بیسل

آیا جاروبرقی های رباتیک به وای فای نیاز دارند؟

نظافت خانه با بیسل

با گسترش کاربرد های اینترنت امروزه می توانید در خانه ای هوشمند زندگی کنید. توسعه سریع اینترنت در همه لوازم خانگی مانند چراغ ها و ماکروویو و حتی جاروبرقی ها می تواند سطح رفاه زندگی را افزایش دهد. امروزه اکثر لوازم خانگی می تواند به وای فای اتصال داشته باشند و به سادگی از راه دور کنترل شوند. جاروبرقی های رباتیک از محبوب ترین لوازم خانگی هوشمند هستند که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. یکی از مهمترین مزیت های جاروبرقی های رباتیک پیشرفته قابلیت اتصال به وای فای است و همین موضوع سبب شده برخی از مشتریان به این فکر بیفتند که آیا اتصال جاروبرقی های رباتیک به وای فای لازم است؟ در این مقاله قصد داریم با بررسی کاربرد های این جاروبرقی ها به این سوال پاسخ دهیم.

نحوه کار جاروبرقی های رباتیک

برای درک بهتر اهمیت اتصال به وای فای بهتر است ابتدا با نحوه کار جاروبرقی های رباتیک آشنا شوید و بدانید اساسا یک جاروبرقی رباتیک چگونه کار می کند. جاروبرقی های رباتیک با یک برس غلتکی و یک یا دو برس در کنار که به صورت چرخان کار می کند می توانند تمام کثیفی و گرد و خاک را در مسیر خود پاک کنند.

موتور جاروبرقی های رباتیک می تواند با قدرت مکش بالایی که ایجاد می کند به خوبی تمام آلودگی ها را حذف کند و عملکرد برس های ربات را تکمیل کند. جاروبرقی های رباتیک تمام گرد و غبار و زباله های جمع شده را در یک مخزن زباله نگه می دارند و نظافت منزل شما را به بهترین شکل انجام می دهند.

دلایل خرید جاروبرقی های رباتیک

تقاضا برای تهیه ربات های هوشمند در حال افزایش به گونه ای در آمریکا در تقریبا نیمی از خانه ها می توانید جاروبرقی های رباتیک را پیدا کنید.

جاروبرقی های رباتیک با قابلیت اتصال به وای فای

در دنیای پیشرفته امروز با خانه های هوشمند وجود جاروبرقی های رباتیک با اتصال به وای فای نه تنها تعجبی ندارد بلکه به یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی بدل شده است.اتصال به وای فای می تواند برای راه اندازه دستگاه از راه دور و زمان بندی نظافت بسیار مفید باشد تا بتوانید بدون نگرانی حتی زمانی که در منزل نیستید نظافت را کنترل کنید.

هشدار های تعمیر و نگهداری می تواند برای بالا بردن کارایی دستگاه و افزایش طول عمر جاروبرقی مفید باشد. با اتصال به اینترنت می توانید تمیز کردن خودکار و بازگشت به پایه شارژر را نیز کنترل کنید. در واقع با حسگر های قدرتمند زیادی که جاروبرقی های رباتیک بیسل دارند بدون استفاده از اتصال به اینترنت نیز می توانند در خانه بدون مشکل حرکت کنند و تمیز کاری را انجام  دهند.

برنامه ریزی برای زمان های بعدی تمیز کاری می تواند کمک بزرگی به صرفه جویی در زمان هنگام تمیز کاری کند. با اتصال به اینترنت شما می توانید زمان و مکانی که باید جارو شود را از طریق تلفن همراه هوشمند خود برای روز های آینده مشخص کنید تا ربات طبق همین برنامه کار تمیز کردن را انجام دهد.

استفاده از جاروبرقی رباتیک بدون اتصال وای فای نیز بسیار ساده است فقط کافیست ربات را در اتاقی که می خواهید تمیز شود قرار دهید و دکمه روی دستگاه را بزنید تا تمیز کردن شروع شود.

بدون اتصال به وای فای جاروبرقی رباتیک می تواند تمام منزل را بدون برخورد با موانع یا گم کردن مسیر جارو کند و بعد از اتمام کار به پایه شارژر بازگردد.

جاروبرقی های رباتیک پیشرفته همانند سایر جاروبرقی های رباتیک نظافت را انجام می دهند با این تفاوت که عملکرد ها را بسیار بهتر و خلاقانه تر پیش می برند. جاروبرقی های رباتیک بیسل می توانند به خوبی تمام منزل شما را همانطور که برنامه ریزی شده تمیز کنند.

مزایای اتصال به وای فای

بعد از اتصال صحیح جاروبرقی رباتیک به وای فای می توانید از برنامه های کنترل جاروبرقی بر روی تلفن هوشمند خود استفاده کنید. از این طریق شما می توانید به سادگی شروع و توقف جارو کردن منزل را تعیین کنید.

قابلیت کنترل جاروبرقی از طریق تلفن همراه به شما این امکان را می دهد زمانی که منزل نیستید کار نظافت را انجام دهید و وقتی به خانه برمی گردید با یک خانه تمیز مواجه شوید. جاروبرقی های رباتیک بیسل به سادگی از طریق تلفن های هوشمند کنترل می شود و در کنار قدرت تمیز کنندگی برجسته خود در بین مدل ها و برند های مختلف برتری دارد.

جاروبرقی های رباتیک بیسل از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار هستند و تجربه تمیز کردن کف بدون زحمت و صرف زمان را فراهم می کنند. این جاروبرقی ها با قدرت مکش فوق العاده، کوچکترین گرد و غباری را بر کف منزل شما باقی نخواهند گذاشت و به طور موثری تمام خانه شما را تمیز خواهند کرد.

جاروبرقی های رباتیک بیسل با باتری های قدرتمند خود می توانند کار پاک کردن را به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن انجام دهند. در خانه های بزرگ این جاروبرقی ها می توانند در بین جاروکردن به پایه شارژر برگشته و برای ادامه نظافت شارژ شوند تا بتوانند جارو کردن را از سر بگیرند.

اتصال به وای فای این امکان را فراهم می کند تا بهتر از وضعیت جاروبرقی رباتیک خود آگاه شوید و گزارش های تمیز کردن و حالت های تمیز کردن را بررسی و بر روند نظافت منزل نظارت داشته باشید. یکی دیگر از مزایای اتصال به وای می تواند برای اطلاع از زمان تعویض برس ها و تخلیه مخزن ها باشد تا برای نظافت و تعمیر دستگاه یادآوری هایی را دریافت کنید.

آیا به خرید جاروبرقی رباتیک نیاز دارید؟

آیا به خرید جاروبرقی رباتیک نیاز دارید؟

جاروبرقی های رباتیک بیسل

قابلیت اتصال به وای فای در جاروبرقی های رباتیک بیسل این امکان را فراهم می کند تا بتوانید خانه هوشمند خود را با این ربات ها تکمیل کنید. جاروبرقی های رباتیک بیسل می توانند با 3 برس شامل 1 برس غلطکی اصلی و دو برس چرخان جانبی به خوبی تمام سطح را تمیز کنند.

برخی مدل ها می توانند علاوه بر جارو کردن و مکش گرد و غبار و کثیفی، کار تمیز کردن کف را نیز انجام دهند و لکه ها را به طور موثری از بین ببرند. جاروبرقی های رباتیک پیشرفته به خوبی می توانند مسیر خود را بشناسند و در بین اشیا گیر نمی افتند. سیستم نقشه برداری پیشرفته کمک می کند که از برخورد با موانع اجتناب کنند و نقشه خانه شما و مسیر های تمیز کاری را در حافظه خود ذخیره کنند.

در حقیقت برای حرکت جاروبرقی های رباتیک خانه ها پر از موانع هستند، موانعی مانند پایه های میز و صندلی ها و اسباب بازی های بچه ها و …. ممکن است مانع حرکت جاروبرقی های رباتیک معمولی شوند. جاروبرقی های رباتیک پیشرفته با سیستم مسیریابی و سنسور های فاصله و ارتفاع می توانند برای تمیز کردن کف بدون هیچ مشکلی بین این موانع حرکت کردن کنند.

لازم به ذکر است جاروبرقی های رباتیک بیسل می توانند بدون اتصال به وای فای نیز کار جارو کردن و نظافت را به طور کامل انجام دهند و ضرورتی برای اتصال به وای فای وجود ندارد ولی با اتصال جاروبرقی رباتیک خود به وای فای می توانید از تمام قابلیت های آن بهره ببرید.

کلام آخر

جاروبرقی های رباتیک بدون اتصال به وای فای نیز همچنان می توانند به کار خود ادامه دهند و تمیز کاری را به بهترین شکل انجام  دهند با این وجود کنترل از راه دور و برنامه ریزی برای نظافت می تواند با اتصال به اینترنت تجربه بهتری برای شما ایجاد کنند.در نهایت توصیه می کنیم برای جاروبرقی های رباتیک خود اتصال به وای فای را حفظ کنید تا بتوانید خدمات هوشمند تری را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *