بیسل

بهترین راه برای تمیز کردن عمیق تشک ها

تمیز کردن سطوح با بخار Vac & Steam

 شما نیمی از عمر خود را در رختخواب هستید، از همین رو نظافت تشک ها و تمیز نگهداشتن آن ها ضروری است. با توجه به اینکه شستن منظم تشک ها می تواند زمان بر و سخت باشد، باید به دنبال روشی بهتر و آسان تر باشید. تمیز کردن با بخار یکی از محبوب ترین روش ها برای تمیز کردن تشک محسوب می شود. از همین رو در این مقاله به بررسی مزایای یکی از پرفروش ترین محصولات بیسل یعنی جاروبرقی و بخارشوی تمیز کردن عمیق تشک ها می پردازیم.

جاروبرقی و بخارشوی BISSELL Vac & Steam

یکی از بهترین ابزار ها برای تمیز کردن تشک یا لوازم منزل، BISSELL Vac & Steam است. این محصول یک جاروبرقی و بخارشوی قدرتمند است که می توانید از آن برای نظافت عمیق و ایده آل استفاده کنید.

جاروبرقی قدرتمند

این BISSELL Vac & Steam یک جاروبرقی پرقدرت برای تمیز کردن گرد و غبار و موهای حیوانات است. این دستگاه می تواند به شما کمک کند تا همه آلودگی هایی که در تشک انباشته شده اند را به خوبی جمع کنید. حتی اگر به حیوانات خانگی خود اجازه می دهید که روی تشک ها بازی کنند، این جاروبرقی قدرتمند به طور کامل تمام مو های چسبیده به سطح را جدا خواهد کرد.

ظرفیت بالای مخزن

از دیگر مزایای این مدل، مخزن بزرگ آن است که می تواند آب کافی برای شستشو کامل تشک را فراهم کند. بنابراین می توانید تا 30 دقیقه بدون نیاز به پر کردن مجدد مخزن، تشک ها و مبلمان را با بخار تمیز کنید.

قابلیت کنترل میزان بخار

جاروبرقی و بخارشوی BISSELL Vac & Steam می تواند بخار داغ و پرفشار ایجاد کند. دمای این بخار می تواند تا 400 درجه فارنهایت نیز برسد. این بخار داغ می تواند به اعماق تشک نفوذ کرده و باکتری و میکروب ها را از بین ببرد.

جاروبرقی بخارشوی Vac & Steam - جاروبرقی - بخارشوی

جاروبرقی بخارشوی Vac & Steam – جاروبرقی – بخارشوی

سهولت استفاده

این مدل از جاروبرقی های بیسل به سادگی مورد استفاده قرار میگیرد و استفاده از آن ها پیچیدگی خاصی ندارد. دفترچه راهنما همراه با دستورالعمل های واضح برای کار با این دستگاه ارائه شده است. به علاوه این بخارشوی به سادگی جمع می شود و جمع و جور و سبک است.

مراحل استفاده از بخارشوی و جاروبرقی بیسل برای نظافت تشک

در ادامه نحوه کار با این BISSELL Vac & Steam برای تمیز کردن تشک را با هم بررسی می کنیم:

آماده سازی: در اولین قدم بهتر است سعی کنید که تشک را برای شستشو آماده کنید. در صورت لزوم آن را جابجا کنید و مطمئن شوید که به راحتی می توانید قسمت های آن را تمیز کنید.

اتصالات دستگاه: این جاروبرقی و بخارشوی دارای یک ضمیمه برای تمیز کردن راحت تر گوشه ها و لکه ها است که می توانید برای تمیز کردن تشک از آن استفاده کنید.

جارو کردن: بهتر است ابتدا از حالت جاروبرقی این دستگاه استفاده کنید تا گرد و خاک و موی حیوانات را از بین ببرید و سطح را به طور کامل تمیز کنید تا آماده استفاده از بخار شود.
تمیز کردن با بخار: دستگاه را روشن کنید و اجازه دهید که گرم شود و سپس از آن برای بخار دادن تشک خود استفاده کنید. بخارشوی را به صورت دایره ای حرکت دهید تا سطح را بپوشاند و هرگونه کثیفی را از بین ببرد.

این فرایند استفاده از بخار برای تمیز کردن تشک بسیار موثر خواهد بود. در حقیقت بخار با نفوذ به تشک می تواند آلودگی ها و آلاینده ها را از بین ببرد. دمای بالا حتی می تواند باکتری ها و ویروس ها را تا 99 درصد از بین ببرد و رختخواب شما را بهداشتی تر و سالم تر کند.

سایر کاربردی های بخارشوی BISSELL Vac & Steam

شما می توانید از این محصول علاوه بر تمیز کردن تشک، برای تمیز کردن سایر اثاثیه نیز استفاده کنید. این جاروبرقی در حقیقت ابزار همه کاره و پر قدرت برای هر خانه ای محسوب می شود. BISSELL Vac & Steam با ترکیب قابلیت های تمیز کردن، جاروبرقی و بخارشوی می تواند در نظافت بخش های مختلف موثر باشد.

شما می توانید با این دستگاه گردگیری و تمیز کردن مبلمان و تشک ها و کف را انجام دهید. این محصول بیسل می تواند مزایای زیادی در مقایسه با روش های سنتی نظافت ارائه کند. به علاوه استفاده از این دستگاه آسان است و شما بدون هیچ مهارتی می توانید تشک های خود را با استفاده از آن تمیز کنید. بنابراین اگر به دنبال یک روش موثر برای نظافت رختخواب ها هستید، این BISSELL Vac & Steam می تواند یک انتخاب عالی باشد.

نکات استفاده از بخارشوی بیسل برای تمیز کردن تشک

کار با این جاروبرقی و بخارشوی بسیار ساده است. با این حال رعایت چند نکته ساده می تواند کارایی بخارشوی را افزایش دهد و به شما کمک کند تا طول عمر دستگاه خود را  افزایش دهید.:

  • از ضمیمه های مناسب استفاده کنید تا نظافت را موثر تر و راحت تر انجام دهید.
  • اجازه دهید که سطوح بعد از شستشو به درستی خشک شوند و رطوبت به آن ها آسیب نزند.
  • توصیه می شود از بخار برای تمیز کردن چرم یا مواد مصنوعی استفاده نکنید و حتما پیش از نظافت بررسی کنید که سطحی که قصد تمیز کردن آن را دارید، تحمل بخار داغ را دارد.
جاروبرقی و بخارشوی Vac & Steam

جاروبرقی و بخارشوی Vac & Steam

  • فراموش نکنید که بعد از هر بار استفاده از دستگاه، اتصالات را به خوبی بشویید تا از تجمع مواد معدنی در قسمت های مختلف جلوگیری کنید.
  • تشک هایی با روکش های ظریف ممکن است تحمل دمای بالا را نداشته باشند. بنابراین برای جلوگیری از آسیب به این سطوح، ابتدا روی یک قسمت کوچک که دور از دیدرس قرار دارد بخار را امتحان کنید.
  • دستورالعمل های دفترجه راهنما را دنبال کنید و اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از آسیب به دستگاه انجام دهید.
  • مطمئن شوید که به میزان مناسب از بخار برای تمیز کردن تشک ها استفاده می کنید. زمان طولانی بخار دادن می تواند به سطح آسیب بزند.
  • مخزن را به اندازه توصیه شده پر کنید و دستگاه را نیز به درستی تنظیم کنید.
  • بهتر است به طور منظم سطوح را تمیز کنید و از تجمع آلودگی جلوگیری کنید.
  • اگر تا به حال از بخارشوی استفاده نکرده اید، ابتدا در یک قسمت کوچک دستگاه را تست کنید.

جاروبرقی و بخارشوی بیسل

جاروبرقی و بخارشوی های بیسل یک ابزار عالی برای تمیز کردن سطوح نرم مانند فرش و موکت، مبلمان و تشک ها است. این محصول می تواند به حفظ تمیزی و بهداشت در خانه شما کمک کند. بنابراین اگر به دنبال خرید یک ابزار تمیز کننده باکیفیت هستید که به نظافت خانه شما کمک کند، BISSELL Vac & Steam می تواند یک انتخاب عالی باشد.

بیسل طیف وسیعی از مدل های مختلف بخارشوی و جاروبرقی طراحی و تولید می کند. شما می توانید برای پیدا کردن بهترین مدل متناسب با نیاز خود و مقایسه مدل های مختلف، در سایت ما جستجو کنید. ابتدا نیاز ها و بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس در مورد مدل های مختلف بیسل تحقیق کنید تا بهترین مدل را برای خانه خود پیدا کنید.

کلام آخر

BISSELL Vac & Steam یک ابزار قدرتمند برای تمیز کردن تشک و لوازم داخلی منزل است. این محصول مزایای بسیاری در مقایسه با روش های سنتی نظافت تشک ارائه می دهد بنابراین می تواند یک راه حل موثر و راحت برای تمیز کردن عمیق سطوح مختلف باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *