بیسل

چرا به یک نقطه شوی بیسل نیاز دارید؟

کارایی شگفت انگیز برای تمیز کردن سطوح مختلف با Spotclean pro

ریخت و پاش ها و لکه ها هیچوقت تمام نمی شوند، همیشه حوادث و تصادفات روزمره باعث ریختن نوشیدنی و غذا روی فرش و مبل می شود. استفاده از یک ابزار قدرتمند و سریع می تواند به شما در مقابله با این آَشفتگی ها کمک کند. امروزه فرششوی های قابل حمل به خصوص دستگاه های نقطه شوی محبوبیت بالایی پیدا کرده اند. در این مقاله بررسی می کنیم که این محبوبیت به دلیل تبلیغات گسترده است یا این محصول واقعا ارزش سرمایه گذاری دارد. با ما همراه باشید تا بیشتر با نقطه شوی های بیسل آشنا شوید.

مکش قدرتمند نقطه شوی

این دستگاه ها می توانند مخلوط آب و محلول شوینده را به لکه ها اسپری کنند. سپس با قدرت مکش بالای خود، آب آلوده را بیرون بکشند. به این ترتیب آلودگی از درون الیاف فرش مکش می شود و لکه و بوی بد از بین خواهد رفت. شما می توانید برای مکش بیشتر، چندین بار دستگاه را روی هر قسمت بکشید.

تمیز کردن راه پله های فرش شده

اگر در منزل خود راه پله های فرش شده دارید، دستگاه نقطه شوی بیسل می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. این محصول قابل حمل است و اندازه جمع و جوری دارد بنابراین شما می توانید به راحتی آن را با یک دست بلند کرده و جابجا کنید.تمیز کردن راه پله های فرش شده با دستگاه نقطه شوی بسیار ساده است و شما می توانید در نیم ساعت فرش های تیره و کثیف را دوباره نو کنید.

حیوانات خانگی

حیوانات خانگی کوچک و بازیگوش معمولا آشفتگی ها و تصادفات مختلفی ایجاد می کنند. پاک کردن لکه های غذا و نوشیدنی که ممکن است روزانه روی فرش ها و مبلمان خانه شما ایجاد شود به یک راه حل هوشمندانه نیاز دارد. دستگاه های نقطه شوی می توانند هر لکه ای که دوست پشمالوی شما در روز ایجاد می کند را به سادگی پاک کنند. به علاوه شما می توانید از این محصول برای تمیز کردن مو های حیوانات از مبلمان و تشک نیز استفاده کنید.

SpotClean Pro، دستگاه نقطه شوی مناسب برای فرش و مبل

SpotClean Pro، دستگاه نقطه شوی مناسب برای فرش و مبل

تمیز کردن صندلی های خودرو

صندلی های خودرو معمولا به سرعت کثیف می شوند به خصوص اگر بچه و یا حیوان خانگی داشته باشید. بنابراین باید در فواصل زمانی منظم این صندلی ها را با استفاده از ابزار های مناسب بشویید. دستگاه نقطه شوی بیسل بهترین کارایی را برای تمیز کردن خودرو دارد.  اگر حیوانات خانگی و بچه ها مرتبا صندلی های خودرو شما را کثیف میکنند، این دستگاه نقطه شوی راحت ترین انتخاب است.

دستگاه های نقطه شوی همانطور که از نامشان پیداست برای تمیز کردن لکه ها و نقطه ها استفاده می شوند. با این حال برای تمیز کردن کامل صندلی های خودرو و مبلمان منزل شما کارایی دارند. با این دستگاه شما می توانید در مدت زمان کوتاهی تمام ماشین خود را تمیز کنید. تمیز کردن با این دستگاه سرگرم کننده و راحت است و قطعا بعد از اتمام نظافت از دیدن ماشین تمیز خود لذت خواهید برد.

نگهداری

به دلیل طراحی جمع و جور و کوچک این دستگاه ها، نگهداری آن ها آسان است. شما می توانید این دستگاه را در کمد یا کابینت نیز نگهداری کنید. شما باید بعد از هر بار استفاده از دستگاه، مخازن را تخلیه کنید و شیلنگ و برس ها را بشویید.

شما همراه با دستگاه نقطه شوی بیسل سه سری نازل و دو محلول پاک کننده بیسل دریافت خواهید کرد. سری بزرگ تر برای تمیز کردن قسمت های وسیع و نظافت خودرو مناسب است و سری های کوچک برای تمیز کردن لکه ها کارایی دارند. ابزار براش نیز می تواند به حل کردن لکه ها کمک کند و کارایی نظافت سطوح نرم را افزایش دهد.

آیا می توان از نقطه شوی برای تمیز کردن فرش استفاده کرد؟

دستگاه های نقطه شوی با استفاده از آب و محلول های شوینده می توانند سطوح نرم را به سرعت تمیز کنند. این محصول در حقیقت یک دستگاه فرش شوی قابل حمل و کوچک است که برای پاک کردن لکه های مختلف طراحی شده است.

با اینکه دستگاه های نقطه شوی بیسل کارایی مانند فرششوی دارند، توصیه نمی شود برای سطوح بزرگ مانند تمام فرش مورد استفاده قرار گیرند. عملکرد تمیزکنندگی این نقطه شوی ها فوق العاده است و می توانند با مکش عمیق خود، آلودگی را از عمق سطوح نرم بیرون بکشند.

با این حال کار کردن با این دستگاه ها برای تمیز کردن یک فرش بزرگ دشوار است و می تواند باعث زانودرد و کمردرد شما شود. به علاوه به دلیل اندازه کوچک این نقطه شوی ها شما مجبور خواهید شد که به طور مکرر مخز آب را در حین نظافت پر کنید.

SpotClean Pro، دستگاه نقطه شوی مناسب برای فرش و مبل2

SpotClean Pro، مناسب برای فرش و مبل

خرید نقطه شوی برای سطوح نرم

در پاسخ به این سوال که آیا این دستگاه های نقطه شوی ارزش خرید دارند یا خیر؟ باید توجه داشته باشید که کارایی این محصول تا حد زیادی به نیاز شما بستگی دارد. شما می توانید با فشار دادن ماشه اسپری که روی دسته دستگاه قرار دارد، محلول تمیز کننده و آب را روی سطوح آزاد کنید. این دستگاه ها می توانند آب را در حین نظافت گرم نگهدارند و پاک کردن لکه ها را آسان تر کنند.

طراحی منحصر به فرد نقطه شوی های بیسل باعث شده کار کردن با آن بسیار راحت باشد. به علاوه به دلیل مخزن های جداشدنی، شما می توانید به سادگی مخزن آب را در سینک بشویید و پر کنید. مخزن با یک خط نشانه به شما میزان استفاده از محلول های شوینده را نشان می دهد و از هدر رفتن آن جلوگیری می کند.

همچنین شما می توانید از محلول های شوینده بیسل با عطر های مختلف استفاده کنید. با این شوینده های بیسل رایحه تازگی و تمیزی در فرش و اثاثیه منزل شما باقی می ماند. پاک کردن انواع لکه های شکلات، شربت و غذا از با استفاده از این شوینده ها و نقطه شوی بیسل بسیار ساده است و می تواند برای حفظ ظاهر فرش و اثاثیه رنگ روشن مناسب باشد.

نقطه شوی بیسل

بیسل طیف گسترده ای از ابزارهای نظافت منزل با کیفیت بالا طراحی و تولید کرده است. دستگاه های نقطه شوی بیسل برای مقابله سریع با لکه ها و ریخت و پاش ها مناسب هستند. شما می توانید تمیز کردن فضای داخل خودرو، فرش، موکت و اثاثیه منزل را با این محصول انجام دهید و حتی سخت ترین لکه ها را نیز از بین ببرید.

اکنون زمان آن رسیده است که با ابزار بزرگ و سنگین قدیمی  خداحافظی کنید و یکی از نقطه شوی های بیسل را امتحان کنید. دستگاه های نقطه شوی بیسل از قدرتمند ترین ابزار های تمیز کردن سطوح نرم محسوب می شوند.

این دستگاه های با کیفیت می تواند مقابله با لکه های مرطوب و چسبنده را بسیار آسان تر کند. بنابراین اگر مکررا با آشفتگی ها و لکه های کوچک و بزرگ مواجه می شوید یک دستگاه نقطه شوی بیسل می تواند برای شما کاربردی باشد.

کلام آخر

دستگاه های نقطه شوی بیسل، قابل حمل و سبک هستند و می توانند سخت ترین لکه ها را در زمان کوتاه از فرش و لوازم منزل شما پاک کنند. حوادث همیشه قرار است اتفاق بیفتد و به همین دلیل شما باید ابزار مناسب برای مقابله را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *