بیسل

جارو های شارژی در مقایسه با جارو های سیمی

جارو های شارژی در مقایسه با جارو های سیمی

امروزه وجود جاروبرقی در هر خانه ای ضروری است ولی اینکه تشخیص دهید که چه نوع جاروبرقی برای خانه شما مناسب است، ممکن است کمی دشوار باشد، از این رو در این مقاله، جارو های شارژی در مقایسه با جارو های سیمی را بررسی می کنیم. جاروبرقی ها باید بتوانند زمان نظافت را کاهش دهند و کار را برای شما راحت تر کنند. جارو های شارژی بیسل از محبوب ترین مدل های موجود هستند که طرفداران زیادی دارند ولی ممکن است برای همه خانه ها کارایی نداشته باشند، از همین رو در ادامه به مزایا و معایب جارو های شارژی می پردازیم.

مزایای جارو های شارژی بیسل

استفاده از انواع جاروبرقی می تواند کار نظافت را برای شما در خانه و محل کار آسان کند. مهم است که مدلی را انتخاب کنید که در زمان و انرژی صرفه جویی کند و تمیز کردن کف را به صورت موثر انجام دهد. به لطف پیشرفت های سریع تکنولوژی، در حال حاضر جاروبرقی های رباتیک می توانند به صورت ساده تر و کارآمدتر کار تمیز کردن کف را انجام دهند و کمک کنند

جارو های شارژی در سال های اخیر به شدت محبوب شده اند و دلیل آن نیز کاملا واضح است؛ این جاروبرقی ها بسیار سبک تر و کوچکتر از نسخه های قدیمی هستند ولی به همان اندازه قدرتمند اند و کار جارو کردن را بسیار ساده تر می کنند.

در اولین قدم برای انتخاب یک جاروبرقی مناسب برای خانه خود و جارو های شارژی در مقایسه با جارو های سیمی، باید به نوع و اندازه سطوحی که می خواهید تمیز کنید دقت کنید. برخی از جاروبرقی ها به طور اختصاصی برای تمیز کردن فرش یا کف های سخت تهیه شده اند در حالی که برخی دیگر می توانند برای تمیز کردن انواع سطوح کاربردی باشند.

مزایای جاروبرقی شارژی OMNIPET

مزایای جاروبرقی شارژی OMNIPET

برخی از مدل های جاروبرقی شامل مجموعه کاملی از ضمیمه های کاربردی هستند که به شما کمک می کنند تا گوشه ها و شکاف ها را در پله ها و قسمت های مختلف خانه تمیز کنید. شما می توانید جاروی شارژی انتخاب کنید که برای تمیز کردن یک سطح، اختصاصی شده است و می تواند بهتر از سایر مدل ها نیاز های شما را برآورده کنند.

وزن جارو های شارژی در مقایسه با جارو های سیمی

جارو های شارژی در مقایسه با مدل های قدیمی بسیار سبک تر هستند که باعث می شود حمل و جابجایی آن ها ساده تر شود. هر چه وزن جاروبرقی کمتر باشد استفاده از آن راحت تر خواهد بود و ساده تر می توانید جارو را در اتاق ها و طبقات مختلف حرکت دهید.

استفاده از جارو های سنگین برای سالمندان و افرادی که دچار مشکلات حرکتی هستند سخت است و ممکن است نتوانند جارو را به سادگی دنبال خود بکشند. جارو برقی های ایستاده بیسل از بهترین جارو شارژی های موجود در بازار هستند که می توانید جایگزین جاروبرقی قدیمی خود کنید. جارو های شارژی می توانند تمیز کردن مکان های دور از دسترس مانند زیر میز ها و مبلمان را بسیار ساده تر کنند.

انعطاف پذیری

جاروهای شارژی سر و صدای بسیار کمی دارند و آزار دهنده نیستند. ممکن است جارو های بیسم به اندازه مدل های معمولی قوی به نظر نرسند ولی مزایای بالقوه دیگری ارائه می دهند. جارو های شارژی می توانند بخش هایی را تمیز کنند که جارو های سیمی نمی توانند برسند.

شما می توانید برای جاروی معمولی خود از اکستنشن ها و ضمیمه های مختلفی استفاده کنید با این حال استفاده از یک جاروی شارژی سبک و کوچک که می توانید هر زمان از آن استفاده کنید، راحت تر است.

امروزه تعداد زیادی جاروشارژی مدرن وجود دارد که فناوری بی صدا ارائه می دهند و این قابلیت می تواند برای صاحبان حیوانات خانگی بسیار کاربردی باشد. با این امکان سگ ها و گربه های شما دیگر از صدای جاروبرقی نمی ترسند و اذیت نمی شوند و حتی می توانید زمانی که دیگران خواب هستند نظافت خانه را انجام دهید.

راحتی بدون گره خوردن سیم

از دیگر مزایای جاروبرقی های رباتیک این است که دیگر نگران گره خوردن سیم نخواهید بود. شما می توانید به سادگی جاروبرقی شارژی خود را در خانه جابجا کنید بدون اینکه نگران گیر کردن سیم ها روی مبلمان و صندلی ها باشید.

همچنین با استفاده از جاروبرقی های بیسیم نیازی به تعویض مکرر پریز برای رفتن به اتاق های دیگر نخواهید داشت و همانطور که در هر اتاق حرکت می کنید می توانید جاروبرقی را با خود جابجا کنید. جارو های شارژی بیسل را می توانید آزادانه در هر جایی که می خواهید استفاده کنید و کنار مبلمان و صندلی ها را را به آسانی تمیز کنید.

جارو های شارژی بیسل بهترین کارایی را برای تمیز کردن کف های سخت دارند و شما میتوانید از این جارو ها برای تمیز کردن آشپزخانه و اتاق ها استفاده کنید. مدل  های ایستاده می تواند با مکانیزم قفلی به صورت عمودی نگه داشته شوند و همیشه آماده استفاده باشند.

جاروی شارژی یا جارو های سیمی؟

اگر حیوانات خانگی نگه می دارید و یا فرش های پرز بلند دارید بهتر است که از جارو های سیمی استفاده کنید که قدرت بیشتری دارند و در این مورد عمر طولانی تری از جارو های شارژی دارند. جاروبرقی های شارژی با باتری های باکیفیت می توانند عملکرد شگفت انگیزی برای نظافت روزانه داشته باشند و کار تمیز کردن کف را برای شما بسیار آسان تر کنند.

جارو های شارژی دارای برس های غلتکی برای تمیز کردن مو های حیوانات و آشفتگی هایی که ایجاد می کنند مناسب هستند با این حال بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که فیلتراسیون پیشرفته دارند تا علائم آلرژی و حساسیت را کاهش دهید.

جاروبرقی های شارژی فضای کمی اشغال می کنند بنابراین برای خانه های کوچک و آپارتمان ها که فضای زیادی برای نگهداری ندارند مناسب است. جارو های معمولی می توانند برای تمیز کردن عمیق موثر تر باشند با این حال بیرون آوردن این دستگاه های بزرگ و سنگین از کمد برای نظافت روزانه، کار دشواری است.

جاروبرقی بیسل مدل Multireach 36V، قدرتمند برای هر نوع سطوح

جاروبرقی بیسل مدل Multireach 36V، قدرتمند برای هر نوع سطوح

جارو های شارژی بیسل

بیسل طیف گسترده ای از جاروبرقی های خانگی را ارائه می دهد که می توانید با توجه به نیاز خود مدل مناسب را انتخاب کنید. شما میتوانید انواع مدل های جارو شارژی بیسل را بررسی کنید و با مقایسه قابلیت ها و امکانات مختلف این جاروبرقی های بیسل، بهترین گزینه را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

بیسل یکی از تولید کنندگان با سابقه در زمینه تولید انواع جارو برقی است که همواره محصولاتی با کیفیت و با دوام به بازار ارائه کرده است. برند بیسل یکی از برند های معتبر جاروشارژی است که مدل های متنوع متناسب با نیاز های مختلف هر خانه ای تولید و عرضه کرده است.

شما می توانید جاروبرقی قدیمی خود را با یکی از مدل های شارژی جدید بیسل جایگزین کنید یا برای استفاده روزانه و تمیز کردن ساده تر پله ها و گوشه ها، یک جاروی شارژی بیسل تهیه کنید و در کنار جاروبرقی قدیمی خود استفاده کنید.

کلام آخر

با پیشرفت تکنولوژی تعداد افرادی که به خرید جارو های شارژی تمایل دارند بیشتر می شود و این دستگاه ها تا حد زیادی جایگزین مدل های قدیمی خواهند شد. در نهایت انتخاب اینکه شما به یک جاروی شارژی یا سیمی نیاز دارید به ترجیحات و نیاز های خانه شما بستگی دارد. بسته به اینکه قصد دارید به چه صورت از جاروبرقی استفاده کنید و چه انتظاراتی دارید هر کدام از جارو های شارژی یا سیمی می توانند برای شما بهترین کارایی را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *