بیسل

فرش و موکت‌شوی‌ها

فرش و موکت‌شوی‌ها

آیا می توان فرش و موکت را در خانه شست بدون استفاده از آب فراوان؟ ما به شما می گوییم که چگونه می توانید در کمتر از یک ساعت فرش و موکت منزل یا محل کار خود را بشویید. روی فرش ها، از خاک گرفته تا موی حیوانات ریخته می شود و بعد از گذشت زمان، دیگر استفاده از جاروبرقی نیز کارساز نیست و این زمانیست که باید از فرش و موکت‌شوی‌ها استفاده کنیم.

آنچه جاروبرقی به جا می گذارد را تمیز کنید: جاروبرقی به تنهایی کافی نیست.فرش و موکت‌شوی‌ها بسیار عمیق تر از جاروبرقی ها تمیز می کنند و به شما این اطمینان را میدهدکه کثیفی و لکه ها از بین رفته اند. مجموعه ماشین های فرش و موکت‌شوی‌ها بیسل به فرش ها جان تازه ای می بخشد.

فرقی نمی‌کند خانواده بزرگی باشید یا خانواده کوچک، تمیز کردن کف‌ها می‌تواند یک چالش بزرگ باشد. یک سگ، گربه یا چندین حیوان خانگی را به ترکیب اضافه کنید و دستوری برای فرش های نامرتب خواهید داشت. مهم نیست که حیوانات شما چقدر آموزش دیده اند – و تعداد ابزارهای تمیز کردن موهای حیوانات خانگی شما چقدر است – حوادثی اتفاق می افتد که نمی توان پیش بینی کرد.

شما میتوانید شستن فرش و موکت را خودتان انجام دهید. تمیز کردن فرش به وسیله فرش و موکت شو، یک کار آسان و مقرون به صرفه برای خانواده هایی با هر توان مالی و سطوح مهارتی است. اگر شما هم دائم لکه های که روی فرش ریخته شده را تمیز می کنید یا در فواصل کم زمانی، فرش هایتان را می شورید، خرید فرش و موکت‌شوی‌ها را به شما پیشنهاد میکنیم تا فرش یا موکت شما را تا 10 برابر تمیزتر از زمانی نشان دهند که با جاروبرقی تمیز می شوند.

نحوه عملکرد فرش و موکت‌شوی‌ها

نحوه عملکرد فرش و موکت‌شوی‌ها

نحوه عملکرد فرش و موکت‌شوی‌ها

فرش و موکت‌شوی‌ها برای از بین بردن کثیفی ها و لکه های عمیق در فرش یا موکت طراحی شده است. برای تمیز شدن بهتر فرش، با این روش فرش ها را بشویید: ” فرش را با محلول تمیزکننده مخصوص فرش و موکت‌شوی‌ها اسپری کرده و اجازه دهید وارد تار و پود فرش شود یا برای 15 دقیقه روی فرش بماند. سپس با استفاده از فرش شوی که آب را به داخل فرش پمپ می کند و از طرفی کثیفی ها و آب را مکش می کند، تمام آلودگی های فرش را از بین ببرید.

توصیه ما به شما این است که سالی یک بار تمام فرش های خود را به صورت عمیق تمیز کنید. اما اگر آلرژی یا حیوانات خانگی دارید، هر شش ماه یکبار تمیز کنید. یا در این صورت می توانید از کراس ویو شارژی پت Crosswave Cordless Pet – جاروی 3 کاره شارژی نیز برای پاکسازی فرش از موی حیوان خانگی خود استفاده کنید.

اگر لکه ای روی فرش شما ظاهر شد، به خصوص لکه هایی مانند شربت، انواع سس ها و نوشیدنی ها، بلافاصله آن با محلول‌های لکه‌بر موضعی تمیز کنید.

اجزای اصلی فرش و موکت‌شوی‌ها

پمپ دمنده:

این بخش فشاری را ایجاد می کند که آب را به فرش تزریق می کند. میزان فشار پمپ معمولاً از 60 پوند بر اینچ مربع (psi) تا 500 پوند بر اینچ مربع متغیر است.

پمپ مکنده:

پمپ مکنده موجود در فرش و موکت شوی، آب کثیف و محلول تمیز کننده را از فرش خارج کرده و آن را در مخزن استخراج جمع آوری می کند. این پمپ ها توسط موتورهایی هدایت می شوند که دارای پیکربندی های مختلفی از جمله: موتورهای تک مرحله ای، دو موتور سه مرحله ای و سه موتور دو مرحله ای هستند.

مخازن محلول:

این مخازن آب و محلول مخصوص شستشو را نگه می دارند. به طور معمول، اندازه مخازن محلول از 4.5 گالن تا 17 گالن متغیر است.

اجزای اصلی فرش و موکت‌شوی‌ها

اجزای اصلی فرش و موکت‌شوی‌ها

مخازن بازیابی:

این مخازن خاک استخراج شده، مواد شیمیایی پاک کننده و آب را در خود نگه می دارند. به طور معمول، اندازه مخازن بازیابی از 4.5 گالن تا 15 گالن متغیر است.

واحد گرمایش:

این بخش آب شستشو را تا دمای 210 درجه فارنهایت در کمتر از سه دقیقه گرم می کند. المنت‌های گرمایشی می‌توانند از مدل‌های گرم‌کننده تک مخزن، که آب را در مخزن محلول گرم می‌کنند، تا المنت‌های گرمایشی درون خطی که آب را هنگام خروج از دستگاه گرم می‌کنند، متغیر باشد.

آیا خرید فرش شوی ها به صرفه است؟

فرش شوی های خوب ارزان نیستند، اما سرمایه گذاری روی آن به با طراوت ماندن و تمیز بودن فرش های شما برای مدت طولانی تری کمک کند به خصوص با قیمت های گزاف فرش های امروزی.

بیسل Bissell یکی از برترین برند های فرش و موکت‌شوی‌هاست که طیف وسیعی از ماشین‌ها را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان دارد که به طیف وسیعی از بودجه ها نیز پاسخ می دهند .

نوع شوینده قابل استفاده

همه محلول تمیزکننده مخصوص فرش و موکت‌شوی‌ها مثل هم نیستند. انواع مختلفی وجود دارد و همه آنها عملکرد متفاوتی دارند. برخی از مواد شوینده نمی توانند فرش را به خوبی تمیز کنند. جدای از آن، قرار نیست آنها را در فرش شوی قرار دهید زیرا ممکن است به دستگاه آسیب برساند. از طرفی برخی حاوی سفید کننده هستند که می تواند فرش را خراب کند، به همین دلیل انتخاب مواد شوینده مناسب بسیار مهم است. بنابراین، همیشه باید مواد شوینده‌ای بخرید که علامت «HE» دارد که برای راندمان بالا است. این شوینده ها با کارایی بالا راه حل مناسبی برای شستشوی فرش هستند.

آنها کف کمتری تولید می کنند و فرش شما را به طور موثری تمیز می کنند. همچنین به دلیل کاهش کف، تقریباً زمانی را برای آبکشی صرف نمی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از کمی آب برای از بین بردن کف استفاده کنید.

از طرفی هر محلول شوینده ای می توانند مقدار زیادی از کف هنگام تمیز کردن تولید کنند که می تواند پس از استفاده از فرش شوی با مواد شوینده، شستشو را برای شما بسیار دشوار کند.

 

نوع شوینده قابل استفاده

نوع شوینده قابل استفاده

به همین دلیل است که باید از مواد شوینده مخصوص به همان مقداری که از مواد شوینده فرش دیگر استفاده می کنید استفاده کنید. با این کار کف کمتری تولید می شود، بنابراین دیگر مجبور نخواهید بود زمان و تلاشی را برای شستشوی فرش صرف کنید. اگر فقط یک پودر لباسشویی در دسترس دارید، به یاد داشته باشید که از آن به مقدار کم و در مقدار بسیار کمتری از مواد شوینده مایع استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *