بیسل

بهترین جاروبرقی سه کاره

بهترین جاروبرقی سه کاره

BISSELL CrossWare یک جاروبرقی ایستاده با قابلیت مکش زباله های خشک و تر است. این جاروبرقی سه کاره دارای یک مخزن آب داخلی است و می تواند محلول شوینده را برای حل کردن لکه های خشک شده، پخش کند. در این مقاله مزایا و معایب این جاروبرقی بیسل را مورد بررسی قرار می دهیم و کمک می کنیم بهترین جاروبرقی سه کاره را برای خانه خود انتخاب کنید.

بهترین جاروبرقی سه کاره مناسب انواع سطوح

این جاروبرقی بهترین کارایی برای کف های سخت دارد و به راحتی می توانند موی حیوانات و زباله های مختلف را از روی این سطوح جمع کند. جاروبرقی BISSELL Cross Wave می تواند بدون افت مکش تمام کثیفی ها را از بین ببرد. قابلیت پاک کردن لکه ها نیز کاملا موثر و کاربردی است و می تواند به شما در کاهش زمان نظافت کمک کند.

با توجه به بدنه بزرگ این جاروبرقی و اندازه آن ممکن است تمیز کردن زیر میز و صندلی دشوار به نظر برسد ولی شما می توانید تمام شکاف ها و گوشه ها را با این جاروبرقی به خوبی تمیز کنید و مشکلی نخواهد داشت. لازم به ذکر است برای حفظ کارایی دستگاه باید بسیاری از قطعات را به خوبی تمیز کنید.

کیفیت ساخت

جاروبرقی سه کاره BISSELL Cross Wave به خوبی طراحی و تولید شده است. این جاروبرقی عمدتا از پلاستیک سخت ساخته شده است و نسبت به سایر جاروبرقی، استحکام بیشتری دارد و هنگام عبور از سطوح ناهموار به مشکل نخواهد خورد. یکی از مزایای این دستگاه این است که جدا کردن و سر هم کردن آن بسیار ساده است.

موارد استفاده از جاروبرقی های دستی

موارد استفاده از جاروبرقی های دستی

کنترل این جاروبرقی برای حالت های مختلف از بالای دسته و یک ماشه برای استفاده محلول شوینده در زیر دسته انجام می شود. تمیز کردن و نگهداری جاروبرقی BISSELL Cross Wave نسبتا آسان است و قسمت هایی که نیاز به تمیز کردن منظم دارند را به سادگی می توانید جدا کنید.

مخزن زباله دستگاه: شما می توانید مخزن این جاروبرقی سه کاره بیسل را با فشار دادن یک دکمه جدا کنید و به آسانی تخلیه کرده و تمیز کنید. دستگاه هنگام پر شدن مخزن می تواند به شما اطلاع دهد و با ایجاد یک صدای قابل شنیدن به شما نشان دهد که باید مخزن را تخلیه کنید و زباله های جمع شده را خالی کنید. مخزن گرد و خاک این جاروبرقی از اندازه مناسبی برخوردار است و ظرفیت آن برابر با جاروبرقی های استاندارد موجود در بازار است.

در صورت نیاز می توانید مخزن زباله دستگاه را جدا کرده و با آب بشویید. فیلتر ها در بالای مخزن قرار دارند و می توانند به خوبی گرد و خاک و کثیفی را به دام بیاندازند. شما می توانید بعد از هربار استفاده از این جاروبرقی BISSELL Cross Wave فیلتر ها را جدا کرده و بشویید، می توانید از محلول های شوینده نیز برای تمیز کردن فیلتر ها استفاده کنید.

 برس های رولی این جاروبرقی سه کاره  نیز قابل شستشو هستند و شما می توانید با جدا کردن برس ها، مو ها و زباله های پیچیده شده را تمیز کنید. این محصول دارای یک مخزن آب قابل جابجایی است که در پشت بدنه قرار دارد. برای استفاده از قابلیت شستشوی این جاروبرقی باید مخزن را تا خط نشانه از آب پر کنید و مطابق دستورالعمل، میزان مناسبی از محلول شوینده اضافه کنید.

نگهداری و تعمیر برای بهترین جاروبرقی سه کاره

جاروبرقی سه کاره بیسل با ارتفاع 117 و عرض 36 سانتی متر، فضای زیادی برای نگهداری اشغال نخواهد کرد و شما می توانید به سادگی آن را گوشه انبار یا اتاق قرار دهید. جاروبرقی BISSELL Cross Wave دارای یک سینی شستشو است که می توانید دستگاه را پس از تمیز کردن روی آن قرار دهید تا خشک شود.

این جاروبرقی بیسل با اتصال به برق کار می کن و با سیمی به طور 8 متر اجازه می دهد تا به سادگی در اتاق حرکت کنید و تمام کف را به خوبی تمیز کنید. با طول مناسب سیم این دستگاه می توانید بیشتر مناطق را بدون نیاز به تعویض پریز جارو کنید و نگران تمام شدن شارژ دستگاه در حین تمیز کردن نیز نخواهید بود.

یکی از مزایای این جاروبرقی BISSELL Cross Wave این است که نسبت به اکثر جاروبرقی های ایستاده وزن کمتری دارد و حمل آن آسان است و حس راحتی و سبکی دارد. همچنین این مدل دارای یک دسته داخلی است که کمک میکند حمل آن راحت تر شود و بتوانید آن را به هر جایی که نیز به تمیز کردن دارد، جابجا کنید.

این مدل، یک جاروبرقی بدون کیسه است و نیازی به هزینه های اضافی برای تهیه مداوم کیسه گرد و خاک نخواهید داشت. توصیه می شود که فیلتر ها را هر 6 ماه تعویض کنید و در صورت نیاز برس های رولی را نیز جایگزین کنید.

سهولت استفاده

قابلیت مانور این دستگاه به شما این امکان را می دهد که قسمت های مختلف را به راحتی تمیز کنید. سری این مدل قابلیت چرخش دارد تا راحت تر به گوش ها و شکاف ها دسترسی داشته باشید. سوئیچ روی دسته جاروبرقی به شما اجازه می دهد تا نوع سطحی که می خواهید تمیز کنید از بین دو گزینه تمیز کردن کف های سخت و تمیز کردن فرش و موکت، انتخاب کنید.

سری جاروبرقی BISSELL Cross Wave دارای چراغ های کوچکی است که می تواند به شما کمک کند مناطقی که تمیز می کنید بهتر ببینید. این چراغ ها زمانی که ماشه رهاسازی محلول شوینده را فشار می دهد روشن می شوند و می توانند به شما کمک زیادی کنند.

نگهداری و تعمیر برای بهترین جاروبرقی سه کاره

نگهداری و تعمیر برای بهترین جاروبرقی سه کاره

کارایی جاروهای سه کاره بیسل

این جاروبرقی برای تمیز کردن کف های سخت مانند کفپوش، چوب، سرامیک و کاشی و کف های نرم مانند فرش و موکت مناسب است. مکش بالای این جاروبرقی کمک می کند تا به راحتی مواد و ذرات ریز را جمع کنید و تمام زباله ها را به طور موثر تمیز کنید.

اگر در خانه خود حیوانات خانگی دارید و برای مقابله با مو هایی که همه جا پراکنده می شوند به مشکل می خورید، این جاروبرقی سه کاره BISSELL CrossWare بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این جاروبرقی کمک می کند به راحتی مو و شوره حیوانات را از روی سطوح تمیز کنید.

اگر به طور منظم فیلترهای دستگاه را تمیز کنید و مخزن زباله را به موقع تخلیه کنید، عملکرد مکش این جاروبرقی بسیار خوب است و می تواند برای جمع آوری زباله ها کارایی بالایی داشته باشد. این جاروبرقی برای مکش آب نیز کارایی شگفت انگیزی دارد و می توانید سطوح سخت را به خوبی تمیز کند.

توانایی جاروبرقی سه کاره بیسل برای تمیز کردن لکه ها شگفت انگیز است و می توانند به راحتی آشفتگی های سرسخت را از بین ببرد. شما می توانید میزان آزاد شدن مواد شوینده را تنظیم کنید و متناسب با میزان آلودگی از تنظیمات و حالت های مختلف استفاده کنید.

کلام آخر

جارو کردن و شستن همزمان کف می تواند تا حد زیادی در زمان و انرژی صرفه جویی کند و کارایی نظافت منزل را افزایش دهد. شما می توانید سطوح مختلف را با استفاده از این جاروبرقی سه کاره به راحتی تمیز کنید و به جای استفاده از ابزار های مختلف، تمام کار نظافت را به این جاروبرقی BISSELL Cross Wave واگذار کنید و تمیز کردن ساده و سریع با این دستگاه لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *