بیسل

چرا باید از جاروبرقی برای تشک استفاده کرد؟

چرا باید از جاروبرقی برای تشک استفاده کرد؟

خواب خوب شبانه بعد از یک روز کاری خسته کننده به شما کمک خواهد کرد تا صبح خود را سرحال تر شروع کنید. همه ما یک سوم از روز را روی تشک می گذرانیم پس تمیز نگهداشتن آن اهمیت بالایی دارد. تشک ها محل رشد بسیاری از آلاینده های مضر هستند و می توانند باعث شوند که راحت نخوابید یا موجب بیماری یا آلودگی شوند پس بهتر است از جاروبرقی برای تشک استفاده کنیم تا آلودگی ها را از بین ببریم. تمیز کردن تشک با استفاده از جاروبرقی های بیسل می تواند بهترین جایگزین روش های سنتی تمیز کردن باشد.

استفاده از جاروبرقی برای تشک برای گرد و غبار

یکی از آلاینده های رایج که در همه خانه ها می تواند باعث مشکلات تنفسی شود، گرد و غبار است. تجمع گرد و غبار در تشک برای سلامتی شما بسیار مضر است و روش های سنتی تمیز کردن تشک تنها می تواند بخشی از گرد و غبار را خارج کند. در واقع گرد و خاک بسیار آلرژی زا است زیرا می تواند در چشم ها و بینی شما پخش شود بنابراین اگر از حملات آسم و آلرژی رنج می برید این گرد و خاک در تشک ها می تواند مقصر باشد.

در حال حاضر تنها راه کاهش گرد و خاک موجود در اتاق خواب این است که فرش ها را مرتب جارو بزنید و از شستشوی مرتب کف ها غافل نشوید. همچنین اصلی ترین راه حل برای تمیز کردن گرد و خاک از تشک ها، این است که از جاروبرقی های دستی مناسب استفاده کنید.

حیوانات خانگی

اگر در خانه شما یک یا چند حیوان خانگی وجود دارد و به آن ها اجازه می دهید که روی تخت شما بنشینند ممکن است مو ها و شوره های جمع شده در تشک باعث آلرژی شما شود. در مورد باید حتما اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از آسم و آلرژی را در نظر داشته باشید زیرا مو و شوره و حتی ادرار حیوانات خانگی از اصلی ترین محرک های واکنش های آلرژیک به حساب می آیند.

استفاده از جاروبرقی برای تشک برای گرد و غبار

استفاده از جاروبرقی برای تشک برای گرد و غبار

برای بهبود این مشکل بهتر است حداقل هفته ای یکبار تشک و بالش خود را جاروبرقی بکشید. در این مورد جاروبرقی هایی که فیلتر هپا دارند نیز می توانند برای حذف آلودگی های حیوانات خانگی از تشک و تخت خواب مفید باشند. جاروبرقی های دستی بیسل برای نظافت تشک و اثاثیه داخلی منزل بهترین کارایی را دارند و می توانند برای صاحبان حیوانات خانگی مفید باشند.

استفاده از جاروبرقی برای تشک برای کپک و قارچ

تشک ها به طور معمول دارای تعداد زیادی کپک، قارچ، باکتری و سایر آلاینده‌های مضر هستند که بسیار کوچک هستند و شما متوجه آن ها نمی شوید. قارچ هایی که روی تشک و بالش شما جمع می شوند می توانند به سادگی شما را بیمار کنند و نباید نادیده گرفته شوند. تحقیقات نشان داده که بالش ها و تشک هایی که به طور منظم استفاده می کنید ولی نمی شویید حدود 50 گونه قارچ را پرورش می دهند.

جاروبرقی های دستی بیسل که فیلتر های پیشرفته ای داشته باشند می توانند برای تمیز کردن تشک به شما کمک کنند تا این آلودگی ها را از محل خواب خود دور کنید. همچنین شما می توانید برای تمیز نگهداشتن هوای اتاق خواب از دستگاه های تهویه مناسب استفاده کنید.

آلودگی های پنهان

همه ما زمان زیادی را در تخت خواب می گذرانیم در نتیجه تشک ها عرق زیادی جمع می کنند که می تواند باعث آلرژی و مشکلات تنفسی شوند. با این شرایط حتی اگر تخت شما در ظاهر تمیز به نظر می رسد، در طول زمان عرق زیادی جمع کرده است و معملو از آلاینده های بیماری زا شده است.

برای حل این مشکل نیاز است که علاوه بر استفاده از جاروبرقی برای تمیز کردن منظم تشک ها، حداقل هفته ای یکبار ملافه ها و روبالشی ها را با آب گرم بشویید.

تمیز کردن تشک برای جلوگیری از آلودگی

تمیز کردن تشک با جاروبرقی کار بسیار ساده است فقط کافیست تا تمام ملافه ها و بالش ها را جمع کنید و سپس تمام تشک را به خوبی جارو بکشید. باید همه طرف‌های تشک، از جمله بالا، کناره‌ها و لبه‌ها را جاروبرقی بکشید  و به درز ها و شکاف ها توجه بیشتری داشته باشید.

به عنوان یک نکته حرفه ای پاشیدن جوش شیرین روی تشک پیش از جارو کردن می تواند کمک کند تا بوی نامطبوع از تشک ها دور شود، در صورتی که از این روش استفاده می کنید حداقل 30 دقیقه اجازه دهید که جوش شیرین روی تشک بماند تا زمان کافی برای جذب بود داشته باشد.

استفاده از جاروبرقی برای تمیز کردن تشک ها سریع ترین و آسان ترین راه به نظر می رسد و حتی اگر از بهترین روکش های تشک استفاده می کنید باز هم باید هر چند ماه یکبار، تشک ها را جاروبرقی بکشید. این کار یک روش موثر برای از بین بردن انواع آلودگی است اما در نظر داشته باشید که ممکن است برای همه تشک ها موثر نباشد و نیاز به روش های کمکی داشته باشید.

همه تشک ها باید تمیز شوند تا با آرامش و سلامت روی آنها بخوابید و استفاده از جاروبرقی برای تمیز کردن تشک ها، مدت ها است که به یکی از بهترین روش ها تبدیل شده است. در صورتی  که می خواهید وضعیت سلامت و بهداشت تشک های خود را حفظ کنید باید نکات استفاده از جاروبرقی را در نظر داشته باشید.

استفاده از جاروبرقی برای تمیز کردن انواع تشک ها از جمله تشک هایی با موادی مانند فوم، لاتکس، فنر داخلی، هیبرید و فوم حافظه  بی خطر و مفید است. لازم به ذکر است که هرگز نباید تشکی را که باید مواد پر کننده طبیعی مانند پشم، پنبه، لاتکس و ابریشم ساخته شده است جاروبرقی بکشید زیرا حتی مکش ملایم نیز میتواند نحوه قرار گرفتن مواد پرکننده را تغییر دهد و فرورفتگی و برجستگی ایجاد کند.

بهتر است قبل از تمیز کردن تشک های خود، برچسب های مراقبت از تشک را بررسی کنید زیرا ممکن است دستورالعمل هایی درباره چگونگی استفاده از جاروبرقی برای تمیز کردن وجود داشته باشد. همچنین تشک هایی که دارای جزئیات پیچیده ای هستند ممکن است بیشتر در معرض آسیب باشند پس مطالعه دستورالعمل همراه تشک می تواند بسیار مفید باشد.

جاروبرقی های بیسل

جاروبرقی های دستی بیسل برای تمیز کردن تخت و لوازم داخلی منزل کاملا مناسب هستند و می توانند با فناوری سیلیکون و فیلتراسیون چند مرحله ای به خوبی آلاینده های مختلف را حذف کنند. این جارو های بیسل می توانند به شما در داشتن تشک های تمیز و بدون گرد و غبار کمک کنند.

جاروبرقی های بیسل

جاروبرقی های بیسل

جاروبرقی های بیسل، ابزار های شگفت انگیزی برای تمیز کردن تشک ها و مبلمان هستند. شما می توانید با استفاده از لوازم جانبی مخصوصی که این جاروبرقی ها همراه دارند، جاروبرقی معمولی بیسل را به یکی از بهترین جاروبرقی های دستی تبدیل کنید و برای تمیز کردن تشک ها از حالت بهینه استفاده کنید.

فیلتر های جاروبرقی برای تمیز کردن تشک و جلوگیری از پراکنده شدن آلاینده ها در هوای خانه شما ضروری هستند. فیلتر های جاروبرقی های بیسل از بهترین مدل های موجود هستند و در اکثر مدل ها قابل شستشو نیز هستند تا نیازی به هزینه اضافی برای تعویض مداوم فیلتر های دستگاه نداشته باشید.

کلام آخر

تشک ها به راحتی می توانند به مکانی برای تجمع آلاینده ها تبدیل شوند. حتی اگر تشک های خانه شما تمیز به نظر برسد،آلاینده هایی که دیده نمی شوند می توانند منجر به مشکلات سلامتی بسیاری شوند بنابراین استفاده از جاروبرقی یک ضرورت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *