بیسل

راهنمای استفاده از بخارشوی های دستی بیسل

کاربردهای بخارشوی دستی

در این مقاله توضیجات جامع و مفصلی درباره نحوه استفاده از بخارشوی های دستی بیسل ارائه می دهیم. پس با ما همراه باشید تا هر چیزی که باید در مورد این دستگاه، از جمله نحوه استفاده و نگهداری آن بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

راه اندازی بخارشوی های دستی

اگر به تازگی یک دستگاه بخارشوی دستی بیسل تهیه کرده اید و قصد دارید برای اولین بار از آن استفاده کنید، باید کمی مونتاژ و تنظیمات انجام دهید. در ادامه مراحلی که باید برای راه اندازه این بخارشوی ها دنبال کنید آورده شده است.

  • دستگاه ها بخارشوی و تمام ابزار های جانبی آن را از بسته بندی خارج کنید و پلمپ دریچه بخار و کابل ها را بردارید.
  • اکنون باید دسته مربوط به تفنگ بخار را روی مخزن بخار دستگاه قرار دهید.
  • کابل را به برق متصل کنید و مخزن بخار را نیز قرار دهید.
  • مخزن باید تا خط نشانه، با آب پر شود.

راهنمای اتصال شیلنگ ها

شما باید یک انتهای شیلنگ بخار را به دریچه بخار روی مخزن و یک انتهای آن را به دسته تفنگ بخار وصل کنید. راهنمای کامل راه اندازه دستگاه در دفترچه راهنمای آن نیز وجود دارد که می تواند به شما در درک بهتر کمک کند.

راهنمای خرید بهترین بخارشوی دستی

راهنمای خرید بهترین بخارشوی دستی

استفاده از بخارشوی دستی

  • زمانی که دستگاه را به درستی مونتاژ کرده و به هم متصل کردید، زمان استفاده از آن فرا می رسد. در ادامه مراحل استفاده از این ابزار پرکاربرد شرح داده شده است.
  • کابل برق را متصل کنید و از اتصال درست شیلنگ ها و مخزن دستگاه، اطمینان حاصل کنید.
  • با چرخش سوئیچ بخار که در پشت دستگاه قرار دارد می توانید آن را روشن کنید.
  • بعد از روشن کردن بخارشوی، باید منتظر بمانید تا دستگاه گرم شده و دریچه بخار بالای مخزن شروع به بخار کند.
  • سعی کنید به آرامی ماشه را بکشید و میزان بخار خروجی را کنترل کنید.

این موارد اصول اولیه کار با دستگاه نقطه شوی بیسل بود. بعد از انجام این مراحل می توانید تمیز کردن را شروع کنید. شما می توانید از این نقطه شوی های دستی در ضد عفونی کردن قسمت های مختلف استفاده کنید و سطوح را به سادگی تمیز کنید.

تمیز کردن اثاثیه و لوازم منزل با بخارشوی

معمولا تمیز کردن لکه ها و از بین بردن بوی بد از اثاثیه و لوازم منزل مانند مبلمان و تشک می تواند سخت و چالش برانگیز باشد. با این حال یک دستگاه بخارشوی دستی بیسل می تواند کار شما را آسان کند. در ادامه مراحلی که باید برای تمیز کردن لوازم دنبال کنید شرح داده شده است.

  • دستگاه بخارشوی را در فاصله 6 تا 8 اینچی از سطح نگه دارید و ماشه را به آرامی فشار دهید. سعی کنید با حرکات دایره ای دستگاه را روی تمام سطح جابجا کنید.
  • از برس ها و لوازم جانبی برای پاک کردن لکه ها و آلودگی ها می توانید کمک بگیرید.
  • اگر نیاز به تمیز کردن شکاف ها دارید باید از ابزار و سری های مخصوص برای دسترسی به این قسمت های سخت، استفاده کنید.

نظافت فرش و موکت با بخارشوی دستی

فرش و موکت ها یکی دیگر از قسمت هایی هستند که تمیز کردن آن ها می تواند دشوار باشد. دستگاه های بخارشوی می توانند به شما در تمیز کردن سطوح کمک کنند. برای تمیز کردن و نظافت کامل یک فرش، شما به یک بخارشوی ایستاده بزرگ نیاز دارید و بخارشوی های دستی تنها برای تمیز کردن لکه ها و آشفتگی های کوچک مناسب هستند.

برای پاک کردن لکه ها از فرش و موکت با بخارشوی های دستی بیسل فقط کافی است تا بعد از جارو کردن، با حرکات دایره ای سعی کنید لکه ها را پاک کنید. در صورتی که لکه ها سخت، چسبنده و قدیمی هستند توصیه می شود که 15 دقیقه قبل از استفاده از بخارشوی، از محلول های مناسب پاک کردن لکه ها استفاده کنید.

تمیز کردن مبل های چرمی

تمیز کردن سطوح چرمی ممکن است کمی چالش برانگیز باشد اما بخارشوی دستی بیسل می تواند این کار را برای شما راحت کند. برای تمیز کردن مبل های چرمی خانه خود ابتدا تمام دستورالعمل های نظافت مبل را بررسی کنید و از اینکه بخار داغ به آن آسیبی نمی زند مطمئن شوید.

برای پاک کردن لکه ها ابتدا سعی کنید که بخار را روی سطح پخش کنید و سپس با استفاده از بخار، کثیفی ها را حل کنید. شکاف ها و مناطقی که دور از دسترس هستند را با استفاده از سری های مخصوص بخارشوی می توانید به طور کامل تمیز کنید.

نگهداری از دستگاه های بخارشوی دستی

فراموش نکنید که پس از اتمام استفاده از بخارشوی، برای حفظ عملکرد آن و جلوگیری از آسیب های احتمالی دستگاه را تمیز کنید.در ادامه مراحلی که باید برای تمیز کردن دستگاه خود دنبال کنید، بیان شده است:

  • ابتدا دستگاه را خاموش کنید و از برق بکشید. باید صبر کنید تا خروج بخار از دریچه بالای مخزن متوقف شود.
  • بهتر است ماشه بخار را فشار دهید تا بخار اضافی و باقی مانده نیز از شیلنگ بخار خارج شود.
  • مخزن آب را با کج کردن دستگاه، داخل سینک تخلیه کنید.
  • اجازه دهید تا دریچه بخار قبل از اینکه آن را جدا کنید، خنک شود.
  • دستگاه را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید در جایی خشک و خنک نگهداری کنید.

مزایای بخارشوی دستی بیسل

تطبیق پذیری: این بخارشوی برای انواع سطوح کارایی دارد و برای پاک کردن لکه های مختلف از کاشی، چوب و کفپوش مناسب است.پ

سریع و آسان: استفاده از این نوع بخارشوی ها ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. همچنین برای تمیز کردن مناطق کوچک و دور از دسترس نیز مناسب است.

تمیز کردن موثر: بخارشوی های دستی از بخار با فشار بالا برای تمیز کردن آلودگی ها استفاده می کنند و تمیزی عمیق تری فراهم می کنند.

بهداشت و سلامت: بخارشوی های بیسل می توانند میکروب ها و باکتری ها را از سطوح پاک کنند و سطوح را سالم و تمیز نگه دارند.

بدون نیاز به شوینده های شیمیایی: تمیز کردن سطوح با این دستگاه نیازی به استفاده از مواد شوینده شیمیایی ندارد و برای افراد مبتلا به آلرژی یا حساسیت های پوستی مناسب است.

کاهش هزینه ها: بخارشوی های دستی در ابتدا ممکن است گرانقیمت به نظر برسند ولی در دراز مدت مقرون به صرفه هستند زیرا نیازی به خرید مداوم مواد شوینده نخواهید داشت.

بخارشوی دستی

بخارشوی دستی

بخارشوی دستی بیسل

دستگاه بخارشوی دستی بیسل، ابزاری ارزشمند برای تمیز کردن اثاثیه منزل، فضای داخلی خودرو و لکه های فرش و موکت است. این بخارشوی با بخار قدرتمند خود به سرعت تمام لکه ها را تمیز می کند و به یکی از پرکاربرد ترین ابزار های منزل شما تبدیل می شود.

در صورتی که برای تمیز کردن عمیق تمام خانه به بخارشوی نیاز دارید ممکن است بهتر باشد یک بخارشوی ایستاده یا یک جاروبرقی سه کاره تهیه کنید تا نتیجه بهتری دریافت کنید. شما می توانید تمام این محصولات را در سایت ما بررسی کنید و در نهایت مدل مناسب را برای خانه خود انتخاب کنید.

کلام آخر

این محصول بیسل با بخار قدرتمند می تواند به راحتی لکه هایی که روزانه در خانه شما ایجاد می شود را از بین ببرد. بنابراین سرمایه گذاری ارزشمندی برای هر خانه محسوب می شود. امیدواریم مطالعه این مقالیه و پیروی از دستورالعمل های ارائه شده بتواند به شما کمک کند تا نتیجه عالی از دستگاه بخارشوی خود دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *