بیسل

ترفند تمیز کردن نقاط دور از دسترس با جاروبرقی

بخارشوی در مقابل جاروبرقی: کدام یک برای تمیز کردن عمیق بهتر است؟

جارو کردن کف کاری است که در هر خانه ای باید انجام شود، به ویژه زمانی که به دنبال حفظ سلامت و تمیزی کامل محیط زندگی خود باشید. با این حال در همه خانه ها مکان هایی وجود دارد که دسترسی به آن ها با جاروبرقی ممکن است دشوار باشد. اگر این قسمت ها را به درستی تمیز نکنید ممکن است خانه شما همچنان کثیف به نظر برسد از همین رو در این مقاله قصد داریم چندین ترفند موثر برای تمیز کردن نقاط دور از دسترس با جاروبرقی با شما به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.

جارو کردن زیر صندلی ها و مبلمان

جاروبرقی می تواند به شما در تمیز کردن بیشتر قسمت های منزل کمک کند با این حال قسمت هایی مانند زیر مبل و صندلی ممکن است چالش برانگیز باشند. به طور معمول جاروبرقی ها برای دسترسی به این نقاط محدودیت دارند. گاهی حتی اگر یک جاروبرقی با سر انعطاف پذیر یا ضمیمه های مختلف داشته باشید، رسیدن به تمام این قسمت ها دشوار خواهد بود.

خوشبختانه راه های ساده ای وجود دارد که به شما کمک می کند با این شرایط کنار بیاید. یکی از این راه حل ها استفاده از دسته بلند جارو برقی است. اگر جاروبرقی شما امکان تنظیم ارتفاع دارد می توانید به راحتی آن را به تمام قسمت ها برسانید. اگر این راه حل نمی تواند به شرایط شما کمک کند بهتر است از یک جاروبرقی دستی یا یک دستکش تمیز کننده برای تمیز کردن زیر مبل استفاده کنید. به این ترتیب می توانید تمام زباله ها و گرد و خاک انباشته شده در این قسمت را تمیز کنید.

چرا باید از جاروبرقی برای تشک استفاده کرد؟

چرا باید از جاروبرقی برای تشک استفاده کرد؟

تمیز کردن گوشه ها

اکثر جاروبرقی ها به گونه ای طراحی شده اند که در خطوط مستقیم حرکت کنند و همین موضوع می تواند نظافت گوشه ها را دشوار کند. با این حال به مرور زمان گرد و خاک زیادی می تواند در این بخش های جمع شود و خانه شما کثیف جلوه دهد. یکی از موثر ترین روش های تمیز کردن گوشه ها، استفاده از برس های جاروبرقی است. معمولا جاروبرقی ها یک برس مخصوص برای تمیز کردن گوشه ها ارائه می کنند.

شما می توانید از ضمیمه های مختلف جاروبرقی خود استفاده کنید و کثیفی ها را راحت تر از این قسمت ها پاک کنید. با این حال در صورتی که جاروبرقی شما برس یا سری مناسب ندارد می توانید از یک جارو دستی استفاده کنید و این فضا های تنگ را تمیز کنید. ابزار های تمیز کردن شکاف نیز می توانند برای تمیز کردن گرد و خاک از گوشه ها و فضا های تنگ مناسب باشد.

جارو کردن راه پله ها

راه پله ها یکی از چالش برانگیزترین قسمت های خانه برای نظافت محسوب می شوند. زمانی که راه پله ها فرش شده باشند نیز این چالش سخت تر خواهد شد. در واقع مشکل اینجاست که جاروبرقی نمی توانند تمام زباله های موجود در بین راه پله ها را جمع کنند و بنابراین فضایی کثیف باقی می گذارند.

یکی از راه های ساده تر کردن نظافت راه پله ها می تواند استفاده از اتصالات مختلف باشد. اغلب جاروبرقی ها دارای اتصالات و برس های مختلفی هستند که به شما کمک می کنند که زباله ها را حرکت دهید و راحت تر آن ها جمع کنید. اگر جاروبرقی شما قابلیت تبدیل به یک جاروبرقی دستی را داشته باشد به سادگی می توانید از آن برای تمیز کردن پله ها استفاده کنید زیرا این مدل ها معمولا برای تمیز کردن فضا های تنگ مانند پله های فرش شده بهترین کارایی را دارند. همچنین شما می توانید برای تمیز کردن عمیق لکه ها و کثیفی های راه پله های پرتردد از بخارشوی استفاده کیند.

ترفند تمیز کردن نقاط دور از دسترس با جاروبرقی

جاروبرقی شما علاوه بر تمیز کردن فرش و کف های سخت می تواند برای تمیز کردن اثاثیه نیز به شما کمک کند. به طور مثال شما می توانید برای تمیز کردن کشو ها که به سرعت از گرد و خاک انباشته می شوند، از جاروبرقی استفاده کنید. شما حتی  می توانید برای تمیز کردن وسایل مانند پنکه هایی که معمولا گرد و خاک روی تیغه آن ها جمع می شود از جاروبرقی خود کمک بگیرید. شما به راحتی می توانید تیغه های پنکه را جدا کنید و با برس های جاروبرقی خود تمیز کنید. ممکن است این فرایند کمی زمان بر باشد با این حال یکی از موثر ترین روش ها برای تمیز کردن پنکه های سقفی محسوب می شود.

توصیه می شود که برای تمیز کردن بالشتک های بین کاناپه ها نیز از ضمیمه های شکاف استفاده کنید. این به شما کمک می کند که به عمق شکاف های برسید و هر گونه زباله که ممکن است در بین کاناپه ها پنهان شده باشد تمیز کنید. به یاد داشته باشید که تمیز کردن برخی از فضاهای تنگ با استفاده از جارو دستی آسان تر است. این جاوبرقی ها قابلیت مانور بالایی دارند و به دلیل اندازه کوچک خود می تواننند نقاط دور از دسترس را راحت تر تمیز کنند.

تمیز کردن دریچه های هوا را فراموش نکنید، تجمع گرد و خاک در این قسمت ها علاوه بر ظاهر نامناسب می تواند کارایی آن ها را کاهش دهد. کافیست ارتفاع دسته جاروبرقی خود را تا اندازه مناسب بلند کنید و این گرد و خاک ها را تمیز کنید. به یاد داشته باشید که بعد از تمیز کردن این قسمت ها که معمولا آلودگی زیادی دارند باید فیلتر ها و برس های جاروبرقی را تمیز کند تا دستگاه شما کارایی خود را از دست ندهد.

اگر در خانه خود یک یا چند حیوان خانگی دارید که ریزش موی بالایی دارد شاید بهتر باشد یک جاروبرقی خاص که برای حیوانات خانگی طراحی شده است تهیه کنید. این جاروبرقی ها مکش قدرتمندی دارند که به شما کمک می کنند مو های حیوانات را بدون زحمت از روی سطح بلند کنید.

جاروبرقی های بیسل

جاروبرقی های بیسل

جاروبرقی بیسل

بیسل یکی از معتبر ترین تولید کنندگان ابزار های نظافت منزل است که محصولات باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه تولید می کند. جاروبرقی های بیسل قابلیت مانور و قدرت تمیز کنندگی بالایی دارند. این جاروبرقی ها به شما کمک می کنند تا نظافت منزل خود را راحت تر و سریع تر انجام دهید.

بیسل انواع مختلفی از جاروبرقی های مختلف طراحی و تولید می کند تا نیاز های خاص خانواده های مختلف را در برآورده کند. به طور مثال بیسل مدل هایی مخصوص صاحبان حیوانات خانگی ارائه می کند که توانایی بالایی در جمع کردن مو های چسبیده به سطوح دارند. شما می توانید مدل های مختلف جاروبرقی های بیسل را در سایت ما مشاهده کنید و با مقایسه آن ها با یکدیگر، مدل مناسب برای خانه خود را پیدا کنید.

کلام آخر

به طور کلی نظافت با جاروبرقی می تواند در قسمت های خاصی از خانه چالش برانگیز و دشوار باشد. با این حال استفاده از ابزار ها و تکنیک های مناسب می تواند به شما کمک کند که کل خانه را تمیز و مرتب نگه دارید. به یاد داشته باشید که نظافت منزل باید یک فعالیت منظم باشد تا از انباشته شدن گرد و خاک در قسمت های مختلف جلوگیری شود. امیدوارم ترفند های ارائه شده در این مقاله بتواند تمیز کردن نقاط دور از دسترس را برای شما آسان تر کند تا خانه خود را همیشه تمیز و سالم نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *