بیسل

نکات نظافت منزل با حضور حیوانات خانگی

چرا جاروبرقی کم سر و صدا اهمیت دارد؟

به عنوان صاحبان حیوانات خانگی، همه ما تلاش می کنیم تا به بهترین شکل از دوستان پشمالو خود مراقبت کنیم. این دوستان کوچک بخشی از خانواده ما هستند و هر روز به زندگی ما شادی می آورند. با این حال زندگی با حیوانات خانگی می تواند چالش های زیادی به همراه داشته باشد. تمیز نگه داشتن خانه زمانی که حیوانات خانگی دارید نیاز به توجه بیشتری دارد. از همین رو در این مقاله قصد داریم نکات نظافت منزل با حضور حیوانات خانگی را بررسی کنیم و به معرفی  جاروبرقی های بیسل مخصوص حیوانات خانگی بپردازیم.

شوینده های ایمن برای حیوانات خانگی

مهم است که برای سلامتی و ایمنی دوست کوچک خود، محصولات پاک کننده ای را انتخاب کنید که دارای برچسب ایمن برای حیوانات خانگی هستند. فراموش نکنید که از مصرف محصولات حاوی مواد شیمیایی قدرتمند، آمونیاک یا سفید کننده در اطراف محل زندگی حیوان خانگی خود، خودداری کنید. به علاوه شوینده هایی با عطر قوی ممکن است برای حیوانات خانگی آزار دهنده باشند. اگر حیوانات خانگی شما مرتب در خانه بازی می کنند و روی زمین دراز می کشند باید کف شوی هایی را انتخاب کنید که دوستدار حیوانات خانگی هستند. یکی از روش های موثر و دوستدار حیوانات خانگی برای ضد عفونی کردن کف، استفاده از دستگاه های بخارشوی بیسل است.

نظافت منظم حیوانات خانگی

برای حفظ یک محیط سالم و تمیز باید مرتب خز حیوانات خانگی خود را اصلاح کنید تا ریزش مو به حداقل برسد. از ابزار ها و برس های مخصوص اصلاح خز استفاده کنید و یک برنامه منظم برای نظافت حیوان خانگی خود داشته باشد. به علاوه باید ملافه ها و اسباب بازی های حیوانات خانگی را نیز به طور منظم با استفاده از شوینده های مخصوص حیوانات خانگی بشویید.

استفاده از جاروبرقی برای تشک برای گرد و غبار

استفاده از جاروبرقی برای تشک برای گرد و غبار

جارو کردن منظم

برای از بین بردن مو و شوره حیوانات خانگی مهم است که روی یک جاروبرقی با کیفیت سرمایه گذاری کنید. به طور روزانه یا حداقل 2 بار در هفته تمام خانه را جارو کنید تا از تجمع مواد حساسیت زا و ایجاد بوی بد جلوگیری کند. مهم است که کیسه جاروبرقی را نیز به موقع خالی کنید یا فیلتر ها را مرتبا تمیز کنید.

نظافت فرش ها

اگر در خانه خود فرش و موکت دارید، نباید از جارو کردن و شستن منظم این سطوح غافل شوید. شما می توانید از فرش شوی هایی استفاده کنید که مخصوص صاحبان حیوانات خانگی طراحی شده اند. این فرش شوی ها می توانند به طور موثر مو های چسبیده را جدا کرده و بوی نامطبوع را از بین ببرند. توصیه می شود برای جلوگیری از ایجاد لکه، آشفتگی هایی که دوست پشمالوی شما ایجاد می کند را بلافاصله تمیز کنید. برای این کار می توانید از یک دستگاه فرش شوی دستی نیز کمک بگیرید.

نظافت منزل با جارو شارژی

اگر حیوانات خانگی دارید و زیاد جاروبرقی می کشید، یک جارو شارژی مناسب می تواند کار شما را راحت کند. خرید یک جارو شارژی سبک و قدرتمند می تواند روند نظافت را برای شما راحت تر و سریع تر کند. بهتر است به دنبال مدلی باشید که اتصالات متعدد برای تمیز کردن سطوح مختلف ارائه دهد. جاروشارژی های بیسل می توانند به راحتی تمیز شوند و دوام بالایی نیز دارند.

نظافت منزل با جارو های رباتیک

اگر به طور مداوم باید مو های حیوانات خانگی را جارو کنید، یک جارو رباتیک قطعا شما ارزش خرید دارد. این ربات ها می توانند کمک بزرگی به جمع کردن مو های حیوانات خانگی کنند. شما می توانید بدون فشار دادن حتی یک دکمه، به طور روزانه جارو کردن کف های سخت و فرش و موکت ها را انجام دهید. به این ترتیب جارو های رباتیک می تواند تعداد دفعات نظافت را در طول هفته کاهش دهند و خانه شما را همیشه مرتب نگه دارند. این ربات ها می توانند روی انواع کف کار کنند ولی توانایی عبور از پله ها را ندارند. بنابراین از این جارو های رباتیک تنها در فضای های یک سطح می توانید استفاده کنید.

دستگاه های تصفیه هوا

یکی از بهترین روش ها برای حفظ بوی تمیزی در خانه، استفاده از دستگاه های تصفیه هوا است. اگر در خانه خود حیوانات خانگی دارید، یک دستگاه تصفیه هوا می تواند هوای منزل شما را عاری از شوره و گرد و خاک نگه دارد. بسیاری از دستگاه های تصفیه هوا دارای حالت خودکار هستند و شما می توانید آنها را تنظیم کنید. به علاوه فیلتر های این دستگاه ها مدت طولانی دوام می آورند می توانند گزینه ای مقرون به صرفه و موثر برای صاحبان حیوانات خانگی باشند.

نکات ایمنی حیوانات خانگی در هنگام نظافت منزل

 به رفتار های حیوان خانگی خود دقت کنید: مهم است که در هنگام نظافت منزل به رفتار حیوان خانگی خود توجه کنید. حیوانات نسبت به تغییرات محیط حساس هستند و از همین رو توجه به آن ها در هنگام تمیز کردن منزل بسیار مهم است. مطمئن شوید که حیوان خانگی شما از مناطقی که در حال نظافت آن هستید دور می ماند و به محلول های شوینده نزدیک نمی شود.

محلول های شوینده ایمن برای حیوانات استفاده کنید: اگر حیوان خانگی دارد باید هنگام تمیز کردن خانه خود مطمئن شوید که شوینده های ایمن برای حیوانات خانگی استفاده می کنید. امروزه شوینده های مختلفی در بازار وجود دارند که به طور خاص برای استفاده در اطراف حیوانات خانگی طراحی شده اند. این نوع پاک کننده ها مواد شیمیایی کمتری دارند و در هنگام تماس با حیوانات خانگی خطرناک نیستند.

لکه ها را به سرعت تمیز کنید: همانطور که می دانید حیوانات خانگی بسیار کنجکاو هستند و اغلب لکه ها و آشفتگی های روی زمین را بررسی می کنند. بنابراین اگر در هنگام نظافت، مواد شوینده روی کف نشت کرد باید به سرعت آن را تمیز کنید تا از تماس حیوانات خانگی با مواد مضر پیشگیری کنید.

حیوانات را از محلول های شوینده دور نگه دارید: ضروری است که در هنگام عدم استفاده از محصولات شوینده، آن ها را از دسترس حیوانات خانگی دور نگه دارید. بنابراین مطمئن شوید که محصولات پاک کننده را در مکانی دور از حیوانات خانگی خود نگهداری می کنید.

جارو شارژی Omnipet

جارو شارژی Omnipet

جاروبرقی های مخصوص حیوانات خانگی

بیسل، جاروبرقی های مخصوص حیوانات خانگی طراحی و تولید کرده تا به صاحبان حیوانات خانگی برای نظافت راحت تر و موثرتر منزل کمک کند. این جاروبرقی ها می توانند مو و شوره حیوانات خانگی را به طور موثر از انواع کف های سخت و فرش و اثاثیه منزل پاک کنند. جاروبرقی های بیسل دارای مکش قوی و برس ها و اتصالات تخصصی برای به دام انداختن موثر مو های حیوانات هستند. به علاوه فیلتر های این سری از جاروبرقی های بیسل می تواند مواد حساسیت زا را به طور کامل به دام بیندازد و کیفیت هوای منزل شما را نیز بهبود دهد.

جاروبرقی های بیسل به دلیل اثربخشی خود در نظافت آشفتگی های حیوانات خانگی، شهرت بالایی پیدا کرده اند و از محبوب ترین گزینه ها برای صاحبان حیوانات خانگی محسوب می شوند. بیسل طیف وسیعی از مدل های مختلف جاروبرقی ارائه می کند که به طور خاص برای مقابله با آلودگی های حیوانات خانگی طراحی شده اند و گزینه خوبی برای تمیز نگهداشتن منزل با حضور حیوانات خانگی هستند.

کلام آخر

حیوانات خانگی می توانند نسبت به تغییرات محیط زندگی خود بسیار حساس باشند پس مهم است که هنگام نظافت به نیاز ها و ایمنی آن ها توجه کنید. با رعایت نکات ارائه شده در این مقاله می توانید خانه خود را هم برای خود و هم برای حیوانات خانگی خود سالم و تمیز نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *