بیسل

چرا نباید به جاروبرقی های ارزان اعتماد کنید؟

چرا نباید به جاروبرقی های ارزان اعتماد کنید؟

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم در مقطعی از زندگی خود یک جاروبرقی ارزان خریده باشید احتمالا مانند بسیاری از مردم پشیمان شده اید. جاروبرقی های ارزان اغلب کارایی ندارند و در دراز مدت هزینه زیادی برای شما به همراه خواهند داشت. در این مقاله دلایلی که باید یک جاروبرقی بیسل با کیفیت را انتخاب کنید و با مدل های ارزان وسوسه نشوید را بیان می کنیم پس با ما همراه باشید.

معایب جاروبرقی های ارزان

اگر قیمت های ارزان برخی مدل های جاروبرقی شما را وسوسه می کند بهتر است ابتدا به معایب این مدل های بی کیفیت نگاهی بیندازید و نکاتی که باید مد نظر داشته باشید را مطالعه کنید. بهتر است در ابتدا از خود بپرسید که حاضر هستید برای یک برند معتبر به در صورت بروز مشکل می تواند ضمانت معقولی ارائه دهد کمی بیشتر پول خرج کنید.

شما می توانید یک مدل با کیفیت و معتبر را تهیه کنید که کار تمیز کردن را عالی انجام می دهد و برای مدت طولانی دوام دارد یا با صرفه جویی در هزینه ها، یک مدل بی کیفیت و ناکارآمد تهیه کنید که نظافت را به صورت رضایت بخش انجام نمی دهد و مشکلات و دردسر های مختلفی ایجاد می کند.

 یکی از این نکات که باید پیش از خرید یک مدل ارزان به آن فکر کنید این است که اگر جاروبرقی ارزان شما خراب شود چقدر زمان برای تامین قطعات باید صرف کنید؟ به طور معمول در طول زمان قطعاتی که بیشتر مورد استفاده هستند فرسوده می شود و نیاز به تعویض دارند و اگر نتوانید قطعات مناسب دستگاه خود را پیدا کنید به ناچار باید به فکر خرید یک جاروبرقی جدید باشید. در مقابل جاروبرقی های باکیفیت به شما این امکان را می دهند در صورتی که هر قطعه از دستگاه آسیب دید به سادگی لوازم و قطعات جانبی را پیدا کنید.

انواع جارو شارژی

انواع جارو شارژی عملکرد های متفاوتی دارند که می توانند به کارتان بیایند. در این مطلب قصد داریم انواع و کارایی های آن ها را بررسی کنیم.

همچنین دریافت خدمات پس از فروش از خرده فروشی که یک جاروبرقی ارزان از آن تهیه کرده اید به احتمال زیاد دشوار است و ممکن است در صورت خراب شدن یک قطعه، نتوانید لوازم یدکی جایگزین را پیدا کنید. از همین رو مهم است که روی یک جاروبرقی با کیفیت سرمایه گذاری کنید که به خوبی نیاز های شما را برآورده می کند و در دراز مدت نیز باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

چرا باید مدل های ارزان را نادیده بگیرید؟

جاروبرقی های ارزان اکثرا از مواد بی کیفیت ساخته می شوند و از همین رو مدت طولانی دوام ندارند. جاروبرقی های بی کیفیت ممکن است در حین استفاده به راحتی بشکنند و یا به سرعت فرسوده شده و کارایی خود را از دست بدهند. بنابراین بدیهی است که شما بیشتر از زمانی که یک دستگاه با کیفیت بخرید به قطعات جدید و تعمیر مداوم نیاز خواهید داشت.

به علاوه اغلب جاروبرقی های ارزان قیمت در مقایسه با مدل های گران تر، مکش بسیار کمتری دارند که به این معنی است که شما با یک بار جارو کردن به تمیزی به مورد نیاز است دست پیدا نمی کنید. اگر مدل های شارژی را ترجیح می دهید ممکن است باتری های ارزان و بی کیفیت نتوانند به خوبی شارژ را نگه داشته یا فرایند شارژ ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

از اصلی ترین دلایلی که مشتریان از جاروبرقی های ارزان ناراضی هستند این است که جاروبرقی های بی کیفیت برای تمیز کردن منزل، عملکرد ضعیفی دارند. مطمئنا شما نمی خواهید جاروبرقی بخرید که نمی تواند به خوبی خانه شما را تمیز کند. جاروبرقی های بی کیفیت برای تمیز کردن خود در بلند مدت ساخته نشده اند و ممکن است با قدرت مکش ضعیفی که دارند نتوانند آنچه را که شما می خواهید تمیز کنند.

اگر جاروبرقی ارزان شما فیلتر های بی کیفیتی داشته باشد که نمی توانند گرد و غبار را به درستی فیلتر کنند ممکن است دستگاه گرد و خاک را به طور مستقیم به هوا پمپ کند یا دستگاه را مسدود کنید و از کار بیاندازد. این در حالی است که جاروبرقی های با کیفیت برای حذف موثر گرد و خاک و مواد حساسیت زا از خانه شما طراحی شده اند و با گذشت زمان طولانی نیز به خوبی می توانند عملکرد و کارایی خود را حفظ کنند.

قابلیت های جانبی

جاروبرقی های باکیفیت علاوه بر این که برای مدت طولانی کارایی خود را حفظ می کنند معمولا دارای اتصالات و قطعات ویژه ای هستند که کار تمیز کردن قسمت های مختلف منزل را برای شما آسان می کند. بسیاری از این جاروبرقی ها با امکانات اضافی مانند نمایشگر های دیجیتالی، مخزن های قابل جابجایی برای تخلیه آسان و سیستم های پیشرفته فیلتراسیون عرضه می شوند که می توانند به شما کمک کنند تا راحت تر نیاز های خود را برطرف کنید.

فناوری های پیشرفته که در این مدل های گرانقیمت استفاده شده است می تواند تمام مشکلاتی که در مدل های قدیمی با آن روبرو می شدید را حل کند و یک تجربه لذت بخش از نظافت منزل را ارائه دهد. در حقیقت این مزایا اضافه شده اند تا بتوانید با آرامش و بدون مشکل کار تمیز کردن کف منزل را انجام دهید و از فناوری های بروز در برطرف کردن نیاز های خود کمک بگیرید.

بهترین کار این است که جاروبرقی های با کیفیت بالا و ضمانت قابل اعتماد تهیه کنید تا برای سال های آینده بدون نگرانی بتوانید از جاروبرقی خود به طور بهینه استفاده کنید. اگر از تولید کنندگان معتبر خرید کنید میتوانید برای هر مشکلی که دارید با پشتیبانی مشتری تماس حاصل کنید و یک قطعه یدکی سفارش دهید یا درخواست تعمیر دستگاه دهید.

جاروبرقی بدون کیسه

جاروبرقی بدون کیسه

اگر از خرده فروشان یک جاروبرقی ارزان تهیه کنید ممکن است نتوانید توصیه های مفید را دریافت کنید یا اگر دستگاه نیاز به تعمیر و تعویض داشت کمک بگیرید. خرده فروشان روی یک محصول و یک برند تمرکز نمی کنند و نمی توانند هیچ لوازم جانبی ارائه دهند و خدمات پشتیبانی برای شما ندارند. بنابراین بهتر است از خرید مدل های ارزان خودداری کنید و روی مدل های باکیفیت و گران تر سرمایه گذاری کنید.

جاروبرقی های بیسل

جاروبرقی های بیسل به دلیل طراحی با کیفیت خود شهرت خوبی دارند و در ساخت این مدل ها نیز از مواد باکیفیت استفاده شده است. بیسل یکی از برند های قابل اعتماد، معتبر و شناخته شده است که می توانید با اطمینان یکی از مدل های آن را انتخاب کنید و برای خانه خود تهیه کنید. جاروبرقی های بیسل می توانند یک تجربه شگفت انگیز از تمیز کردن راحت و موثر را ارائه دهند.

جاروبرقی های بیسل به روش های مختلف آزمایش شده اند و می توانند به خوبی نیاز های تمیز کردن شما را برطرف کنند. این محصولات دوام بالایی دارند و شما در صورت نیاز به سادگی می توانید قطعات جایگزین و لوازم جانبی آن ها را پیدا کنید. جاروبرقی های بیسل مدل های مختلف و ویژگی های متنوعی ارائه می دهند که می تواند برای خانه ها و خانواده های مختلف مناسب باشد.

کلام آخر

اگر آماده هستید که از هدر دادن پول خود برای خرید یک جاروبرقی ارزان خودداری کنید پس بودجه خود را به یک جاروبرقی با کیفیت اختصاص دهید و تحت تاثیر قیمت های ارزان قرار نگیرید. شما با خرید یک جاروبرقی با کیفیت می توانید باعث جلوگیری از هدر رفتن زمان و انرژی با ارزش خود شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *