بیسل

طول عمر جاروبرقی های رباتیک و نحوه افزایش آن

جاروبرقی رباتیک چگونه کار می کند و برای چه کسانی مناسب است؟

جاروبرقی های رباتیک امروزه به یکی از همراهان نظافت منزل تبدیل شده اند که می توانند بدون هیچ زحمتی کار تمیز کردن کفپوش ها را انجام دهند. این ربات های جاروبرقی نیز مانند تمام تکنولوژی های الکترونیکی عمر محدودی دارند و طول عمر جاروبرقی های رباتیک تا حد زیادی تحت تاثیر نحوه نگهداری از دستگاه قرار می گیرد.در صورتی که یک جاروبرقی رباتیک دارید یا قصد خرید یکی از این دستگاه ها را دارید می توانید با مطالعه این مقاله درک درستی از طول عمر جاروبرقی های رباتیک و نحوه بهینه سازی عملکرد آنها پیدا کنید.

جاروبرقی های رباتیک چقدر دوام می آورند؟

در صورتی که مطابق دستورالعمل دستگاه و توصیه های سازنده تعمیر و نگهداری را با دقت انجام دهید می توانید انتظار داشته باشید که جاروبرقی رباتیک شما تا 6 سال دوام بیاورد. این زمان تقریبی است و بدیهی است که در جاروبرقی های ارزان این زمان می تواند تا اندازه زیادی کاهش یابد.

در حقیقت طول عمر جاروبرقی های رباتیک علاوه بر نحوه نگهداری و میزان استفاده تا حد بسیار زیادی به کیفیت دستگاه به خصوص موتور و باتری آن دارد. در همین راستا خرید یک جاروبرقی با قیمت بالا می تواند توجیه اقتصادی داشته باشد و تا سال های طولانی شما را از خرید یک دستگاه دیگر بی نیاز کند.

استفاده بهینه برای افزایش طول عمر جاروبرقی های رباتیک

برای اینکه عمر دستگاه خود را افزایش دهید می توانید نکات ساده نگهداری و تمیز کردن دستگاه را مد نظر داشته باشید، در ادامه این مقاله برخی از اصلی ترین نکاتی برای شما بیان شده است:

دلایل خرید جاروبرقی های رباتیک

تقاضا برای تهیه ربات های هوشمند در حال افزایش به گونه ای در آمریکا در تقریبا نیمی از خانه ها می توانید جاروبرقی های رباتیک را پیدا کنید.

تمیز کردن منظم: تمام جاروبرقی های رباتیک باید به طور منظم در فواصل زمانی معین تمیز شوند. این ربات ها تمام کف خانه شما را تمیز می کنند و در عوض نیاز است تا شما هم گاهی این ربات های کوچک را تمیز کنید. حداقل هر دو هفته می توانید با یک پارچه خشک و نرم تمام قسمت های دستگاه را تمیز کنید. یکی از اصلی ترین قسمت هایی که باید تمیز کنید اطراف سنسور های دستگاه است،گرد و غبار و کثیفی می توانند باعث شوند سنسور ها دچار اختلال و آسیب شوند.

نگهداری مناسب: یکی از نکاتی که باید در مورد جاروبرقی های رباتیک به خاطر داشته باشید این است که این دستگاه ها باید از آب و مایعات دور بمانند. بهتر است ربات را از منطقه بازی بچه ها و حیوانات خانگی دور نگه دارید.گاهی توصیه می شود ربات را از مناطق که نور آفتاب شدید است دور نگه دارید زیرا به سنسور ها آسیب می زند. به طور کلی بهتر است که زمانی که از دستگاه استفاده نمی کنید آن را در پایه شارژر نگه دارید.

پایه شارژر: علاوه بر تمیز کردن جاروبرقی رباتیک نیاز است تا پایه شارژر را نیز به طور مرتب تمیز کنید. کثیفی و گرد و غبار می تواند در شارژ شدن ربات اشکال ایجاد کند یا باعث شود که جاروبرقی رباتیک نتواند مسیر برگشت به پایه را تشخیص دهد.

بروزرسانی نرم افزار: امروزه اکثر جاروبرقی های رباتیک پیشرفته دارای برنامه هایی بر روی تلفن هوشمند هستند و از طریق اتصال به وای فای می توانید از راه دور دستگاه را کنترل و بر نظافت کف نظارت کنید. این برنامه ها و یا اپلیکیشن ها به مرور بروزرسانی می شوند تا اشکالات و اختلالات را اصلاح کنند. توصیه می شود به طور منظم به روز رسانی ها را دریافت کنید تا طول عمر نرم افزار های دستگاه بهبود یابد.

موانع و اشیا: جاروبرقی های رباتیک می توانند به بهترین نحوه کف منزل شما را جارو کنند ولی اسباب بازی های کوچک، سیم های برق و مدفوع حیوانات خانگی می تواند باعث ایجاد مشکل شود. به طور مثال برخورد با کابل های برقی که روی زمین کشیده شده اند می تواند باعث حوادث خطرناک یا خسارت شود. پس بهتر است تا حد امکان مسیر حرکت جاروبرقی را از موانع پاکسازی کنید.

تعویض قطعات: مانند هر وسیله الکترونیکی دیگر باید قطعات این جاروبرقی های رباتیک نیز در فواصل زمانی معین جایگزین شود. شما باید از 2 سال باتری و سنسور ها را تعویض کنید و هر 6 ماه نیز برس ها و فیلتر ها را جایگزین کنید تا علاوه بر عدم کاهش کارایی نظافت، طول عمر دستگاه نیز افزایش یابد. لازم به ذکر است به جای تعویض برس ها می توانید آنها را به خوبی تمیز کنید ولی در مورد فیلتر ها باید حتما آن ها را جایگزین کنید و حتی اگر حیوان خانگی یا آلرژی دارید باید هر 3 ماه آن ها را تعویض کنید. زمان تعویض باتری ها نیز تا حد زیادی به میزان استفاده شما از جاروبرقی بستگی دارد.امروزه که بسیاری از جاروبرقی های رباتیک برنامه های موبایلی خود را دارند می توانند زمان تعویض قطعات را به شما اطلاع دهند.

سایر نکات نگهداری

ممکن است جاروبرقی های رباتیک گران به نظر برسند ولی بهتر است به یاد داشته باشید که شما به اندازه ای که هزینه می کنید امکانات و کارایی دریافت می کنید. جاروبرقی های رباتیک ارزان قیمت زیادی در بازار موجود است که می توانید تهیه کنید ولی به زودی متوجه خواهید شده نه تنها این مدل ها کارایی لازم را ندارند بلکه قطعات آنها قابل تعویض نیست یا قطعات را نمی توانید جدا تهیه کنید که این موضوع عملا این جاروبرقی های رباتیک را یکبار مصرف می کند.

نظافت خانه با بیسل

نظافت خانه با بیسل

با اینکه سال های زیادی از تولید و عرضه این جاروبرقی ها گذشته است ولی همچنان برخی افراد نمی توانند به این جاروبرقی های رباتیک اعتماد کنند. در حالی که این جاروبرقی ها به سادگی می توانند جایگزین جاروبرقی های دستی پر سر و صدا شوند و شما را از زحمت جارو کردن نجات دهند.

جاروبرقی های رباتیک بیسل

جاروبرقی های رباتیک بیسل یکی از پرفروش ترین جاروبرقی ها در سال های اخیر بوده است و با قیمت مناسب و کارایی بالا به خوبی توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. شما می توانید یکی از جاروبرقی های رباتیک بیسل را تهیه کرده و کار نظافت کف را به آن بسپرید.

انواع جاروبرقی های رباتیک بیسل می توانند برای خانه های مختلف با نیاز های متفاوت مناسب باشند. شما می توانید با خرید یک جاروبرقی رباتیک بیسل حتی زمانی که خانه نیستید کار نظافت را نظارت کنید و در زمان و انرژی صرفه جویی کنید.

خرید یک جاروبرقی رباتیک بیسل به شما کمک خواهد کرد تا همیشه خانه خود را تمیز و پاک نگه دارید و نگران مهمان های سرزده یا خرابکاری های حیوانات یا بچه ها نباشید. جاروبرقی های بیسل تمام امکانات لازم و کارآمد که از یک جاروبرقی رباتیک انتظار دارید را خواهد داشت.

اگر در مورد خرید و ثبت سفارش جاروبرقی های رباتیک بیسل سوالی دارید یا به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید می توانید از طریق شماره های ارائه با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

کلام آخر

رعایت برخی نکات ساده در نگهداری و تعمیر جاروبرقی های رباتیک می تواند به شما کمک کند تا طول عمر دستگاه خود را به حداکثر برسانید و برای سال های طولانی از داشتن یک خانه تمیز و سالم لذت ببرید. در این مقاله سعی کردیم با بیان نحوه افزایش طول عمر جاروبرقی های رباتیک به شما در تصمیم گیری برای خرید این محصول کمک کنیم، امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *