بیسل

بخارشوی حیوانات خانگی

بخارشوی حیوانات خانگی

نگهداری حیوانات خانگی برای انسان‌ها، تجربه‌ای لذتبخش می‌باشد. ما این موجودات نازنین را دوست داریم، به فکر تغذیه آن‌ها هستیم و از آن‌ها مراقبت می‌کنیم؛ ولی نمی‌شود از این موضوع چشم پوشیده که حضور این حیوانات در کنار انسان با چالش‌هایی مانند نظافت موی حیوانات همراه می‌باشد. بازیگوشی حیوانات خانگی می‌تواند انتشاردهنده یا ایجادکننده آلودگی در محیط منزل باشند. این مسئله، موضوعی غیرقابل حل نبوده و با رعایت بعضی ترفندها و بخارشوی حیوانات خانگی، می‌توان نظافت منزل را با وجود حیوانات خانگی حفظ نمود.

آلودگی‌های منزل با حیوانات خانگی

با وجود پت در محیط زندگی، فعالیت‌های نظافتب بیشتری می‌بایست صورت بگیرد. آلودگی‌های گوناگونی به وسیله این حیوانات ایجاد می‌گردد؛ آلودگی‌هایی مانند رد پا، موی ریخته شده یا باقیمانده غذا، پاکیزگی و نظافت محیط منزل را تهدید می‌نماید. همینطور حضور این حیوانات خانگی، امکان رشد باکتری‌های ناقل بیماری را بالا می‌برد.

کلیه این مسائل باعث می‌گردد تا برای پاک شدن آلودگی‌ها، احتیاج به فعالیت بیشتر و استفاده از بخارشوی داشته باشیم. از آن جا که پاکیزگی محیط، هم سلامتی انسان و هم سلامتی پت را تضمین می‌نماید، مطلوب است برای نظافت آسان منزل، از تکنولوژی و ابزارهای مناسب استفاده کنیم.

نظافت موی حیوانات از سطوح مختلف با بخارشوی حیوانات خانگی

تماس مستقیم و مشاهده موهای حیوانات خانگی، تجربه خوشایندی نخواهد بود. مطلوب است برای جلوگیری از ریزش مو، موی حیوان خانگی را به صورت مرتب برس بکشید؛ البته می‌بایست به این نکته دقت داشته باشید که ریزش موی حیوانات می‌تواند علت خاصی داشته باشد.

نظافت موی حیوانات از سطوح مختلف با بخارشوی حیوانات خانگی

نظافت موی حیوانات از سطوح مختلف با بخارشوی حیوانات خانگی

چنانچه اطمینان دارید که پت خانگی شما مشکلی جدی ندارد، می‌توانید برای نظافت موی حیوانات از بخارشوی بیسل استفاده کنید. صاحبین حیوانات خانگی با دقت خاصی می‌بایست تجهیزات نظافتی و مواد شوینده مورد استفاده خود را انتخاب نمایند. به علت حساسیت بالای حیوانات خانگی نسبت به مواد شوینده، احتمال دارد حیوانات در زمان بازی با مواد تمیزکننده باقی مانده روی زمین یا سطوح، تماس پیدا کنند.

حتی امکان دارد بو برای بینی ظریف آن‌ها مشکلی به وجود آورد. در چنین مواردی قادر هستید بخارشوی را جایگزین استفاده از مواد شوینده شیمیایی کنید تا بدون احتیاج به هیچ گونه ماده شوینده‌ای، سطوح زمین مثل لمینت،پارکت، سنگ یا کاشی‌های سرامیکی را نظافت نمایید. خرید بخارشوی بیسل و استفاده کردن از آن در نظافت، نه تنها آلودگی‌های ظاهری بلکه تا 99% باکتری‌ها و ویروس‌های روی سطوح را هم از میان می‌برد.

انجام دادن کارهای روزمره نظافتی

هنگامی که سگ، گربه، همستر یا خرگوش در منزل نگهداری می‌کنید، می‌بایست دوره‌های نظافتی را کوتاه‌تر کرده و بیشتر از 1 یا 2 روز به نظافت منزل بپردازید. احتیاج است قسمتی از وقت روزانه خود را برای جمع‌آوری موهای حیوانات خانگی، باقیمانده موادغذایی و رد پای آن‌ها اختصاص دهید.

اکثر آلودگی‌ها معمولاً فقط به یک منطقه خاص محدود می‌شود؛ به طور مثال آلودگی‌ای که سگ از محیط بیرون منزل به داخل می‌آورد، عموماً در اطراف محوطه ورودی می‌باشد. در این زمان‌ها، مطلوب است یک گردگیر و برس در کنار آن محوطه داشته باشید. جاروبرقی رباتیک بیسل این کار را به درستی انجام داده و بسیاری از ذرات آلوده کننده را در یک لحظه به طور کل جمع‌آوری می‌کند.

بخارشوی حیوانات خانگی

بخارشوی و لکه بر با بهره گیری از آب و محلول مخصوص و با مکش قوی‌ پر قدرتی که دارد، تقریباً هر سطحی را تمیز کرده و لکه‌ها را از بین می‌برد. همینطور از نظافت بخش‌های پر تردد مثل پله‌ها، تختخواب حیوانات و وسایل درونی خودرو غافل نمی‌شود و به راحتی تمیز و لکه گیری می‌کند.

بخارشوی و لکه بر با بهره گیری از آب و محلول مخصوص و با مکش قوی‌ پر قدرتی که دارد، تقریباً هر سطحی را تمیز کرده و لکه‌ها را از بین می‌برد.

بخارشوی حیوانات خانگی

ویژگی‌های بخارشوی حیوانات خانگی

بخارشوی توانایی نگهداری آب با طریت بالا را دارد و به همراه خود شلنگ 1/5 متری دارد که در زمان انجام کار، آزادی عمل بالاتری خواهید داشت. بخارشوی بیسل دو سری متفاوت در سایزهای مختلف دارد که کار با هر یک راحتی و آسایش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

همینطور دارای سری 15 سانتی‌متری بوده که برای استفاده در راه پله و لکه‌های بزرگتر قابل استفاده می‌باشد و سری کوچکتر اکثراً برای لکه‌های کوچکتر و روکش ماشین کاربرد دارد.

ظرفیت مخزن آب تمیز این دستگاه 2/8 لیتر و ظرفیت مخزن آب کثیف آن 2/2 لیتر می‌باشد که برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا با خیالی آسوده محیط اطراف خود را تمیز و پاکیزه کنید. همینطور با استفاده از محلول مخصوص بیسل، نتیجه چندین برابری از دستگاه بخارشوی خواهید گرفت.

طراحی بخارشوی بیسل

طراحی محصولات حیوانات خانگی بیسل بسیار جمع و جور و زیبا می‌باشد که این مسئله موجب شده علاوه بر این که حمل و نقل آسانی داشته باشد، فضای زیادی را هم اشغال نکند تا شما خیلی راحت مناطق سخت‌تر را تمیز کنید. همچنین جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک مستحکم و مقاوم می‌باشد.

 کراس ویو شارژی پت Crosswave cordless pet – جاروی 3 کاره شارژی با مکش قوی ، برس و مواد شوینده را ترکیب کرده تا به طور موثر آلودگی‌های جاسازی شده و لکه‌های حیوانات خانگی را از بین ببرد. به منظور تمیز کردن راحت فرش، اثاثه یا لوازم داخلی منزل، پله‌ها،موکت، فضای داخلی خودرو و … مخازن آب کثیف و تمیز با ظرفیت بزرگ با امکان جداسازی آسان و پر نمودن و تخلیه آسان شلنگ یکپارچه به طول 1.5 متر برای تمیزکردن مناطق گوناگون را فراهم می‌کند و با طراحی زیبایی که دارد، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

طراحی بخارشوی بیسل

طراحی بخارشوی بیسل

به لطف کراس ویو شارژی پت Crosswave cordless pet – جاروی 3 کاره شارژی اکنون همواره برای تمیز کردن لکه‌های حیوانات خانگی خود آماده هستید.  کراس ویو شارژی پت Crosswave cordless pet – جاروی 3 کاره شارژی به شما یاری می‌رساند تا لکه‌ها را در هر نقطه که ظاهر می‌شوند، پاک نمایید. به آسانی با آب، مواد تمیزکننده بخارشوی بیسل و اتصالات مختلف و قدرت مکش قوی که دارد، این کار را انجام می‌دهد.

با چسب 8 سانتی‌متری لکه سرسخت، قادر هستید کثیفی‌ها و آلودگی‌های روزمره را پاکسازی کنید. ضمیمه تمیزکننده پله به شما این امکان را می‌دهد تا با لکه‌های خشک و سخت روی پله‌ها و وسایل روبرو شوید و از آن‌ها خداحافظی کنید.

اتصال نقطه‌ای با ترکیبی از اسپری و شستشو و مکش، آشفتگی‌های بزرگ را از میان می‌برد. این ضمیمه ویژه کثیفی‌های حیوانات خانگی را در سطل ضمیمه داخلی نگهداری می‌کند تا به درون دستگاه ختم نشود.

ظرف خاک جداگانه بخارشوی را می‌توانید به آسانی جدا و خالی کنید. همینطور کراس ویو شارژی پت Crosswave cordless pet – جاروی 3 کاره شارژی تضمین می‌کند که لکه‌ها و موی حیوانات خانگی دیگر برای شما دردسرساز نیستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *