بیسل

جاروبرقی های سه کاره؛ راه حلی برای همه نیازهای شما

موارد استفاده از جاروبرقی های دستی

اگر به دنبال یک ابزار کاربردی و موثر برای مقابله با چالش های منحصر به فرد حیوانات خانگی هستید، جاروبرقی های سه کاره بیسل گزینه مناسبی برای شما هستند. این جاروبرقی های نوآورانه، قابلیت های جارو کردن و شستن را ترکیب می کنند و گزینه ای منحصر به فرد برای تمیز کردن کف های سخت و فرش ها هستند. شما می توانید با یک جارو سه کاره همه لکه ها، مو و شوره حیوانات خانگی را به سادگی تمیز کنید. در این مقاله قصد داریم یک راهنمای جامع برای استفاده از این جاروبرقی ها ارائه کنیم و نکات و ترفندهای مفیدی را با شما به اشتراک بگذاریم تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از این ابزار ببرید.

آماده سازی فضا برای نظافت

برای دریافت بهترین نتیجه از جارو سه کاره خود باید ابتدا فضا را به خوبی آماده کنید. هر گونه وسیله کوچک یا اشیایی که ممکن است مسیر را مسدود کنند یا توسط دستگاه مکش شوند را بردارید. می توانید برای محکم کردن فرش و موکت به سطح از پد های ضد لغزش استفاده کنید تا در حین نظافت از حرکت آن ها جلوگیری شود. در صورتی امکان مبلمان و میز و صندلی هایی که قابل جابجایی هستند را جابجا کنید تا اطراف آن را راحت تر تمیز کنید.

جاروشارژی سه کاره Crosswave cordless max

جاروشارژی سه کاره Crosswave cordless max

نکات استفاده از جاروبرقی های سه کاره

این جارو های بیسل دارای چندین ویژگی کنترل هستند که به شما کمک می کند تا تجربه تمیز کردن را بهبود دهید. درک نحوه کنترل دستگاه به شما کمک خواهد کرد. روشن و خاموش کردن این جاروبرقی ها ساده است و شما می توانید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور این کار را انجام دهید.همانطور که گفته شد این جاروبرقی های سه کاره به شما امکان جارو کردن و شستن کف را می دهند. بنابراین شما می توانید با فشار دادن دکمه تغییر حالت، به سادگی بین حالت های تمیز کردن کف های سخت و فرش و موکت جابجا شوید.

 این جاروبرقی های سه کاره دارای دو مخزن مجزا برای آب تمیز و کثیف دارند و به شما اجازه می دهند که همیشه از آب تمیز برای نظافت استفاده کنید. از همین رو دستگاه دارای یک نشانگر برای هر مخزن است. نشانگر مخزن آب زمانی که میزان آب کاهش پیدا کرده و رو به اتمام باشد قرمز می شود و نشانگر مخزن آب کثیف زمانی که نیاز به تخلیه داشته باشد روشن خواهد شد. یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه، چراغ های جلو ال ای دی هستند. این چراغ های داخلی به شما کمک می کنند تا مناطق کثیف را بهتر ببینید. به این ترتیب شما می توانید کثیفی های پنهان و مو های حیوانات خانگی را در مناطق تاریک بهتر ببینید.

مراحل تمیز کردن سطح با جارو سه کاره

ابتدا مخزن آب تمیز را با مخلوط آب و محلول شوینده مناسب پر کنید. شما می توانید از محلول های شوینده چندسطحی یا شوینده های مخصوص حیوانات خانگی بیسل استفاده کنید.

این جاروبرقی ها دارای برس های رولی متفاوتی هستند. شما باید متناسب با سطحی که قصد دارید تمیز کنید از برس مناسب استفاده کنید. Tangle-Free Brush Roll برای سطح سخت و Multi-Surface Turbo Brush Roll برای سطوح نرم توصیه می شود.

جاروبرقی سه کاره خود را به برق وصل کرده و با فشار دادن دکمه پاور، آن را روشن کنید.

دستگاه را به آرامی روی سطح حرکت دهید و جارو کردن و شستن کف را انجام دهید. هنگام تمیز کردن فرش و موکت ها بهتر است فشار ملایمی وارد کنید تا از تمیز شدن کامل اطمینان حاصل کنید.

شما می توانید هنگام جابجایی بین اتاق های مختلف از قابلیت Smart Patch برای تشخیص نوع سطح و تغییر تنظیمات تمیز کردن استفاده کنید.

اگر قصد دارید که فضای بزرگی را نظافت کنید ممکن است نیاز باشد که مخزن آب کثیف را خالی کنید و مخزن آب و شوینده را دوباره پر کنید.

همانطور که گفته شد این جارو های بیسل دارای ضمیمه های مختلفی هستند که می توانند به شما در تمیز کردن قسمت های مختلف کمک کنند. به طور مثال ابزار Crevice Tool می تواند برای تمیز کردن لبه ها و فضا های تنگ مناسب باشد.

ترفند های استفاده از عملکرد بهینه جارو های سه کاره

برای اینکه از نتیجه بهتری از تمیز کردن کف های خود با جاروبرقی های سه کاره دریافت کنید، بهتر است کف ها را در یک خط مستقیم تمیز کنید. اجازه دهید که دستگاه به آرامی روی سطوح سر بخورد تا اثر بخشی بیشتری داشته باشد. اگر قصد دارید که فرش های ضخیم با پرز های بلند را تمیز کنید بهتر است از Multi-Surface Turbo Brush Roll استفاده کنید.

یک ترفند عالی برای از بین بردن لکه های سخت حیوانات خانگی این است که محلول پاک کننده بیسل را مستقیما روی لکه بمالید و سپس از جاروبرقی سه کاره برای شستن سطح استفاده کنید. مو های حیوانات خانگی ممکن است دور رول برس ها پیچیده شوند، از همین رو بعد از نظافت بهتر است با یک قیچی مو ها جدا کنید.  شما حتی می توانید رول برس ها را زیر آب بشویید تا هرگونه کثیفی باقیمانده را از بین ببرید. به یاد داشته باشید، زمانی که از دستگاه استفاده نمی کنید باید آن را در جایی خشک و خنک نگهداری کنید.

جاروهای سه کاره بیسل

جاروهای سه کاره بیسل

نکات تمیز کردن و نگهداری از جاروبرقی

برای اینکه دستگاه شما برای مدت طولانی بتواند به بهترین عملکرد خود ادامه دهد باید دستورالعمل های نگهداری و تمیز کردن آن را دنبال کنید. سعی کنید بعد از هر بار استفاده از جاروبرقی سه کاره، قسمت های قابل جابجایی را بشویید و تمیز کنید. برای اطمینان از عملکرد مطلوب  جارو، به طور منظم مخزن های تمیز و کثیف و تمیز و فیلتر ها را بررسی کنید و از گرفتگی آن ها جلوگیری کنید.

شما باید با توجه به دستورالعمل دفترچه راهنما، فیلتر های جاروبرقی را هر 6 ماه تعویض کنید. لازم به ذکر است که این مدت زمان به نوع استفاده شما بستگی دارد. فراموش نکنید که دستگاه و لوازم جانبی آن را برای جلوگیری از رشد کپک، خشک و تمیز نگهداری کنید و مخزن ها را بعد از اتمام نظافت حتما خالی کنید.

جاروبرقی های سه کاره

جاروبرقی های سه کاره بیسل به دلیل سازگاری بالا و راحتی که برای تمیز کردن سطوح مختلف ارائه می دهند محبوبیت بالایی دارند. این جاروبرقی ها برای مقابله با سطوح سخت و نرم طراحی شده اند و گزینه ای کاربردی برای خانه هایی با کفپوش های مختلف هستند. شما بدون نیاز به چند ابزار مختلف می توانید تمام کف را تمیز کنید و در زمان و انرژی صرفه جویی کنید.
این جاروبرقی های سه کاره بیسل برای صاحبان حیوانات خانگی نیز مناسب هستند. ابزار های تخصصی و محلول های مخصوص حیوانات خانگی بیسل می تواند برای مقابله با مو و لکه های حیوانات خانگی به شما کمک کند. به این ترتیب شما می توانید به سادگی و بدون زحمت زیاد خانه خود را تمیز و سالم نگه دارید.

کلام آخر

جاروبرقی سه کاره بیسل، ابزاری قدرتمند و همه کاره است که برای کنترل بهتر روند نظافت طراحی شده است. با رعایت نکات و ترفند های ارائه شده در این مقاله شما می توانید بر ویژگی های مختلف دستگاه خود مسلط شود و عملکرد آن را تهیه کنید. به این ترتیب شما می توانید از خانه ای تمیز تر و سالم تر برای خود و خانواده لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *