بیسل

نکات کار با جاروبرقی برای تمیز کردن بدون دردسر

جاروبرقی PowerEdge Cordless Stick بیسل

زمانی که جاروبرقی به صورت اصولی و با رعایت نکات مهم مورد استفاده قرار گیرد، ذرات خاک و زباله راحت تر پاک می شود بنابراین بهتر است در مورد کار با جاروبرقی خود اطلاعات بیشتری کسب کنید و در مورد قابلیت های آن مطالعه کنید. در ادامه برخی از نکات ساده ولی کاربردی در مورد نحوه استفاده موثر از جاروبرقی در منزل را برای شما قرار داده ایم پس با ما همراه باشید.

چندین بار یک منطقه را جارو کنید

قدرت مکش بالا برای تمیز کردن یک منطقه کافی نیست و بهترین راه این است که از یک گوشه شروع کنید و به صورت افقی حرکت کنید تا مطمئن شوید که تمام قسمت ها را جارو کرده اید و در عین حال در صورتی که هر نقطه به تمیز کردن بیشتری نیاز داشت می توانید چند بار تکرار کنید.

گاهی ممکن است یک بار جارو زدن کافی نباشد به خصوص اگر حیوان خانگی دارید. جارو کردن روزانه کف برای از بین بردن گرد و غبار و آلودگی ها می تواند کار سختی باشد با این حال برای پاک کردن کامل گرد و خاک و کاهش احتمال آلرژی بهتر است که کف را چندین بار جاروبرقی بکشید.

در کار با جاروبرقی زمان مناسب کیسه زباله را تخلیه کنید

تمیز کردن مخزن گرد و خاک و تعویض کیسه جاروبرقی باید به صورت منظم انجام شود. با اینکه این نکته بدیهی است ولی اکثر افراد اهمیتی به این موضوع نمی دهد. اگر به طور مرتب کیسه را تعویض نکنید دستگاه شما با مشکل مواجه خواهد شد بنابراین اگر جاروبرقی کیسه ای دارید باید هر زمان که حدود سه چهارم کیسه پر شد، آن را تعویض کنید.

در صورتی که خانه بزرگ یا اتاق های زیادی دارید شاید بهتر باشد که در حین جارو کردن برای طولانی مدت، کیسه یا مخزن را چک کنید و در صورت نیاز خالی کنید. اگر کیسه به صورت منظم خالی نشود این احتمال وجود دارد که شلنگ مسدود شود و کارایی دستگاه را دچار مشکل کند. اگر جاروبرقی بدون کیسه دارید نیز خالی کردن مخزن به صورت منظم، تاثیر بهتری بر عملکرد دستگاه خواهد داشت.

 

تنظیمات و ابزار مناسب انتخاب کنید

از مهمترین نکاتی که هنگام استفاده از جاروبرقی باید به آن توجه کنید این است که تنظیمات مناسب را انتخاب کنید. جاروبرقی ها به طور معمول دارای تنظیمات مختلفی هستند که باید با توجه به نیاز خود از آنها استفاده کنید.

به علاوه مهم است که به درستی در مورد پیوست های جاروبرقی خود و سر ها و برس های مختلف آن بدانید. این ابزار کوچک و کاربردی می توانند تجربه تمیز کردن شما را آسان تر و موثر تر از قبل کنند. شما با استفاده از ابزار جانبی دستگاه می توانید مبلمان و گوشه ها و پله ها را بهتر تمیز کنید. دفترچه راهنمای دستگاه می تواند همه چیز را درباره این ابزار جانبی به شما بیاموزد و روش استفاده درست را نشان دهد.

برای استفاده بهینه از دستگاه باید تمام قابلیت ها و امکانات آن را بدانید پس بهتر است حتما دفترچه راهنما را به خوبی مطالعه کنید تا در صورت نیاز تنظیمات مناسب را اعمال کنید. به طور مثال برای تنظیم ارتفاع جاروبرقی برای تمیز کردن قسمت های مختلف منزل باید تنظیمات را متناسب با آن تغییر دهید.

همواره توصیه می شود که پیش از جارو زدن، اجسام کوچک را از روی زمین بردارید. اسباب بازی ها و زباله های بزرگ را بردارید تا بتوانید راحت تر کف را جارو کنید. به این ترتیب اشیا کوچک در جاروبرقی گیر نخواهد کرد و گرد و غبار به صورت موثرتری حذف می شود.

در کار با جاروبرقی زباله های بزرگ و اشیا را از کف جمع کنید

ممکن است وسوسه شوید که کف را بدون جمع کردن زباله های بزرگ جارو بکشید ولی فراموش نکنید که اشیا بزرگ می توانند به نازل بچسبند و موتور دستگاه را فرسوده کنند. بنابراین به شدت توصیه می کنیم که مناطقی که زباله های بزرگی دارد را پیش از جارو کشیدن کمی جمع و جور کنید.

در نهایت اگر واقعا میخواهید که جارو کردن را به نحوه احسن انجام دهید باید گاهی اثاثیه را جابجا کنید. ممکن است متوجه گرد و خاک در اطراف پایه های میز و صندلی ها نشوید بنابراین گاهی مبلمان و اثاثیه را جابجا کنید تا جارو کردن گرد و خاک را موثر تر انجام دهید.

نکات حرفه ای تمیز کردن و کار با جاروبرقی

یکی از نکته های مهم در جارو کردن منزل این است که پیش از جارو کردن، گردگیری را انجام دهید به این ترتیب به سادگی می توانید ذرات گرد و غبار که بر روی زمین می نشینند را جارو کنید. سپس اثاثیه کوچک را طوری جابجا کنید که فضای بیشتری برای جارو کشیدن داشته باشید و در صورتی که می خواهید به صورت کامل تمیز کنید می توانید لوازم را خارج کنید.

یکی از ترفند ها برای افزایش تاثیر جارو کردن این است که جارو کردن را از درونی ترین قسمت اتاق شروع کنید و به بیرون بروید. بهتر است در جارو کردن عجله نکنید و جارو را به آرامی به عقب و جلو بکشید تا به صورت موثر تری تمام گرد و غبار و زباله ها را جمع کند. همین روند را در جهت مخالف نیز تکرار کنید تا از تمیز شدن کامل زمین اطمینان حاصل کنید.

برای دستیابی به نتایج بهتر در تمیز کردن منزل بهتر است سر جارو را در زوایای مختلف مانور دهید. این کار به خصوص اگر در خانه حیوانات خانگی دارید اهمیت بالایی دارد تا به خوبی مو ها را از روی فرش ها جمع کنید.

جاروبرقی ممکن است سخت و محکم به نظر برسد ولی باید با آن با احتیاط رفتار کنید. از فشار زیاد بر روی سیم ها یا شلنگ جاروبرقی خود داری کنید و در صورتی که دستگاه با کشش ملایم حرکت نمی کند بهتر است که خودتان آن را بلند کنید و در مسیری که نیاز دارید جابجا کنید.

مزایای جاروبرقی شارژی OMNIPET1

مزایای جاروبرقی شارژی OMNIPET1

جاروبرقی های بیسل

بیسل انواع مدل های جاروبرقی مناسب با نیاز های شما و ویژگی های خانه شما تولید کرده است تا گزینه های زیادی برای انتخاب داشته باشید و بتوانید بهترین جاروبرقی را برای خانه خود پیدا کنید. شما می توانید اندازه خانه و نوع کفپوش ها را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که اندازه جاروبرقی چقدر باشد.

جاروبرقی های بیسل از برترین مدل های موجود در بازار هستند که می توانند بهترین کارایی را روی انواع سطوح داشته باشند و تمام انتظارات شما را برآورده کنند. چه به دنبال تعویض جاروبرقی قدیمی خود باشید و چه در حال خرید اولین جاروبرقی خود باشید، جاروبرقی های بیسل از بهترین گزینه ها باشند.

در حال حاضر تعداد زیادی تولید کننده جاروبرقی در بازار وجود دارد که هر کدام انواع طراحی، ویژگی ها و مشخصات متفاوتی را ارائه می دهند بنابراین انتخاب یک مدل مناسب خانه شما ممکن است دشوار باشد ولی بیسل مدل های متنوعی از جاروبرقی را ارائه می دهد تا تا پیدا کردن آنچه که به بهتر樂威壯
ین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد آسان‌تر شود.

کلام آخر

استفاده منظم از جاروبرقی می تواند خانه شما را پاک و سالم نگه دارد و مهم است که بدانید چگونه از جاروبرقی خود به بهترین شکل استفاده کنید. امیدواریم رعایت نکات ارائه شده در این مقاله به شما کمک کند تا خانه خود را بدون هیچ دردسری تمیز کنید و بدانید تا چگونه حداکثر استفاده را از جاروبرقی خود ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *