بیسل

معرفی جاروبرقی بیسل مدل کراس ویو Crosswave Cordless Pet

معرفی جاروبرقی بیسل مدل کراس ویو Crosswave Cordless Pet

قصد دارید یک جاروبرقی متفاوت را خریداری نمایید؟ جاروبرقی بیسل مدل کراس ویو Crosswave Cordless Pet یکی از بهترین و متفاوت ترین محصولات شرکت بیسل می‌باشد که توانسته در این زمان کم، ضمن بر بدست آوردن انواع جوایز در زمینه طراحی و عملکرد، جای خود را در منازل زیادی باز کند.

اینک مفتخر هستیم تا این جاروبرقی را با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهیم. یک جاروبرقی خلاقانه و همه کاره که انواع سطوح را به بهترین شکل ممکن، همزمان هم جارو می‌کشد، هم شستشو می‌دهد و جایگزین بسیار خوبی برای جاروبرقی‌های رایج خانگی است.

تکنولوژی استفاده شده در این مدل موجب می‌شود که با صرف نصفی از انرژی و زمان به نسبت جاروبرقی‌های رایج دیگر، سطوح سخت را به طور خاص و ویژه تمیز کنید؛ البته جاروبرقی بیسل مدل کراس ویو شارژی پت تنها سطوح سخت را تمیز نمی‌کند، بلکه قادر هستید از آن برای تمیزکردن و نظافت موکت و فرش هم بهره بگیرید.

بهترین مارک جاروبرقی

بهترین مارک جاروبرقی

بر روی دسته جاروبرقی بیسل مدل کراس ویو، امکان تنظیم نمودن حالت سطوح سخت و یا نرم وجود دارد. این مدل دو تانک مجزا برای نگهداری آب کثیف و تمیز دارد. آب تمیز در یک تانک جداگانه و آب کثیف و زباله‌ها هم در یک تانک دیگر ذخیره می‌گردند.

بدین شکل، هیچ زمانی آب کثیف روی سطوح جاروکشیده شده نخواهد ریخت. همینطور رول تمیزکننده با کارکرد دوگانه و چرخش 3000 دور در دقیقه، کلیه گرد و خاک و عبار و آلودگی‌ها را به طور عمقی از کلیه سطوح برداشته و سطحی تمیز و عاری از هر نوع لکه و کثیفی در مدت زمانی بسیار کم به شما تحویل می‌دهد.

امکانات و طراحی ظاهری جاروبرقی بیسل مدل کراس ویو

بیسل در طراحی این جاروبرقی سنگ تمام گذاشته است! نه فقط این مدل محصولی حرفه‌ای از نظر کارکرد به حساب می‌آید، بلکه از نظر ظاهری هم با یک جاروبرقی مدرن و زیبا طرف هستیم. جاروبرقی بیسل روی یک سینی خاک ریز قرار می‌گیرد و ثابت می‌شود. دسته طراحی شده در این مدل با دارا بودن 2 کلید لمسی هوشمند برای انتخاب نوع سطح، یک کلید مکانیکی نیز برای روشن کردن در خود جای داده است.

طراحی ارگونومیک دسته، کار جاروکشی و حمل و نقل آن را راحتتر کرده؛ به صورتی که هیچ وقت از کارکردن با این جاروبرقی خسته نخواهید شد. به منظور حرکتی روان‌تر در این مدل، 2 چرخ بزرگ در بخش عقبی و 2 چرخ بسیار کوچک هم در بخش جلوتر تعبیه شده است.

طول کابلی که بیسل برای این مدل درنظر گرفته است، 7.5 متر بوده و شعاع عملکرد مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ ضمن بر این، برعکس بعضی جاروبرقی‌ها کابل در این مدل اصلاً دست و پاگیر نبوده و زمان جاروکشیدن مزاحم کار شما نخواهد شد. صدای این مدل حدود 80 دسی‌بل است که مناسب بنظر می‌رسد؛ همینطور فیلتر بهداشتی قرار داده شده هم قابلیت شستشو دارد و قادر هستید بارها از آن استفاده کنید. هنوز برای خرید این جاروبرقی قانع نشده‌اید؟

بدون شک اگر سطوح سنگی، پارکت، سرامیکی یا موکت در منزل دارید، جاروبرقی بیسل مدل کراس ویو انتخابی هوشمندانه برای شما می‌تواند باشد؛ زیرا علاوه بر جارو زدن کامل همزمان به طور عالی هم این سطوح را شسته و برق می‌اندازد. این جاروبرقی با طراحی خاص خود، جایزه RedDot 2017 را در کوله بار افتخارات خود به همراه دارد، به آسانی می‌تواند رضایت خاطر شما را در اموز نظافتی جلب نماید.

امکانات و طراحی ظاهری جاروبرقی بیسل مدل کراس ویو

امکانات و طراحی ظاهری جاروبرقی بیسل مدل کراس ویو

با پاک کننده بی‌سیم 3 در 1 متقاطع بیسل از محدودیت‌های سیم خلاص شوید. ایده‌آل برای نظافت منظم و معمولی و همینطور آن دسته از اتفاقات کثیف که به راحتی در یک منزل خانوادگی فعال، رخ می‌دهد. 25 دقیقه زمان اجرا بدون توقف به شما این امکان را می‌دهد تا بصورت همزمان چندین اتاق و انواع کف را در منازلی با اندازه متوسط جاروبرقی، شستشو و خشک کنید.

با لمس کردن یک دکمه، قادر هستید بصورت یکپارچه از تمیز کردن کف‌های سخت به جاروکشی و طراوت فرش‌های محل خود همه با یک دستگاه تغییر دهید. یک باتری قدرتمند 36 ولتی لیتیوم یونی تضمین می‌نماید که در کل فرآیند تمیزی، عملکرد ثابتی داشته باشید و از آزادی بی‌سیم لذت ببرید.

ماشین الهام گرفته از حیوانات خانگی

به صورت خاص برای خانه‌های دوست‌داران حیوانات خانگی طراحی و توسعه یافته است. این بصورت خاص برای از بین بردن موی حیوانات خانگی، خاک و گرد و غبار مخصوصاً مواردی که به وسیله دستگاه آشفتگی چهارپای شما باقی می‌ماند، مثل اثر گل‌الود پنجه برای تمیزکردن منزل شما طراحی شده است.

مشخصات کلی جاروبرقی بیسل مدل کراس ویو شارژی پت Crosswave Cordless Pet

  • دارای وزن : 4.9 کیلوگرم
  • دارای ابعاد : 21 × 30 × 116 سانتی‌متر
  • دارای مدل : 2588
  • دارای قدرت موتور : 250 وات
  • دارای قدرت مکش: 20 ایروات
  • دارای گنجایش مخزن تمیز : 0.82 لیتر
  • دارای گنجایش مخزن کثیف: 0.62 لیتر
  • دارای قدرت صدای: 80 دسی‌بل
  • دارای ولتاژ باتری : 36 ولت
  • دارای باتری : 28 دقیقه

ویژگی جاروبرقی‌های بدون کیسه

  • بدون احتیاج به تعویض کیسه‌ها
  • جمع و جور و راحت برای استفاده
  • قدرت مکشی قوی‌تر و بهتر
  • به دلیل عدم وجود کیسه در این جاروبرقی‌ها، قطعا برای شما به‌صرفه‌تر می‌باشد.

مزیت‌های جاروبرقی بیسل مدل کراس ویو

  • قدرت مکشی بهتر و بالاتر در جاروبرقی بیسل
  • مخزن‌ها به آسانی و به راحتی خالی می‌شوند
  • موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌گردد
  • برای استفاده راحت و بدون دردسر است
مزیت‌های جاروبرقی بیسل مدل کراس ویو

مزیت‌های جاروبرقی بیسل مدل کراس ویو

کدام یک از جاروبرقی‌های بدون کیسه را می‌بایست انتخاب کرد؟

زمانی که به دنبال یک جاروبرقی فاقد کیسه هستید، تعدادی فاکتور دارای اهمیت وجود دارد که می‌بایست درنظر بگیرید. 2 نکته زیر به شما در انتخاب نوع مناسب آن یاری می‌رساند.

فیلتراسیون

فیلترها قسمت مهمی از جاروبرقی‌ها هستند؛ چرا که نقش پررنگی در از میان بردن موثر گرد و خاک و آلودگی در محیط دارند. به همین علت است که می‌بایست انواع فیلترهای موجود در جاروبرقی را بررسی کنید. مطلوب است به دنبال جاروبرقی‌ای بروید که دارای فیلترهای هپا باشد؛ چرا که ناخالصیهای مضر را گرفته و آن‌ها را به درون اتاق پرتاب نمی‌کند.

هر نوع جاروبرقی‌ای که برمی‌گزینید، از یاد نبرید که پیش از تصمیم‌گیری نهایی برای انتخاب بهترین جاروبرقی، تحقیقات کاملی انجام دهید. در پی محصولی باشید که نه فقط گرد و خاک و زباله را از بین می‌برد، بلکه قیمت مناسب و به صرفه‌ای هم داشته باشد.

قدرت مکش

مهم‌ترین نکته‌ای که می‌بایست بررسی کنید، قدرت مکش جاروبرقی است. جارویی را برگزینید که قدرت مکش بیشتری داشته باشد؛ چرا که در مقایسه با دستگاهی با قدرت مکش کمتر، به آسانی می‌تواند گرد و خاک و کثیفی بیشتری را جذب نماید. همینطور موجب می‌گردد تا جاروبرقی‌ها، موی حیوانات خانگی و کثیفی‌ها را از پله‌ها، گوشه‌ها و دیوارها و مناطقی که به دشواری قابل دسترسی هستند، پاک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *