بیسل

5 دلیل برای اینکه یک جاروبرقی Vac & Steam نیاز دارید

تمیز کردن سطوح با بخار Vac & Steam
جاروبرقی بخارشوی Vac & Steam - جاروبرقی - بخارشوی

جاروبرقی بخارشوی Vac & Steam – جاروبرقی – بخارشوی

جاروبرقی Vac & Steam در سال های اخیر به شکل قابل توجهی محبوبیت پیدا کرده اند زیرا مردم به دنبال راه ساده و موثر تر برای تمیز کردن خانه های خود هستند. در ادامه به 5 دلیل اصلی که باید یک جاروبرقی سه کاره بیسل تهیه کنید می پردازیم.

از بین بردن میکروب ها

برای افرادی که نگران مضرات شوینده های شیمیایی و ضد عفونی کننده های قدرتمند برای بچه ها و حیوانات خانگی هستند، جاروبرقی های سه کاره می توانند بهترین انتخاب باشند. این جاروبرقی ها می توانند با قدرت بخار به ایمن ترین روش سطوح را ضدعفونی کنند. به این ترتیب نیازی به استفاده از مواد شوینده خطرناک برای تمیز کردن سطوح ندارید و می توایند بدون نگرانی در موردن آسیب های این مواد شیمیای، تمام سطوح را از میکروب ها و باکتری ها پاک کنید.

جاروبرقی های بخارشوی می توانند از بخار داغ برای از بین بردن میکروب ها و باکتری استفاده کنند و محیط را تمیز و بهداشتی نگه دارند. این دستگاه های بخارشوی می توانند برای کلینیک های دامپزشکی که نگران خطرات شوینده ها برای حیوانات خانگی هستند مفید باشند.

تمیز کردن موثر و سریع با جاروبرقی Vac & Steam

تمیز کردن لکه ها و آلودگی ها از سطوح و لوازم منزل اغلب سخت و خسته کننده است. اما استفاده از ابزار مناسب می تواند به شما کمک کند تا موثر تر و سریعتر نظافت را انجام دهید.

بخار می تواند به خوبی در سطوح نفوذ کند و سطوح نرم و سخت و حتی اثاثیه منزل شما را تمیز کند. شما می توانید مبلمان خاکی و خاکستری را در عرض چند دقیقه تمیز کنید. جاروبرقی و بخارشوی Vac & Steam تضمین می کند که در نیمی از زمانی که به طور معمول صرف نظافت می کنید، سطوح را دوبرابر تمیز تر کنید.

جاروبرقی و بخارشوی Vac & Steam

جاروبرقی و بخارشوی Vac & Steam

بدون نیاز به مواد شوینده

جاروبرقی Vac & Steam بیسل میتواند تنها با استفاده از بخار داغ در یک حرکت سطوح را ضدعفونی کند. از همین رو نیازی به هزینه اضافی برای مواد شوینده ندارید. دستگاه های بخارشوی دوستدار محیط زیست هستند و می توانند به کاهش استفاده از مواد شیمیایی مضر کمک کنند.

بیسل انواع محلول های مخصوص برای بخارشوی را نیز تولید می کند که می توانند رایحه تازگی و تمیزی به جا گذارند. شما می توانید در صورت تمایل از این محلول های بی خطر استفاده کنید و بوی نامطبوع را از سطوح پاک کنید. بنابراین با استفاده از جاروبرقی و بخارشوی شما می توانید از خانواده، حیوانات خانگی خود و محیط زیست محافظت کنید.

تمیز کردن سطوح مختلف

شما می توانید بر روی انواع سطوح سخت از این بخارشوی استفاده کنید و حتی اثاثیه منزل را نیز به خوبی تمیز کنید. این دستگاه های دوکاره برای خانه هایی که سطوح مختلفی مانند کفپوش، چوب و کاشی برای تمیز کردن دارند مناسب است و می تواند نیاز های مختلف را برآورده کند.

دستگاه های بخارشوی برای تمیز کردن آشپزخانه و حمام نیز ایده آل هستند. شما می توانید با استفاده از قدرت بخار تمام آلودگی ها و لکه ها را از بین ببرید. در صورتی که قصد دارید بر روی سطوح نرم مانند موکت یا مبلمان از بخارشوی استفاده کنید، حتما ابتدا دستورالعمل راهنمای وسیله را مطالعه کنید و مطمئن شوید بخار داغ به آن آسیبی نمی زند.

بهبود کیفیت هوا با جاروبرقی Vac & Steam

جاروبرقی های معمولی می توانند ذرات گرد و خاک و آلرژن ها را در هوا پراکنده کنند. برای افرادی که دچار آلرژی هستند یا سالمندان و بچه ها این ذرات میکروسکوپی می توانند خطرناک باشند و باعث مشکلات تنفسی شوند. بنابراین اگر نگران کیفیت هوای منزل خود هستید یک دستگاه Vac & Steam بیسل میتواند به شما کمک کند که گرد و غبار و آلودگی های موجود در هوا را کاهش دهید و راحت تر نفس بکشید.

نحوه استفاده از جاروبرقی و بخارشوی برای تمیز نگهداشتن منزل

دستگاه Vac & Steam می تواند به صورت همزمان جارو کردن و شستن سطح را انجام دهد. شما با فشردن ماشه روی دسته می تواند بخار را آزاد کنید و به طور همزمان روی ناحیه ای که قصد تمیز کردن آن را دارید، جاروبرقی بکشید. در این مرحله بخار داغ با فشار بالا می تواند به ضدعفونی کردن سطح و حل کردن لکه ها کمک کند. بخار داغ موثر تر از مواد شوینده می تواند بوی نامطبوع سطح را از بین ببرد و منطقه را تمیز کند.

دیوار ها و سقف به طور معمول در هنگام نظافت نادیده گرفته می شوند با این حال با گذشت زمان می توانند گرد و خاک زیادی جمع کنند. دستگاه جاروبرقی و بخارشوی بیسل به شما کمک می کند در کوتاه ترین زمان ممکن دیوارها و سقف را تمیز کنید. این روش نظافت به دلیل عدم نیاز به محلول های شوینده ایمن و ملایم است.

در صورتی که قصد تعویض جاروبرقی قدیمی خود را دارید و می خواهید از مزایای یک دستگاه بخارشوی قدرتمند استفاده کنید، Vac & Steam یک انتخاب عالی برای استقبال از روش های جدید نظافت است. شما می توانید از یک رویکرد سریع، کارآمد و دوستدار محیط زیست استقبال کنید و تمیزی و سلامت خانه خود را تضمین کنید.

این محصول بیسل می تواند تمیز کردن و ضد عفونی کردن را به صورت همزمان برای شما انجام دهد و در زمان باارزش شما صرفه جویی کند. همچنین به دلیل کارایی بالای بخار در تمیز کردن سطوح، برخلاف استفاده از پاک کننده های معمولی تمیز کردن را بسیار سریع تر و کارآمدتر انجام می دهند.

بخارشوی ها می توانند برای صاحبان حیوانات خانگی نیز راهی مطمئن و کارآمد برای مقابله با لکه ها و بوی بد باشند. قدرت بالای تمیز کردن با بخار می تواند خانه شما را از بوی نامطبوع حیوانات خانگی پاک کند تا دیگر نگران آشفتگی ها و تصادفاتی که مکرر اتفاق می افتند نباشید.

 

جاروبرقی و بخارشوی Vac & Steam بیسل

جاروبرقی Vac & Steam بیسل یک ابزار کارآمد برای نظافت سریع و راحت منزل است. شما می توانید به سادگی حالت جاروبرقی یا بخارشوی را انتخاب کنید یا به طور همزمان از آن ها استفاده کنید. جاروبرقی این مدل با قدرت مکش بالا می تواند تمام سطوح نرم و سخت را جارو کند.

جاروبرقی Vac & Steam با ترکیب جاروبرقی و بخارشوی توانسته کارایی آن را افزایش دهد. به این ترتیب به جای تهیه دو دستگاه مختلف و اشغال فضای بیشتری می توانید تمام کارایی آن را در یک دستگاه دریافت کنید. این دستگاه مانند سایر محصولات بی رقیب بیسل می توانند شما را شگفت زده کند و به یکی از پرکاربرد ترین ابزار های نظافت شما تبدیل شود.

جاروبرقی و بخارشوی بیسل چیزی بیشتری از یک ابزار نظافت منزل است و می تواند علاوه بر تمیز کردن سطوح به ضدعفونی کردن آن نیز کمک کند. شما می توانید برای نظافت قسمت هایی که بهداشت آن ها اهمیت دارد از این دستگاه استفاده کنید.

کلام آخر

جاروبرقی و بخارشوی Vac & Steam روشی سازگار با محیط زیست برای تمیز کردن خانه شماست. این دستگاه می تواند میکروب ها و باکتری ها را بدون استفاده از مواد شیمیایی از بین ببرد و سطوح مختلف را به سرعت تمیز کند. با این مزایای کارآمد به راحتی می توان فهمید که چرا این جاروبرقی ها به طور فزاینده در حال محبوب شدن در بین کاربران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *