بیسل

جاروبرقی بدون کیسه

جاروبرقی بدون کیسه

بدون گرد و غبار نگه داشتن محیط داخلی خانه برای جلوگیری از بیماری ها و آلرژی ها مهم است. مواردی وجود دارند که آلودگی را در  محیط داخلی  خانه ایجاد می کنند، به همین دلیل است که لازم است یک روال تمیز کاری منظم را دنبال کنید. با این حال، گردگیری ساده سطوح صاف کافی نیست . استفاده از یک جاروبرقی قدرتمند با فیلترهای HEPA به از بین بردن گرد و غبار و سایر آلاینده ها کمک می کند. در میان مجموعه عظیم و گوناگون جاروبرقی های موجود در بازار، جاروبرقی بدون کیسه توجه کاربران را به خود جلب کرده است. اگر با جارو برقی های بدون کیسه آشنا نیستید،‌ ایرادی ندارد. در این مطلب جاروبرقی های بدون کیسه را معرفی می کنیم  و مزایای آن ها را بررسی می کنیم.

جاروبرقی های بدون کیسه چیست؟

این جاروبرقی ها در چند سال اخیر بسیار رایج شده اند. همانطور که از نامشان پیداست، از کیسه‌های قابل تعویضی که گرد و غبار و کثیفی را از سطح جمع می‌کند، استفاده نمی کنند. در نتیجه کوچک تر، سبک تر و کاربردی ترهستند. دستگاه جاروبرقی بدون کیسه جمع و جور است و از یک محفظه  برای ذخیره گرد و غبار و کثیفی ها استفاده می کند. محفظه جمع آوری کننده  گرد و غبار در جاروبرقی را می توان به راحتی تخلیه و تمیز کرد.

جاروبرقی های بدون کیسه چیست؟

جاروبرقی های بدون کیسه چیست؟

کدام جاروبرقی را باید انتخاب کنید؟

سوال مهمی که اکثر کاربران در ذهن خود دارند این است که آیا به جاروبرقی کیسه دارنیاز  دارند یا بدون کیسه؟ اگر به دنبال جاروبرقی هستید که استفاده از آن راحت باشد و میکروب های مضر را نیز دور نگه دارد، یک جاروبرقی بدون کیسه برای شما مناسب است. نوع بدون کیسه به راحتی تمیز می شود و میکروب های موجود در هوای داخل خانه را از بین می برد . در نتیجه، محیط داخلی بدون میکروب و آلودگی باقی می ماند.

در ادامه برخی از نقاط قوت جارو برقی های بدون کیسه نسبت به جارو برقی های کیسه دار را بیان می کنیم :

ویژگی های جاروبرقی بدون کیسه 

  • بدون نیاز به تعویض کیسه ها
  • چون کیسه ای برای تعویض وجود ندارد مقرون به صرفه تر است
  • جمع و جور و آسان برای استفاده
  • قدرت مکش قوی تر

ویژگی های جاروبرقی کیسه دار

  • تعویض کیسه ها ممکن است هزینه بر باشد
  • حجیم و جاگیر است و جابجایی آن سخت است
  • قدرت مکش کمتر
  • کیسه ها نیاز به تعویض مکرر دارند

مزایای جاروبرقی های بدون کیسه

  • قدرت مکش بهتر
  • مخزن ها به راحتی خالی می شوند
  • راحت برای استفاده
  • باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود

مزایای جاروبرقی ها

قدرت مکش بهتر

یکی از مزایای نوع بدون کیسه قدرت مکش آن هاست. این جاروبرقی ها در مقایسه با جاروبرقی های کیسه ای اغلب قدرت مکش خود را از دست نمی دهند،‌در حالیکه  جاروبرقی های کیسه ای با پر شدن کیسه، مکش خود را از دست می دهند. مکش در جاروبرقی های بدون کیسه ثابت باقی می ماند و تغییری نمی کند.

مخزن ها به راحتی تخلیه می شوند

جاروبرقی های بدون کیسه دارای مخزن هستند که در مقایسه با جاروبرقی های کیسه ای به راحتی تخلیه می شوند. فقط باید مخزن را از بدنه جاروبرقی جدا کنید و آن را خالی کنید. وجود فیلترهای هپا در نوع بدون کیسه احتمال انتشار آلرژی را کاهش می دهد. با نوع بدون کیسه، می توانید داخل مخزن را تمیز کرده و فیلترها را بشویید. اگرچه ممکن است کمی طول بکشد، اما تمیز کردن دستگاه می‌تواند کمک زیادی به حفظ وضعیت سلامتی جاروبرقی و البته هوای داخل خانه بکند.

راحت برای استفاده

جاروبرقی های بدون کیسه در مقایسه با جاروبرقی های کیسه ای به لطف وجود مخزن سبک و شفاف، برای استفاده راحت هستند. با وجود مخزن شفاف، شما داخل آن را می بینید و می توانید تشخیص دهید چه زمانی باید آن را تعویض کنید . علاوه بر این، اگر هنگام جاروبرقی به طور تصادفی چیزی گران قیمت را جاروبرقی بکشید، هنگام تمیز کردن مخزن به راحتی می توانید آن را ببینید و بردارید.

باعث صرفه جویی در پول می شود:

هنگامی که از نوع کیسه ای استفاده می کنید، باید کیسه هایی را خریداری کنید که برای دستگاه استفاده کنید. این مورد نه تنها پول شما را هدر می دهد، بلکه احتمال پخش شدن گرد و غبار ها در هوا و آلودگی را نیز افزایش می دهد. وقتی صحبت از جاروبرقی های بدون کیسه می شود، نیازی به صرف هزینه اضافی برای خرید کیسه جمع آوری گرد و غبار ندارید. فقط باید گرد و غبار مکیده شده در مخزن را تمیز کرده و برای استفاده بعدی آماده کنید.

کدام جاروبرقی بدون کیسه را باید انتخاب کنید؟

هنگامی که به دنبال یک جاروبرقی بدون کیسه هستید، تعدادی فاکتور مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید. نکات زیر به شما در انتخاب نوع مناسب کمک می کند.

کدام جاروبرقی بدون کیسه را باید انتخاب کنید؟

کدام را باید انتخاب کنید؟

قدرت مکش:

 مهمترین نکته ای که باید بررسی کنید قدرت مکش جاروبرقی است. جاروبرقی را انتخاب کنید که قدرت مکش بیشتری داشته باشد زیرا در مقایسه با دستگاهی با قدرت مکش کمتر، به راحتی می تواند گرد و غبار و کثیفی بیشتری را جذب کند. این همچنین باعث می شود تا جاروبرقی ها کثیفی و موهای حیوانات خانگی را از گوشه ها، پله ها و دیوارها و نقاطی که به سختی قابل دسترسی هستند پاک کنند.

فیلتراسیون :

فیلترها بخش مهمی از جاروبرقی ها هستند زیرا نقش مهمی  در از بین بردن موثر گرد و غبار و آلودگی از محیط  دارند. به همین دلیل است که باید انواع فیلترهای موجود در جاروبرقی را بررسی کنید. بهتر است به سراغ جاروبرقی بروید که دارای فیلتر هپا باشد، زیرا ناخالصی های مضر را می گیرد و آن ها را به داخل اتاق پرتاب نمی کند.

هر نوع جاروبرقی که انتخاب می کنید، فراموش نکنید که قبل از تصمیم گیری نهایی برای انتخاب بهترین جاروبرقی، تحقیقات کاملی انجام دهید. به دنبال محصولی باشید که نه تنها گرد و غبار و زباله را از بین می برد، بلکه قیمت مناسب و به صرفه ای هم داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *