بیسل

راهنمای خرید یک فرش شوی خوب

پاک کردن لکه ها با استفاده از موکت شوی

استفاده از فرش شوی خوب برای تمیز کردن فرش ها یک قدم فراتر از جاروبرقی است. شما می توانید با خرید یک فرش شوی خوب، الیاف فرش را به صورت عمیق تمیز کنید و کثیفی ها و لکه ها را از بین ببرید. بهترین جاروبرقی ها نیز نمی توانند به طور کامل فرش های شما را تمیز کنند و در برخی موارد استفاده از فرش شوی تا 10 برابر بهتر از جاروبرقی عمل می کند.

دستگاه های فرش شوی چگونه کار می کنند؟

فرش شوی ها با استفاده از آب و محلول های شوینده می توانند سطوح نرم را به خوبی تمیز کنند. برس های مختلف و مکش قدرتمند به نظافت عمیق الیاف فرش کمک می کند. فرش شوی می تواند آب و محلول شوینده را به فرش و موکت اسپری می کند و با برس ها به حل شدن کثیفی ها و لکه ها کمک کند. در نهایت مکش دستگاه می تواند آب آلوده را از اعماق فرش بیرون بکشد.

تمیز کردن عمیق با فرش شوی خوب

گرچه دستگاه های فرش شوی می توانند بسیار بهتر از جاروبرقی، فرش و موکت های شما را تمیز کنند ولی تلاش و زمانی که برای استفاده از این دستگاه ها نیاز است، تقریبا به اندازه استفاده از جاروبرقی خواهد بود. اگر قصد دارید خودتان تمیز کردن فرش ها را انجام دهید استفاده از فرش شوی یک کار آسان و مقرون به صرفه برای شما است. شما می توانید با هر سطح مهارت و بودجه ای از فرش شوی برای تمیز کردن فرش و موکت ها استفاده کنید. فرقی نمی کند که تنها برخی مواقع نیاز به تمیز کردن لکه ها دارید یا گهگاه فرش ها را به طور کامل تمیز می کنید، خرید یک فرش شوی قطعا فواید زیادی خواهد داشت.

دستگاه فرش شوی و سرامیک شوی Hydrowave

دستگاه فرش شوی و سرامیک شوی Hydrowave

کثیفی و گرد و خاک در اعماق فرش های شما وجود دارد و این کثیفی ها تنها با جارو کردن از بین نمی رود. ذرات ریز مانند گرد و غبار، خرده های غذا و شوره های حیوانات خانگی بعد از جارو کردن نیز از بین نمی روند. جالب است بدانید که سطوح نرم مانند فرش و موکت ها می توانند به اندازه یک پوند گرد و خاک را در هر فوت مربع در خود جای دهند در حالی که در ظاهر تغییر قابل توجهی نکرده اند.

استفاده منظم از فرش شویی و شستشوی منظم فرش می تواند با از بین بردن این زباله های ریز و ذرات کثیفی، فرش های کدر شما را دوباره نو و درخشان کند. به علاوه استفاده از فرش شوی می تواند سایش و فرسودگی فرش ها را کاهش هد. شما با استفاده از فرش شوی علاوه بر محافظت از فرش ها و تمیز نگهداشتن منزل خود، در زمان و هزینه نیز صرفه جویی می کنید.

فرش شوی برای چه فرش هایی مناسب است؟

دستگاه های فرش شوی بیسل تقریبا برای همه فرش و موکت ها ایمن و کاربردی هستند. با این حال ممکن است فرش های خاصی حساس تر باشند و به مراقبت بیشتری نیاز داشته باشند. برخی دستگاه های فرش شوی برای تمیز کردن اثاثیه و مبلمان نیز مناسب هستند. البته باید همیشه قبل از استفاده از فرش شوی، دستورالعمل های سازنده را بررسی کنید تا به سطوح آسیبی نرسد.

تفاوت فرش شوی و بخارشوی

در صورتی که قصد خرید یک دستگاه فرش شوی دارید باید ابتدا تفاوت فرش شوی و بخار شوی را درک کنید. بسیاری از مردم تصور می کنند که بخارشوی ها و فرش شوی ها، کارایی مشابهی دارند. با این حال تفاوت اصلی این دستگاه ها این است که بخارشوی ها برای تمیز کردن سطوح سخت استفاده می شوند و ممکن است به الیاف فرش آسیب بزنند.در مقابل فرش شوی ها از آب و محلول شوینده استفاده می کنند و فرش ها را به طور عمیق تمیز می کنند. فرش شوی ها از بخار داغ استفاده نمی کنند و از همین رو احتمال آسیب به سطوح نرم بسیار کمتر است. بنابراین دستگاه های فرش شوی کمک می کنند که برای مدت طولانی تری فرش های خود را نو و زیبا نگه دارید.

تفاوت فرش شوی و بخارشوی

تفاوت فرش شوی و بخارشوی

هر چند وقت یکبار باید از فرش شوی استفاده کنید؟

برای حفظ کیفیت هوای منزل و محافظت از فرش ها بهتر است در فواصل منظم، فرش ها را با استفاده از فرش شوی به صورت عمیق تمیز کنید. سازندگان توصیه می کنند که فرش ها را حداقل 2 تا 3 بار در سال به طور کامل تمیز کنید. با این حال این زمان به شرایط و نیاز های خانه شما بستگی دارد. به طور مثال اگر بچه یا حیوان خانگی دارید یا از آلرژی رنج می برید بهتر است 4 تا 6 بار در سال فرش ها را به طور کامل تمیز کنید ولی در این بین نباید از تمیز کردن نقطه ای لکه ها و کثیفی ها غافل شوید.

بسته به مدل فرش شوی شما، ممکن است نیاز باشد در حین تمیز کردن مخزن را مجدد پر کنید. به طور کلی وقتی مخزن آب کثیفی به خط نشانه رسید زمان تخلیه آن و پر کردن مخزن آب و شوینده است. بهتر است همواره مراقب مخزن باشید تا زمانی که باید آن را خالی کنید را متوجه شوید.

نکات خرید یک فرش شوی خوب

فرش شوی ها مانند جاروبرقی هستند آن ها در اشکال و اندازه های مختلف موجود هستند. از همین رو ممکن است انتخاب یک مدل مناسب کمی دشوار باشد. به طور کلی فرش شوی ها به دو دسته قابل حمل و ایستاده تقسیم می شوند. شما می توانید با استفاده از فرش شوی های بزرگ و معمولی، تمام اتاق ها و راهرو های فرش شده را تمیز کنید.

در مقابل فرش شوی های قابل حمل و نقطه شوی ها برای تمیز کردن لکه های تصادفی استفاده می شوند. این فرش شوی های کوچک برای تمیز کردن متمرکز و نقطه ای مناسب هستند. شما می توانید داخل خودرو یا راه پله های فرش شده را با این فرش شوی ها به راحتی تمیز کنید.

برای انتخاب مدل مناسب باید به نیاز خانه خود دقت کنید، در صورتی که به یک دستگاه برای تمیز کردن عمیق و کامل نیاز دارید قطعا یک فرش شوی کوچک و قابل حمل گزینه مناسبی نیست.  فراموش نکنید که دستگاه های فرش شوی با شیلنگ ها و ضمائم مختلفی ارائه می شوند که تمیز کردن قسمت های مختلف را آسان می کند بنابراین برای داشتن یک فرش شوی کاربردی تر باید مدی را انتخاب کنید که ابزار های جانبی مختلفی داشته باشد.

فرش شوی بیسل

فرش شوی بیسل سبک وزن و همه کاره هستند هستند و برای تمیز کردن روزانه فرش و موکت های شما عالی هستند. این محصول دارای لوازم جانبی و ابزار های کاربردی است که می تواند برای تمیز کردن لکه ها، اثاثیه، فضا داخلی خودرو و راه پله های فرش شده به شما کمک کند.

فرش شوی های تخصصی بیسل از پرفروش ترین مدل های بازار هستند و ویژگی های پیشرفته اضافی دارند که به شما در نظافت راحت تر و سریع تر کمک می کند. قابلیت مانور بالا و مکش قدرتمند این فرش شوی ها به شما کمک می کند که بدون صرف زمان و هزینه زیاد، تمام سطوح نرم را بدون نیاز به مهارت خاصی تمیز کنید.

کلام آخر

دستگاه های فرش شوی کارایی شگفت انگیزی برای تمیز کردن فرش و موکت ها دارند و از ابزار های ضروری برای هر خانه ای محسوب می شوند. در این مقاله تلاش کردم نکات و راهنمایی های لازم برای انتخاب یک فرش شوی بیسل مناسب را در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم مطالعه این راهنما برای شما مفید بوده باشد و بتوانید بهترین مدل را برای خانه خود پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *