بیسل

تسلط بر تمیز کردن لکه ها با بخار

آیا دستگاه های بخارشوی ارزش خرید دارند؟

 نظافت با بخار روشی موثر برای از بین بردن لکه های سطوح مختلف منزل است. با استفاده از دستگاه های بخارشوی خانگی شما نیازی به استفاده از مواد شیمیایی یا ابزار های ساینده نخواهید داشت. بخار داغ می تواند سطوح نرم و سخت را به راحتی ضدعفونی و تمیز کند. در این مقاله نکاتی برای تمیز کردن لکه ها با بخار شوی بیسل را در اختیار شما قرار می دهیم پس با همراه باشید.

آماده سازی پیش از استفاده از بخارشوی

قبل از شروع نظافت با بخار، باید منطقه ای که قرار است تمیز شود را با استفاده از یک جاروبرقی یا جارو دستی، تمیز کنید. این کار میتواند فرایند تمیز  کردن با بخار را موثر تر کند و از هرگونه آسیب به دستگاه بخارشوی بیسل شما جلوگیری کند.

آماده سازی دستگاه را فراموش نکنید

دستگاه های بخارشوی بیسل دارای اتصالات مختلفی هستند که هر کدام برای تمیز کردن یک قسمت خاص به شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال برس های گرد برای تمیز کردن کاشی ها مناسب هستند در حالی که ضمیمه های صاف مناسب کفپوش ها طراحی شده اند.

برای اطمینان از انتخاب ضمیمه مناسب، بهتر است دفترچه راهنمای دستگاه خود را بررسی کنید. به این ترتیب می تواند حداکثر کارایی را از دستگاه خود دریافت کنید. به علاوه در دفترچه راهنمای دمای بخار مناسب برای سطوح نیز ذکر شده است که می تواند به شما کمک کند.

دستگاه های بخار شوی چگونه کار می کند؟

دستگاه های بخار شوی چگونه کار می کند؟

بخار بیش از حد می تواند نتیجه معکوس داشته باشد

بهتر است بدانید که بخار زیاد ممکن است آلودگی را افزایش دهد. در حقیقت دستگاه های بخارشوی بیسل می توانند بخار زیادی تولید کنند. بنابراین مهم است که بخار را در فواصل کوتاه اعمال کنید. این ترفند کمک می کند که از خیس شدن بیش از حد سطوح جلوگیری کنید. خیس کردن بیش از حد سطوح می تواند باعث رشد سریع میکروب ها یا آسیب به سطوح شود. بهترین کار این است که بخار را در فواصل کوتاه اعمال کنید تا بخار به سطوح نفوذ کند.

برای تمیز کردن لکه ها با بخار، روی لکه ها تمرکز کنید

زمانی که قصد دارید یک سطح لکه دار را تمیز کنید بهتر است بیشتر روی لکه تمرکز کنید. به عبارت دیگر به جای اسپری کردن همه سطح با بخار می توانید فقط روی لکه ها اسپری کنید. این ترفند به صرفه جویی در مصرف آب و انرژی کمک می کند. به علاوه از اعمال حرارت غیر ضروری نیز جلوگیری می کند. از ضمیمه های دستی بخارشوی بیسل می توانید برای هدف قرار دادن لکه های لوازم منزل و سطوح استفاده کنید.

استفاده از محلول های پاک کننده

حتما شنیده اید که با استفاده از بخارشوی نیازی به استفاده از محبوب های شوینده ندارید. با این حال برخی از لکه های سخت ممکن است که محلول های قدرتمند نیاز داشته باشند. در حقیقت با اینکه استفاده از بخارشوی بیسل روشی موثر برای پاک کردن لکه ها است ولی گاهی استفاده از شوینده ها می توانند ضروری باشد.

شما حتی می توانید محلول های پاک کننده خانگی تهیه کنید. به طور مثال برای کاشی ها می توانید از محلول آب و سرکه استفاده کنید در حالی که برای کفپوش های چوبی صابون و آب مناسب تر است. کافیست محبوب شوینده مورد نظر خود را روی سطح بمالید و اجازه دهید که چند دقیقه بماند. در نهایت با استفاده از دستگاه بخارشوی خود سطح را تمیز کنید.

نظافت کامل سطح را با بخارشوی انجام دهید

پس از پاک کردن لکه ها، بهتر است که سطح را به طور کامل با بخارشوی تمیز کنید. به این ترتیب تمام لکه ها و کثیفی های باقیمانده از بین می رود. همچنین نگرانی بابت باقیمانده احتمالی محلول شوینده نخواهید داشت. بخارشوی بیسل به شما کمک می کند بدون نیاز به خم و راست شدن زیاد، تمام کف را تمیز کنید و مطمئن شوید که همه کثیفی ها و لکه ها از بین رفته اند.

خشک کردن سطوح بعد از استفاده از بخارشوی

پس از تمیز کردن و شستشوی یک سطح باید آن را به طور کامل خشک کنید. رطوبت می تواند باعث رشد سریع میکروب ها و تجمع آلودگی شود. بنابراین بعد از استفاده از بخارشوی می توانید با یک پارچه تمیز و خشک، رطوبت باقی مانده را پاک کنید. به این ترتیب کفپوش ها به دلیل تجمع رطوبت آسیب نخواهند دید و بلافاصله می توانید روی کفپوش ها راه بروید.

نگهداری و تمیز کردن بخارشوی

تمیز و کردن و نگهداری مناسب از دستگاه بخارشوی بیسل به شما اطمینان میدهد که دستگاه شما برای مدت طولانی به طور موثر کار می کند. شما باید فیلتر ها، مخزن ها و ضمائم دستگاه خود را به طور کامل تمیز کنید و از سلامت آنها مطمئن شوید.

تعمیر و نگهداری منظم از بخارشوی تضمین میکند که دستگاه برای سال های آینده کارایی خود را حفظ می کند. بنابراین دستورالعمل های سازنده برای نگهداری دستگاه را نادیده نگیرید و سعی کنید یک برنامه منظم برای نظافت بخارشوی بیسل خود داشته باشید.

تمیز کردن انواع سطوح برای تمیز کردن لکه ها با بخار

شما میتوانید از بخارشوی برای تمیز کردن سطوح ظریف مانند پارچه، فرش و مبلمان استفاده کنید. همچنین استفاده از بخارشوی برای پاک کردن سطوح سخت مانند مرمر، کاشی و چوب و کفپوش های مختلف نیز مناسب است و بدون آسیب زدن به سطح می تواند لکه ها و کثیفی ها را از بین ببرد. به یاد داشته باشید که استفاده نادرست از بخار برای تمیز کردن سطوحی مانند سرامیک یا گرانیت ممکن است باعث ایجاد خراش یا آسیب شود. بخار شدید می تواند باعث تغییر رنگ یا آسیب به برخی سطوح شود بنابراین بهتر است ابتدا روی یک قسمت کوچک تست کنید.

ضدعفونی خانه با بخارشوی‌ها

ضدعفونی خانه با بخارشوی‌ها

بخارشوی های بیسل و تمیز کردن لکه ها با بخار

بیسل یک برند شناخته شده در صنعت تجهیزات نظافت است. محصولات بیسل بازخورد های مثبت زیادی از کاربران دریافت کرده است. بخارشوی های این برند برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن سطوح کارایی بالایی دارند. شما می توانید از بخارشوی های بیسل برای تمیز کردن کف های چوبی، کاشی و انواع کفپوش استفاده کنید.

بخارشوی های بیسل از بخار پرفشار برای از بین بردن لکه ها استفاده می کنند بنابراین لکه ها و کثیفی ها را به راحتی پاک می کنند. با استفاده از این محصول شما نیازی به استفاده از مواد شیمیایی خشن نخواهید داشت و در هزینه خرید مداوم شوینده ها نیز صرفه جویی می شود.

بخارشوی های بیسل انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال راه حل ساده و موثر برای تمیز کردن عمیق سطوح هستند. بیسل طیف وسیعی از مدل های مختلف این محصول با ویژگی های مختلف و متناسب با نیاز کاربران ارائه می کند. شما میتوانید مدل های مختلف بخارشوی های بیسل را در سایت ما مشاهده کنید و با مقایسه مدل های مختلف، بخارشوی مناسب با بودجه و نیاز خود را پیدا کنید.

کلام آخر

نظافت با بخار یک روش موثر و کاربردی برای مقابله با لکه ها و آلودگی های سطح است. با پیروی از نکات و ترفند های ارائه شده در این مقاله می توانید مطمئن شوید که به درستی از بخارشوی بیسل خود استفاده می کنید. امیدواریم با مطالعه این نکات بتوانید سخت ترین لکه ها را نیز به راحتی پاک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *