بیسل

آیا نیازی به خرید موکت شوی هست؟

آیا نیازی به خرید موکت شوی هست؟

امروزه موکت شوی های خانگی بسیار کاربردی هستند و می توانند کمک بزرگی به نظافت منزل کنند به خصوص در خانه هایی که تعداد فرش های زیادی وجود دارد یا تعداد اهالی منزل زیاد است. موکت شوی ها می توانند تمام آلودگی و لکه ها را به طور موثری حذف کنند به طوری که حتی بهترین و قوی ترین جاروبرقی ها نیز قادر به این درجه از نظافت فرش و قالی نیستند. با توجه به هزینه بالای این دستگاه های کاربردی ممکن است این سوال پیش بیاید که برای هر خانه ای خرید موکت شوی ضروری است؟ در این مقاله با بررسی دلایل و فواید خرید موکت شوی به شما در یافتن پاسخ این سوال کمک خواهیم کرد.

موکت شوی چیست؟

ابتدا بهتر است به بررسی این موضوع که موکت شوی چیست و دقیقا چه کاری می کند بپردازیم. در گذشته که موکت شوی ها به خوبی شناخته شده نبودند اغلب افراد تصور می کردند که این دستگاه کاری همانند جاروبرقی های پیشرفته انجام می دهند، اما روش نظافت این دستگاه کاملا متفاوت است. موکت شوی ها می توانند آب گرم و مواد شوینده را به درون پرز های فرش اسپری کرده و سپس تمام آب و آلودگی را مکش کنند و تمام کثیفی های عمیق را حذف کنند.

امروزه طراحی و کارایی موکت شوی ها به طرز چشمگیری بهبود یافته است و مدل های جمع و جورتری ساخته شدند که برای سهولت کاربری به صورت ایستاده استفاده می شوند. اکثر موکت شوی ها همراه خود برس و سری های کاربری دارند که می تواند بسیار مفید باشد.

علاوه بر موکت شوی های بزرگ که در حال حاضر بسیار محبوب اند، موکت شوی های کوچک و قابل حمل نیز موجود است که بیشتر برای از بین بردن لکه ها استفاده می شوند و برای خانه های کوچک مناسب هستند.

انواع موکت شوهای موجود در بازار

انواع موکت شوهای موجود در بازار

دلایل نیاز به استفاده 

در طول روز به طور مداوم بچه ها روی فرش بازی می کنند و می نشینند، از همین جهت نظافت کامل فرش و قالی ها برای سلامت اعضای منزل امری بدیهی است. از همین رو و با توجه به اهمیت بالای تمیز بودن فرش ها جاروکردن منظم فرش ها ضروری است ولی برای تمیز نگه داشتن فرش ها و موکت ها کافی نیست. در ادامه دلایل قانع کننده نیاز به استفاده از موکت شوی را بیان خواهیم کرد:

  • استفاده از موکت شوی از فرش های شما محافظت می کند: در صورتی که فرش های رنگ روشن داشته باشید حتی کوچکترین لکه ها نیز می توانند مشکل ساز باشند، استفاده از موکت شوی می تواند لکه ها را به آسانی از بین ببرد و ظاهر منزل شما را آراسته نگه دارد. با استفاده از موکت شوی مجبور به تعویض مداوم فرش و موکت هایی که در تمیز نگه داشتن آنها کوتاهی شده را ندارید.
  • بوی نامطبوع را از بین می برد: فرش های آلوده ای که به درستی و برای مدت طولانی نظافت نشوند ممکن است بوی ناخوشایندی به دلیل تجمع باکتری ها در پرز های بلند پیدا کنند. شما ممکن است متوجه بوی نامطلوب نشوید و به آن عادت کنید ولی قطعا مهمانان شما به خوبی می توانند متوجه آن شوند.
  • حساسیت را کاهش می دهد : در فرش هایی که به درستی تمیز نشوند انواع شوره، گرد و غبار و کنه و باکتری می تواند به دام افتاده و رشد کند. اگر نوشیدنی و غذا بر روی فرش و قالی ریخته شود به احتمال زیاد آن فرش می تواندیک مکان بالقوه برای رشد کپک و قارچ باشد. تمام این آلودگی ها می توانند برای کودکان و افراد حساس ایجاد حساسیت و آلرژی کنند.

مزایای خرید موکت شوی

با خرید یک موکت شوی مناست دیگر بابت لکه های غذا و نوشیدنی که اتفاقی بر روی فرش و قالی ایجاد می شوند نگرانی نخواهید داشت. با داشتن یک موکت شوی می توانید هر زمان که نیاز داشتید لکه ها و اثرات روی فرش را به سادگی پاک کنید به این ترتیب فرش های شما همیشه نو به نظر می رسند.با خرید فرش و موکت شوی نیازی به پرداخت هزینه بالا برای خدمات فرش و قالیشویی ندارید و استفاده از موکت شوی می تواند فرش های شما را قبل از مهمانی ها و مراسم به شکل قابل توجه ای تمیز کند.

توجه داشته باشید با استفاده منظم از موکت شوی ها باز هم توصیه می شود که هر سال حداقل دو بار فرش های خود را برای شستشو حرفه ای و کامل به قالیشویی بسپارید.هزینه اجاره این دستگاه ها بسیار پایین است اما توصیه می کنیم در صورتی که به صورت منظم نیاز به اجاره و استفاده از این موکت شوی دارید نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

بدیهی است در صورتی که موکت شوی را چند بار در سال اجاره کنید بعد از 2 سال به همان میزان هزینه کرده اید، اما با خرید در پایان دارایی خواهید داشت.با داشتن یک دستگاه موکت شوی هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارید و نیازی نیست در زمان های شلوغی مانند روز های پایانی سال یا در تعطیلات به دنبال خدمات قالیشویی بگردید. شما می توانید فرش و موکت های خود را هر زمان که نیاز داشتید به سادگی و با کمترین هزینه بشویید.اغلب موکت شوی ها امکان تمیز کردن تشک و مبلمان یا تخت را نیز دارند که این مورد می تواند کارایی را به شدت افزایش دهد. برای اطمینان از قابلیت های دستگاه و کاربرد های آن می توانید به دفترچه راهنمای دستگاه نگاهی بیندازید.

خرید فرش و موکت شوی بیسل

خرید فرش و موکت شوی بیسل

خرید فرش و موکت شوی بیسل

موکت شوی های بیسل از بهترین موکت شوی های بازار هستند که می توانید برای منزل خود تهیه کرده و سطح نظافت و پاکیزگی فرش ها و قالی ها را ارتقا دهید. موکت شوی ها بیسل با طراحی کاربردی و زیبا می توانند به سادگی تمام فرش و قالی ها به خوبی پاک کنند تا هر گرد و غبار و کثیفی از خانه شما بیرون رود.برای استفاده از این موکت شوی های بیسل فقط کافیست فرش ها را جارو کرده و سپس با موکت شوی بشویید.

موکت شوی را تا آب و شوینده مناسب پر کنید و اجازه دهید مکش قوی و قدرتمند دستگاه به طور عمیق با آلودگی ها مقابله کند. موکت شوی های بیسل موتور قدرتمند و مکش بالایی ارائه می دهند از همین رو نیازی نخواهد بود زیاد برای خشک شدن فرش و موکت ها صبر کنید، حداکثر تا یکساعت فرش های شسته شده خشک می شوند و می توانید بر روی آنها راه بروید.در صورتی که درباره خرید یا سفارش موکت شوی های بیسل سوال یا ابهامی دارید می توانید با شماره های ارائه شده در سایت تماس حاصل کرده و مشاوره و راهنمایی حرفه ای دریافت کنید و سفارش خود را نیز به سادگی ثبت کنید.

کلام آخر

فرش ها می توانند به منزل شما جلوه بسیار زیبایی دهند و کف پوش مقاوم و خوبی باشند ولی اگر تمیز نگه‌داشته نشوند، می‌توانند گرد و خاک، ذرات آلودگی و موجودات ریز زیادی را در خود جای دهند. تمیز نگه داشتن فرش ها و موکت ها به وسیله موکت شوی می تواند این مواد حساسیت زا را از بین ببرد و تضمین کند که به سلامت شما آسیب نرسانند. اگر کف خانه شما تماما با فرش پوشیده شده و یا رفت و آمد بر روی فرش ها زیاد است خرید یک دستگاه موکت شوی می تواند تصمیم عاقلانه ای باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *