بیسل

راهنمای انتخاب بخارشوی خانگی

 خانه شما را تازه و نو جلوه دهد

نظافت منزل با استفاده از دستگاه های بخار شوی امروزه به روشی کارآمد و موثر برای نظافت منازل تبدیل شده است. در سال های اخیر با توجه به افزایش چشمگیر تقاضا برای خرید بخار شوی های خانگی افزایش یافته و از همین رو مدل های متنوعی از این دستگاه ها تولید و به بازار عرضه شده است. تنوع مدل های مختلف بخارشوی می تواند باعث شود مشتریان برای انتخاب بخارشوی خانگی مناسب سردرگم شوند از همین رو در این مقاله قصد داریم راهنمای کامل انتخاب بخار شوی خانگی را در اختیار شما قرار دهیم.

مزایای خرید بخارشوی

دستگاه های بخار شوی از بخار داغ برای شستشو و تمیز کردن سطوح استفاده می کنند و برای سطوح مختلف از جمله فرش و کاشی و چوب و …. مناسب هستند. این دستگاه ها بدون استفاده از مواد شوینده شیمیایی می توانند کف را کاملا تمیز و ضدعفونی کنند.

این دستگاه ها سبک و قابل حمل هستند و کار کردن با آنها بسیار آسان است و در کمترین زمان می توانند کف منزل شما را به بهترین شکل تمیز کنند. امروزه بخارشوی ها علاوه بر تمیز کردن کف می توانند برای شستشوی مبلمان و فرش ها و حتی سطوح داخلی خودرو مناسب باشند، با توجه به کارایی بالای این محصول خرید آن می تواند به صرفه باشد.

برای یک خرید آگاهانه و مناسب بهتر است ابتدا نیاز های خود را در نظر بگیرید و سپس از بین مدل های موجود که با بودجه شما سازگار است بهترین را انتخاب کنید. خرید یک بخارشوی با کیفیت می تواند برای سال های طولانی شما را از تی و سطل خلاص کند و زحمت شستشوی کف را از کار های روزانه شما کم کند.

بیسل، بهترین مارک بخارشوی

در این مطلب قصد داریم به معرفی کاربردی‌ترین دستگاه لازم در منزل، یعنی بخارشوی بیسل به عنوان بهترین مارک بخارشوی بپردازیم.

مدل های مختلف برای انتخاب بخارشوی خانگی

برای انتخاب یک بخار شوی مناسب آشنایی با مدل هی مختلف بخار شوی می تواند کمک بزرگی به شما کند.  با اینکه بخارشوی دستگاه ساده ای به نظر می رسد ولی مدل های مختلفی از آن وجود دارد که برای نیاز های خاصی اختصاص یافته اند.

مدل های قدیمی تر بخارشوی به طور خاص برای کف های سخت مانند کاشی و چوب طراحی شده بودند و با یک سر مستطیل شکل و مخزن آب گرم، بسیار ساده و ابتدایی بودند.

بخارشوی های دستی بهترین انتخاب برای تمیز کردن سطوح مختلفی مانند مبلمان و پنجره ها است. این مدل از بخارشوی ها کوچک و جمع و جور طراحی شدند و معمولا چند منظوره هستند.

بخارشوی های چند منظوره می توانند کف و مبلمان و دیوار را به سادگی تمیز کنند. این مدل ها معمولا لوازم جانبی و ضمائم بسیاری دارند که برای مکان ها و سطوح مختلف کاربرد دارد. این مدل ها از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار هستند.

بخارشوی های ترکیبی و همراه با جاروبرقی نیز از مدل های جدید بخارشوی ها هستند. این بخارشوی ها می توانند جارو کردن و مکش را همراه با شستشو انجام دهند. مدل های ترکیبی اکثر یک سری قابل جدا شدن دارند که می توانید از این طریق از جاروبرقی یا بخارشوی به صورت مجزا نیز استفاده کنید.

بخار شوی های شارژی به دلیل طراحی بی سیم می توانند در اکثر مکان ها استفاده شوند و حمل و نگهداری آن ها نیز بسیار ساده است. این مدل از بخار شوی ها باتری های قابل شارژ دارند و باید قبل از استفاده به طور کامل شارژ شوند.

ویژگی های اصلی انتخاب بخارشوی خانگی

برای انتخاب یک بخارشوی خانگی مناسب باید ابتدا نیاز های خود و عواملی که باید در نظر داشته باشید را مشخص کنید. یکی از اصلی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید یک بخارشوی مناسب به آن دقت داشته باشید نوع و سطح سازگاری است به این معنی که بخارشوی چه سطحی را باید تمیز کند.

در اولین قدم باید مشخص کنید که بخارشوی را برای تمیز کردن چه نوع سطوحی می خواهید استفاده کنید و ترجیحات تمیزکاری شما چیست. به طور مثال مکان هایی که قصد دارید اغلب تمیز کنید مانند پارکت و کاشی یا… را تعیین کنید. بخارشوی های مختلف می توانند برای سطوح مختلف اختصاصی باشند پس حتما به این موضوع دقت داشته باشید.

ظرفیت مخزن آب دستگاه بخارشوی یکی دیگر از مواردی است که در انتخاب بخارشوی مناسب باید مد نظر داشته باشید. اندازه مخزن آب بخارشوی مشخص می کند چند بار باید بین تمیز کاری آن را پر کنید و با هر بار پر کردن تا چه مدت می توانید به تمیز کاری ادامه دهید. بدیهی است که هر چه ظرفیت مخزن آب دستگاه بیشتر باشد زمان طولانی تری برای تمیز کاری فراهم می کند ولی به همان نسبت نیز وزن دستگاه افزایش می یابد. بخارشوی های بیسل با ظرفیت مخزن استاندارد می توانند تمیزکاری را تسریع و تسهیل کنند.

قابلیت کنترل خروجی بخار دستگاه می تواند یکی از قابلیت های کاربردی بخارشوی های خانگی باشد. در صورتی که مدل هایی را انتخاب کنید که به شما امکان تمیز انتخاب سطح بخار خروجی را می دهد، می توانید با توجه به سطوح، میزان بخار را تنظیم کنید.

ضدعفونی خانه با بخارشوی‌ها

ضدعفونی خانه با بخارشوی‌ها

ویژگی بعدی که باید در انتخاب بخارشوی خانگی مناسب به آن دقت داشته باشید، وزن دستگاه است. در هنگام استفاده های طولانی مدت یا تمیز کاری های روتین وزن دستگاه اهمیت بالایی پیدا می کند. شما باید به دنبال مدل هایی باشید که کمترین وزن و بهترین قدرت مانور را ارائه می دهند. این قابلیت به خصوص زمانی که قصد دارید پله ها یا مکان های دور از دسترس را تمیز کنید اهمیت پیدا می کند. بسیاری از مدل های پیشرفته به شما این امکان را می دهند که دستگاه را به سادگی با یک دست کنترل کنید.

از اصلی ترین ویژگی های هر بخارشوی خانگی قیمت آن است. شما باید با توجه به بودجه خود مدل های مناسب را انتخاب کنید. مدل های ارزان قیمت می توانند کارایی و طول عمر پایینی داشته باشند و باعث دردسر بیشتر شوند پس علاوه بر قیمت پایین به کارایی دستگاه نیز حتما دقت کنید. توجه داشته باشید که باید به دنبال بخارشویی باشید که ویژگی های مورد نیاز شما را با قیمت مناسب ارائه دهد.

بخارشوی های بیسل

 شما می توانید با خرید یک بخارشوی خانگی بیسل برای همیشه تی و سطل را کنار بگذارید و به راحتی با ابزار های نظافت پیشرفته کف های خود را تمیز کنید. بخارشوی های بیسل از بهترین مدل های موجود در بازار هستند که می توانید با خیال راحت تهیه کنید و از کارایی و کیفیت دستگاه مطمئن باشید.

بخارشوی های بیسل بدون مواد شوینده شیمیایی می توانند تنها با استفاده از بخار آب تمام کف منزل شما را تمیز کنند و در وقت و انرژی صرفه جویی کنند. بخارشوی های بیسل با استفاده از پیشرفته ترین فناوری های دنیا طراحی و تولید می شوند و می توانند تمام انتظارات شما از یک بخار شوی خانگی را برآورده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش بخارشوی های خانگی بیسل شما می توانید با شماره های ارائه شده تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را اختیار شما قرار دهند.

کلام آخر

دستگاه های بخار شوی با کارایی بالا می توانند یکی از بهترین ابزار های نظافت منزل باشند. در صورتی که مدل مناسب از بخارشوی را با در نظر گرفتن نیاز خود انتخاب و تهیه کنید می توانید بهترین استفاده را از این دستگاه داشته باشید. امید است مطالعه این راهنمای جامع انتخاب بخارشوی خانگی برای شما مفید واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *