بیسل

جاروبرقی‌های بدون کیسه

جاروبرقی‌های بدون کیسه

آیا قصد خرید جاروبرقی‌های بدون کیسه و بهترین جاروبرقی‌ها را دارید؟ آیا اطلاع ندارید میان طیف گسترده‌ای از برندهای گوناگونی که وجود دارد، کدام را انتخاب کنید؟ در این مطلب تا انتها همراه ما باشید تا به سوالات ذهن شما پاسخ دهیم و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهیم.

در دنیای امروز، مدل‌های کیسه‌ای جاروبرقی‌ها، جایگاه خود را به جاروبرقی‌های بدون کیسه داده‌اند؛ درست است که هر کدام از این دو، معایب و مزایای خاص خودش را دارد، ولی آن چیزی که مشهود است،مزایای به مراتب بالاتر جاروبرقی‌های بدون کیسه می‌باشد.

چنانچه بخواهیم فقط قسمتی از این مزایا را یادآور شویم، می‌بایست به مواردی مثل سازگاری با محیط زیست، خالی از هر نوع آلودگی و گرد و غبار و خاک، صرفه جویی کردن در هزینه‌ها و … اشاره نماییم؛ ولی مسئله‌ای که از همه بیشتر اشخاص را به خرید بهترین جاروبرقی بدون کیسه ترغیب می‌کند، وجود تنوع در مدل‌های آن است.

در دنیای امروز بیشتر برندها ترجیح می‌دهند به دنبال مدل‌های بدون کیسه بروند؛ چرا که هم از نظر مالی دارای صرفه بیشتری است و هم سلیقه‌ی اشخاص بیشتری را پوشش می‌دهد. البته قابل ذکر می‌باشد که جاروبرقی‌های بدون کیسه بیسل هم از این قاعدع مستثنی نیست.

جاروبرقی‌های بدون کیسه چیست؟

طبیعی است که جاروبرقی‌ها بدون کیسه، مخزن کیسه‌ای ندارند و ضمن توجه به نوع طراحی که دارا می‌باشند، از گزینه‌های دیگری مثل فلز و پلاستیک ساخته می‌شوند. این گونه مدل‌ها با گذشت زمان، به فرسودگی یا پارگی دچار نمی‌شوند و از مقاومت به مراتب بالاتری نسبت به مدل‌های کیسه‌ای برخوردار هستند.

از آنجا که گونه‌های فاقد کیسه احتیاج به تعویض‌های دوره‌ای ندارند، در هزینه‌های شما بسیار صرفه جویی شده و همینطور ضرری به محیط زیست وارد نمی‌شود؛ همینطور این مدل‌ها ضمن توجه به پوشش ویژه‌ای که دارند، مانع از به وجود آمدن گرد و غبارهای ناشی از تخلیه می‌گردند.

جاروبرقی‌های بدون کیسه چیست؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید که مدل‌های بدون کیسه، دارای چندسال قدمت هستند؟ آیا مدل‌های بدون کیسه در جاروبرقی‌ها، عملکرد مدل‌های کیسه‌ای را دارند یا نه؟ در جواب به این دو پرسش می‌بایست بگوییم که قدمت مدل‌های بدون کیسه به ده سال پیش برمی‌گردد و از آنجایی که پس از ورود این مدل‌ها به بازار، اشخاص بسیاری خواهان خرید آن بودند با سرعت به کل جهان تکثیر شد.

ولی در جواب به پرسش دوم، پاسخ بله است؛ چرا که تفاوت این دو مدا تنها در مخزن بوده و از نظر قدرت مکش و عملکرد هیچ نوع تفاوتی با یکدیگر ندارند.

ویژگی‌های بهترین جاروبرقی‌های بدون کیسه

بهترین جاروبرقی بدون کیسه می‌بایست از مخزن‌های پلاستیک با بیشترین کیفیت ممکن به ساخت برسد. از آنجا که هر نوع جاروبرقی، مخزن مخصوص خودش را دارا می‌باشد و همینطور در مقایسه با مدل‌های دارای کیسه تنوع در آن‌ها کمتر است، می‌بایست مدلی را بخرید که به مرور زمان دچار شکستگی و آسیب نشوند؛ لذا پیشنهاد ما خرید مدل‌های نام آشنا و مطرح در این صنعت، مانند برند بیسل است. چرا که مدل‌های متفرقه خدمات بعد از فروش نداشته و همنطور لوازم جانبی آن‌ها به راحتی یافت نمی‌شود.

از سایر ویژگی‌های بهترین جاروبرقی فاقد کیسه، کیفیت ساخت و نوع طراحی آن است. بی شک ظاهر لوازم خانگی برای هر شخص اهمیت دارد. در صورتیکه جاروبرقی فاقد کیسه شمایل و شکل زیبایی نداشته باشد، امکان دارد با گذشت زمان موجب دلزدگی شما گردد.

لذا جدا از مسائل فنی که بسیار اهمیت دارد، از ظاهر کالا هم غافن نشده و تلاش کنید مدلی را بخرید که با دیگر وسایل لوازم خانگی شما هماهنگی و هارمونی لازم را داشته باشد.

ویژگی‌های بهترین جاروبرقی‌های بدون کیسه

ویژگی‌های بهترین جاروبرقی‌های بدون کیسه

جاروبرقی فاقد کیسه؛ ایرانی یا خارجی؟

جواب به این پرسش کمی سخت است. از نظر فنی هر دو به طور تقریبی در یک رده قرار دارند؛ ولی از نظر تنوع در مدل می‌بایست بگوییم که بهترین جاروبرقی فاقد کیسه خارجی است؛ چرا که در دنیای امروز برندهایی مثل سامسونگ، بوش، بیسل، درما و … انواع طرح‌ها با قابلیت‌های متنوع را تولید کرده‌اند.

از نظر قیمتی، مدل‌ جاروبرقی‌ها از نوع ایرانی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از نمونه خارجی خود می‌باشد. در کل همه موارد بستگی به خود شما دارد. اما پیشنهاد می‌کنیم زیاد درگیر برند ایرانی نشوید و حتما پیش از خرید نظرات خریداران ایرانی و خارجی را با هم مقایسه کنید.

نکات پیش از خرید بهترین جاروبرقی‌های بدون کیسه

  • اصلاً به طرف مدل‌های متفرقه و ارزان قیمت نروید؛ چرا که این مدل‌ها خدمات پس از فروش یا پشتیبانی ندارند.
  • بهترین نوع این جاروبرقی‌ها، می‌بایست از نظر موارد فنی از کارایی درستی برخوردار باشند. صرفاً فاقد کیسه بودن جاروبرفی را برای خرید ملاک قرار ندهید.
  • مدل‌های بدون کیسه ضمن توجه به اینکه با گذشت زمان دچار پوسیدگی نمی‌شوند، صرفه‌ی اقتصادی بالاتری نسبت به مدل‌های یکبار مصرف دارند.
  • ایرانی یا خارجی بودن کالا، ملاک برای بهترین جاروبرقی فاقد کیسه نیست؛ پس پیش از خرید به نقد و بررسی و نظرات کاربران با دقت توجه کنید.
  • اگر مساحت خانه شما بزرگ است، به دنبال مخزن‌های 5 لیتری بروید. در غیر اینصورت به صورت مداوم می‌بایست مخزن را تخلیه نمایید.

خلاصه‌ای ویژگی‌های جاروبرقی‌ها

  • عدم نیاز به تعویض کیسه‌ها
  • مقرون به صرفه‌تر است؛ چرا که کیسه‌ای برای تعویض وجود ندارد.
  • جمع آوری ساده و راحت برای استفاده کردن
  • داشتن قدرت مکشی بالاتر و قوی‌تر

معایب جاروبرقی‌های کیسه دار

  • عوض کردن کیسه‌ها امکان دارد دارای هزینه باشد.
  • قدرت مکش کمتری دارد.
  • جاگیر و حجیم بوده و جابجایی و حمل و نقل آن سخت است.
  • کیسه‌های آن احتیاج به تعویض مداوم دارند.

کدام جاروبرقی‌های بدون کیسه را انتخاب کنیم؟

زمانی که در پی انتخاب و خرید جاروبرقی بدون کیسه هستید، می‌بایست دو فاکتور مهم را در نظر بگیرید که در انتخاب به شما بسیار کمک می‌کنند. در ذیل دو فاکتور مهم را بررسی می‌کنیم:

نکات پیش از خرید بهترین جاروبرقی‌های بدون کیسه

نکات پیش از خرید بهترین جاروبرقی‌های بدون کیسه

قدرت فیلتراسیون

فیلترها قسمت با اهمیتی از جاروبرقی‌ها هستند؛ چرا که نقش مهمی در از میان بردن تأثیرگذار گرد و خاک و آلودگی از محیط دارند. به همین علت است که می‌بایست انواع فیلترهای موجود در جاروبرقی را تحلیل کنید. مطلوب است به دنبال جاروبرقی بروید که فیلتر هپا دارد؛ چرا که ناخالصی‌های زیان دار را گرفته و آن‌ها را به درون اتاق پرت نمی‌کند.

هر مدل جاروبرقی که انتخاب می‌کنید، از یاد نبرید که پیش از تصمیم‌گیری قطعی برای انتخاب، تحقیقات کلملی را انجام دهید. در پی محصولی باشید که نه تنها زباله‌ها را از بین می‌برد، بلکه قیمت به صرفه و مناسبی هم داشته باشد؛ مانند جاروبرقی بدون کیسه بیسل!

قدرت مکش دستگاه

با اهمیت‌ترین نکته‌ای که می‌بایست بررسی گردد، قدرت مکش در جاروبرقی می‌باشد. جارویی را انتخاب کنید که قدرت مکش بالاتری داشته باشد؛ چرا که در قیاس با دستگاهی با قدرم مکش کمتر، به آسانی می‌تواند گرد و خاک و آلودگی بیشتری را جذب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *