بیسل

معرفی بهترین جاروبرقی های مناسب برای حیوانات خانگی

استفاده از جاروبرقی برای تشک برای گرد و غبار

یک جاروبرقی مناسب می تواند روند تمیز کردن خانه با حیوانات خانگی را متحول کند. نظافت کف منزل همیشه چالش برانگیز بوده است به خصوص اگر حیوانات خانگی داشته باشید که شوره و مو در اطراف پراکنده می کنند که به سرعت می تواند روی فرش و مبلمان جمع شود. خوشبختانه امروزه جاروبرقی هایی وجود دارد که مخصوص این مشکل طراحی شده اند. در این مقاله برخی از بهترین جاروبرقی های مناسب برای حیوانات خانگی را بررسی می کنیم، پس با ما همراه باشید.

اهمیت انتخاب یک جاروبرقی های مناسب برای حیوانات خانگی

حیوانت خانگی می توانند زندگی شما را شاد تر کنند و دوستان خوبی باشند، با این حال وقتی بحث تمیز نگه داشتن منزل باشد، حیوانات خانگی می توانند چالش های زیادی ایجاد کنند. این دوستان پشمالو می توانند مو و شوره ها را در اطراف منزل پخش کنند. چسبیدن مو ها به مبلمان و فرش ها ممکن است خانه شما را نامنظم و کثیف نشان دهد و حتی باعث آلرژی شود.

از موثر ترین روش ها برای از بین بردن موی حیوانات خانگی، استفاده از جاروبرقی است. لازم است توجه داشته باشید که همه جاروبرقی ها برای جمع کردن این مو ها موثر نیستند و ممکن است نتوانند کارایی لازم را داشته باشند.

امروزه جاروبرقی های مخصوصی برای تمیز کردن مو و شوره حیوانات خانگی طراحی و تولید شده است. این جاروبرقی های پیشرفته به گونه ای طراحی شده اند که مو و شوره حیوانات خانگی را به طور کامل مکش کنند و خانه شما را تمیز و به دور از آلرژی نگهدارند.

نیاز های منحصر به فرد صاحبان حیوانات خانگی

اگر شما نیز صاحب یک یا چند حیوان خانگی هستید، احتمالا اهمیت نظافت منظم منزل، به خصوص در مورد مو و شوره حیوانات را درک می کنید. مو های حیوانات خانگی اگر به سرعت تمیز نشوند ممکن است به مبلمان و فرش ها بچسبند و طیف وسیعی از مشکلات سلامتی ایجاد کنند.

جاروبرقی های کیسه دار در مقابل جاروبرقی های بدون کیسه؛ مزایا و معایب

جاروبرقی های کیسه دار در مقابل جاروبرقی های بدون کیسه؛ مزایا و معایب

بنابراین انتخاب یک جاروبرقی مناسب برای صاحبان حیوانات خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که سگ یا گربه در خانه دارید باید جاروبرقی پیدا کنید که به طور خاص برای کنترل مو و شوره این حیوانات طراحی شده باشند. این جاروبرقی ها مجهز به موتور قدرتمند و مکش قوی هستند و بهترین کارایی را برای از بین بردن مو و شوره حیوانات دارند.

بهترین جاروبرقی برای مو ها و شوره حیوانات

جاروبرقی های بیسل مخصوص حیوانات خانگی:  این جاروبرقی ها به طور خاص برای تمیز کردن مو های حیوانات طراحی شده اند. مکش قدرتمند این جاروبرقی ها به شما کمک می کند سریع و موثر تمام فرش ها و مبلمان را تمیز کنید. این جاروبرقی های علاوه بر تمیز کردن آشفتگی های حیوانات خانگی، می توانند برای تمیز کردن گرد و خاک و آلودگی از تمام خانه نیز کارایی عالی داشته باشند. جاروبرقی های بیسل می توانند برای دسترسی به مناطق صعب و العبور نیز مناسب باشند.

جاروبرقی های دایسون مخصوص حیوانات خانگی: جاروبرقی های دایسون می توانند برای برداشتن موی حیوانات خانگی عالی باشند. دایسون مدل های شارژی نیز دارد که می توانند تا 60 دقیقه ، مکش بالا و قدرتمند ایجاد کنند. این جاروبرقی ها برس های مخصوصی نیز دارند که می تواند به شما در تمیز کردن موثر تر کمک کنند.

جاروبرقی های شارژی شارک: مدل های جدید جارو شارژی شارک برای رسیدگی به مو های حیوانات خانگی طراحی شده اند و به راحتی می توانند مو و شوره حیوانات را از سطوح نرم جمع کنند. موتور قدرتمند این جاروبرقی ها کمک می کند که به یک دستگاه همه کاره برای تمیز کردن کف تبدیل شوند. برخی از مدل های پیشرفته این برند دارای سیستم های فیلتراسیون ضد حساسیت نیز می باشند و شوره و مو را پیش از پراکنده شدن در هوا به دام می اندازند.

جاروبرقی های بیسیم ال جی: جاروبرقی های بیسیم این برند برای جمع کردن مو و شوره حیوانات خانگی از فرش و موکت بسیار موثر هستند. موتور قدرتمند این جاروبرقی ها می تواند بدون هیچ اثری تمام آلودگی ها و گرد و خاک را از بین ببرد. فیلتراسیون پیشرفته این جاروبرقی ها نیز می تواند برای افرادی که از آلرژی رنج می برند مناسب باشد.

جاروبرقی های ایستاده Eureka : نسل جدید این جاروبرقی ها به طور تخصصی برای صاحبان حیوانات خانگی طراحی شده اند. این دستگاه ها می توانند با فناوری پیشرفته خود مو و شوره حیوانات را به راحتی از بین ببرند. کارایی بالای این جاروبرقی ها باعث شده که به دستگاهی همه کاره برای تمیز کردن انواع کف تبدیل شوند.

ویژگی های جاروبرقی 

موتور قدرتمند: از اصلی ترین فاکتور های ارزیابی عملکرد هر جاروبرقی، قدرت مکش آن است. جاروبرقی مناسب برای تمیز کردن آشفتگی های حیوانات باید قدرت کافی برای جمع کردن مو ها از اعماق فرش را داشته باشد.

برس: وجود برس های مناسب می تواند در توانایی جاروبرقی برای جمع آوری موی حیوانات موثر باشد. باید جاروبرقی را انتخاب کنید که برس های مناسبی داشته باشد که تمیز کردن آن ها نیز آسان باشد.

سهولت نگهداری: بهتر است جاروبرقی را انتخاب کنید که تمیز کردن و نگهداری آن آسان باشد. اگر نتوانید دستگاه را به طور منظم تمیز کنید، مو و شوره حیوانات می تواند بوی نامطبوعی در جاروبرقی ایجاد کند.

سر و صدا: در صورتی که در خانه خود حیوانات خانگی دارید باید در هنگام انتخاب یک جاروبرقی مناسب، میزان سر و صدای دستگاه را نیز در نظر بگیرید. بعضی از سگ ها و گربه ها ممکن است با صدای بلند موتور بترسند و اذیت شوند و حتی واکنش های غیرقابل پیشبینی داشته باشند.

جارو شارژی Omnipet

جارو شارژی Omnipet

خرید جاروبرقی بیسل 

اگر در انتخاب جاروبرقی مناسب برای حیوانات خانگی دقت نکنید، ممکن است از نتیجه نظافت راضی نباشید. به علاوه ضروری است که سایر نیاز ها و بودجه خود را نیز در نظر بگیرید. بهترین جاروبرقی برای شما جاروبرقی است که بتواند فرش ها و مبلمان را بدون اینکه اثری باقی بگذارد پاک کند و فیلتر های مناسب برای جلوگیری از آلرژی داشته باشد.

امروزه گزینه های مختلفی از جاروبرقی های شارژی تا مدل های ایستاده قدرتمند، در بازار وجود دارد. بنابراین ضروری است که قبل از تصمیم گیری نهایی و  خرید، مدل ها و برند های مختلف را با هم مقایسه کنید. تحقیق و بررسی مزایا و معایب جاروبرقی های مختلف به شما کمک می کند که گزینه متناسب با نیاز خود را پیدا کنید.

هنگامی که مدل مناسبی را پیدا کردید باید برای اطمینان از عملکرد مطلوب دستگاه، روش درست استفاده از آن را یاد بگیرید. به یاد داشته باشید که تمیز کردن منظم و مراقبت از جاروبرقی می تواند طول عمر آن را افزایش دهد و کارایی مناسب آن را در طول زمان تضمین کند.

کلام آخر

انتخاب یک جاروبرقی مناسب می تواند تفاوت بزرگی در روند نظافت کف ایجاد کند. اگر در خانه خود یک یا چند حیوان خانگی دارید، ضروری است که جاروبرقی مناسبی انتخاب کنید که به طور خاص برای نیاز شما طراحی شده است. مو و شوره حیوانات خانگی به سرعت به فرش و مبل می چسبد و نیاز به یک جاروبرقی مناسب و قدرتمند برای تمیز کردن آن خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *