بیسل

مزایای فرش و موکت شوی ها

از بین بردن کنه های گرد و غبار از مزایای فرش و موکت شوی ها

بسیاری از ما فرش های خود را به طور نسبتاً منظم جاروبرقی می کشیم، با این حال، بسیاری از مردم این کار را صرفاً به عنوان بخشی از روتین تمیز کردن خانه خود انجام می دهند، اما هرگز به این فکر نمی کنند که چرا واقعاً باید فرش های خود را تمیز کنیم. برخی از ما این کار را برای افزایش طول عمر فرش انجام می‌دهیم، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای حفظ ظاهر خانه خود این کار را انجام دهند و گرد و غبار ناخواسته، کرک، موهای حیوانات خانگی و کثیفی را از بین ببرند. اما شست و شوی فرش و مزایای فرش و موکت شوی ها بیش از این است و بسیاری از مردم از مزایای بهداشتی تمیز کردن فرش ها به صورت حرفه ای بی اطلاع هستند.

تمیز کردن فرش شما به صورت حرفه ای نه تنها ظاهری نو را به آن می بخشد، بلکه سلامت شما را نیز تضمین می کند. کسانی که از خروپف، آپنه خواب، آسم یا سایرعوارض ریوی رنج می برند، اگر فرش ها به طور منظم با استاندارد خاصی تمیز نشوند، بیشتر مستعد ابتلا به عوارض سلامتی هستند. پس بیایید نگاهی دقیق‌تر به آنچه که یک فرش و موکت شوی حرفه‌ای می‌تواند برای شما و فرش شما انجام دهد، بیاندازیم.

از بین بردن کنه های گرد و غبار از مزایای فرش و موکت شوی ها

گرچه مایت های گرد و غبار با چشم انسان نامرئی هستند، مطمئناً وجود دارند و معمولاً در خانه یافت می شوند. تکه‌های بدن و مدفوع کنه‌های گرد و غبار، آلرژن‌هایی هستند که در صورت حذف نشدن می‌توانند باعث ایجاد آلرژی‌های بدخیم در افراد شوند. فرش شوی ها، مایت‌های گرد و غباری را که اغلب در فرش جاسازی می شوند، با بخار در دمای بالا از بین می‌برند و یک راه بسیار مؤثر برای حذف همیشگی آنهاست!

مزایای فرش و موکت شوی ها

مزایای فرش و موکت شوی ها

حذف آلاینده های به دام افتاده

آلاینده‌ها می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند، برخی از آنها که در فرش شما به دام می‌افتند، می‌توانند شامل آلرژن‌های حشرات، پوست و موی حیوانات خانگی، گرد و غبار و کثیفی روزمره و حتی آثار سرب باشند! فعالیت های روزمره مانند جاروبرقی یا حتی راه رفتن روی فرش می تواند گازهای سمی موجود در فرش را در هوا آزاد کند و خانه شما را آلوده کند. اگر این گازهای سمی وارد بدن شما شوند، ممکن است سلامتی شما را به خطر بیاندازد. فرش و موکت شوی ها، از فرمول‌های شامپوی تخصصی برای حذف آلاینده‌های به دام افتاده، صرف نظر از اینکه در چه عمقی ممکن است به دام افتاده باشند، استفاده می‌کنند.

جلوگیری از رشد کپک از مزایای فرش و موکت شوی ها

کپک معمولاً در خانه هایی با سطح رطوبت بالا یافت می شود، آب به الیاف فرش خیس می شود و رشد کپک را تشویق می کند که می تواند منجر به خطرات سلامتی مانند مشکلات تنفسی شود. یک فرش و موکت شوی حرفه‌ای شامل یک عنصر خشک کن است که رطوبت باقی مانده را از بین می برد، هر گونه کپک قبلی را از بین می برد و به جلوگیری از ظهور هرگونه رشد جدید کمک می کند.

جلوگیری از رشد کپک از مزایای فرش و موکت شوی ها

جلوگیری از رشد کپک از مزایای فرش و موکت شوی ها

طول عمر فرش خود را بهبود بخشید

شما می دانید که تعویض فرش چقدر گران است و می خواهید که تا حد ممکن دوام داشته باشد و در عین حال تمیز و نو به نظر برسد. در طول استفاده روزمره، کثیفی، گرد و غبار و زباله زیادی در فرش شما جمع می شود. همانطور که شما و خانواده تان روی فرش راه می روید، خاک، گرد و غبار و زباله ها به داخل الیاف فرش فرو می روند.

هنگامی که زباله در الیاف فرش فرو می‌رود، در نهایت تک تک الیاف را شکافته و ظاهری فرسوده به فرش شما می‌دهد و باعث می‌شود زودتر کهنخ شده و به فکر تعویض آن باشید. با تمیز کردن منظم فرش های شما به صورت حرفه ای، این موارد را حذف می کند و به بهبود طول عمر آن کمک می کند.

ظاهر خانه ی خود را پاکیزه نگه دارید

ریختن یک لیوان شربت روی فرش شما فقط یک ثانیه طول می کشد، اما ماه ها اثرات آن باقی می ماند. از ریختن تصادفی تا گل و لای که روی کفش بچه ها و پنجه های حیوان خانگی شما وارد خانه می شود، لکه های زیادی روی فرش شما ایجاد میکند.

شستشوی حرفه ای فرش به وسیله فرش و موکت شوی ها می تواند به کاهش یا حذف بسیاری از این لکه ها کمک کند. با از بین رفتن لکه ها، خانه شما بهتر، نو تر و تمیزتر از قبل به نظر می رسد. فرش های تمیز می توانند به پاکیزه نشان دادن ظاهر کلی خانه شما کمک کنند. دستیابی به ظاهری تمیز با شستن فرش های خود بسیار ساده تر و مقرون به صرفه تر از تعویض آنها است.

ظاهر خانه ی خود را پاکیزه نگه دارید

ظاهر خانه ی خود را پاکیزه نگه دارید

از بین بردن بوها

از شربت ریخته شده گرفته تا بوی غذایی که هفته گذشته پختید، در فرش شما به دام می‌افتند و می‌توانند بر بوی خانه شما تأثیر بگذارند. شما نمی خواهید مهمانان هنگام ورود به خانه شما، بوی نامطبوعی بینی را حس کنند. یک فرش شوی می تواند در این مورد کمک کند.

ممکن است بارها و بارها با جاروکردن تلاش کنید تا بو را از بین ببرید. بوها در پایه فرش می نشینند و جاروبرقی معمولی شما نمیتواند موثر باشد. برای از بین بردن این بوها و از بین بردن آنها به یک فرش شوی حرفه ای نیاز دارید.

از آنجایی که یک فرش و موکت شوی از بخار ایجاد شده از آب استفاده می کند، می تواند به این بوها نفوذ کرده و آنها را برای حذف به سطح بکشد. بعد از تمیز کردن فرش متوجه خواهید شد که کل خانه شما بوی بهتری می دهد.

بنابراین اکنون که فواید سلامتی را خوانده‌اید، می‌توانید ببینید که تمیز کردن فرش‌ها به سادگی خرده‌ها و کرک‌ها را از سطح جمع می‌کند! برای بهره مندی از مزایای مزایای فرش و موکت شوی ها، به خرید یک فرش و بخار شوی فکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *