بیسل

معرفی جاروبرقی بیسل مدل فدرویت FeatherWeight

جاروبرقی بیسل مدل فدرویت

جاروبرقی یکی از وسایل مهم برای نظافت به حساب می‌آید. چنانچه در پی تهیه جاروبرقی بباکیفیت برای منزل خود هستید، جاروبرقی بیسل مدل فدرویت FEATHER WEIGHT  محصولی از این برند معتبر یکی از گزینه‌های شما است.

این جاروبرقی در ابعاد 110 × 230 × 1100 میلی‌متر و وزن 2.05 کیلوگرم به بازار ارائه شده است. ابعاد فدرویت، این محصول را برای بهره گیری و نگهداری در محیط های متوسط و کوچک مناسب کرده است. قدرت موتوری که بیسل برای این مدل درنظر گرفته است، 360-450 وات بوده که برای استفاده روزانه مقدار خوبی به حساب می‌آید.

گنجایش مخزن این جاروبرقی به وسیله بیسل 0.5 لیتر اعلام شده است. برای جاروبرقی بیسل مدل فدرویت برای نظافت راحتتر، سری برای نظافت میان درزها مهیا شده است. این محصول ضمن بر مصارف خانگی برای بهره گیری در ادارات گزینه مناسبی می‌باشد.

ابعاد و قدرت این محصول این امکان را به شما می‌دهد که قادر باشید یک فضای کوچک و متوسط را به راحای و با سرعت بالاتری تمیز کنید. بیسل برای این مدل کابل 4.6 متر تعبیه شده و با بهره گیری از این کابل شما قادر هستید محیط بیشتری را بدون نیاز به تعویض پریز، تمیز نمایید. این مدل دفترچه راهنما دارد و با بهره گیری از این دفترچه شما کار با این محصول را سریعاً یاد گرفته و قادر هستید از امکانات این محصول بهره بگیرید. یکی از مزیت‌ها و ویژگی‌های این مدل قابلیت استفاده آن به طور جارودستی می‌باشد.

جاروبرقی بیسل مدل فدرویت FeatherWeight

جاروبرقی بیسل مدل فدرویت FeatherWeight

طراحی جاروبرقی بیسل مدل فدرویت

جاروبرقی برای کلیه منازل و ادارات لازم و ضروری است. یک محیط تمیز ضمن بر منتقل کردن احساس خوب، در موارد بهداشتی نیز تأثیر خوبی دارد. جاروبرقی محصولی نیست که هر سال عوض کرده و به همین علت مطلوب است در زمان انتخاب و خرید آن بسیار دقت کنیم و در آخر یک کالای باکیفیت داشته باشیم.

نظافت و تمیزی فضای منزل نه فقط در زیبایی تأثیرگذار است، بلکه در سلامت شما هم نقش پررنگی دارد؛ مخصوصاً در دنیای امروز که بسیاری از بیماری‌ها از راه عدم تمیزی محیط به ما انتقال داده می‌شوند.

محفظه بالای جاروبرقی بیسل مدل فدرویت FEATHER WEIGHT برای بهره گیری در منزل و محیط های متوسط ، انتخابی بسیار مناسب می‌باشد. جاروبرقی بیسل مدل فدرویت یک کالای بسیار باکیفیت و عالی است که کلیه نیازهای شما را رفع می‌کند. در طراحی این محصول به غیر از مسائل فنی، به زیبایی نیز دقت بسیار زیادی شده است. این مدل طراحی مدرن داشته و برعکس بیشتر جاروبرقی‌ها، ظاهر منزل و اداره شما را زشت نخواهد کرد و دیگر احتیاجی به مخفی کردن جارو در کمد نیست!

این محصول وزنی برابر 2.05 کیلوگرم داشته که برای یک جاروبرقی مقدار بسیار ایده‌آلی است. این طراحی اندازه و ابعاد، به منظور جابجایی این محصول در منزل شما را به دردسر نمی‌اندازد. دقت داشته باشید گنجایش مخزن این جاروبرقی حدود 0.5 لیتر می‌باشد.

ابعاد طراحی شده برای این کالا با قدرت و کارایی آن همخوانی دارد. به لطف تکنولوژی استفاده شده در ساخت این محصول و موتور 360 – 450 واتی آن ، این دستگاه قدرت مکش خوبی پیدا کرده است. توان مکش تعیین شده برای این مدل 83.4 ایر وات اعلام شده که این میزان برای بهره گیری روزمره از این محصول مقداری مناسب است. مخزن این مدل به طور شفاف بوده و شما می‌توانید مقدار پرشدن آن را دیده و احتیاجی به نمایشگر نخواهید داشت.

طراحی جاروبرقی بیسل مدل فدرویت

طراحی جاروبرقی بیسل مدل فدرویت

برای این مدل رنگ‌های آبی و بخش‌هایی هم خاکستری استفاده شده است. برای جابجایی راحتتر در بخش پشت این جارو دو چرخ سایز متوسط تعبیه شده است. این چرخ‌ها حرکت و تغییر جهت این جارو را در زمان نظافت آسان‌تر می‌کند. دقت داشته باشید که ابعاد این کالا به گونه‌ای است که شما می‌توانید به راحتی جاروبرقی بیسل را در کمد جای دهید؛ البته ظاهر آن از زیبایی خوبی برخوردار بوده و شما می‌توانید این جارو را در اتاق گذاشته و زیبایی منزل یا اداره خود را حفظ کنید.

یکی از مزایای این کالا طول سیم آن است. این کابل برای بهره گیری در محیط های بزرگ بسیار کارآمد است. شما در زمان نظافت با این کالا دیگر نیازی به عوض کردن پریز ندارید؛ چرا که این کابل به شما قدرت مانور زیادی می‌دهد. بیسل در طراحی این کالا به آناتومی بدن دقت زیادی داشته است. شما با بهره گیری مکرر از این جارو آسیبی به کمر و ستون فقرات شما وارد نمی‌شود.

بنابرای نیازی به خم شدن بیش از اندازه نخواهید داشت. این کالا از کلیه استانداردهای جهانی پیروی کرده است. بر روی دسته این مدل دستگیره‌ای تعبیه شده که به شما قبلیت جدا کردن دسته را می‌دهد. شما در زمان استفاده از این جارو بدون دسته، می‌توانید این کالا را روی کلیه سطوح کشیده و یک جاروی دستی داشته باشید.

در زمان استفاده از این کالا در نظر داشته باشید که این مدل قابلیت جذب مایعات را نداشته و چنانچه در زمان نظافت متوجه مایعات شدید، اول می‌بایست سطح خیس را خشک کرده وبعد از جاروبرقی ساتفاده کنید تا به موتور آن آسیبی وارد نگردد.

امکانات جاروبرقی بیسل

یکی از امکانات این مدل سری تهیه شده برای آن به وسیله بیسل استاین است که این سری کارآمد و مفید وسیله‌ای مناسب برای تمیز کردن لبه‌های دیوار و درزها است. این محصول نه تنها کلیه سطوح را تمیز می‌کند، بلکه بهره گیری از آن به کف منزل شما آسیبی وارد نخواهد کرد. مخزن این مدل بسیار مناسب بوده و شما نیازی به خالی کردن مداوم آن ندارید؛ بنابراین کارهای خود را راحتتر و سریعتر انجام می‌دهید.

جاروبرقی بیسل دارای دسته‌ای از جنس آلیاژ فلز است. بهره گیری از این جنس دارای کیفیت، باعث افزایش ماندگاری این جاروبرقی شده است. دسته این محصول به گونه‌ای ساخته شده که روی آن اثر انگشت باقی نمی‌ماند و از استحکام بالایی هم برخوردار است. با بهره گیری از این کالا شما به کلیه نقاط خانه برای تمیزی و نظافت دسترسی خواهید داشت.

تنها کافی است ضمن توجه به نیازهای خود و سطحی که روی آن کار می‌کنید از سری تعبیه شده استفاده کنید. برای نظافت مبلمان می‌توانید از حالت دستی این مدل بهره بگیرید. بر روی این مدل دو کلید قرار گرفته که یکی از این کلیدها برای خاموش و روشن کردن دستگاه است که به رنگ قرمز طراحی شده و کلید دیگر برای جداسازی مخزن جاروبرقی استفاده می‌شود.

امکانات جاروبرقی بیسل

امکانات جاروبرقی بیسل

در پشت دسته این مدل گیره‌ای تعبیه شده است؛ آن هم برای وقتی که قصد دارید سیم را جمع کرده تا بتوانید از آن استفاده کنید. نبود سیم جمع کن خودکار در این مدل حس می‌شود؛ با این وجود این امکان برای کوچکتر شدن ابعاد جاروبرقی بیسل صورت گرفته است.

زمانی که دسته را از جارو جدا کنید و از جارودستی کوچک استفاده داشته باشید، متوجه دستگیره‌ای می‌شوید که ابعاد بسیار مناسبی دارد. این دستگیره به گونه‌ای طراحی شده که کلیه افراد با سایزهای مختلف دست، به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. چنانچه شما به دنبال یک جاروبرقی باکیفیت و زیبا هستید که سال‌ها بتوانید از آن استفاده کنید، این مدل یک انتخاب مناسب برای شما می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *