPERS3-400x400.jpg 400w, https://bissell.ir/wp-content/uploads/2023/04/SWEEPERS3-64x64.jpg 64w

به محیط زیست سالم کمک می کند

یک فرش تمیز به محیطی تمیز و عاری از مواد حساسیت زا کمک می کند

برخی از گرد و غبار و آلرژن‌هایی که در الیاف فرش گیر می‌افتند ممکن است به هوای تنفسی راه پیدا کنند و در آنجا مشکلات تنفسی، واکنش‌های آلرژیک و سایر مشکلات سلامتی ایجاد کنند. برای تحقق بهتر این امر می توانید از فرش شوی و موکت شوی های بیسل استفاده کنید. دمای بالای آبی که توسط اکثر متخصصان قالیشویی استفاده می شود، این مواد حساسیت زا را از بین می برد، به طوری که دیگر تهدیدی برای سلامتی محسوب نمی شوند و سطح فرش به طور کامل ضد عفونی می شود.

حذف کامل آلودگی و باکتری

در حالی که جاروبرقی در اطراف خانه بسیار ساده تر از استخدام یک سرویس شستشوی فرش است، جاروبرقی فقط آلودگی های سطح را از بین می برد. بنابراین تمام زباله هایی که با الیاف جاسازی شده اند تا زمانی که تحت درمان حرفه ای قرار نگیرند در آنجا باقی می مانند.

با گذشت زمان، این امر باعث ساییدگی بیش از حد الیاف می شود و سریعتر خراب می شود. باکتری های موجود در فرش نیز می توانند بو ایجاد کنند و تنفس را برای کسانی که با آسم یا آلرژی دست و پنجه نرم می کنند دشوارتر می کند.

<yoastmark https://bissell.ir/wp-content/uploads/2023/04/SWEEPERS4.jpg 900w, https://bissell.ir/wp-content/uploads/2023/04/SWEEPERS4-300x300.jpg 300w, https://bissell.ir/wp-content/uploads/2023/04/SWEEPERS4-150x150.jpg 150w, https://bissell.ir/wp-content/uploads/2023/04/SWEEPERS4-768x768.jpg 768w, https://bissell.ir/wp-content/uploads/2023/04/SWEEPERS4-800x800.jpg 800w, https://bissell.ir/wp-content/uploads/2023/04/SWEEPERS4-400x400.jpg 400w, https://bissell.ir/wp-content/uploads/2023/04/SWEEPERS4-64x64.jpg 64w

جاروی دستی مخصوص فرش، ظاهر کلی اتاق را بهبود می بخشد

آیا می دانستید که فرش های شما به زیبایی اتاق شما کمک می کند؟ همچنین یکی از وسایلی است که بیشترین استفاده از آن می شود. منطقی است، اما بسیاری از مردم به این موضوع، فکر نمی کنند.

در حالی که ممکن است در ابتدا متوجه آن نشوید، اما با گذشت زمان اتاق می تواند کثیف و قدیمی به نظر برسد، فقط به دلیل وضعیت فرش. جاروی دستی مخصوص فرش بیسل نه تنها می تواند الیاف را جدید نگه دارد، بلکه زیبایی اتاق را نیز بهبود می بخشد.

BISSELL® اولین بار در سال 1876 جاروهای فرش را به جهانیان معرفی کرد و امروزه نیز محبوب هستند. جاروهای ما سبک، قابل مانور و شارژی هستند – برای برداشتن کثیفی، خرده‌ها و زباله‌ها از روی زمین، بدون نیاز به جاروبرقی مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *