بیسل

بخارشوی دستی

کاربردهای بخارشوی دستی

 بخارشوی دستی ، همواره  یکی از کاربردی ترین ابزار های تمیز کننده است که به دلیل همه کاره بودنش بین افراد محبوب است. دلیل محبوبیت بخارشوی ها این است که ان ها کاربرد های متنوع و گسترده ای دارند .

بخارشوی چیست؟

بخارشوی دستگاه تمیز کننده ای است که بدون نیاز به هر گونه مواد شوینده ای، ‌تنها با بخاری که ایجاد می کنند، محیط را تمیز می کند. بخار شوی ها می توانند به خوبی بدون نیاز به پاک کننده های شیمیایی مضر به نظافت سطوح، سنگ ها و سرویس های بهداشتی  بپردازند. با استفاده از بخارشوی ها ، لکه های چربی و آلودگی های موجود، ‌کاملا پاک و ضد عفونی می شوند. پس از استفاده از بخارشوی نیازی به دستمال کشیدن و پاک کردن ندارید و رطوبت ایجاد شده نیز خود به خود توسط میعان از بین می رود.

چرا دستگاه های بخارشوی اینقدر محبوب هستند؟

یک دستگاه بخار شوی در ایجاد پاکیزگی تاثیر گذار است و طیف وسیعی از نیازهای تمیزکنندگی شما را برآورده می کند.  بیاید کمی در باره اثربخشی و راحتی دستگاه های بخارشوی ها صحبت کنیم. شما می توانید اکثر سطوح را با بخارشوی تمیز کنید  و استفاده از آن را به یک راه حل مناسب برای تمیزکاری خانه،‌محل کار، کارخانه و … تبدیل کنید.

انواع بخار شوی ها

بخار شوی ها انواع مختلف و طیف وسیعی دارند. آن ها با ابعاد و کارایی های مختلفی در بازار وجود دارند. بعضی از بخارشوی ها دسته های بلندی دارند که می توان با ان ها سطوح کف زمین را تمیز کرد . بخارشوی های دستی نیز وجود دارند که با آن ها می توانید قسمت های باریک و کوچک و سطوحی مثل روی میز ها ، گاز ها و … را تمیز کرده و ضد عفونی کنید که در این مطلب قصد داریم بخار شوی دستی را به شما معرفی کنیم .

انواع بخار شوی ها

انواع بخار شوی ها

 بخار شوی دستی چیست و چه تفاوتی با بخارشوی های معمولی دارند؟

بخارشوی های دستی،‌ به طور کلی تمام کارآیی های یک بخارشوی کامل را دارد، با این تفاوت که وزن و ابعاد کوچکتری دارد و معمولا برای تمیز کردن مواردی مثل میز،  درز کاشی های آشپزخانه، گاز ، سرویس بهداشتی ، روی کابینت ها و … مورد استفاده قرار می گیرند.

بخار شوی های دستی به دلیل کوچکتر بودن،‌ قابل حمل هستند و به راحتی می توانید آن ها را جا به جا کنید، در حالیکه جا به جا کردن بخار شوی های بزرگتر ممکن است برایتان کمی سخت باشد.

یکی دیگر از مزایای بخار شوی های دستی نسبت به سایر مدل ها این است که قیمت کمتری دارند. شما می توانید با قیمت پایینتری یک دستگاه بخار شوی کوچک و جمع و جور داشته باشید و نقاط بیشماری را تمیز و ضد عفونی کنید.

بخار شوی های دستی برای استقاده روزانه و روزمره مناسب هستند و ۹۹ درصد باکتری ها و میکروب های رایج که در آشپزخانه ها وجود دارند را از بین می برند. بخار شوی های دستی برخلاف ظاهر کوچک و ظزیفشان بسیار قدرتمند هستند و تمامی لک ها،‌رسوبات و جرم های موجود بر روی سطوح سخت، ‌آينه ها،‌ شیشه ها و حتی سطوح پارچه ای را از بین می برند.

مشخصات بخارشوی دستی

 بخارشوی های دستی ویژگی های متفاوتی دارند،‌ این ویژگی ها به قیمت ،‌ برند و سال ساخت دستگاه بستگی دارد. نکات مهمی که در خرید بخارشوی دستی  باید توجه  کنید عبارتند از :

  • قدرت دستگاه بر حسب وات
  • فشار بخار
  • طول سیم
  • حجم مخزن
  • مدت زمان آماده شدن بخار
  • وزن دستگاه
  • سطح پوشش

    بخارشوی دستی چیست و چه تفاوتی با بخارشوی عادی دارد؟

    بخارشوی دستی چیست و چه تفاوتی با بخارشوی عادی دارد؟

کاربردهای بخارشوی دستی

تمیزکردن درز بین کاشی ها و سرامیک ها

درز بین کاشی ها همواره مجمع میکروب ها و آلودگی ها است و به راحتی تغییر رنگ می دهند و دسترسی به آن ها کار سختی است. شما با بخارشوی ها می توانید به راحتی درز هارا تمیز کرده و آن ها را جرم گیری کنید.

تمیزکردن کلید پریز ها

کلیدهای برق و پریز ها از جمله نقاطی هستند که شدیدا پر تماس هستند و در روز چندین و چندبار لمس می شوند.  شما می توانید با بخارشوی این نقاط را به خوبی ضدعفونی کنید و لکه هارا از بین ببرید تا آلودگی به دستان شما منتقل نشود.

تمیز کردن گاز

گاز همیشه در معرض آلودگی ها و لکه های روغنی و چربی بسیاری قرار دارد و کثیف می شود. تمیز گردن گاز آن هم به صورت روزانه ممکن است عذاب آور و خسته کننده باشد. مواد شوینده ای که برای تمیز کردن جرم ها و لکه های چربی روی گاز مورد استفاده قرار می گیرند،‌ مضر و سمی هستند و بخار های سمی ایجاد می کنند. این مواد ممکن است برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند، شدیدا مضر باشد و یا برای برخی ها باعث ایجاد آلرژي شود. بهترین روش تمیز کردن گاز که هم ایمن است و هم موثر،‌استفاده از بخار شوی است.

بخارشوی دستی

بخارشوی دستی

تمیز کردن جایگاه حیوانات خانگی

تمیز کردن جایگاه حیوانات خانگی اغلب کاری خسته کننده و سخت است و معمولا نمی شود آن را با آب و شوینده های مجاز تمیز کرد. برای از بین بردن برخی از رسوباتی که در توالت و جایگاه حیوانات شکل می گیرند نیاز به جرمگیر و استفاده از مواد شیمیایی است که برای حیوانات بسیار خطرناک است و به سیستم تنفسی و پوستی حیوانات آسیب وارد می کند. از آن جایی که بخار شوی با سیستم ایجاد بخار کار می کند،‌کاملا ایمن است و هیچ خطری برای حیوانات ایجاد نمی کند.

طبیعتا استفاده از بخارشوی دستی باعث می شود کارهایتان سریعتر پیش بروند و کیفیت شستشو بیشتر شود . بخار شوی دستی یک وسیله کاملا ایمن است که  تنها با بخار آب و بدون هیچ ماده مضر و خطر آفرینی سطوح را پاک می کند و در وقت و هزینه های اضافی شما صرفه جویی می کند ،‌بخارشوی همچنین از ایجاد بسیاری از بیماری ها و آلرژي هایی که از میکروب ها وچربی های سطوح ایجاد می شوند،‌ جلوگیری می کند. شما می توانید با استفاده منظم از بخار شوی دستی در آشپزخانه تان، از ورود میکروب ها و باکتری های مضر در غذاها تا ۹۹ درصد جلوگیری کنید که آمار قابل توجهی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *