بیسل

بهترین جاروبرقی برای استفاده روزانه

چرا باید از جاروبرقی برای تشک استفاده کرد؟

جاروبرقی زیادی با طرح های مختلف و کارایی های متفاوت در بازار موجود است و شما باید متناسب با نیاز های خانه خود، بهترین مدل را برای استفاده روزانه انتخاب کنید. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا مناسب ترین جاروبرقی برای استفاده روزانه با برند بیسل را در منزل پیدا کنید و بتوانید راحت تر و سریع تر نظافت را انجام دهید.

اهمیت جارو کردن روزانه منزل

حذف گرد و غبار: استفاده از جاروبرقی به طور منظم می تواند گرد و خاک و شوره حیوانات را از فرش ها  و اثاثیه شما دور کند. این ذرات آلودگی با اینکه با چشم دیده نمی شوند ولی می توانند آلرژی و آسم را تحریک کنند و حتی مشکلات تنفسی ایجاد کنند.

استفاده روزانه از جاروبرقی می تواند مواد آلرژی زا و ذرات آلودگی را از هوای خانه شما حذف کند و کیفیت هوای داخل خانه را بهبود بخشد و واکنش های آلرژیک را کاهش دهد.

کنترل آفات و کپک: جاروبرقی می تواند به شما کمک کند تا آفاتی مانند کنه و کک را کاهش دهید و از آلرژی و تحریک پوست با این آلودگی ها جلوگیری می کند. اگر به صورت روزانه از جاروبرقی در مناطق مستعد آفات استفاده کنید می توانید جمعیت آن ها را به صورت قابل توجهی کاهش دهید.

مناطق در معرض رطوبت می توانند مستعد رشد کپک باشند پس باید به خوبی تمیز شوند. جارو کردن روزانه منزل کمک می کند تا اسپورهای کپک که بر روی سطوح جمع می شوند را حذف کنید و از گردش آن ها در هوا جلوگیری کنید.

جاروبرقی شارژی OMNIPET

جاروبرقی شارژی OMNIPET

انتخاب جاروبرقی برای استفاده روزانه

جاروبرقی های بزرگ معمولا قدرت بالایی برای مکش آلودگی ها دارند و می توانند گرد و خاک و کثیفی را به صورت موثر از بین ببرند. با این حال ممکن است سخت باید که هر روز برای تمیز کردن کف این جاروبرقی های سنگین را بیرون بیاورید، سیم ها را باز کنید و اتصالات را متصل کنید تا یک نظافت روزانه ساده انجام دهید.

جاروبرقی های ایستاده بیسیم می توانند به شما کمک کنند تا در زمان کوتاه تری نظافت روزانه را به پایان برسانید. این مدل های شارژی معمولا با یکبار شارژ شدن می توانند برای جارو کردن یک خانه متوسط مناسب باشند ولی اگر خانه بزرگ یا اتاق های زیادی دارید ممکن است مجبور شوید که دستگاه را دوباره شارژ کنید.

جاروبرقی های ایستاده کارایی بالایی برای تمیز کردن انواع سطوح دارند و می توانند به خوبی تمام گرد و خاک و آلودگی ها را پاک کنند. با این وجود اگر در خانه حیوانات خانگی دارید و قصد دارید به صورت روزانه مو های حیوانات را جمع کنید ممکن است این مدل کارایی نداشته باشد

مدل های شارژی معمولا سبک وزن هستند و از همین رو برای استفاده روزانه ایده آل هستند و می توانند برای تمیز کردن سریع و راحت آشفتگی ها کارایی داشته باشند. جابجایی و نگهداری این جاروبرقی ها آسان است و می توانید آن را در طبقات و اتاق ها جابجا کنید.

جاروبرقی دو کاره

برخی از مدل های جدید جاروبرقی های ایستاده می توانند علاوه بر جارو کردن، شستشو را نیز انجام دهند. این قابلیت کمک می کند تا در زمان خود صرفه جویی کنید. شما باید مخزن آب دستگاه را مطابق دستورالعمل سازنده با آب پر کنید تا دستگاه بتواند برای پاک کردن لکه ها و کثیفی ها از آب گرم استفاده کند.

اگر بیشتر کف خانه شما با فرش و موکت پوشیده شده است، این مدل های دو کاره برای شما کارایی نخواهد داشت و پیشنهاد می شود به جای هزینه برای قابلیت شستشو و جارو کردن همزمان، یک مدل با موتور قدرتمند تر انتخاب کنید.

جاروبرقی های دستی

جاروبرقی های دستی با قابلیت تمیز کردن انواع سطوح به شما این امکان را می دهند تا در هرجایی که نیاز باشد از این جاروبرقی استفاده کنید و کف های سخت و فرش و موکت را به خوبی تمیز کنید. این مدل ها حتی برای تمیز کردن اثاثیه و داخل خودرو نیز کارایی دارند.

جاروبرقی های دستی برای تمیز کردن نقطه ای بهترین کارایی را دارند. در صورتی که در خانه خود بچه یا حیوان خانگی دارید قطعا با آشفتگی هایی که به صورت مکرر ایجاد می شوند آشنا هستید. جاروبرقی های دستی به شما این امکان را می دهند که سریع و راحت هر آلودگی که ایجاد می شود را پاک کنید و خانه خود را تمیز نگه دارید.

تمیز کردن سطوح سخت و نرم

در صورتی که در خانه خود فرش و موکت و سطوح سختی دارید که باید جارو شوند باید به دنبال جاروبرقی باشید که همه سطوح را پوشش می دهد. به این ترتیب شما می توانید با فشار دادن یک دکمه تنظیمات را متناسب با سطحی که می خواهید جارو کنید تغییر دهید.

تمیز نگهداشتن خانه و جارو کردن روزانه برای حفظ یک محیط سالم برای زندگی بسیار مهم است. شما باید مطابق دفترچه راهنما، جاروبرقی خود را تمیز کنید و در صورت نیاز کیسه یا فیلتر ها را تعویض کنید.

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که شما باید به طور منظم جاروبرقی خود را تمیز کنید تا کارایی آن را از دست ندهید و بتوانید برای مدت طولانی از آن برای تمیز کردن خانه خود بهره ببرید.

مقایسه مدل های مختلف جاروبرقی برای استفاده روزانه

مدل های بدون کیسه معمولا مقرون به صرفه تر هستند و مصرف انرژی کمتری دارند و می توانند برای جارو کردن روزانه مناسب باشند. جاروبرقی های کیسه دار می توانند گرد و خاک را به خوبی نگه دارند ولی در صورتی که کیسه کمی پر شود کارایی مکش دستگاه تحت تاثیر قرار می گیرد بنابراین باید به صورت منظم کیسه را تعویض کنید.

جاروبرقی که برای استفاده روزانه انتخاب می کنید باید باعث صرفه جویی در زمان و تلاش شود. تمیز کردن روزانه یک کار وقت گیر و خسته کننده است ولی شما می توانید با استفاده از ابزار مناسب نظافت روزانه را در چند دقیقه انجام دهید.

جاروبرقی های قابل حمل برای تمیز کردن روزانه کارایی بالایی دارند و دست و پا گیر نیستند. شما می توانید بدون دردسر این جاروبرقی ها را در هر کجای خانه حرکت دهید و برای تمیز کردن گوشه ها و شکاف ها از آن ها استفاده کنید.

تمیز کردن مو های حیوانات خانگی از روی فرش کار دشواری است و شما برای تمیز کردن روزانه مو ها و شوره ها به یک جاروبرقی پیشرفته تر با برس ها و سری های مخصوص نیاز دارید تا تمام خز ها را جمع کند و خانه شما را تمیز و سالم نگه دارد.

چطور در کمترین زمان خانه ای مرتب داشته باشیم؟

چطور در کمترین زمان خانه ای مرتب داشته باشیم؟

جاروبرقی های بیسل

جاروبرقی های بیسل بهترین گزینه برای تمیز کردن ساده و سریع کف منزل هستند. جاروبرقی های بیسل می توانند برای تمیز کردن انواع سطوح مورد استفاده قرار گیرند و انتخابی ایده آل برای تمیز کردن روزانه کف منزل هستند.

شما می توانید متناسب با نیاز خود مدل های شارژی، ایستاده، بدون کیسه یا کیسه دار را انتخاب کنید و از تجربه تمیز کردن سریع و راحت لذت ببرید. جاروبرقی های بیسل دوام و کیفیت بالایی دارند و می توانند برای مدت طولانی در نظافت منزل به شما کمک کنند.

  کلام آخر

برای یک خانه دار پیدا کردن بهترین جاروبرقی برای استفاده روزانه که کار با آن راحت باشد، می تواند چالش برانگیز باشد. از همین رو در این مقاله برای شما راهنمای کاملی برای انتخاب جاروبرقی مناسب نظافت روزانه ارائه کردیم. امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *