بیسل

همه چیز درباره جارو و تی آب و خاک

همه چیز درباره جارو و تی آب و خاک

جارو و تی آب و خاک بسیاری در بازار وجود دارد، اما همه آنها نمی توانند کیفیت مورد نیاز برای انجام کار را ارائه دهند. استفاده از تجهیزات نظافتی سنتی منسوخ شده است. باید روش های قدیمی تمیز کردن خانه را با دستگاه ها و روش های جدید جایگزین کنید. در ادامه به نکاتی درباره جارو و تی آب و خاک می پردازیم تا بتوانید بهترین جاروبرقی مرطوب و خشک موجود در بازار را امروز پیدا کنید!

تفاوت بین جارو و تی آب و خاک و جاروبرقی خشک چیست؟

تفاوت های مهمی بین این دو نوع جاروبرقی وجود دارد. خیلی ساده، یک جارو و تی آب و خاک از یک حوض پر از آب برای فیلتر کردن خاک و گرد و غبار استفاده می کند. و یک جاروبرقی خشک یا کیسه‌ای از یک کیسه برای محتوی این آلرژن‌ها استفاده می‌کند.

آیا می توان از جارو و تی آب و خاک برای شستشو استفاده کرد؟

این جارو ها هم لکه های مرطوب و هم خشک را تمیز می کند. جاروبرقی های مرطوب برای مکیدن آب یا زباله های مایع استفاده می شود. جاروبرقی های خشک فقط برای تمیز کردن گرد و غبار و آلودگی طراحی شده اند. جارو و تی آب و خاک محبوب تر و مفیدتر هستند زیرا می توانند زباله های مایع، گرد و غبار و کثیفی را حذف کنند. بهترین جاروبرقی های مرطوب و خشک آنهایی هستند که قوی ترین مکش را دارند، به این معنی که می توانند سطح کف خانه یا محل کار شما را تمیزتر از هر نوع جاروبرقی دیگر کنند.  بحث جارو و تی آب و خاک جاروبرقی خشک در بین خریداران جاروبرقی ادامه دارد. اما هنگامی که به حقایق نگاه کنید، تصمیم گیری برای اکثر صاحبان خانه دشوار نیست. دلیل خوبی وجود دارد که چرا مبتلایان به آلرژی و آسم، که برای سلامتی خود بیش از هر کسی به کیفیت هوا وابسته هستند، جارو و تی آب و خاک را به جاروبرقی خشک ترجیح می دهند.

آیا می توان از جارو و تی آب و خاک برای شستشو استفاده کرد؟

آیا می توان از جارو و تی آب و خاک برای شستشو استفاده کرد؟

جارو و تی آب و خاک چگونه کار می کند؟

جارو و تی آب و خاک و جاروبرقی معمولی به روشی مشابه عمل می کنند. درباره جارو و تی آب و خاک برای جمع آوری گرد و غبار خشک، نشت های مرطوب و لکه های مرطوب ایده آل است و همچنین برای کارهای سنگین ایده آل است. برای این کار، قسمت های داخلی جاروبرقی مرطوب و خشک به خوبی عایق بندی شده و به طور جداگانه قرار می گیرد تا احتمال برق گرفتگی و آسیب کاهش یابد. یک جارو و تی آب و خاک از تکنیک دو سطلی به نام مخزن جمع آوری برای ذخیره زباله های مایع و جامد به صورت جداگانه به جای استفاده از کیسه جاروبرقی معمولی استفاده می کند. موتور و محفظه جمع آوری قطعات اصلی جاروبرقی مرطوب و خشک هستند که موتور در بالای محفظه جمع آوری قرار می گیرد. هوا از طریق شیلنگ به محفظه جمع آوری جاروبرقی کشیده می شود. هنگامی که هوا از ناحیه کوچکتری عبور می کند سرعت افزایش می یابد و مکش ایجاد می کند. زیرا این سرعت بالا به جمع آوری ذرات و انتقال آنها به مخزن جمع آوری کمک خواهد کرد. وقتی هوا وارد مخزن جمع آوری بزرگتر می شود، جاروبرقی ذرات را آزاد می کند. سپس بخار هوا پس از انتقال به هواکش موتوری از طریق سیستم اگزوز خارج می شود.

جاروبرقی‌های معمولی برای زباله‌های کوچک و خشک طراحی شده اند، اما درباره جارو و تی آب و خاک می‌توانند چیزهایی را که اغلب در کارگاه یافت می‌شوند، مانند میخ، منگنه‌ها و خرده‌های چوب را جارو کنند. با یک جاروبرقی معمولی، خطر ایجاد گرفتگی وجود دارد که به طور بالقوه می تواند مکش را کاهش دهد و قدرت دستگاه را بسیار کمتر کند. اما، یک جارو و تی آب و خاک می تواند آنقدر زباله ها را در خود نگه دارد که بتوانید بدون نگرانی در مورد تخلیه آن جاروبرقی بکشید.

در اینجا دلایل اصلی برای جایگزینی جاروبرقی خود با جارو و تی آب و خاک آورده شده است.

همانطور که در بالا ذکر شد، جارو و تی آب و خاک می‌توانند برای پاک کردن گرد و غبار روی اثاثه یا لوازم داخلی منزل شما استفاده شوند و خانه شما را بدون حساسیت نگه دارند. جاروبرقی مرطوب و خشک علاوه بر جارو کشیدن موهای حیوانات خانگی از اطراف خانه، می تواند گل و لای، خاک و شن و آلودگی های عمومی را از حیوانات خانگی شما پاک کند، بدون اینکه به دستگاه آسیب برسد.

جارو و تی آب و خاک برای چه چیزهایی مفید است؟

جارو و تی آب و خاک برای چه چیزهایی مفید است؟

  • جارو و تی آب و خاک یا جاروبرقی معمولی

برای افزایش سرعت و سهولت استفاده، جارو و تی آب و خاک را در نظر بگیرید. 3 تا 4 برابر سریعتر از جاروبرقی هستند. برخی جاروهای مرطوب می توانند بیش از 20000 فوت مربع در ساعت را پوشش دهند. برای تعویض آب کثیف هیچ ابزاری نیاز ندارید و هیچ پیچیدگی در کار وجود ندارد و حتی برای کار با این جارو نیاز به قدرت و فشار دست ندارید.

  • صرفه جویی در زمان

با روش های قدیمی زمان می برد تا یک منطقه بزرگ یا یک منطقه خیس را تمیز کنید. جارو و تی آب و خاک به دلیل اندازه مخزن می تواند به مقابله با این شرایط کمک کند. شما می توانید در یک چشم بر هم زدن، بدون صرف زمان زیادی، همه جا را تمیز کنید.

  • برخی می توانند به عنوان پمپ عمل کنند

به جای مکش هوا به داخل شیلنگ، می توان از موتور برای دمیدن هوا از طریق شلنگ استفاده کرد. اگرچه برای باد کردن لاستیک دوچرخه یا لاستیک ماشین مفید نیست، اما می تواند برای باد کردن تشک ها و اسباب بازی های استخر مفید باشد.

  • مناسب برای هر کفپوش

چه کفپوش چوبی باشد، چه کف کاشی، چه کف فرش شده، چه کفپوش مخلوط از فرش و چوب سخت، هر نوع تمیز کردن کف به دلیل تمیز کردن با جارو و تی آب و خاک آسان شده است، زیرا این ترکیبات کفپوش بسیار رایج است، هر صاحب خانه ای می تواند از مزایای یک جاروبرقی همه کاره لذت ببرد.

جاروبرقی مرطوب و خشک دارای گزینه های زیادی و طیف گسترده ای از لوازم جانبی عملیاتی است. نوآوری ها و اختراعات جدید آنها را از سایر ماشین های تمیز کننده متمایز می کند و می تواند بهترین گزینه برای یک خانه باشد و پیشنهاد ما به شما یک جارو و تی آب و خاک خانگی است که بتوانید خانه و فرش و کفپوش های خود را بهتر از قبل تمیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *