بیسل

 معرفی جاروبرقی بیسل مدل Multireach 36V

 معرفی جاروبرقی بیسل مدل Multireach 36V

 با جاروبرقی ها بیسل، می توانید تمامی سطوح مانند،  فرش، سرامیک، پارکت و … خود را از خاک، گرد و غبار و زباله تمیز کنید. برای هر کارایی و موقعیت خانه یک مدل وجود دارد. آنها بسیار سبک، قوی، همه کاره  هستند و کار کردن با آنها هم بسیار ساده است. مکش قوی و عملکرد عالی و بدون وقفه، با سیم یا بدون سیم  وجود می باشد. جاروبرقی بیسل مدل Multireach 36V، سبک وزن و راحت است که می توانید روزمره با مدت زمان قابل توجه 30 دقیقه، تنها فقط با یک بار شارژ کردن استفاده کنید. با این امکانات جاروبرقی دیگر نگران تمیز کردن خانه تان نباشید چون زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. از جاروبرقی دستی یکپارچه برای تمیز کردن گرد و غبار یا تمیز کردن مواد غذایی خشک و خوراگی ها (مانند غلات، برنج، پفک و …) و شکستگی‌های شیشه و .. استفاده کنید.

آیا به دنبال یک جاروبرقی خاص هستید؟

پاک کننده چند کاره بیسل، جاروکشی و شستشو و جمع کردین موها را به طور همزمان انجام می دهد، که به شما این امکان را می دهد که در زمان و انرژی صرفه جویی کنید. باتری لیتیوم یون 36 ولت تا 30 دقیقه قدرت تمیز کردن بی سیم را فراهم می کند، بنابراین می توانید بدون اتصال به پریز در سراسر خانه حرکت کنید. قابلیت تمیز کردن چند سطحی آن به شما امکان می‌دهد در یک لحظه از تمیز کردن کف‌های سخت به فرش‌های منطقه با طراوت تغییر دهید. پاک کننده چند سطحی همچنین دارای تمیز کردن لبه های بهبود یافته برای تمیز کردن ضایعات مانند موهای حیوانات خانگی در امتداد قرنیزها و گوشه ها است. فناوری دو مخزن آب تمیز و کثیف را از هم جدا نگه می دارد، بنابراین بر خلاف تمیز کردن، فقط آب تمیز و فرمول روی زمین شما می رود. هنگامی که تمیز کردن تمام شد، چرخه خود تمیز کردن رول برس و داخل دستگاه را تمیز می کند. این دستگاه دارای 2 فرمول چند سطحی، 2 فرمول ضدعفونی کننده کف سخت و 2 رول برس چند سطحی است.

مشخصات جاروبرقی بیسل مدل Multireach 36V

مشخصات جاروبرقی بیسل مدل Multireach 36V

فناوری EdgeReach مکش قدرتمندی را به لوله های جاروبرقی می رساند تا کثیفی و زباله‌ها را حتی از گوشه‌ها جذب کند. فناوری فیلتر جدید به شما این امکان را می دهد که به راحتی فیلتر خود را تمیز کنید. ابزار شکاف همراه با برس گردگیری به تمیز کردن مناطقی که دسترسی به آن سخت است کمک می کند.

  • به لطفقدرت مکش بالا، 30 دقیقه زمان اجرا، برای تمیز کردن خانه شما عالی است
  • جاروبرقی دستی قابل جابجایی برای تمیز کردن سریع یا سطوح بالای
  • فناوری EdgeREACH برای به حداکثر رساندن قدرت مکش برای تمیز کردن لبه ها
  • دسته تاشو دو طرفه و فرمان چرخش 180 درجه؛ برای دسترسی بهتر و ذخیره سازی فشرده
  • مخزن بزرگ 0.6 لیتری برای تمیز کردن بیشتر، تخلیه کمتر. همچنین دارای یک دکمه فشاری برای رها کردن آسان است
  • فیلتر دو سطحی برای بهبود مکش و نگهداری آسان
  • دکمه فشاری 2 در 1
  • ایستگاه اتصال شارژ سریع با ذخیره سازی ابزار

مشخصات جاروبرقی بیسل مدل Multireach 36V

رنگ:   مشکی، سبز

عرض:    28.4 سانتی متر

ارتفاع:     114.8 سانتی متر

عمق:   24.4 سانتی متر

وزن (کیلوگرم):    2.63 کیلوگرم

ظرفیت خاک (لیتر):    0.6 لیتر

نوع براشول:  طبقه سخت، 1x چند سطحی

نوع سطح:     کف چوبی، کف سخت و …

 MultiReach ابزار برای تمیز کردن پله و اثاثه یا لوازم داخلی

این ابزار به شما کمک می کند تا اثاثیه و پله های خود را تمیز کنید. محدوده Multireach مکش قدرتمند را برای تمیز کردن کامل کف، فرش و اثاثه یا لوازم داخلی امکان پذیر می کند.

 ابزار 6 اینچی با عرض 15 سانتی متری را به جاروبرقی دستی وصل کنید تا به شما کمک کند سطوح نرم مانند کاناپه ها، مبل ها، تشک ها، فرش ها و پله ها را تمیز کنید.

بسته لوازم جانبی تمیز کردن موی حیوانات خانگی

ابزارهای طراحی شده ویژه برای جارو کشیدن آسان موهای حیوانات خانگی، شامل یک رول برس لاستیکی و یک برس گرد دندانه دار لاستیکی است. این ابزارها با همه جاروهای شارژی بیسل به سادگی وصل می شود که در انتهای واحد دستی قابل جابجایی است که می توانید برس گرد دندانه دار را با برس رول استاندارد چند سطحی عوض کنیدپ

ابزاری برای دسترسی به مکان های بلند و یا محدوده

با این ابزار ایده آل جاروبرقی بیسل مدل Multireach 36V، خانه خود را از کف تا سقف تمیز کنید. برای تمیز کردن سریع سطوح بالای کف به لطف ابزار 78 سانتی متری در کمترین زمان. این ابزار مهم به شما کمک می کند تا شما به تمامی سطوح  خانه دسترسی داشته و تمیز کنید.

دستگاهی کارآمد برای تمیز کردن سطوح 

جاروبرقی بیسل مدل Multireach 36V، برای تمیز کردن سطوح و برای جمع آوری مو ریخته شده است. طراحی شده با رول برس بدون پیچ  تابی، بنابراین برای گرفتن موهای اطراف رول برس نیازی به قیچی نخواهید داشت. با جاروبرقی بیسل، برای رفتن از اتاقی به اتاق دیگر در خانه دیگر دچاره دردسر نمی شود چون بدون سیم است و برای تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی، پله ها و سایر سطوح نرم خانه شما به یک جارو برقی دستی تبدیل می شود. همچنین با وصل کردن یک میله، دسترسی شما را به نواحی سخت بالا و پایین امکان پذیر می کند. فیلتراسیون چند سطحی با فیلتر قابل شستشو به به جمع کردن ذرات گرد و غبار کمک می کند. پس از اتمام جاروکشیدن، نگهداری از این جاروبرقی با ویژگی هایی مانند مخزن کثیفی Easy Empty، فناوری CleanSlide و فیلتر قابل شستشو  است.

جاروبرقی بیسل مدل Multireach 36V، قدرتمند برای هر نوع سطوح

  1. رول برس موتوری بدون پیچ و تاب بدون پیچش مو
  2. قابل مانور 2 در 1 – تبدیل به جاروبرقی دستی و جاروبرقی دستی بالا برای تمیز کردن راحت کف تا سقف
  3. مخزن کثیفی Easy Empty با فناوری CleanSlide – تخلیه گرد و غبار و زباله بدون آشفتگی.
  4. چراغ LED در پا برای دید بهتر تمیز کردن، بنابراین هیچ کثیفی از دید دور نمی ماند
  5. تا 30 دقیقه تمیز کردن بی سیم کارآمد

جاروبرقی بیسل مدل Multireach 36V، قدرتمند برای هر نوع سطوح

هر خانه متفاوت است، بنابراین ما طیف گسترده ای از جاروبرقی ها را متناسب با نیاز شما تولید کرده ایم. چه به یک جاروبرقی دستی سبک وزن برای تمیز کردن سریع نیاز داشته باشید، چه یک جاروبرقی سیلندر با تشخیص خودکار کف یا یک جاروبرقی که موهای حیوانات خانگی را بدون گره خوردن جمع می کند، ما این دستگاه را برای شما داریم.

جارو شارژی بی سیم  بیسل

از محدودیت های سیم و کابل رها شوید

فرش، کاشی، چوب سخت، فضای داخلی خودرو و بسیاری موارد دیگر با جاروبرقی بی سیم بیسل، تمام کف‌های خود را از خاک، گرد و غبار و آوار تمیز کنید.

جاروبرقی های دستی بیسل

برای  پاکسازی های کوچک و روزمره

می‌بینید که یکی از جاروبرقی‌های دستی بیسل جایگزین مناسبی برای جاروبرقی‌های بزرگ برای کارهای روزمره کوچکتر است. برای کارهای کوچکتر جاروبرقی روی فرش و موکت، اثاثه یا لوازم داخلی و داخل خودرو مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *