بیسل

دستگاه فرش و موکت‌شوی‌های بیسل

نحوه عملکرد فرش و موکت‌شوی‌ها

همواره شستشوی لکه‌ها و خشک نمودن فرش و موکت یکی از دشوارترین قسمت‌های نظافت منزل به حساب می‌آید؛ زیرا وجود پرز و محیط های غیر قابل دسترس در درزها و الیاف فرش و موکت، برای شستشو وقت بسیاری را طلب می‌کند. شرکت بیسل Bissell به منظور برطرف کردن این مشکل فرش و موکت‌شوی‌های Spot Clean را به بازار ارائه داده که این محصول از 4 کیلوگرم کمتر وزن داشته و یکی از پرکاربردترین و سبک ترین فرش و موکت‌شوی‌ها در بازار می‌باشد.

فرش و موکت‌شوی های بیسل یک محصول بسیار کاربردی و با کیفیت است که به وسیله برند معتبر آمریکایی بیسل به تولید رسیده است. این دستگاه به شستشوی فرش، موکت، مبل، صندلی اتومبیل و دیگر سطوح نرم می‌پردازد. فرش و موکت‌شوی‌ها دارای یک عدد شلنگ هستند که طول شلنگ آن به 2.2 متر بوده و طولی بالا و مناسب به شمار می‌آید. شما با بهره گیری از این دستگاه قادر هستید به شستشوی عمقی و دقیق لکه‌های گوناگون روی موکت، فرش، صندلی، مبل و … در چندین دقیقه پرداخته و در زودترین زمان ممکن سطوح را تمیز نمایید.

اجزای اصلی فرش و موکت‌شوی‌ها

اجزای اصلی فرش و موکت‌شوی‌ها

دستگاه فرش و موکت‌شوی‌های بیسل برای این مدل، از دو مخزن آب 1.1 لیتری آب پاکیزه و 1.4 لیتری برای آب آلوده استفاده کرده است. در درون فرش و موکت‌شوی‌ها، یک هیتر تعبیه گردیده که آب را گرم می‌نماید و احتیاجی نیست آب گرم در درون آن ریخته شود.

داشتن ردیف‌های گوناگون براش تمیزکننده در دهانه این فرش و موکت‌شوی‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با کوچکترین فشار ممکن، سطح بیشتری را در آن واحد تمیز نمایید. دستگاه فرش و موکت‌شوی‌های بیسل در این محصول کابل 4.6 متری استفاده کرده که خیال شما را از عوض کردن پریز در هنگام شستشو راحت نماید.

بدنه‌ی این دستگاه جنس پلاستیکی داشته و رنگ آن هم مشکی می‌باشد که یک جلوه بسیار زیبا و خاص دارد. جنس بدنه این محصول باعث شده تا یک وزن قابل حمل و متناسب داشته باشد؛ علاوه بر این، پلاستیک استفاده شده در ساخت و تولید این محصول بسیار مستحکم، با کیفیت و بسیار مقاوم می‌باشد و در مقابل ضربات و فشارهای گوناگون آسیبی نمی‌بیند.

لوازمی که همراه این دستگاه وجود دارد، 4 عدد سری مختلف را تشکیل می‌دهد که با هر کدام از این سری‌ها، قادر هستید سطوح گوناگون را به درستی و با توجه زیاد تمیز نمایید. همچنین این فرش و موکت‌شوی‌ها یک عملکرد قدرتمند با توان 750 وات دارند که برای جمع آوری سریع و آسان لکه‌ها بسیار کارآمد می‌باشد.

ویژگی‌های فرش و موکت‌شوی بیسل

  • توان مصرفی: موتور این دستگاه توان مصرفی 330 وات را دارا می‌باشد که مقدار مناسبی بوده و این میزان از توان مصرفی نشان‌دهنده‌ی سرعت بسیار بالا و همینطور قدرت بالای موتور این دستگاه می‌باشد و می‌تواند با یک سرعت بسیار بالا، کار شما را به سرانجام می‌رساند.
  • مخزن آب و گنجایش آن: مخزن آب این دستگاه از جنس پلاستیکی بوده و ژفیت 1.4 لیتری دارد که یک ظرفیت نسبتاً بالا به حساب می‌آید. در صورتی که آب مخزن تمام شود، شما قادر هستید مخزن را جدا نموده و به آسانی آن را پر نمایید.
  • فناوری موج گرما: فناوری موج گرما در این دستگاه به حفظ دمای ثابت آب در حین تمیز کردن یاری می‌رساند. این بهترین سیستم تمیزکننده برای مقاوم ترین و سخت ترین لکه‌ها و بوها می‌باشد؛ بنابراین فرش و موکت‌شوی‌ها حتی بوی بد را هم از بین می‌برند.
  • مکش سریع و عالی: به لطف دهانه بزرگ و قدرت موتور عالی، در مدت زمان بسیار کمی، محیط و منطقه گسترده تری از موکت و فرش را تمیز کنید.
  • استفاده تحت عنوان جاروبرقی: از فرش و موکت‌شوی بیسل می‌توان به عنوان جاروبرقی پرتابل هم بهره گرفت.
  • دارا بودن هیتر داخلی: فرش و موکت‌شوی‌های بیسل هیتر داخلی دارد که آب را گرم کرده و احتیاجی نیست آب گردم در درون آن بریزید.
  • دو تانک 1.1 و 1.4 لیتری: به لطف دو تانک موجود در دستگاهفرش و موکت‌شوی‌های بیسل، قادر هستید ساعت‌ها به نظافت بپردازید.
فرش و موکت‌شوی‌ها

فرش و موکت‌شوی‌ها

نکات با اهمیت برای استفاده از دستگاهفرش و موکت‌شوی‌های بیسل

از آنجا که فرش و موکت و مبلمان از سری لوازم خانگی می‌باشند که به صورت روزانه از آن‌ها بهره گرفته می‌شود، آلودگی‌ها می‌توانند به آسانی در الیاف و تار و پود آن‌ها نفوذ کرده و باعث کثیف شدن گردد. به همین علت می‌باشد که نظافت و تمیزی فرش و موکت تأثیر بسیار چشمگیری در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل دارد.

فرش و موکت‌شوی‌ها از سری دستگاه‌های پرکاربردی هستند که قادر هستند بدون آسیب رساندن به الیاف و بافت اسفنج‌ها و پارچه، به نظافت آن‌ها کمک کند. از سمتی دیگر، داشتن این دستگاه می‌تواند در دراز مدت از لحاظ اقتصادی کاملاً مقرون به صرفه به حساب آید.

البته می‌بایست دقت داشت که بهره گیری اصولی از دستگاه فرش‌شوی بیسل، در بالا رفتن عمر مفید محصول و حفظ کیفیت نظافتی بیشتر تأثیرگذار خواهد بود. از سمتی برند تجاری، میزان مکش، مقدار آبگیری، قابلیت تنظیم درجه حرارت بخار و آب و … تماماً از مواردی می‌باشند که در تعیین نمودن قیمت فرش و موکت‌شوی‌ها تأثیرگذار خواهند بود.

مزایای دستگاه فرش‌شوی بیسل

از مزیت‌های استفاده از این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • از این دستگاه می‌توانید در محیط های گوناگون استفاده کنید.
  • این دستگاه آب و مواد شوینده را به نحوی جمع می‌کند که باعث زودتر خشک شدن فرش و موکت می‌گردد.
  • طراحی این دستگاه به نحوی است که می‌تواند در مصرف کردن مواد شوینده و آب صرفه جویی کند.
  • این دستگاه، دسته قابل تنظیم دارد که این قابلیت استفاده از آن را آسان‌تر می‌نماید.
  • این دستگاه ابزار مخصوصی دارد که با بهره گیری از آن می‌توان مبل و سطح‌های ناهموار را هم به آسانی تمیز نمود.
  • از آنجا که علاوه بر شستشوی فرش، می‌توان از آن برای نظافت سایز سطوح پارچه‌ای مثل مبل و پرده هم استفاده کرد، ابزارهای خاصی برای دستگاه به طراحی رسیده است.

اهمیت مواد شوینده مناسب

مواد شوینده مناسب نه تنها باعث بالا بردن کیفیت در شستشو می‌گردد، بلکه با حفظ نمودن سلامت الیاف مقدار سرعت عمل کار را هم افزایش می‌دهند. در فرش و موکت‌شوی‌ها، علاوه بر پاشش مواد شوینده ترکیب شده با آب در زمان شستشو، امکان پاشش مواد شوینده پیش از آغاز شستشو برای پیش شستشو هم امکان پذیر است. پیش شستشو به وسیله مواد شوینده یاری می‌رساند تا عملیات شستشوی با کیفیت‌تری داشته باشید.

نوع شوینده قابل استفاده

نوع شوینده قابل استفاده

مکش دستگاه فرش‌شوی بیسل

بعد از عملیات شستشو، نوبت به مکش و خشک نمودن فرش و موکت خواهد رسید. هرچه سیستم مکش در یک دستگاه فرش‌شوی قوی‌تر باشد، قدرت آن در جمع‌آوری رطوبت و آب بالاتر بوده و به همین علت تأثیر بالاتری در عملیات خشک کردن سطح دارا است.

دستگاه فرش‌شوی بیسل، قابلیت مکش آب تا میزان 95% را دارا بوده و به همین علت تایم خشک شدن به شدت کم است. قدرت بالای مکش در این دستگاه، نه تنها در سرعت خشک شدن بسیار تأثیر دارد؛ بلکه یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای بالا رفتن قدرت شستشو به علت جمع‌آوری آب به همراه آلودگی‌ها از درون الیاف و شیارهای فرش می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *