بیسل

ترفند های جذاب برای تمیز کاری با جارو شارژی

جارو های شارژی در مقایسه با جارو های سیمی

جاروهای شارژی کوچک به دلیل اندازه جمع و جور و کارایی بالای خود توانسته اند محبوبیت بالایی کسب کنند. این دستگاه ها می توانند کار های نظافتی را بسیار آسان تر کنند. جاروشارژی های بیسل می توانند برای تمیز کردن نقاط تنگ و دور از دسترس بسیار مفید باشند. در این مقاله قصد داریم چند ترفند تمیز کاری با جارو شارژی جالب که می توانید با این دستگاه های قدرتمند و پرکاربرد انجام دهید را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

تمیز کردن فضای داخلی خودرو

یک جارو شارژی کوچک می تواند برای تمیز کردن فضای داخل وسیله نقلیه شما بهترین گزینه باشد. اندازه کوچک این دستگاه به شما این امکان را می دهد که فضا های کوچک مانند بین صندلی ها و زیر داشبورد را نیز به سادگی تمیز کنید و به همه قسمت ها دسترسی داشته باشید. استفاده از یک جاروشارژی بیسل برای نظافت منظم خودرو علاوه بر اینکه ظاهر خودروی شما را تمیز نگه می دارد، می تواند در بهبود هوای داخل خودرو نیز موثر باشد.

نظافت اثاثیه منزل و تمیز کاری با جارو شارژی

جاروبرقی های شارژی کوچک می توانند برای تمیز کردن مبلمان، پرده و قالیچه ها نیز مفید باشند. به خصوص اگر در خانه خود حیوانات خانگی دارید و نیاز دارید که به طور مرتب مو های حیوانات خانگی را جارو کنید. این جاروبرقی ها می توانند برای تمیز کردن نقطه ای و سریع بسیار کاربردی باشند. به یاد داشته باشید که جاروبرقی ممکن است به پارچه های ظریف آسیب بزند پس با احتیاط از آن استفاده کنید.

جاروبرقی PowerEdge Cordless Stick بیسل

جاروبرقی PowerEdge Cordless Stick بیسل

تمیز کردن کیبورد

یکی از کاربرد های جالب جاروبرقی های دستی این است که می توانند کیبورد لپ تاپ یا کامپیوتر شما را تمیز کنند. همانطور که می دانید ممکن است به مرور زمان در بین شکاف های صفحه کلید، گرد و غبار و کثیفی جمع شود. از همین رو یک جارو شارژی با سری نازک می تواند این آلودگی ها را بدون آسیب زدن به دستگاه، حذف کند. نظافت منظم کیبورد می تواند ظاهر و عملکرد آن را بهبود دهد پس از تمیز کردن آن غافل نشوید.

گردگیری بخش های دور از دسترس

جاروبرقی های شارژی می توانند برای تمیز کردن مناطقی که دسترسی به آن ها دشوار است مفید باشند. به طور مثال گوشه دیوار ها، قفسه ها و کشو ها ممکن است به مرور زمان کثیف شوند و استفاده از یک جارو شارژی برای گردگیری این بخش های مفید خواهد بود. جارو دستی های بیسل بسیار سبک هستند و قابلیت مانور بالایی دارند تا بتوانید به سرعت تمام گرد و خاک را از بین ببرید و خانه خود را کاملا تمیز کنید.

جمع کردن موی حیوانات خانگی

صاحبان حیوانات خانگی نیز به راحتی می توانند از یک جارو شارژی برای کار های نظافتی حیوانات خود استفاده کنند. اگر شما هم یک یا چند دوست پشمالو در خانه دارید حتما از مشکل پخش شدن مو های آن ها آگاه هستید. یک جارو شارژی بیسل کمک میکند که مو های حیوانات را پیش از اینکه به مبلمان و لباس ها بچسبند جمع کنید و فضای زندگی تمیزتری برای خود و دوست کوچکتان ایجاد کنید.

مزایای استفاده از جاروشارژی و تمیز کاری با جارو شارژی

یکی از اصلی ترین مزیت های این جاروبرقی های کوچک این است که می توانید آن ها را به سادگی جابجا کنید. در واقع اندازه کوچک این جاروبرقی ها این امکان را می دهد که آن ها را در چمدان یا صندوق عقب خودرو قرار دهید و با خود به هر جایی که می خواهید ببرید. به این ترتیب در سفر یا تفریح می توانید هر آشفتگی را به سرعت تمیز کنید.

جاروبرقی های دستی می توانند ابزار ارزشمندی باری تمیز کردن سریع کشو ها، کابینت ها و کمد ها باشند. بنابراین شما می توانید بی نظمی ها را به سرعت سازماندهی کنید. این جاروبرقی ها حتی برای تمیز کردن دفتر کار شما نیز کاربردی هستند تا میز و فضای اطراف محیط کار خود را تمیز و حرفه ای نگه دارید.

 شما می توانید از جاروبرقی دستی خود برای تمیز کردن پنجره ها و پرده ها نیز استفاده کنید. این بخش های به مرور زمان می توانند گرد و غبار زیادی جمع کنند و کیفیت هوای منزل شما را تحت تاثیر قرار دهند. یک جاروبرقی کوچک با اتصالات باریک می تواند این قسمت ها را به سرعت تمیز کند. به علاوه شما می توانید برای تمیز کردن عکس های قاب شده روی دیوار ها نیز از جاروبرقی دستی خود استفاده کنید.

نکات تخصصی برای انتخاب جارو شارژی

در ادامه برخی نکاتی که باید در هنگام انتخاب یک جارو شارژی مناسب در نظر بگیرید را بررسی خواهیم کرد. برای تصمیم گیری آگاهانه، ابتدا نیاز های خود را مشخص کنید و انواع سطوحی که می خواهید تمیز کنید را در نظر بگیرید. به این ترتیب می توانید چالش های خاص خود را شناسایی کنید تا یک جاروبرقی متناسب با نیاز خود پیدا کنید. یکی از مهم ترین جنبه هایی که باید در انتخاب جاروبرقی های شارژی در نظر بگیرید، عمر باتری آن است. زمان شارژ و ظرفیت باتری دستگاه را بررسی کنید تا بهترین مدل را پیدا کنید.

بهتر است به دنبال مدل های سبک و جمع و جور باشید تا بتوانید به راحتی در اطراف خانه حرکت کنید و گوشه ها و زیر اثاثیه را تمیز کنید. یک جارو شارژی با قدرت مکش بالا و برس های کاربردی انتخاب کنید که تمیز کردن کارآمد انواع سطوح را تضمین می کند. بهتر است سهولت استفاده و نگهداری دستگاه را نیز بررسی کنید و گزینه ای را انتخاب کنید که دردسر تمیز کردن دستگاه را به حداقل برساند. به علاوه کنترل های کاربر پسند و راحتی دستگیره ها را نیز ارزیابی کنید تا تجربه بهتری از کار با جاروبرقی داشته باشید.

در نهایت باید اعتبار برند، دوام محصول و خدمات پس از فروش را نیز در نظر داشته باشید. یک گارانتی خود می تواند آرامش خاطر شما را فراهم کند. بنابراین مدل ها و برند های مختلف را بررسی کنید و نظرات مشتریان را بخوانید تا بهترین گزینه را با توجه به نیاز ها و بودجه خود پیدا کنید.

جارو شارژی Omnipet

جارو شارژی Omnipet

جاروبرقی های شارژی بیسل

بیسل یکی از برند های معروف در صنعت لوازم نظافت است. این برند طیف وسیعی از جاروبرقی های مختلف ارائه می دهد که برای انجام کار های نظافتی مختلف مناسب هستند. این جاروبرقی ها با طراحی بی سیم خود به شما این امکان ها را می دهد که به راحتی بین اتاق ها و طبقات متفاوت دستگاه را جابجا کنید و همه خانه خود را به راحتی تمیز کنید.

این جاروبرقی های شارژی می توانند مدت طولانی بدون شارژ مجدد مکش بالا ایجاد کنند. طراحی سبک و جمع و جور این دستگاه ها نیز حمل و نگهداری آن ها را آسان خواهد کرد تا بدون خستگی بتوانید نظافت را انجام دهید. جاروبرقی های شارژی بیسل اغلب دارای ضمیمه های مختلفی هستند که برای تمیز کردن شکاف ها و اثاثیه به شما کمک خواهند کرد. بسیاری از این جاروبرقی ها دارای فیلتر های قابل شستشو هستند که می توانید مدت طولانی از آن ها استفاده کنید.

کلام آخر

جاروشارژی های کوچک می توانند ابزاری راحت و همه کاره برای کار های مختلف نظافتی باشند. شما با خرید یکی از این دستگاه ها و بکار بردن ترفند های ذکر شده در این مقاله می توانید فضای زندگی خود را تمیز تر و سالم تر نگه دارید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *