بیسل

دلایل خرید جاروبرقی های رباتیک

دلایل خرید جاروبرقی های رباتیک

جاروبرقی های رباتیک با کارایی بالایی که در جارو کردن کف بدون هیچ کمکی دارند به یکی از محبوب ترین وسایل خانگی هوشمند تبدیل شدند. در حال حاضر تقاضا برای تهیه این ربات های هوشمند در حال افزایش به گونه ای در آمریکا در تقریبا نیمی از خانه ها می توانید جاروبرقی های رباتیک را پیدا کنید. در این مقاله می خواهیم دلایلی که باعث می شود وجود این جاروبرقی ها ضروری باشد بپردازیم.

تمیز کردن فرش و کف

امروزه جارو های رباتیک می توانند علاوه بر کف های چوبی یا سرامیک، به سادگی فرش و موکت های شما را نیز تمیز کنند. به طور معمول افراد تصور می کنند جاروبرقی ها تنها می توانند برای تمیز کردن فرش و قالی ها استفاده شوند در حالی که جارو های رباتیک می توانند همه سطوح منزل شما را از جمله کاشی، چوب و فرش جارو کنند و گرد و غبار و زباله ها را پاک کنند.

امروزه حتی بعضی از جاروبرقی ها می توانند نوع کف را تشخیص دهند و هنگامی که به روی فرش حرکت می کنند می توانند قدرت مکش را افزایش دهند تا کارایی نظافت بهبود یابد. تنظیم خودکار قدرت مکش یکی از قابلیت های کاربردی جارو های رباتیک است که می تواند بسیار مفید باشد. در خانه هایی که فرش ها و موکت های مختلف وجود دارد قابلیت افزایش خودکار محبوب تر و کاربردی تر است.

شارژ خودکار جاروبرقی های رباتیک

در مورد جاروبرقی های رباتیک نیازی به نگرانی در مورد شارژ کردن دستگاه نیست. بدیهی است که مانند هر دستگاه الکترونیکی، جارو های رباتیک نیز توسط یک باتری قابل شارژ داخلی تغذیه می شود با این حال نیازی به نگرانی در مورد شارژ جاروبرقی های رباتیک نخواهد بود.

زمانی که جاروبرقی رباتیک جارو کردن را تمام کند به صورت خودکار به پایه شارژر بر می گردد و برای نظافت بعدی ، شارژ شده و آماده می شود. در خانه های بزرگ که جارو کردن ممکن است چندین ساعت طول بکشد، جاروبرقی رباتیک می تواند هر زمان که باتری خالی شد به پایه شارژر بر می گردد و بعد از شارژ شدن ادامه نظافت را از جایی که رها شده از سر می گیرد.

عملکرد جاروبرقی های رباتیک

جارو کردن و تمیز کردن همزمان

جارو های رباتیک در سال های اخیر پیشرفت های شگفت انگیزی داشته اند و قابلیت های جانبی بسیار کاربردی دارند. یکی از کاربردی ترین قابلیت هایی که جارو های رباتیک پیشرفته دارند امکان تمیز کردن و پاک کردن همراه با جارو کردن است.

با این قابلیت جارو برقی رباتیک می تواند کاری بیشتر از جارو کردن را انجام دهد و می تواند برای تمیز کردن کف منزل شما از محلول شوینده و پد های تمیز کننده استفاده کنند. در صورتی که بیشتر کف منزل شما از کف سخت است این قابلیت باعث می شود کف منزل شما همیشه تمیز و درخشان بماند.

قیمت های مقرون به صرفه

جاروبرقی های رباتیک طیف وسیعی از قیمت را ارائه می دهند. در گذشته زمانی که این ربات ها چندان کاربردی و محبوب نبودند خرید یک جاروبرقی رباتیک مقرون به صرفه نبود ولی امروزه با هر میزان بودجه ای که داشته باشید می توانید یک مدل را انتخاب کنید.

مدل های پایه ای و ساده تر با قیمت های پایین وجود دارند و در صورتی که به قابلیت های متعدد جاروبرقی های پیشرفته نیاز چندانی نداشته باشید می توانید با هزینه کم یک جاروبرقی رباتیک کاربردی و ارزان پیدا کیند. قطعا مدل های گران تر دارای ویژگی های متعدد و اضافی هستند اما مدل های اولیه نیز می تواننند به خوبی کار جاروکردن را انجام دهند.

تمیز کردن خودکار: یکی از کاربردی ترین قابلیت های جاروبرقی های رباتیک، برنامه تمیز کردن خودکار است. اکثر جاروبرقی های رباتیک دارای امکان اتصال به وای فای هستند و شما می توانید جاروبرقی خود را به شبکه بیسیم خانگی متصل کنید. اپلیکیشن های وابسته به جاروبرقی های رباتیک این امکان را فراهم می کنند که از طریق تلفن هوشمند خود ویژگی های زیادی از جاروبرقی رباتیک را کنترل کنید.

از طریق اپلیکیشن های کنترل می توانید به سادگی یک برنامه نظافت خودکار ایجاد کنید. شما می توانید تعیین کنید که جاروبرقی چه قسمت هایی را در چه زمانی جارو کند و در این صورت نیازی نخواهد بود زمانی که جاوربرقی نظافت را انجام می دهد حتما در منزل باشید. در مدل های پیشرفته شما حتی می توانید نیروی مکش و تعداد دفعات تمیز کردن را نیز مشخص کنید.

کنترل با دستیار هوشمند

با امکان اتصال جاروبرقی رباتیک به شبکه وای فای شما می توانید از طریق الکسای آمازون، سیری اپل و دستیار گوگل برنامه نظافت را کنترل کنید. این امکان می تواند برای خانه هوشمند شما تکمیل کننده باشد و جاروبرقی رباتیک را قادر به تعامل با خانه هوشمند شما خواهد کرد.

از این طریق به طور مثال شما می توانید به الکسا بگویید تا جاروبرقی را روشن یا خاموش کند، یک منطقه خاص از کف را تمیز کند و …. . به علاوه دستیار مجازی این امکان را می دهد حتی زمانی که خانه نیستید نیز دستورات خود را به جاروبرقی اعلام کنید و روند نظافت را کنترل کنید.

تمیز کردن کامل مو های حیوانات خانگی اگر در خانه یک حیوان خانگی داشته باشید حتما از دردسر جمع کردن مو و خز این حیوانات مطلع هستید. در این موارد جاروبرقی های رباتیک می توانند کمک بزرگی به شما کنند. جاروبرقی های رباتیک می توانند مشکل شما با موهای حیوانات را به طور کامل حل کنند.

سنسور های پیشرفته در جاروبرقی های رباتیک

برخی مدل های پیشرفته از جاروهای رباتیک می توانند به وسیله سنسور های قدرتمند خود موانع و ارتفاع را تشخیص دهند. مدل های قدیمی به سادگی بین وسایل و دیوار ها گیر می افتادند و ممکن بود در برخورد با سیم های برق مشکل ایجاد کنند ولی امروزه جاروبرقی های رباتیک بدون هیچ مشکلی بین موانع و اشیا حرکت می کنند.

سنسور های حساس این ربات های جاروبرقی می تواند کمک کند تا ربات بدون اینکه در گوشه ها گیر بیفتد تمام کف را تمیز کند. سنسور ها باعث می شوند ربات بدون دردسر و برخورد با وسایل اطراف آن ها را تمیز کند و هرگز از طاقچه ها و پله ها سقوط نکند.

بهترین عملکرد جاروبرقی های رباتیک

جاروبرقی های رباتیک بیسل

 جاروبرقی های بیسل با مدل های متنوع امروزه بسیار محبوب اند و با توجه به قیمت مقرون به صرفه و قابلیت های کاربردی به یکی از بهترین جاروبرقی های موجود تبدیل شده است.  تمام مدل های جارو های رباتیک بیسل با پیشرفته ترین فناوری ها طراحی شده اند و به خوبی تمام انتظارات شما از یک جاروبرقی رباتیک را برطرف می کنند.

جارو های رباتیک بیسل می توانند انتخاب خوبی برای افراد سالمند و یا افراد پر مشغله باشد تا زحمت نظافت منزل را برای همیشه از کار های روزانه شما کم کنند.

برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش جاروبرقی های رباتیک بیسل شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با همکاران ما تماس حاصل کنید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید و به سادگی سفارش خود را ثبت کنید.

کلام آخر

جارو های رباتیک می توانند کمک کنند همیشه خانه خود را تمیز نگه دارید و از همین رو بسیار محبوب هستند. این ربات های مانند یک دستیار هوشمند به خوبی نظافت را بدون کمک شما انجام می دهند و دیگر نیازی نیست زمان و انرژی خود را برای نظافت روزانه منزل اختصاص دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *