بیسل

بیسل بهترین برند دستگاه های تصفیه هوا

بیسل بهترین برند دستگاه های تصفیه هوا

بیسل یکی از قدیمی ترین و معروف ترین برندهای آمریکایی است که انواع لوازم خانگی به خصوص دستگاه های تصفیه هوا با کارایی بالا و قیمت مناسب تولید می کند.

دستگاه های تصفیه هوای بیسل با تعادل مناسبی که میان قیمت و عملکرد ارائه می دهند در بین مشتریان بسیار محبوب هستند. دستگاه های تصفیه هوای بیسل می توانند تمام انتظارات شما را از یک دستگاه تصفیه هوای خانگی برآورده کند.

فواید استفاده از دستگاه های تصفیه هوا

وجود دستگاه های تصفیه هوا در خانه هایی که یکی از اعضای خانواده به آسم و آلرژی مبتلا است می تواند ضروری باشد و به طور موثری علائم این بیماری ها را تسکین دهد. دستگاه های تصفیه هوای بیسل می توانند بو های نامطلوب و مضر که ممکن است از سطل های زباله یا غذا های فاسد در خانه شما پخش شوند را حذف کنند. شما بعد از مدتی در معرض بو های نامطلوب قرار گرفتن به این بو عادت کرده و دیگر آنها را احساس نمی کنید ولی این بو ها همچنان شما را خسته و بی حال می کنند و استفاده یک تصفیه کنند هوا به سادگی می تواند تمام این موارد را خنثی کند.

قابل ذکر است وجود یک دستگاه تصفیه هوا به طور موثری می تواند از انتقال بیماری های مسری و هوابرد بین افراد اجتناب کند و به گردش هوای سالم کمک کند. وجود این دستگاه در اتاق خواب می تواند خواب شما را بهبود بخشد و رطوبت موجود در هوا را کاهش دهند که همین قابلیت می تواند از رشد کپک و باکتری در منزل شما تا حد زیادی جلوگیری کند.

فواید استفاده از دستگاه های تصفیه هوا

فواید استفاده از دستگاه های تصفیه هوا

دستگاه های تصفیه هوای بیسل

دستگاه های تصفیه هوای بیسل در ایالات متحده طراحی شده اند با این در چین تولید می شوند.

شما می توانید ازدستگاه های تصفیه هوای بیسل برای ایجاد یک محیط خواب آرام برای خود و خانواده تان استفاده کنید زیرا این دستگاه های تصفیه هوا دارای یک سطح عملکرد بی صدا و قابلیت روشن و خاموش کردن چراغ شب هستند که می توانند تجربه یک خواب راحت در هوای تازه را به شما بدهند.

دستگاه های تصفیه هوای بیسل به سادگی می توانند بوی حیوانات خانگی، غذا و زباله و … را جذب کرده و از این طریق نه تنها هوای منزل شما را پاک و تازه می کند بلکه باعث کاهش ورود حشرات و انگل ها نیز می شود.

اغلب دستگاه های تصفیه هوای برند بیسل دارای 5 سرعت فن هستند که شما می توانید با توجه به اندازه اتاق یا میزان آلودگی هوا سرعت فن را تعیین کنید یا از حالت تنظیم خودکار استفاده کنید. در حالت تنظیم خودکار سرعت فن،  سنسور PM 2.5 می تواند سرعت مورد نیاز برای اتاق را تعیین کند و حتی در صورت تغییر شرایط هوای داخل به صورت اتوماتیک سرعت فن را بالا و پایین می کند.

قابل ذکر است که هر دو فیلتر کربن و فیلتر HEPA باید حداقل هر 6 ماه یکبار تعویض شوند ولی به طور کلی زمان تعویض کردن به استفاده و ساعت کار دستگاه بستگی دارد و زمانی که دستگاه نیاز به تعویض فیلتر داشته باشد علامت نشانگر روی دستگاه به شما اطلاع می دهد.

بیسل دستگاه های تصفیه هوا با سه سطح فیلتراسیون ارائه می دهد و می تواند به سادگی هوای تازه و پاک را در خانه شما به جریان درآورد. سه سطح فیلتراسیون شامل یک پیش فیلتر، یک فیلتر HEPA و یک فیلتر کربن فعال است که می توانند ذرات آلودگی و بو های موجود در هوا را فیلتر کنند.

دستگاه های تصفیه هوای بیسل

دستگاه های تصفیه هوای بیسل

این دستگاه ها می توانند مواد آلرژی زا، گرد و غبار، محرک ها و حتی شوره حیوانات خانگی و بو ها را از هوا حذف کنند. دستگاه های تصفیه هوای بیسل می تواند هوای اتاقی به اندازه 300 فوت مربع را تنها در 12 دقیقه تازه و تمیز کند.

مزایای دستگاه تصفیه هوای بیسل

کارایی و اثربخشی بالای دستگاه های تصفیه هوای بیسل آن را به یکی از بهترین برند های موجود در بازار تبدیل کرده است. از مزایای دستگاه های تصفیه هوای بیسل وجود سنسور PM 2.5 است که با بررسی کیفیت هوای اتاق می تواند سرعت فن را به صورت اتوماتیک تنظیم کند.

دستگاه های تصفیه هوای بیسل برای استفاده در تمام قسمت های منزل مانند اتاق خواب، دفتر کار ، اتاق نشیمن، آشپزخانه بسیار مناسب است. طراحی دستگاه های تصفیه هوای بیسل با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز انجام می شود و از همین جهت به یکی از بهترین مدل های موجود در بازار تبدیل شده است.

هر کدام از مدل های دستگاه تصفیه هوای بیسل با توجه به قدرت فن و توان دستگاه برای اتاق های با اندازه مشخصی طراحی شده اند و بدیهی است در فضای توصیه شده بهترین کارایی را ارائه می دهد.

بیسل دستگاه های تصفیه هوای کوچک نیز طراحی کرده که می تواند روی میز قرار گیرند یا به سادگی در گوشه اتاق نصب شوند و برای خانه های کوچک یک انتخاب هستند.

برند بیسل ادعا می کند دستگاه های تصفیه هوایی که تولید می کند 97 درصد ذرات معلق در هوا با اندازه 0.3 میکرون مانند گرد و غبار ، شوره حیوانات خانگی و بو های نامطلوب را جذب کند هوای تازه و سالم را به منزل شما برگرداند.

از اصلی ترین سوال های مشتریان این است که فیلترهای دستگاه تصفیه هوا بیسل چقدر عمر می کنند؟ پاسخ به این سوال بستگی به مدل های متفاوت و ساعت های کار دستگاه دارد. در هر صورت به طور معمول دستگاه های تصفیه‌کننده‌ هوای بیسل حدودا هر 4 تا 6 ماه یک بار نیاز به تعویض فیلتر دارند. لازم به ذکر است فیلتر های دستگاه تصفیه هوا بسته به میزان کارکرد و عوامل محیطی، می توانند مدت زمان کمتر یا بیشتری دوام بیاورند.

توجه داشته باشید که فیلترهای تصفیه هوا بیسل قابل شستشو نیستند و به عبارت دیگر این فیلتر ها یکبار مصرف هستند و پس از پایان دوره حدودا 4 ماهه باید دوره انداخته شده و با فیلتر های جدید جایگزین شوند.

دستگاه های تصفیه هوای بیسل به هیچ عنوان صدای آزار دهنده ای تولید نمی کنند و شما می توانید در تمام 24 ساعت روز دستگاه را روشن نگه دارید. صدایی که فن دستگاه های تصفیه هوای بیسل ایجاد می کند بسیار کم است به طوری که می توانید در اتاق خواب یا اتاق بچه ها نیز از آن استفاده کنید.

برای افرادی که از بیماری هایی مانند آسم و آلرژی رنج می برند استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا در خانه می تواند تا حد خیلی زیادی از عوارض بیماری و حمله های آسم اجتناب کند و به طور موثر هوایی تازه و تمیز را در خانه به گردش در آورد.

مزایای دستگاه تصفیه هوای بیسل

مزایای دستگاه تصفیه هوای بیسل

از دیگر مزایای دستگاه های تصفیه هوای بیسل می توان به وجود تایمر و امکان برنامه ریزی کارکرد دستگاه است. از این طریق شما می توانید در زمان هایی که نیاز به تصفیه هوا ندارید را تعیین کنید تا دستگاه به صورت خودکار و اتوماتیک خاموش یا روشن شود.

کلام آخر

بیسل از معتبر ترین و معروف ترین تولید کنندگان دستگاه های تصفیه هوا است.تمام دستگاه های تصفیه هوای بیسل علاوه بر  کیفیت بالای ساخت از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردارند. خرید یک دستگاه تصفیه هوای بیسل می تواند هوای منزل شما سالم و تازه نگه دارد به طوری که کمتر احساس خستگی کنید و راحت تر نفس بکشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *