بیسل

انواع موکت شوهای موجود در بازار

نحوه کار با فرش و موکت شوی ها

فرش ها و موکت ها بیشتر از هر کفپوش دیگری می توانند در معرض آلودگی قرار گیرند از همین جهت نیاز است نسبت به نظافت و شستشوی منظم فرش ها اقدام شود. پرز های فرش و قالی مکان مناسبی برای تجمع انواع آلودگی و باکتری است و به مرور می تواند به ایجاد بوی بد منجر شود. استفاده از جاروبرقی می تواند گرد و غبار و آلودگی های سطحی را به خوبی از بین ببرد در حالی که برای حذف لکه ها و آلودگی های عمیق نیاز است که الیاف فرش به طور موثر شسته شوند. انواع موکت شوهای موجود در بازار می تواند با آب ولرم و محلول شویند همراه با مکش قوی تمام فرش ها و موکت های منزل شما را به خوبی پاک کنند. موکت شوی ها به سادگی لکه های روزانه را از بین می برند و می توانند به شما در آراسته نگه داشتن منزل کمک کنند.

موکت شوی های قابل حمل از انواع موکت شوها

موکت شوی های قابل حمل اکثر به حد کافی سبک هستند که به راحتی جابجا شوند و از پله ها بالا و پایین برده شده یا در ماشین استفاده شوند. موکت شوی های قابل حمل اکثرا به اندازه ای کوچک هستند که به سادگی در فضا های کوچک جا شوند و فضای زیادی اشغال نکنند

فرش شوی های قابل حمل با چرخاندن مخلوطی از آب و محلول پاک کننده بر روی هر قسمت از فرش و مکش آن به خوبی لکه ها و آلودگی های عمیق هر نقطه را از بین می برند. در صورتی که فرش های خانه شما رنگ روشنی دارند و به سادگی لکه می شوند یا بچه ها و حیوانات خانگی زیادی دارید و روزانه با لکه ها برخورد می کنید، این موکت شوی های کوچک و قابل حمل می توانند برای شما مناسب باشند.

از اصلی ترین مزایای این موکت شوی ها سهولت استفاده برای شستشوی ماشین است، وزن کم و اندازه کوچک این موکت شوی ها می تواند به شما کمک کند همه نقاط ماشین را به سادگی بشویید. این مدل موکت شوی ها با سیم های حدود 15 فوت ساخته می شوند تا دسترسی و نظافت بسیار ساده تر شود.

فرش و موکت شوی های دستی از انواع موکت شوها

فرش و موکت شوی های دستی از انواع موکت شوها

این موکت شوی ها می توانند پس از دو یا سه ساعت فرش های شسته شده را خشک شده تحویل دهند. این مدل از موکت شوی ها می توانند برای شستشوی لوازم منزل از جمله مبلمان و تخت نیز عالی باشند. ممکن است دستورالعمل استفاده از این مدل ها کمی پیچیده باشد ولی با مطالعه دفترچه راهنما به درستی و بدون مشکل می توانید از آن استفاده کنید. این مدل ها می تواند برای خانه های کوچک یا شستشو های نقطه ای مقرون به صرفه و کاربردی باشند .

موکت شوی های شارژی از انواع موکت شوها

این مدل از انواع موکت شوها به طور اختصاصی برای از بین بردن آلودگی ها و فضولات حیوانات خانگی طراحی شدند ولی کارایی بینظیری در از بین بردن لکه ها دارند. قابل ذکر است این مدل به اندازه مدل های سیم دار قابل حمل قدرت ندارد اما یک انتخاب مفید و ارزان است که به خوبی روی لکه های نقطه ای در هر قسمت از خانه یا ماشین شما اثر می گذارد.

راه اندازه و استفاده از این مدل موکت شوی ها نسبت به سایر مدل ها بسیار ساده است و شما فقط کافی است محلول شوینده و آب را اضافه کنید و مطمئن شوید که دستگاه شارژ کافی دارد. برخی از مدل های شارژی نیازی به اضافه کردن آب ندارند و شما می توانید فقط با اضافه کردن میزان مشخص شده شوینده شروع به کار کنید.

موکت های شارژی به خوبی سایر مدل ها می توانند تمام لکه ها را پاک کنند و نگرانی از بابت قدرت مکش کم دستگاه وجود نخواهد داشت. در خصوص لکه های قهوه یا چسب و یا لکه های قدیمی ممکن است این مدل در مقایسه با سایر مدل های موکت شوی نتواند با قدرت لکه را کاملا پاک کند ولی لکه تا حد زیادی کمرنگ یا محو می شود.

مزایای اصلی این دستگاه صدای کم موتور و سبک بودن دستگاه است. مدل های شارژی موکت شوی با قدرت باتری و بدون سیم کار می کنند بنابراین نیازی به پریز در نزدیکی خود ندارند که این موضوع می تواند برای استفاده در هر مکانی مفید باشد. دقت داشته باشید این مدل برای خانه های بزرگ و شلوغ نمی تواند کارایی لازم را ارائه دهد.

موکت شوی های خانگی Spot Clean از انواع موکت شوها

این مدل های موکت و فرش شوی بسیار محبوب هستند و کارایی بالایی را ارائه می دهند. این موکت شوی ها می توانند برای لکه ها و کثیف کاری های حیوانات خانگی عالی باشند. مدل های بزرگتر قطعا کارایی موتور و مکش بالاتری دارند. این مدل ها جمع و جور هستند و حمل آنها چندان مشکل نیست.از مشکلات این مدل های می توان به صدای زیاد موتور اشاره کرد که باعث خواهد شد نتوانید هر زمان از دستگاه استفاده کنید.با مکش بالای این مدل ها می توان به عنوان یک ابزار لکه گیر عالی برای تمیز کردن و مکش آلودگی ها از اعماق الیاف فرش ها از آنها استفاده کرد. این مدل ها با اندازه نسبتا بزرگتر برای شستشوی اثاثیه و ماشین نیز کارایی دارند.استفاده از این مدل ها بسیار ساده است کافیست مطابق دفترچه راهنما مقدار مناسبی از آب و محلول شوینده را به دستگاه اضافه کنید و شروع به تمیزکردن کنید. این دستگاه می توانند تمام فرش ها و موکت های شما را از هر نوع آلودگی پاک کند و بوی بد فرش را از بین ببرد.

راهنمای استفاده از موکت شوی

راهنمای استفاده از موکت شوی

خرید فرش و موکت شوی های بیسل

بیسل یکی از بهترین سازنده های انواع موکت و فرش شوی محسوب می شود و تمامی مدل های موکت شوی بیسل با استفاده از به روز ترین فناوری ها طراحی و تولید شده اند و می توانند تمام انتظارات شما از یک موکت شوی عالی را براورد کنند.تمام مدل های موکت شوی بیسل قدرت موتور بالا و مکش فوق العاده ای دارند که می تواند در شستشوی موثر فرش و موکت ها و خشک شدن هر چه سریع تر آنها بسیار موثر باشد. موکت شوی ها بیسل می توانند با اسپری کردن محلول های شوینده و آب گرم به درون الیاف و پرز های فرش، تمام آلودگی های عمیق را از بین ببرند.موکت شوی های بیسل می توانند برای شستن سطوح مختلف ماشین و اثاثیه منزل مانند مبل و تشک مفید باشند. برای اطلاع از نحوه استفاده درست از این موکت شوی ها و نوع شوینده مناسب دستگاه حتما ابتدا دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه کنید تا به دستگاه یا فرش های خود آسیبی نزنید.برای ثبت سفارش یا دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در سایت با همکاران ما تماس حاصل کنید و ضمن ثبت سفارش خود، راهنمایی های لازم را نیز دریافت کنید.

کلام آخربا پیشرفت سریع فناوری و تکنولوژی، در حال حاضر مدل های مختلفی از موکت شوی تولید شده و با توجه به کارایی و امکانات می توانید مدل های مناسب با نیاز خود را پیدا کرده و تهیه کنید. با در نظر گرفتن شرایط و نیاز های خود و عدم توجه به وسوسه مدل های متنوع می توانید به صورت آگاهانه و صحیح خرید کنید. امیدواریم مطالعه این معرفی کوتاه از مدل های مختلف موکت شوی های مختلف برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *