بیسل

بهترین فرش شوی برای صاحبان حیوانات خانگی

کارایی شگفت انگیز برای تمیز کردن سطوح مختلف با Spotclean pro

تمیز کردن فرش و موکت ها در هر خانه ای می تواند چالش برانگیز باشد ولی اگر یک یا چند حیوان خانگی نیز داشته باشید قطعا به یک ابزار مناسب برای حل این چالش نیاز خواهید داشت. مهم نیست حیوانات شما چقدر آموزش دیده باشند همیشه تصادفاتی رخ می دهد و لکه هایی به جا خواهد گذاشت. بهترین فرش شوی ایستاده بیسل می تواند بهترین راه حل برای تمیز کردن سطوح نرم مانند فرش و موکت برای خانه شما باشد.

استفاده از دستگاه های فرش شوی برای تمیز کردن فرش

یکی از ساده ترین راه های تمیز نگه داشتن فرش و موکت، تمیز کردن سریع لکه ها و آلودگی ها با استفاده از دستگاه های فرش شوی است. به این ترتیب می توانید از ایجاد لکه های سخت و قدیمی جلوگیری کنید.

فرش شوی های ایستاده بیسل بسیار سبک وزن هستند و به لطف طراحی جمع و جور خود، قدرت مانور بالایی دارند. به این ترتیب با این دستگاه های فرش شوی بیسل به سرعت می توانید تمام لکه ها و آلودگی ها را از فرش های منزل خود پاک کنید.

فرش شوی بیسل برای صاحبان حیوانات خانگی بهترین گزینه است تا در زندگی پرمشغله امروز، زمان کمتری را به تمیز کردن آشفتگی های دوست پشمالوی خود اختصاص دهند. همچنین استفاده از این ابزار برای نظافت فرش می تواند باعث کاهش آلرژن های موجود در هوای منزل شما شود.

نحوه تمیز کردن عمیق فرش با استفاده از فرش شوی

نحوه تمیز کردن عمیق فرش با استفاده از فرش شوی

این دستگاه های فرش شوی به اندازه کافی قدرتمند است تا بتوانید تمام آشفتگی که حیوان خانگی شما ایجاد می کند از فرش های با ارزش خود پاک کنید. با استفاده از فرش شوی های بیسل می توانید به سرعت هر لکه ای را از سطوح نرم مانند فرش و موکت پاک کنید و حتی فضای داخلی خودروی خود را نیز تمیز کنید.

بهترین مدل فرش شوی برای پاک کردن لکه های حیوانات

حتی اگر به طور منظم فرش های خود را به قالیشویی می فرستید باید به فکر تمیز کردن لکه هایی که ناگهان ایجاد می شوند باشید. به خصوص اگر چندین حیوان خانگی بازیگوش در خانه داشته باشید، قطعا یک فرش شوی بیسل ارزش خرید خواهد داشت.

در انتخاب مدل مناسب برای منزل خود باید علاوه بر کارایی و اثربخشی دستگاه به وزن، قابلیت مانور و میزان صدای دستگاه نیز توجه کنید تا بتوانید بدون مشکل از فرش شوی خود استفاده کنید. یک فرش شوی قدرتمند بیسل بدون شک ارزش سرمایه گذاری شما را دارد و به طور قابل اعتماد نتایج رضایت بخشی از نظافت با آن دریافت می کنید.

در صورتی که فضای زیادی برای نگهداری چندین ابزار نظافت ندارید، یک فرش شوی چند کاره بهترین انتخاب خواهد بود. این مدل های جدید می توانند جارو کردن و شستن فرش ها را به صورت همزمان انجام دهند و در زمان با ارزش شما صرفه جویی خواهند کرد.

لکه های قهوه، آبمیوه و شکلات به راحتی با استفاده از دستگاه های فرش شوی از فرش های مختلف پاک می شود و نیازی به نگرانی نیست. حتی اگر لکه ها قدیمی یا سخت و چسبنده باشند فرش شوی های بیسل می توانند لکه ها را تا حد زیادی محو و کمرنگ کنند.

سر و صدا

در صورتی که قصد خرید یک دستگاه فرش شوی برای تمیز کردن آشفتگی های حیوانات خانگی خود دارید باید به صدای موتور دستگاه نیز توجه کنید. صدای بلند موتور برای مدت طولانی می تواند برای خیوان خانگی شما ناخوشایند و ناراحت کننده باشد.

اگر صدای دستگاه فرش شوی بلند باشد ممکن است حیوان خانگی شما را بترساند. بنابراین باید مدل هایی با صدای پایین انتخاب کنید یا هنگام شستن فرش و مبل، حیوانات را به یک اتاق دیگر ببرید.

اندازه مخزن

دستگاه های فرش شوی از ترکیب آب و محلول های شوینده برای تمیز کردن لکه ها استفاده می کنند. شما باید مخزن دستگاه را از نسبت مناسب آب و شوینده پر کنید. اگر مخزن دستگاه شما قابل جابجایی نباشد یا اندازه غیر استانداردی داشته باشد ممکن است پر کردن آن در سینک مشکل باشد. بنابراین فراموش نکنید این نکته را در مورد مدل مد نظر خود بررسی کنید.

ضمیمه های دستگاه

ابزار های جانبی مانند برس های مختلف می تواند تمیز کردن اثاثیه و لوازم منزل را برای شما آسان تر کند. همه مدل های فرش شوی ضمیمه های مختلفی همراه دارند و شما می توانید کارایی هر کدام را در دفترچه راهنما بررسی کنید.

دستگاه های فرش شوی می توانند علاوه بر حذف لکه ها، بوی نامطبوع را نیز از بین ببرند. محلول های شوینده بیسل که همراه با دستگاه فرش شوی دریافت می کنید می تواند بو های ماندگار و عمیق را از بی ببرد و بوی پاکی و تازگی بر جای بگذارد.

تمیز کردن مبلمان

اگر حیوانات خانگی شما اجازه دارند که روی مبلمان بنشینند بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که ضمیمه های لازم برای تمیز کردن لوازم منزل را ارائه می دهند. مدل های قابل حمل نیز می توانند برای مقابله با لکه های مبلمان و تشک مناسب باشند.

شما می توانید از فرش شوی قابل حمل بیسل برای تمیز کردن راه پله های فرش شده نیز استفاده کنید. با وزن سبک این دستگاه به راحتی می توانید آن را با یک دست بردارید و از پله ها بالا و پایین ببرید تا آشفتگی ها را تمیز کنید.

SpotClean Pro، دستگاه نقطه شوی مناسب برای فرش و مبل2

SpotClean Pro، دستگاه نقطه شوی مناسب برای فرش و مبل2

نقطه پاک کن بیسل

اگر فکر می کنید که به یک دستگاه فرش شوی بزرگ برای خانه خود نیاز ندارید می توانید یک دستگاه نقطه پاک کن را امتحان کنید. این مدل های کوچکتر بسیار سبک و بی سر و صدا هستند ولی قدرت شگفت انگیزی دارند.

زمانی که به دنبال بهترین فرش شوی برای تمیز کردن لکه های حیوانات خانگی هستید یکی از اصلی ترین عوامل، وزن دستگاه است. شما به یک مدل سبک و قابل حمل نیاز دارید تا بتوانید لکه ها را از هر نقطه به راحتی پاک کنید.

دستگاه های نقطه پاک کن بیسل با اندازه جمع و جور می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای پاک کردن سریع لکه ها باشند. این ابزار با استفاده از ترکیب آب و شوینده می توانند لکه های مختلف را از فرش و موکت پاک کنند.

از مزایای این فرش شوی های قابل حمل این است که می توانید برای تمیز کردن مبلمان و فضای داخل خودرو نیز از آنها استفاده کنید. جابجایی این دستگاه با یک دست بسیار راحت است و اصلا خسته کننده و دست و پا گیر نخواهد بود.

فرش شوی ایستاده بیسل

مدل های ایستاده برای سالمندان و افرادی که دچار درد کمر و زانو هستند مناسب تر است. با فرش شوی ایستاده بیسل بدون نیاز به خم شدن می توانید فرش و موکت را تمیز کنید و نظافت را سریع تر و راحت تر انجام دهید.

دستگاه های فرش شوی بیسل به سرعت برای نظافت آماده می شوند و شما می توانید بسته به نوع سطح و لکه ها، در چند دقیقه تمام آشفتگی ها را از بین ببرند. برای لکه های سخت تر ممکن است نیاز باشد که چندین بار دستگاه را از روی لکه عبور دهید و سپس با استفاده از یک حوله خشک، رطوبت اضافی را پاک کنید.

کلام آخر

 تمیز کردن لکه ها و آشفتگی هایی که حیوانات خانگی در طول روز ایجاد می کنند برای حفظ ظاهر فرش ضروری است. به لطف فرش شوی بیسل شما می توانید ویژگی های پاک کنندگی عالی، کیفیت و دوام بالا را با مناسب ترین قیمت دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *