بیسل

کف شوی های بی خطر برای حیوانات خانگی و بچه ها

ضدعفونی خانه با بخارشوی‌ها

وقتی بچه دار می شوید  تمیز نگه داشتن خانه اهمیت بیشتری پیدا می کند. شما باید در مورد محصولات شوینده ای که استفاده می کنید محتاط باشید. نوزادان زمان زیادی را روی کفپوش ها می گذرانند و بازی می کنند از همین رو باید محصولات شوینده کف برای آن ها ایمن باشد. بنابراین همه افرادی که در خانه کودکان نوپا و حیوانات خانگی دارند باید بیشتر در انتخاب محلول های شوینده کف دقت کنند. در این مقاله قصد داریم بیشتر درباره کف شوی های بی خطر برای کودکان صحبت کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

ضروری استفاده از محصولات پاک کننده ایمن برای کودکان

نوزادان همیشه دوست دارند که در اطراف کاوش کنند و با دست ها و دهان خود چیز های جدید را امتحان کنند. بنابراین به هیچ عنوان نمی توانید برای نظافت کف یا اثاثیه از مواد شیمیایی قدرتمند استفاده کنید. استفاده از محصولات پاک کننده ایمن باعث می شود که کودک شما بدون قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خطرناک در اطراف بازی کند. به عبارت دیگر سیستم ایمنی نوزادان هنوز در حال توسعه است پس ضروری است که محیطی امن و عاری از سموم مختلف که در شوینده های معمولی وجود دارد برای آن ها فراهم کنید.

تاثیر استفاده از کف شوی های بی خطر و ایمن بر سلامت نوزادان

انتخاب یک کف شوی ایمن و مناسب میتواند سلامت کودک شما را تحت تاثیر قرار دهد. مواد شیمیایی که در محصولات شوینده وجود دارد می تواند منجر به آلرژی یا مشکلات تنفسی در نوزادان شود. با این حال انواع مختلفی از مواد شوینده طبیعی نیز وجود دارد که برای تمیز نگهداشتن کف های منزل شما بی خطر هستند. شوینده های طبیعی می توانند از مشکلات سلامتی بالقوه ناشی از قرار گرفتن در معرض مواد سمی که اغلب در مواد شوینده وجود دارند، جلوگیری کنند.

دستگاه های بخار شوی چگونه کار می کند؟

دستگاه های بخار شوی چگونه کار می کند؟

شناسایی مواد مضر موجود در محلول های شوینده

مهم است که کفپوش های منزل خود را به طور مرتب تمیز کنید تا نوزادان خود را از آلودگی دور نگه دارید. بسیاری از مواد شوینده کف دارای مواد شیمیایی هستند که می توانند برای بچه های کوچک خطرناک باشند. بنابراین مهم است که بدانید باید از چه ترکیباتی اجتناب کنید تا نوزادان و حیوانات خانگی را شاد و سالم نگه دارید.

در ادامه مواد شیمیایی سمی رایج در محلول های پاک کننده را بررسی می کنیم تا به شما در شناسایی مواد مضر کمک کنیم. آمونیاک یکی از ترکیباتی است که در محلول های شوینده یافت می شود و می تواند ریه ها و پوست را تحریک کند. فرمالدئید موجود در برخی پاک کننده ها نیز می تواند باعث ایجاد حساسیت شود.

اکثر محلول های سفید کننده می توانند چشم را بسوزانند و باعث آسیب شوند. شوینده های عطری نیز دارای فتالات هستند که می تواند برای هورمون ها مضر باشد. یکی دیگر از ترکیبات مضر موجود در شوینده ها، پارابن ها هستند که برای نگهداری شوینده ها استفاده می شوند ولی می توانند مشکلات سلامتی ایجاد کنند. تریکلوزان در شوینده های ضد باکتری وجود دارد و می تواند بر رشد تاثیر داشته باشد.

کف شوی های بی خطر، جایگزین های شوینده های شیمیایی

همانطور که گفته شد والدین اغلب نگران نوزادان خود هستند که روی زمین بازی می کنند. بنابراین استفاده از جایگزین های طبیعی و غیر سمی برای مواد شوینده شیمیایی می تواند از کودکان محافظت کند. شما می توانید در خانه، محلول های پاک کننده ملایم و موثری تهیه کنید که برای کودکان ایمن باشد.

شما می توانید از سرکه که به طور طبیعی خاصیت ضد عفونی کنندگی دارد استفاده کنید. مخلوط آب و سرکه می تواند یک محلول پاک کننده ارزان و کاربردی برای سطوح مختلف باشد. جوش شیرین نیز می تواند برای نظافت قسمت های مختلف کارایی داشته باشد. پراکسیدن هیدروژن می تواند به عنوان یک سفید کننده غیر سمی استفاده شود. اگر می خواهید عطر و بوی تازگی و تمیزی در خانه خود ایجاد کنید نیز می توانید از اسانس های روغنی مختلف استفاده کنید.

چند دستورالعمل ساده برای ساخت شوینده های خانگی

شما می توانید با مواد ساده ای که در خانه دارید، محلول های کف شوی موثر و ایمن تولید کنید. یکی از ساده ترین شوینده هایی که می توانید در خانه تولید کنید، ترکیب نصف فنجان سرکه و نصف فنجان آب گرم با چند قطره اسانس لیمو است. تمام این ترکیبات را در یک سطل مخلوط کنید و طبق معمول کف را بشویید. اگر لکه های سخت چسبنده روی سطح وجود دارد می توانید کمی جوش شیرین روی لکه بپاشید و به آرامی ماساژ دهید تا لکه پاک شود سپس با آب گرم بشویید.

نکات انتخاب شوینده های ایمن و طبیعی

شوینده های ساخته شده با مواد طبیعی که عاری از مواد شیمیایی هستند از بهترین گزینه های بی خطر هستند. شما می توانید به دنبال برند های گیاهی که محصولات طبیعی و گیاهی تولید می کنند باشید. این محصولات برای نوزادان و حیوانات خانگی که معمولا روی کف می نشینند و بازی می کنند بی خطر و ایمن هستند. تنها راه انتخاب یک کف شوی ایمن برای نوزادان و حیوانات خانگی، بررسی دقیق مواد تشکیل دهنده آنها و خطرات احتمالی است. به این ترتیب می توانید محصولاتی را پیدا کنید که محیطی پاکیزه و بدون مواد مضر را تضمین می کنند.

امروزه انواع مختلفی از محلول های شوینده وجود دارد که برچسب ایمن برای کودکان و غیر سمی دارند. این محلول ها اغلب دارای اجزای مشتق شده از گیاهان هستند و فاقد ترکیبات آلی فرار و عطر های مصنوعی هستند. این پاک کننده ها به دلیل خواص ملایم و در عین حال موثر خود معروف هستند. شما می توانید با استفاده از این شوینده های ایمن، فضایی بهداشتی در خانه خود ایجاد کنید که نوزادان بتوانند بدون خطر روی زمین بخزند و بازی کنند. به یاد داشته باشید که برند های قابل اعتماد معمولا مواد تشکیل دهنده را به طور شفاف و واضح ذکر می کنند.

مزایای بخارشوی‌ها

مزایای بخارشوی‌ها

ایمن ترین راه برای تمیز کردن کف

یکی از ایمن ترین روش ها برای تمیز کردن کف، استفاده از دستگاه های بخارشوی است. دستگاه های بخارشوی بیسل از بخار داغ برای از بین بردن لکه ها و آلودگی استفاده می کنند و نیازی به مواد شوینده ندارند. شما می توانید با یک دستگاه بخارشوی تمام سطوح را ضد عفونی کنید و باکتری ها و میکروب ها را از بین ببرید. به این ترتیب علاوه بر کاهش هزینه مواد شوینده می توانید سطوح را بدون مواد شیمیایی تمیز کنید.

بخارشوی بیسل

بیسل یکی از برند های معروف آمریکایی است که انواع مختلفی از دستگاه های بخارشوی و فرش شوی تولید می کند. تعادل قیمت و کیفیت در این بخارشوی ها باعث شده که محبوبیت بالایی پیدا کنند و از پرفروش ترین مدل های موجود در بازار باشند. شما می توانید مدل های مختلف بخارشوی بیسل را در سایت ما مقایسه کنید تا مدل مناسب برای منزل خود را پیدا کنید.

کلام آخر

اگر بچه های کوچکی دارید که در اطراف خانه در حال ماجراجویی و اکتشاف هستند، تمیز نگه داشتن کف ها اهمیت بالایی دارد. شما باید از شوینده های طبیعی و عاری از مواد سمی و خطرناک استفاده کنید. بنابراین سعی کنید که مواد طبیعی را در اولویت قرار دهید تا از سلامت کودک خود اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *