بیسل

انواع موکت شوهای موجود در بازار

انواع موکت شوهای موجود در بازار

فرش و موکت ها نسبت به کف های کاشی یا پارکت، آلودگی بیشتری جذب می کنند و به سختی نیز شسته یا پاک می شوند. از همین رو امروزه انواع موکت شوها را به دلیل استفاده راحت و ساده و سطح بالای پاکیزگی که ارائه می دهند مورد توجه قرار گرفته اند.

فرش ها با الیاف و بافت متفاوت به روش های شستشوی متفاوتی نیاز دارند و باید در تهیه تجهیزات شستشوی فرش حتما این مورد را در نظر بگیرید. مخصوصا زمانی که بچه های کوچک و حیوانات خانگی در خانه دارید قالی ها و موکت ها بسیار سریع آلوده می شوند و تمیز کردن آنها نیز بسیار دشوار است. در این مقاله قصد داریم تا ماشین های موکت شو را با توجه به سهولت استفاده و عملکرد و قدرت بررسی کنیم.

فرش و موکت شوی های دستی از انواع موکت شوها

اگر تعداد فرش و موکت های کمی دارید یا فقط گاهی نیاز پیدا خواهید کرد تا لکه ها را از بین ببرید؛ یک فرش و موکت شوی بیسل از نوع دستی انتخاب خوبی است و از خرید آن پشیمان نخواهید شد. شاید به نظر برسد که با پر شدن مخزن وزن دستگاه هم بیشتر می شود ولی این تاثیر بسیار کم خواهد بود و اثری بر قدرت و توان دستگاه ندارد.

به طور معمول همراه ماشین شوی های دستی لوازم جانبی مانند برس های مختلف نیز ارائه می شوند که برای پاک کردن گوشه های دور از دسترس و کوسن ها و صندلی های ماشین نیز بسیار کارآمد هستند. در خصوص ماشین های فرش شو زمان خشک شدن قالی ها و موکت ها بعد از نظافت نیز بسیار اهمیت دارد، در انواع موکت شوهای دستی این مورد تا حد زیادی به نوع و ضخامت فرش بستگی دارد ولی به صورت کلی بعد از شستشو باید چند ساعتی زمان بدهید تا قالی ها کاملا خشک شوند.

فرش و موکت شوی های دستی از انواع موکت شوها

فرش و موکت شوی های دستی از انواع موکت شوها

این محصول، محلول را با قدرت بالا به عمق فرش اسپری می کند تا تمام آلودگی را رفع شود و هیچ جای نگرانی باقی نماند.تنها کاری که بعد از کار با این دستگاه ها باید انجام دهید این است که مخزن را خالی کرده و برس ها را از مو و پرز های جمع شده پاک کنید.

استفاده از فرش و موکت شوی بیسل کمک می کند فرش های ارزشمند شما در وضعیت خوبی بمانند و همیشه نو به نظر برسند. با اینکه با شستشو با این محصول فرش ها به طور کامل پاک می شوند ولی هنوز هم توصیه می شوند در فواصل زمانی منظم قالی ها و موکت های خود را به قالیشویی حرفه ای بسپارید.

در این خصوص فرش شوی های دستی می توانند بهترین گزینه باشند ممکن کمی پر سر و صدا تر باشند ولی قطعا دارای مخزن بزرگتر و قدرت بیشتری نیز هستند.

فرش و موکت شوی ایستاده از انواع موکت شوها

اگر قصد دارید به طور منظم و چند بار در هفته از این دستگاه استفاده کنید بهتر است سهولت استفاده را در اولویت های خود برای انتخاب موکت شو قرار دهید. برای نظافت فرش و موکت و مبل های شما یکی از بهترین گزینه های می تواند استفاده از موکت شوی ایستاده باشد.

اگر تمام کف منزل شما با فرش و موکت پوشیده شده است یا حداقل قسمت بزرگی را اشغال کرده است، خرید یک دستگاه فرش و موکت شوی بیسل از مدل های ایستاده می تواند یک انتخاب عالی و سرمایه گذاری هوشمندانه ای باشد. با استفاده از فرش و انواع موکت شوها باز هم نیاز است سالی یکبار فرش ها و موکت ها را به قالیشویی بسپارید، در هر صورت ماشین های موکت شو می توانند لکه ها و آلودگی های عمیق را به سادگی از بین ببرند.

 این مدل ها نیز مانند سایر محصولات این دسته با اسپری کردن محلول های شستشو به عمق بافت فرش و قالی و سپس مکش قدرتمند تمام آلودگی ها و لکه ها را پاک می کنند به طوری که زیبایی فرش های خانه شما را حفظ و از آنها محافظت می کند.

از مزایای این نوع دستگاه های فرش شوی این است که می توانید به سادگی مخزن ها را جدا کرده و تمیز کنید. این دستگاه ها به وسیله برس ها و نازل های اضافی ای که همراه دارند می توانند برای سطوح و کاربرد های مختلف مناسب باشند و در حقیقت کارایی بیشتری داشته باشند.

اگر فضای کوچکی دارید ممکن است این نوع فرش و موکت شوی ها بزرگ و جاگیر باشند و برای شما بهترین انتخاب نباشند، اما با توجه به کارایی بالا این مورد نمی تواند عیب بزرگی محسوب شود.

فرش شوی های قابل حمل

فرش شوی های قابل حمل

فرش شوی های قابل حمل

این مدل از فرش شوی های بیشتر برای پاک کردن لکه ها کاربرد دارد و برای شستشوی تمام فرش ها نمی تواند عملکرد مناسبی داشته باشد، در عوض برای مبل ها و ماشین و پاک کردن لکه ها بهترین گزینه است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که بتوانید آن را در کابینت ها یا کمد یا حتی زیر سینک نگهداری کنید. مخزن آب این مدل دستگاه ها به راحتی جدا و تخلیه می شود.

این مدل های فرش شوی می توانند دمای آب را در حین شستشو کنترل کنند تا بهترین عملکرد حاصل شود و اثری از لکه های سخت باقی نماند. لوازم جانبی همراه این مدل ها باعث می شود این فرش و موکت شوی بیسل برای نظافت کاناپه ها، تشک ها و مبلمان و حتی داخل ماشین مناسب باشد.

استفاده از این مدل ها ساده است و فضای زیادی نیز برای نگهداری اشغال نمی کنند، از همین رو می توانند برای خانه های کوچک گزینه خوبی باشند.

خرید فرش و موکت شوی بیسل

فرش و موکت شوی های می توانند تمام لکه های موجود در فرش و کاناپه یا تشک ها را حذف کنند و به یکی از کاربردی ترین ابزار شستشوی خانه شما تبدیل شوند. هزینه این تجهیزات نسبتا بالا است ولی با در نظر گرفتن کارایی و عمر بالای این ماشین ها، می توان این هزینه را سرمایه گذاری در جهت رفاه خانواده دانست.

پیشنهاد ما خرید فرش و موکت شوی بیسل است که می تواند تمام نیاز های شما در خصوص یک فرش شوی عالی را برطرف کند. فرش و موکت شوی بیسل با طراحی پیشرفته و کارایی بالا نسبت به سایر مدل های مشابه، کاربری آسان و تاثیر فوق العاده ای دارند.

درمورد بوی شوینده ها که ممکن است پس از شستشو باقی بمانند نگرانی نداشته باشید، قطعا هیچ بوی آزار دهنده یا مضر برای شما و کودکانتان با استفاده از فرش و موکت شوی بیسل باقی نمی ماند و این دستگاه به شیوه امن و دقیق به وسیله مکش قوی تمام محلول را به همراه آلودگی ها بیرون می کشد.

برای تهیه فرش و موکت شوی بیسل که یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین برند های موجود در بازار می باشد می توانید با شماره های ارائه شده تماس بگیرید تا ضمن ثبت سفارش راهنمایی های لازم را نیز دریافت کنید.

خرید فرش و موکت شوی بیسل

خرید فرش و موکت شوی بیسل

کلام آخر

با استفاده از فرش و موکت شوی بیسل تمام لکه ها و بو های فرش و موکت از بین می روند و رنگ اصلی فرش ها درخشنده و تمیز دیده می شود. با در نظر گرفتن این موضوع که فرش ها مدام در معرض انواع آلودگی هستند و شما و عزیزانتان نیز در طول روز بارها با این فرش ها و آلودگی آنها برخورد دارید و این مسئله می تواند سلامت شما را تهدید کند؛ خرید فرش و موکت شوی می تواند کمک بزرگی برای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *