بیسل

آشنایی با مشخصات فنی جاروبرقی ها

چرا باید از جاروبرقی برای تشک استفاده کرد؟

یکی از چالش برانگیز ترین جنبه های انتخاب یک جاروبرقی جدید، درک مشخصات فنی مدل های مختلف و تفاوت آن ها است. مطمئنا شما به دنبال جاروبرقی هستید که بهترین قابلیت تمیز کنندگی را ارائه می هد. با این حال اکثر کاربران نمی دانند که به دنبال چه ویژگی هایی باید باشند. بنابراین در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا مشخصات فنی جاروبرقی های مختلف را درک کنید، پس با ما همراه باشید.

کارایی تمیز کردن سطوح

ممکن است تصور کنید که قدرت مکش و توانایی تمیز کردن دستگاه یکی هستند. در واقع قدرت تمیز کردن فقط در مورد میزان مکش دستگاه نیست. با این که مکش یک عنصر مهم در عملکرد جاروبرقی است اما ارزیابی کلی ویژگی های مختلف تنها راه برای تصمیم گیری در مورد یک دستگاه است. شما با کمی آموزش می توانید مشخصات فنی را بررسی کنید و بفهمید که چه معنایی دارند.

هیچ رتبه بندی مشخصی برای اندازه گیری قدرت تمیز کردن وجود ندارد و شما باید مشخصات اولیه را بررسی کنید تا بتوانید تصمیم آگاهانه ای برای انتخاب جاروبرقی با بهترین قدرت تمیز کردن بگیرید. مشخصاتی مانند وات جاروبرقی و قدرت موتور می توانند از اصلی ترین جنبه های جاروبرقی باشند. برخی از ویژگی های ثانویه نیز وجود دارد که باید در هنگام انتخاب جاروبرقی مناسب در نظر بگیرید. این ویژگی های شامل فیلتراسیون، ابزار های جانبی، ظرفیت مخزن، نویز و هزینه است.

جاروشارژی سه کاره Crosswave cordless max

جاروشارژی سه کاره Crosswave cordless max

وات جاروبرقی

موتور جاروبرقی در واقع قلب جاروبرقی است. بنابراین هر چه موتور قدرتمند تر باشد، اختلاف فشار بیشتر است و قدرت مکش بالاتر خواهد بود. از همین رو بیشتر مشخصات فنی که در توانایی تمیز کردن دستگاه تاثیر دارند به موتور مربوط می شوند.

توان موتور جاروبرقی بر حسب وات اندازه گیری می شود. وات جاروبرقی می تواند روشی برای ارزیابی قدرت موتور دستگاه باشد. توان می تواند نشان دهنده قدرت و سرعت عملکرد دستگاه باشد. مدل های مختلف دارای توان مصرفی متفاوتی هستند و شما باید با توجه به نوع جاروبرقی این مورد را بررسی کنیید.

سیستم فیلتراسیون از مشخصات فنی جاروبرقی ها

یک جاروبرقی خوب باید سیستم فیلتراسیون قابل اعتمادی داشته باشد تا تضمین کند که کیفیت هوای شما را بهبود می دهد. به طور مثال جاروبرقی هایی با فیلتر های هپا HEPA از موثرترین فیلتر های جاروبرقی هستند و می توانند تا 99.9 درصد ذرات گرد و خاک و آلودگی را به دام بیاندازند.

طول سیم و عمر باتری

برای جاروبرقی های سیمی شما باید طول سیم برق را نیز در نظر بگیرید. مطمئن شوید که مدلی را انتخاب می کنید که قسمتی را که باید تمیز کنید بدون نیاز به تعویض مکرر پریز پوشش خواهد داد. در جاروبرقی های شارژی به جای طول سیم باید به عمر باتری توجه کنید. بررسی کنید که دستگاه قبل از نیاز به شارژ مجدد چه مساحتی را می تواند جارو کند.

ابزار های جانبی و ضمیمه ها

جاروبرقی های مختلف دارای ابزار ها و ضمیمه های متفاوتی هستند که برای تمیز کردن قسمت های خاصی مانند شکاف ها، اثاثیه و گوشه ها مناسب هستند. اطمینان حاصل کنید که جاروبرقی که قصد خرید آن را دارید دارای ضمیمه های لازم برای نیاز های تمیز شما باشد.

نویز و میزان سر و صدا

سطح نویز جاروبرقی بر اساس دسی بل اندازه گیری می شود. میزان صدایی که دستگاه تولید می کند می تواند روی راحتی شما در هنگام استفاده از جاروبرقی تاثیر داشته باشد. بنابراین به طور کلی میزان سر و صدای کمتر مطلوب تر خواهد بود به ویژه اگر در یک آپارتمان زندگی می کنید یا به صدای بلند حساس هستید.

وزن دستگاه و قابلیت مانور

وزن و طراحی دستگاه نیز اهمیت بالایی دارد. این مورد می تواند در سهولت استفاده و نگهداری تاثیر داشته باشد. یک جاروبرقی با طراحی ارگونومیک می تواند جارو کردن را برای شما راحت تر کند. بنابراین شما می توانید در اطراف مبلمان و موانع راحت تر حرکت کنید و تمام  قسمت ها را جارو کنید.

سازگاری با سطوح از مشخصات فنی جاروبرقی ها

جاروبرقی های مختلف روی سطوح خاصی که برای آن طراحی شده اند کارایی بهتری خواهند داشت. بنابراین به دنبال جاروبرقی باشید که برای سطوح خانه شما مانند کاشی و چوب و فرش مناسب باشد و برس های تخصصی برای تمیز کردن بهینه سطوح مختلف همراه داشته باشد.

جاروبرقی کیسه دار یا بدون کیسه

جاروبرقی های کیسه دار به پاکت های جاروبرقی برای دفع گرد و خاک و آلودگی نیاز دارند در حالی که مدل های بدون کیسه داری قوطی هایی هستند که باید تخلیه شود. در حالی که مدل های کیسه ای ممکن است برای گیر انداختن ذرات آلرژی زا بهتر باشند اما مدلهای بدون کیسه در دراز مدت مقرون به صرفه تر هستند.

ظرفیت مخزن جاروبرقی

حجم ایده آل مخزن یا سطل جاروبرقی به عوامل مختلفی مانند دفعات تمیز کردن و مساحت منزل شما بستگی دارد. به طور کلی هر چه ظرفیت مخزن دستگاه شما بزرگتر باشد، به مدت طولانی تری می توانید نظافت کنید بدون نیاز به تخلیه مخزن داشته باشید. بنابراین یک مخزن بزرگ برای خانه های بزرگتر یا نظافت های مکرر مفید خواهند بود. در مقابل یک مخزن کوچکتر می تواند جابجایی و تخلیه را راحت تر کند. ظرفیت معمول بین 0.5 تا 3 لیتر است و شما باید با توجه به ترجیح شخصی خود در این مورد تصمیم بگیرید.

شستن و جارو کردن همزمان با Crosswave cordless max

شستن و جارو کردن همزمان با Crosswave cordless max

جاروبرقی های بیسل

بیسل یک شرکت معروف آمریکایی است که در صنعت تولید ابزار ها و محصولات نظافتی، شهرت خوبی دارد. این برند کار خود را از سال 1876 شروع کرده و به ویژه برای تولید جاروبرقی های باکیفیت و مقرون به صرفه خود معروف است. بیسل طیف وسیعی از جاروبرقی ها را طراحی و تولید می کند که برای پاسخگویی به نیاز های مختلف بهینه شده اند. مدل های مختلف این برند می توانند برای کف های فرش شده، سطوح سخت، جمع آوری مو های حیوانات و مبتلایان به آلرژی مناسب باشند.

تنوع بالای محصولات این برند کمک می کند که بتوانید مدل های مختلف را با هم بررسی کنید تا بهترین گزینه را برای نیاز خود پیدا کنید. PowerEdge، Symphony، Cross Wave، Little Green و ClearView از محبوب ترین سری جاروبرقی های بیسل هستند. این جاروبرقی ها به فناوری های پیشرفته و نوآورانه مجهز هستند تا عملکرد و کارایی خود را بهبود دهند.

بیسل حتی جاروبرقی های دوستدار حیوانات خانگی طراحی و تولید می کند که برای مقابله با مو،شوره و آشفتگی های حیوانات خانگی تخصصی شده اند. جاروبرقی های بیسل با فیلتر های هپا نیز برای به دام انداختن ذرات آلرژی زا بهترین کارایی را دارند و می توانند محیطی تمیزتر را برای مبتلایان به آلرژی تضمی کنند. شما می توانید مدل های مختلف جاروبرقی بیسل را در سایت ما بررسی کنید و با مقایسه آن ها با یکدیگر، جاروبرقی مناسب برای نیاز های تمیز کردن و بودجه خود را پیدا کنید.

کلام آخر

هنگام انتخاب یک جاروبرقی مهم است که عواملی مانند سیستم های فیلتراسیون، قدرت مکش، طول سیم یا عمر باتری و سطح نویز را در نظر بگرید. با در نظر گرفتن این جنبه ها شما می توانید جاروبرقی را پیدا کنید که عملکرد مطلوبی داشته باشد و نیاز های خاص شما را برآورده کند. به یاد داشته باشید که قیمت ها را نیز بررسی کنید و نظرات مشتریان را نیز بخوانید تا بهترین مدل را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *