بیسل

راهنمای خرید بهترین جاروبرقی ایستاده

جاروبرقی و زمین شوی Crosswave HF3

تمیز کردن کف منزل یکی از ضروری ترین کار هایی است که باید به صورت مرتب برای تمیز نگه داشتن منزل خود انجام دهید. یک جاروبرقی ایستاده بیسل می توانید به شکل قابل توجهی زمان و انرژی لازم برای تمیز کردن کف را کاهش دهد. در این مقاله نحوه انتخاب بهترین جاروبرقی ایستاده را تجزیه و تحلیل می کنیم و معیار هایی که باید به آن توجه کنید را بیان می کنیم.

مزایا و معایب جاروبرقی های ایستاده

جاروبرقی های ایستاده یک دسته بلند پلاستیکی یا فلزی دارند که در قسمت پایین به یک برس متصل است و موتور و گردگیر دستگاه در قسمت راست یا وسط دسته نصب شده است. به طور کلی جاروبرقی های ایستاده تا حد زیادی شبیه به جاروبرقی های معمولی هستند و از همین رو گاهی نسل جدید جاروبرقی های معمولی در نظر گرفته می شوند.

یکی از اصلی ترین مزایای جاروبرقی های ایستاده، فضای کمی است که اشغال می کنند. شما به راحتی می توانید این جاروبرقی ها را در گوشه کمد یا انبار جای دهید. این جاروبرقی ها وزن بسیار پایینی دارند و کار با آن ها راحت تر از جاروبرقی های معمولی است بنابراین استفاده از آن ها باعث کمر درد و پا درد نمی شود.

یکی دیگر از مزایای جاروبرقی های ایستاده این است که برای تمیز کردن قسمت های مختلف مانند زیر میزها و مبلمان قدرت مانور بالایی دارند. شما میتوانید با استفاده از این جاروبرقی ها به راحتی پله ها و دیوار ها را نیز تمیز کنید.

هلیکس توربو Helix Turbo - جاروبرقی ایستاده2

هلیکس توربو Helix Turbo – جاروبرقی ایستاده2

حتی اگر در حال حاضر یک جاروبرقی بزرگ و قدرتمند در خانه دارید هنوز هم به یک جاروبرقی ایستاده بیسل برای نظافت روزانه نیاز خواهید داشت. این جاروبرقی ها نیاز به اتصالات متعدد و سیم های طویل ندارند بنابراین به سرعت می توانید آن ها را از کمد بیرون بیاورید و استفاده کنید.

در صورتی که تصمیم دارید که یک بهترین جاروبرقی ایستاده برای خانه خود تهیه کنید شاید ایده بدی نباشد که برخی از اصلی ترین معایب این جاروبرقی ها که مشتریان ذکر کرده اند را ببینید. مشتریان معمولا از قدرت کم این جاروبرقی ها برای تمیز کردن عمیق ناراضی هستند ولی قدرت موتور جاروبرقی های ایستاده متفاوت است و شما می توانید یک مدل قدرتمند انتخاب کنید.

یکی دیگر از معایب این جاروبرقی این است که وزن دستگاه با پر شدن مخزن گرد و خاک افزایش می یابد و ممکن است کار با آن سخت شود. در مورد این مشکل نیز می توانید با خالی کردن به موقع مخزن از سنگین شدن آن طی نظافت جلوگیری کنید.

لازم به ذکر است برخی مدل های جاروبرقی ایستاده حتی از یک جاروبرقی معمولی نیز سر و صدای بیشتری تولید می کند. بنابراین حتما در هنگام خرید محدوده صدایی که موتور دستگاه ایجاد می کند را نیز بررسی کنید.

جاروبرقی ایستاده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در خانه شما فرش و موکت های زیادی وجود ندارد، یک جاروبرقی ایستاده می تواند انتخاب خوبی برای تمیز کردن گرد و خاک و مو های حیوانات باشد. معمولا جاروبرقی های ایستاده به عنوان یک جاروبرقی کمکی خریداری می شوند و در کنار یک جاروبرقی بزرگ و قدرتمند مورد استفاده قرار می گیرند.

جاروبرقی های عمودی بسیار کاربر پسند هستند زیرا علاوه بر اینکه ظاهر جذابی دارند، بسیار سبک اند و همیشه آماده انجام نظافت هستند. این مدل ها اغلب اندازه کوچکی دارند و از همین رو فضای زیادی در کمد یا انباری شما اشغال نمی کنند و برای خانه های کوچک نیز مناسب هستند.

انتخاب بهترین جاروبرقی ایستاده

اگر به خرید یک جاروبرقی ایستاده برای نظافت منزل خود فکر می کنید اول از همه باید تصمیم بگیرید که به یک جاروبرقی سیم احتیاج دارید یا یک جاروبرقی شارژی را ترجیح می دهید. جاروبرقی های سیمی به مدت زمان نامحدودی می توانند مکش بالا ایجاد کنند در حالی جاروبرقی شارژی با توجه به نوع و ظرفیت باتری، مدت محدودی کار می کنند و باید مجدد شارژ شوند

در صورتی که زمان زیادی برای جارو کردن کف منزل خود صرف می کنید به احتمال زیاد یک جاروبرقی ایستاده شارژی برای شما کارایی ندارد زیرا این مدل ها با هر بار شارژ شدن، تنها 30 تا 40 دقیقه می توانند کار کنند.

با این حال جاروبرقی های سیمی ایستاده حرکت شما را محدود تر می کنند و ممکن است به زمان و قدرت بیشتری برای جارو کردن با این مدل ها نیاز داشته باشید.

انواع جاروبرقی های ایستاده

در حال حاضر انواع مختلفی از جاروبرقی های ایستاده در بازار موجود است که می توانید با توجه به نیاز های خانه خود یک مدل را انتخاب کنید.

 رایج ترین مدل های جاروبرقی ایستاده، جاروبرقی های مناسب برای تمیز کردن خشک هستند. این جاروبرقی ها می توانند دارای کیسه های یکبار مصرف یا مخزن های گرد و خاک باشند. شما می توانید از این مدل ها برای تمیز کردن فرش و موکت و کف های سخت استفاده کنید.

 از جدید ترین مدل های جاروبرقی ایستاده، مدل های مناسب برای تمیز کردن مرطوب هستند. این جاروبرقی ها دارای مخزن آب تمیز و کثیف هستند و می توانند کف های سخت را تمیز کنند. در واقع این مدل ها پس از اسپری کردن آب، لکه ها و کثیفی ها را تمیز می کنند و آب آلوده را مکش می کنند.

جاروشارژی سه کاره Crosswave cordless max

جاروشارژی سه کاره Crosswave cordless max

شما می توانید بهترین جاروبرقی ایستاده دو کاره تهیه کنید که هر دو حالت تمیز کردن خشک و مرطوب را ارائه دهد. لازم به ذکر است جاروبرقی های ایستاده دارای مخزن آب ممکن است وزن بیشتری داشته باشند و کار با آن ها کمی مشکل باشد.

اصلی ترین نکته در هنگام انتخاب جاروبرقی مناسب، توجه به قدرت مکش دستگاه است. باید با توجه به نیاز های خانه خود، جاروبرقی با توانایی لازم را انتخاب کنید. وزن جاروبرقی های ایستاده  معمولا حدود 3 کیلوگرم است ولی مدل های سنگین تر و سبکتر نیز وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

جاروبرقی های ایستاده بیسل

جاروبرقی های ایستاده بیسل یک موتور قدرتمند و یک میله مستحکم دارند و برای تمیز کردن انواع کف کارایی لازم را ارائه می دهند. ابزار های مختلف این جاروبرقی ها برای تمیز کردن شکاف ها و گوشه، اثاثیه منزل و مبلمان بسیار مناسب و کارایی آن ها را افزایش می دهد.

اگر به دنبال یک جاروبرقی کاربردی و باکیفیت با بودجه محدود هستید جاروبرقی های ایستاده بیسل از گزینه های مقرون به صرفه ای هستند که قدرت تمیز کنندگی عالی ارائه می دهند. جاروبرقی های ایستاده بیسل ویژگی های بیشتر و عملکرد بهتری در مقایسه با اغلب مدل های موجود در بازار ارائه می دهند از همین رو می توانند جایگزین خوبی برای جاروبرقی قدیمی شما باشند.

قدرت مکش جاروبرقی های ایستاده بیسل قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد به طوری که حتی کوچکترین ذرات گرد و خاک را به سادگی جمع می کند. این جاروبرقی ها با وزن کم، قدرت مانور بالایی دارند و برای خانه های کوچک کارایی بالایی دارند.

بیسل طیف وسیعی از جاروبرقی های ایستاده با قابلیت های متنوع را ارائه می دهد که می توانید مطابق با نیاز ها و سبک زندگی خود، مدل مناسب را انتخاب کنید.

کلام آخر

در صورتی که برای نظافت روزانه به یک جاروبرقی سبک و قدرتمند نیاز دارید بهتر است به خرید یک جاروبرقی ایستاده بیسل فکر کنید که به خوبی با چنین شرایطی سازگار است و تمیز کردن انواع سطوح با آن راحت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *