بیسل

دستگاه های تصفیه هوای خانگی

دستگاه های تصفیه هوای خانگی

دستگاه های تصفیه هوا به سادگی می توانند با کاهش آلرژن‌های موجود در هوا از جمله گرد و خاک، ویروس و باکتری ها هوای منزل شما را تا حد زیادی بهبود بخشند.دستگاه های تصفیه هوای علاوه بر عملکرد خوب باید طراحی و تکنولوژی قدرتمندی نیز داشته باشند. به عبارت دیگر دستگاه تصفیه هوا علاوه بر قیمت مقرون به صرفه باید به اندازه ای قدرتمند باشد که بتواند هوای اتاق یا دفتر شما را تمیز نگه دارد. دستگاه های تصفیه هوا می توانند بهترین راه برای پاک نگه داشتن هوای منزل شما باشند و تمام ذرات معلق در هوا را به طور موثری کاهش دهند. در حقیقت دستگاه های تصفیه هوای خانگی با از بین بردن هاگ های کپک و شوره های حیوانات خانگی می توانند به حفظ هوای سالم منزل کمک کنند.

چرا به یک دستگاه تصفیه هوای خانگی نیاز دارید؟

دستگاه های تصفیه هوا با عملکرد فوق العاده در پاکسازی هوای محیط می توانند در هر خانه ای کارآمد باشند ولی درموارد خاص ممکن است وجود یک دستگاه تصفیه هوای خانگی ضروری باشد.

آسم: در صورتی که شما یا یکی از اعضای خانواده از آسم رنج می برد و علائم بیماری با بو و آلاینده های موجود در هوا تشدید یا ایجاد می شود، بهتر است حتما یک دستگاه تصفیه هوا در منزل داشته باشید. دستگاه های تصفیه هوا می توانند در اتاق خواب یا در اتاق بچه نیز استفاده شوند و با استفاده از فیلتر های قدرتمند تمام آلودگی های موجود در هوا را به صورت کامل از شما دور کنند.

آلرژی: علائم آلرژی می تواند با آلودگی هوا بدتر شود و وجود یک دستگاه تصفیه هوا در منزل می تواند به تسکین این علائم و حمله ها کمک کند. برخی از دستگاه های تصفیه هوای خانگی به صورت اختصاصی برای مقابله با آلرژی و علائم آن طراحی شده اند و فیلتر های متعدد به خصوص فیلترهای HEPA داخلی دارند.

چرا به یک دستگاه تصفیه هوای خانگی نیاز دارید؟

چرا به یک دستگاه تصفیه هوای خانگی نیاز دارید؟

حیوانات خانگی: شوره و موی حیوانات خانگی می تواند آزاردهنده باشد و به افراد آسیب پذیر و کودکان و سالمندان آسیب بزند. امروزه انواعی از دستگاه های تصفیه هوای خانگی برای مقابله با بو و مو های حیوانات خانگی ساخته شده اند و به طور خاص به این مورد رسیدگی می کنند.

دود: اگر دوده های شومینه یا دخانیات برای شما آزار دهنده است می توانید با تهیه یک دستگاه تصفیه هوای خانگی به حذف کامل دود و بوی نامطبوع این موارد از منزل خود کمک کنید.

حساسیت : برخی افراد به بوی شوینده ها و مواد شیمیایی بسیار حساس هستند، در این موارد استفاده از یک دستگاه تصفیه هوای خانگی می تواند بو و گاز های شیمیایی را از هوا فیلتر کند و هوای سالم را در اختیار شما قرار دهد.

گاهی وجود حیوانات خانگی یا غذا های فاسد شده در خانه و تجمع هوای آلوده می تواند باعث شود هوای داخل خانه شما حتی از هوای بیرون بیشتر آلوده شود. قرار گرفتن در معرض هوای آلوده به مدت طولانی می تواند خطر ابتلا به بیماری های مختلف به خصوص در کودکان را بالا ببرد.شما می توانید با نصب یک دستگاه تصفیه هوا در اتاق یا دفتر کار خود با ایجاد هوای تازه و تمیز برای خود و خانواده تان فضای امن و سالم ایجاد کنید.

محل قرارگیری دستگاه

توصیه می شود دستگاه های تصفیه هوا را در اتاق خواب نصب کنید زیرا بیشتر زمانی که در خانه هستید را به طور معمول در اتاق خواب می گذرانید. دستگاه های تصفیه هوا اغلب صدای بسیار کمی تولید می کنند و می توانید در تمام شب به سادگی آن ها را روشن بگذارید و راحت بخوابید.

دستگاه های تصفیه هوای خانگی اغلب می توانند هوای یک اتاق بزرگ را پاک کنند و برای اتاق های مجزا و دور از هم ممکن است نیاز باشد چند دستگاه تهیه کنید و یا دستگاه های بزرگتر با قدرت بالاتر تهیه کنید. مدل های جدیدی از دستگاه های تصفیه هوا وجود دارد که چرخ دارند و شما می توانید به سادگی آنها را حمل کنید و از اتاقی به اتاق دیگر ببرید.

دستگاه های تصفیه هوا باید از مکان های مرطوب و منابع گرما فاصله داشته باشد، همچنین بهتر است دستگاه حدود 6 اینچ از دیوار و مبلمان فاصله داشته باشد و به مکان هایی که احتمال می دهید هوای آۀوده ای داشته باشند نزدیک باشد. مکان هایی مانند در نزدیکی اجاق گاز یا سطل زباله یا در نزدیکی تخت حینوان خانگی می تواند مکان مناسبی برای استقرار دستگاه های تصفیه هوای خانگی باشد.

محل قرارگیری دستگاه

محل قرارگیری دستگاه

تعمیر و نگهداری دستگاه های تصفیه هوا

دستگاه های تصفیه هوا نیز مانند تمام لوازم خانگی دیگر به تعمیر و رسیدگی نیاز دارند و نیاز است و هر چند وقت یکبار به آنها سری بزنید و بخش های مختلف دستگاه را تمیز کنید.

فیلتر های دستگاه های تصفیه هوا نیاز است که به طور منظم تعویض شوند تا کارایی خود را از دست ندهند و بتوانند هوای منزل شما را پاک نگه دارند. فیلتر های HEPA بسته به نوع و میزان استفاده می توانند تا حدود یک سال عمر کنند ولی فیلتر های کربن معمولا تنها 6 ماه دوام می آورند و بعد از آن کارایی خود را از دست می دهند.پیش فیلتر های دستگاه های تصفیه هوا اگر قابل شستشو نباشد معمولا هر 3 ماه باید تعویض شوند.

شما می توانید دستگاه تصفیه هوا را هر روز و در تمام مدت شبانه روز روشن نگه دارید، این مورد خطری ندارد ولی باید دقت داشته باشید که فیلتر ها به صورت منظم تعویض شده باشند و کارایی خود را از دست نداده باشند. اگر زمان زیادی است که فیلتر های دستگاه تصفیه هوای خانگی خود را تعویض نکرده اید روشن کردن دستگاه می تواند به افراد حساس آسیب بزند و مشکل ایجاد کند.

دستگاه های تصفیه هوای بیسیل

با افزایش تقاضا برای دستگاه های تصفیه هوای خانگی به طور معمول برند های بیشتری با خلاقیت به طراحی و تولید دستگاه های تصفیه هوا پرداختند به طوری که مدل ها و برند های قابل توجهی به بازار وارد شده است. بیسیل یکی از بهترین تولیدکنندگان دستگاه های تصفیه هوای خانگی است که در کنار قیمت مقرون به صرفه، کارایی بالایی را ارائه می دهد.

دستگاه های تصفیه هوای بیسیل با فیلتراسیون قدرتمند هوا می توانند به تصفیه هوای مناسب منزل شما کمک کنند و تا حد زیادی آلودگی های موجود در هوا را جذب کنند. این دستگاه های تصفیه هوا هزینه نگهداری پایینی دارند و در کنار سهولت نصب و استفاده کارایی بالایی را ارائه می دهند.

شما می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید و مشاوره و راهنمایی های لازم در خصوص دستگاه های تصفیه هوای بیسیل دریافت کنید. همکاران ما پاسخگوی تمام سوالات شما هستند و می توانند به شما در انتخاب مدل دستگاه تصفیه هوای مناسب منزلتان کمک کنند.

دستگاه های تصفیه هوای بیسل

دستگاه های تصفیه هوای بیسل

کلام آخر

در دنیای امروز آلاینده های هوا حتی در هوای منزل نیز افزایش یافته است و دستگاه های تصفیه هوای خانگی به یکی از نیاز های هر خانه تبدیل شده اند. شوره و موی حیوانات خانگی و بو های نامطلوب موجود در هوای خانه می تواند به طور چشمگیری توسط دستگاه های تصفیه هوای خانگی کاهش یابد.

در صورتی که در کنار جارو کردن منظم منزل و کنترل رطوبت هوا از دستگاه های تصفیه هوا در خانه خود استفاده کنید می توانید سلامت هوای منزل خود را تضمین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *