بیسل

آیا جاروبرقی های سه کاره ارزش خرید دارند؟

جاروبرقی و زمین شوی Crosswave HF3

جاروبرقی های سه کاره بیسل یک جاروبرقی ایستاده است که می تواند زباله های خشک و تر را به خوبی مکش کند. شما می توانید این جاروبرقی های خشک و تر را برای تمیز کردن گرد و خاک و لکه ها از کف های سخت و فرش و موکت استفاده کنید. در این مقاله با بررسی کارایی ها و مزایای این مدل، ارزش خرید آن را ارزیابی می کنیم پس با ما همراه باشید.

نظافت کف های سخت

جاروبرقی های سه کاره بیسل برای تمیز کردن کف های سخت کارایی مناسبی دارند و می توانند گرد و خاک و موی حیوانات را از این سطوح تمیز کنند. از مزایای این جاروبرقی ها این است که پر شدن مخزن تاثیری بر قدرت مکش ندارد و می تواند بدون افت مکش، زباله های حجیم را نیز پاک کند. مخزن آب داخلی این دستگاه دارای عملکرد پخش مواد شوینده است که اجازه می دهد تا کثیفی های خشک شده را با استفاده از برس رولی خود پاک کند.

این مدل علاوه بر اینکه زباله های کوچک و بزرگ را به راحتی پاک می کند، قابلیت پاک کردن سریع انواع لکه از کف های سخت را نیز دارد و می تواند به شما در تمیز نگهداشتن کاشی های کمک کند. این جاروبرقی سه کاره را نمی توان مانند اغلب جاروبرقی های عمودی به یک جاروبرقی دستی تبدیل کرد. با این حال کارایی بالایی برای نظافت منزل دارد و می تواند یک جایگزین عالی برای جاروبرقی های معمولی باشد.

Crosswave HF3 

Crosswave HF3

کیفیت ساخت جاروبرقی سه کاره بیسل

جاروبرقی های سه کاره بیسل عمدتا از پلاستیک سخت و مقاوم ساخته شده است و دارای یک میله آلومینیومی است که در مقایسه با مدل های مشابه از استحکام بالایی برخوردار است. استحکام و دوام بالای این جاروبرقی های پیشرفته کمک می کند که هنگام عبور دستگاه از سطوح ناهموار مانند فرش کاملا ایمن باشد.

از مزایای این مدل این است که جدا کردن و سر هم کردن آن بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. دسته این مدل های سه کاره دارای یک بافت شش ضلعی است که کار با آن را راحت تر می کند. دکمه های کنترل دستگاه همراه با سوئیچ حالت سطح در بالای دسته و ماشه برای اسپری شوینده در زیر آن تعبیه شده است.

تعمیر و نگهداری جارو چند کاره

قسمت هایی از جاروبرقی که باید به طور منظم تمیز شود، در دسترس هستند به همین دلیل نگهداری و تمیز کردن این دستگاه بسیار ساده است. مخزن گرد و خاک جاروبرقی تنها با فشار دادن یک دکمه باز می شود و شما می توانید به راحتی مخزن را بعد از هر جلسه نظافت تخلیه کنید.

مکانیسم ایمنی جاروبرقی های سه کاره باعث توقف مکش در هنگام پر شدن مخزن می شود و با صدای هشدار به شما اطلاع می دهد تا مخزن را تخلیه کنید. توصیه می شود که مخزن و فیلتر های دستگاه را به خوبی بررسی کنید و اگر زباله های بزرگ در محفظه گیر کرده اند، آن را تمیز کنید. در صورت نیاز می توانید مخزن را جدا کرده و با آب بشویید.

تمیز کردن برس های این مدل جاروبرقی ها نیز بسیار ساده است و با بلند کردن پنجره شفاف می توانید به راحتی به برس ها دسترسی داشته باشید. می توانید برس را جدا کرده و با آب بشویید همچنین باید مو های پیچیده شده به دور برس ها را نیز با استفاده از قیچی جدا کنید.

فیلتر های  قابل شستشو جاروبرقی سه کاره

فیلتر های این مدل جاروبرقی بیسل قابل شستشو هستند و شما میتوانید به راحتی پس از هر بار نظافت، فیلتر ها را جدا کرده و بشویید. در صورت نیاز می توانید از آب به همراه مواد شوینده برای تمیز کردن بهتر فیلتر ها استفاده کنید. فراموش نکنید که هر قسمت  از دستگاه که با آب می شوید باید قبل از قرار دادن مجدد در دستگاه به خوبی خشک شود.

از دیگر مزایای این دستگاه سه کاره این است که شما میتوانید از سینی شستشو همراه دستگاه برای شستن قسمت های مختلف استفاده کرده و اجازه دهید تا به طور کامل خشک شوند. سری دستگاه به راحتی می چرخد و امکان مانور در اطراف میز و صندلی ها را فراهم می کند. سر و صدای این جاروبرقی های سه کاره بیسل تا حدودی زیاد است ولی در مقایسه با مدل های موجود در بازار مناسب است.

جاروبرقیهای سه کاره بیسل قابل حمل هستند و شما میتوانید این دستگاه را بین اتاق ها و طبقات مختلف جابجا کنید. لازم به ذکر است با پر شدن مخزن آب ممکن است وزن آن کمی زیاد شود اما هنوز نسبت به مدل های مشابه بسیار سبک تر است. این مدل دارای یک دسته حمل داخلی نیز می باشد که حمل آن را راحت تر می کند.

قابلیت های پیشرفته

جاروبرقی های سه کاره بیسل می توانند دو حالت مختلف برای تمیز کردن کف ارائه دهند. سوییچ روی دسته جاروبرقی به شما اجازه می دهد یکی از دو حالت ” کف های سخت ” یا ” فرش و موکت ” را انتخاب کنید. به این ترتیب شما می توانید قدرت مکش و مقدار شوینده ای که پاشیده می شود را متناسب با سطوحی که تمیز می کنید تغییر دهید.

سری این دستگاه دارای یک چراغ داخلی نیز می باشد که هنگام فشار دادن ماشه و اسپری مواد شوینده روشن می شود. این چراغ می تواند به شما کمک کند تا گوشه های تاریک را بهتر ببینید و به طور موثر کثیفی ها و لکه ها را از بین ببرید. کارایی این جاروبرقی سه کاره برای تمیز کردن فرش های ضخیم نیز رضایت بخش است و شما می توانید تمام فرش و موکت های منزل خود را با استفاده از این دستگاه تمیز کنید.

BISSELL Cross Wave

جاروبرقی کراس ویو بیسل یک جاروبرقی سه کاره قدرتمند است که می تواند روند نظافت منزل شما را متحول کند. این دستگاه همراه با فیلتر و برس اضافی و محلول شوینده بیسل ارائه می شود. این مدل از جاروبرقی های بیسل علاوه بر کارایی بالا می توانند نظافت کف را به کاری ساده و لذت بخش تبدیل کنند.

ممکن است تصور کنید که جاروبرقی های سه کاره به دلیل اندازه نسبتا بزرگ آن ها برای تمیز کردن زیر میز و صندلی ها مناسب نیستند. اما لازم به ذکر است به دلیل قابلیت بالای مانور این دستگاه ها کمک می کند قسمت های مختلف را راحت تر تمیز کنید و مشکلی با تمیز کردن شکاف ها و گوشه ها نداشته باشید.

جاروبرقی و زمین شوی بیسل Crosswave HF3

جاروبرقی و زمین شوی بیسل Crosswave HF3

جاروبرقی سه کاره بیسل

یکی از پرفروش ترین محصولات بیسل، جاروبرقی های سه کاره آن است. این جاروبرقی ها به دلیل کارایی بالا و ادغام چند ابزار مختلف محبوبیت بالایی دارند. این محصول کاربردی فضای زیادی اشغال نمی کند و کار با آن نیز بسیار راحت است. شما می توانید انواع زباله های خشک و مرطوب را با استفاده از این جاروبرقی به سرعت تمیز کنید.

جاروبرقی های سه کاره بیسل با پخش کردن مواد شوینده بر روی کف می توانند به حل شدن لکه ها از روی سطوح کمک کنند. شما می توانید از حالت ویژه تمیز کردن کف های سخت برای پاک کردن سریع لکه ها از کف های سخت استفاده کنید. پس از تمیز کردن لکه ها، دستگاه می تواند آب را تا حد زیادی مکش کند و سطوح را نسبتا خشک کند.

کلام آخر

یک جاروبرقی سه کاره بیسل می تواند جایگزین چندین دستگاه مختلف شود و کار نظافت را برای شما بسیار راحت تر کند. بنابراین شما می توانید جارو کردن کف های سخت و فرش ها، پاک کردن لکه ها، شستن کف و خشک کردن سطوح را با استفاده از یک دستگاه انجام دهید و نظافت منزل را راحت تر و سریع تر انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *