بیسل

چرا باید یک جاروبرقی بیسیم برای خانه خود تهیه کنید؟

چرا باید از جاروبرقی برای تشک استفاده کرد؟

همه ما دوست داریم نظافت منزل را به روشی آسان تر انجام دهیم. جارو های شارژی برای همین تولید شده اند. استفاده از یک جاروشارژی بیسل کاملا روند نظافت شما را تغییر می دهد. جارو های بیسیم راحتی شگفت انگیزی ارائه می دهند. با جاروبرقی بیسیم برای خانه نیازی نیست منتظر یک نظافت هفتگی کامل باشید زیرا این جارو های سبک و سریع می توانند هر آشفتگی را بلافاصله تمیز کنند و راحت تر از همیشه خانه شما را تمیز نگه می دارند.

در حالی که جارو قدیمی شما سنگین است و قدرت مانور پایینی دارد، جارو های بیسیم می توانند تجربه فوق العاده ای از کار با جارو های نسل جدید باشند. شما می توانید بدون نگرانی، یک جاروبرقی بیسیم را به هر جا که می خواهید منتقل کنید و تمام خانه را بدون نگرانی از کشیده شدن کابل های برق تمیز کنید.

راهنمای انتخاب جاروبرقی بیسیم مناسب

جارو های شارژی بیسل بسیار متنوع هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود یک مدل را انتخاب کنید. برخی مدل ها دارای یک دسته قابل جدا شدن هستند که به شما این امکان را می دهد اثاثیه منزل را به راحتی تمیز کنید و یا راه پله های فرش شده خود را جارو کنید. با مدل های دستی شما حتی می توانید ماشین خود را نیز تمیز کنید و هر زباله ای را مکش کنید.

در حال حاضر انواع مدل های جارو شارژی در بازار موجود است و همین تنوع بالا می تواند باعث سردرگمی مشتریان شود. در اولین قدم باید به استفاده آسان، جابجایی و نگهداری آسان و قدرت مکش و سر و صدای دستگاه فکر کنید. در نهایت بودجه خود را در نظر بگیرید و یک دستگاه مناسب انتخاب کنید.

Crosswave Hydrosteam

Crosswave Hydrosteam

جارو های شارژی می توانند برای تمیز کردن روزانه آشپزخانه بهترین گزینه باشند تا به راحتی غذا های ریخته شده روی کف را تمیز کنید یا کابینت ها و کشور ها را از گرد و خاک پاک کنید. در صورتی که فضای زیادی برای نگهداری جاروبرقی های بزرگ ندارید میتوانید مدل هایی را انتخاب کنید که دارای پایه های دیواری هستند. به این ترتیب می توانید جارو را هنگام شارژ شدن به دیوار آویزان کنید. این جاروشارژی های بیسل علاوه بر صرفه جویی در فضا، طراحی زیبا و جدیدی نیز دارند.

شاید تصور کنید که جاروبرقی های بیسیم تنها برای نظافت روزانه و تمیز کردن سبک طراحی شده اند و توانایی تمیز کردن عمیق را ندارند. اما جاروشارژی بیسل به اندازه کافی قدرتمند است که می تواند به جاروبرقی اصلی خانه شما تبدیل شود. قدرت مکش این جارو برای برداشتن گرد و خاک، زباله های خشک و موی حیوانات فوق العاده است.

سهولت دسترسی به قسمت های مختلف

یکی از اصلی ترین مزایای جاروبرقی های بیسیم این است که می توانید آن ها را به هر جایی که می خواهید منتقل کنید. این مدل های جدید انعطاف پذیر و سریع هستند و می توانند بیشتر از جارو های بزرگ قدیمی به شما در تمیز کردن گوشه و کناره ها کمک کنند.

سهولت نگهداری یکی از معیار هایی است که باید در هنگام انتخاب یک جارو شارژی مناسب در نظر داشته باشید. خالی کردن مخزن گرد و خاک دستگاه و تمیز کردن فیلتر ها باید به طور منظم انجام شود تا جاروبرقی شما کارایی خود را از دست ندهد. بنابراین مدل هاییی را انتخاب کنید که مخزن به راحتی خالی می شود و فیلتر ها قابل شستشو هستند.

اغلب جاروبرقی های شارژی بیسل از فناوری های کم صدا استفاده می کنند. به این ترتیب می توانید هر زمان که خواستید بدون نگرانی از جاروبرقی خود استفاده کنید. صدای این جارو ها به قدری کم خواهد بود که حیوانات خانگی شما را نترساند و بچه ها را از خواب بیدار نکند.

تمیز کردن سریع و راحت با سر و صدای کم

اگر در خانه بچه های کوچک و حیوانات خانگی داشته باشید حتما در طول روز با آشفتگی های زیادی روبرو می شود که نیاز به تمیز کردن فوری دارند. استفاده از جاروبرقی های شارژی بیسل می توانند یک راه حل فوق العاده برای شما باشند. هنگامی که نیاز به تمیز کردن سریع یک قسمت داشته باشید جارو های شارژی بدون نیاز به بیرون کشیدن سیم و پیدا کردن پریز به شما کمک می کنند.

این مزیت به خصوص برای تمیز کردن مناطق پر تردد مانند آشپزخانه و راهرو ها مفید است تا به سرعت سطوح سخت یا نرم را جارو کنید. جارو شارژی بیسل برای تمیز کردن فضای ناهارخوری بعد از هر وعده غذایی، سریع و کارآمد خواهد بود تا از تجمع آلودگی جلوگیری کند.

ایمنی بالا

جاروبرقی های بیسیم از جارو های معمولی ایمن تر هستند. این مزیت به ویژه در خانه های شلوغ صادق است. اگر بچه های کوچک در خانه دارید نمی توانید سیم دستگاه را بدون مراقبت رها کنید. در حالی که استفاده از جارو شارژی بیسل بسیاری از مشکلات ایمنی را برطرف می کند و با کمترین میزان خطر روبرو خواهید بود.

از مزایای جارو های بیسیم این است که نیازی نیست نگران فاصله تا سوکت ها باشید. شما می توانید در هر جایی از این جاروبرقی ها استفاده کنید و با خیال راحت هر جایی که می خواهید را تمیز کنید. به این ترتیب محل قرارگیری سوکت و طول سیم اهمیتی ندارد و با ایمنی کامل می توانید جاروبرقی خود را جابجا کنید.

باتری

شما میتوانید مدل های شارژی با باتری های جدا شونده انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی در هر جا باتری را شارژ کنید. این مدل ها مکش پایداری ارائه می دهند و به سرعت نیز شارژ می شوند. جاروشارژی در اصل برای تمیز کردن مناطق صعب العبور طراحی شده اند و با انعطاف پذیری بالا می توانند هر گوشه از خانه شما را تمیز کنند. این جاروبرقی ها اغلب ضمیمه های مختلف و لوازم جانبی کاربردی دارند که تمیز کردن قسمت های دور از دسترس را برای شما آسان می کند.

جاروبرقی بیسل مدل فدرویت1

جاروبرقی بیسل مدل فدرویت1

با استفاده از جاروبرقی های بیسیم شما می توانید نظافت را از یک گوشه آپارتمان خود شروع کنید و بدون وقفه همه قسمت ها را جارو کنید. جارو های شارژی از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کنند و می توانند برای چندین ساعت، مکش بالای خود را حفظ کنند. بنابراین با جارو های بدون سیم بیسل شما می توانید بدون خطر کشیده شدن سیم ها و یا پیچیدن آن ها در اطراف پایه های مبل و میز، به هر جا که می خواهید جاروبرقی خود را ببرید.

جاروبرقی های بیسیم بیسل

یک جاروبرقی بیسل مطمئن ترین انتخاب برای شما خواهد بود. می توانید به سرعت باتری را شارژ کنید و تمام خانه خود را بدون وقفه جارو کنید. جاروبرقی های بدون سیم بیسل جایگزین عالی برای جاروبرقی معمولی شما هستند. این جارو وزن بسیار کمی دارند و قابل جابجایی هستند. مدل های جدید بیسل قابلیت تطبیق پذیری بالایی نیز دارند و می تواننند به سادگی از یک جاروبرقی معمولی به جارو دستی تبدیل شوند و به شما در تمیز کردن لوازم منزل کمک کنند.

کلام آخر

جارو کردن منظم کف ضروری است با این حال جاروبرقی های معمولی قدیمی، دست و پاگیر هستن و کار کردن با آن ها خسته کننده است. جاروبرقی بی سیم یک محصول کارآمد و سبک و باکیفیت است که مزایای بسیاری در مقایسه با جارو های معمولی دارد. بنابراین اگر قصد تعویض جاروبرقی خود را دارید جارو های بیسیم می توانند انتخاب خوبی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *