بیسل

نکات تمیز کردن فضای داخل خودرو با بخارشوی دستی

برطرف شدن آسیب‌های احتمالی به رنگ خودرو

استفاده از بخارشوی برای تمیز کردن سطوح داخلی خودرو و اثاثیه منزل ایمن است و می تواند به سرعت لکه های مختلف را با تولید بخار داغ از بین ببرد. بخارشوی های دستی بیسل می توانند به شما در نظافت فضای داخل خودرو با بخارشوی دستی کمک کنند و صورتی که نکات تمیز کردن با بخارشوی را بدانید بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد.

مزایا و معایب استفاده از بخارشوی برای تمیز کردن داخل خودرو

بخارشوی دستی یک راه حل سریع و راحت برای تمیز کردن فضای داخلی خودرو شما است اما این دستگاه ها نیز مشکلات و محدودیت هایی دارند. در ادامه به مزایا و معایب بخارشوی های دستی نگاهی می اندازیم تا بهتر تصمیم بگیرید که این محصول برای شما ارزش خرید دارد یا خیر.

مزایا

  •     با استفاده از دستگاه های بخارشوی دستی بیسل نیازی به استفاده از مواد شیمیایی نخواهید داشت و هزینه اضافی بابت محلول های شوینده نمی پردازید.
  •     بخار داغ می تواند علاوه بر تمیز کردن سطحی اثاثیه و لوازم، به اعماق پارچه نفوذ کرده و تمام آلودگی ها را از بین ببرد.
  •     تمیز کردن لکه ها با استفاده از دستگاه های بخارشوی بیسل به زمان بسیار کمی نیاز دارد. همچنین با استفاده از یک بخارشوی دستی شما می توانید قسمت های دور از دسترس را به راحتی تمیز کنید.
  •     بخارشوی ها می توانند سطوح را ضد عفونی کنند و باکتری ها و میکروب ها را از بین ببرند.
نکات استفاده از دستگاه PowerFresh lift-off

نکات استفاده از دستگاه PowerFresh lift-off

معایت

  •     استفاده از بخار داغ برای تمیز کردن سطوح چرمی ایمن نیست و می تواند باعث خشک شدن و فرسودگی سریع چرم شود.
  •     تا زمانی که از محلول های شوینده استفاده نکنید بخارشوی به تنهایی نمی تواند بوی تمیزی ایجاد کند و تنها بوی نامطبوع را از بین می برد.
  •     برای از بین بردن لکه های قدیمی و سخت به پاک کننده قوی نیاز دارید و بخار داغ به تنهایی موثر نیست.
  •     استفاده از بخارشوی های قدرتمند در فضای بسته می تواند خطرناک باشد.

بخارشوی مناسب تمیز کردن داخل خودرو

اگر با مطالعه مزایا و معایب بخارشوی دستی تصمیم گرفته اید که این دستگاه برای شما مناسب است زمان انتخاب یک مدل مناسب برای نیاز های شما رسیده است.

  1.   زمان گرمایش بخارشوی

بخارشوی های دستی برای ایجاد بخار، آب درون مخزن را گرم می کنند و برای این کار به زمان نیاز دارند. شما می توانید با کمی جستجو مدل هایی را پیدا کنید که این کار را سریع تر انجام می دهند تا کارایی دستگاه خود را افزایش دهید.

  1.   ظرفیت بخار دستگاه

اندازه مخزن آب و به طور کلی اندازه دستگاه مشخص می کند که برای نیاز شما مناسب است یا خیر. به طور معمول شما یک بخارشوی دستی بیسل نیاز دارید که بتواند با یکبار پر کردن مخزن تمام خودروی شما را تمیز کند.

  1. قابلیت مانور

سهولت استفاده و ارگونومی دستگاه تعیین می کند که کارکردن با آن تا چه حد برای شما خسته کننده خواهد بود. شما باید بتوانید بخارشوی را به راحتی در دست بگیرید، حمل کنید و میزان بخار و حالت های مختلف تمیز کردن را به سادگی کنترل کنید.

  1. لوازم جانبی

دستگاه های بخارشوی بیسل همانند جاروبرقی ها دارای لوازم جانبی و ضمیمه های متعدد هستند تا تمیز کردن سطوح مختلف را برای شما آسان تر کنند. این ابزار اغلب شامل برس های مختلف، ضمیمه های مخصوص برای تمیز کردن پرده ها و مبلمان و … هستند.

چرا باید فضای داخل خودرو را با بخار داغ تمیز کنید؟

استفاده از بخارشوی برای تمیز کردن فضای داخل ماشین تنها برای حفظ ظاهر خودرو نیست. بخار داغ می تواند سطوح مختلف را ضدعفونی کند و کثیفی های جمع شده در قسمت های مختلف را از بین ببرد. همچنینی میکروب ها و آلرژن های موجود در خودروی شما را حذف می کند تا محیط سالم تر و بهداشتی تری ارائه کند.

دستگاه های بخارشوی دستی در بین علاقمندان به خودرو بسیار محبوب هستند زیرا به سادگی به لکه ها و کثیفی های سرسخت نفوذ می کنند و آن ها را از بین می برند. بنابراین نیازی به استفاده از محلول های شوینده و ابزار های مختلف نیست و در زمان صرفه جویی می شود.

به علاوه بخارشوی های دستی اغلب دارای ضمیمه های کاربردی هستند که کمک می کنند هر شکاف و گوشه ای را در وسیله نقلیه خود تمیز کنید. بنابراین شما به راحتی و با هزینه کم می توانید سطوح مختلف خودرو خود را تمیز کنید.

نکات استفاده از بخارشوی دستی

تمیز کردن فضای داخل خودرو با استفاده از بخارشوی بسیار ساده است و شما با مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه خود می توانید به یک فضای تمیز و درخشان دست پیدا کنید. مهم است که ابتدا خودرو خود را تا حد امکان از وسایل اضافی خالی کنید و از جاروبرقی برای تمیز کردن گرد و خاک و زباله های مختلف استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که از ابزار های مخصوص برای تمیز کردن هر بخش استفاده کنید و لبه ها و گوشه ها را نیز از یاد نبرید. پس از نظافت کامل خودرو، باید دستگاه را نیز به خوبی تمیز کنید تا تجمع آلودگی باعث کاهش کارایی بخارشوی دستی شما نشود. پد ها و برس های دستگاه را تمیز کنید و مخزن دستگاه را تخلیه کنید تا برای استفاده بعدی آماده باشد.

خودروی شما شکاف ها و برآمدگی های کوچک زیادی دارد که برای تمیز کردن هر کدام به ضمیمه های مختلفی نیاز خواهید داشت پس دفترچه راهنما را مطالعه کنید و ابزار های طراحی شده برای تمیز کردن دستگیره ها، دریچه های هوا و جالیوانی ها و … پیدا کنید.

اگر احساس می کنید که پس از نظافت با بخارشوی دستی بیسل کمی آب روی سطوح باقی مانده است می توانید از یک پارچه میکروفیبر استفاده کنید و رطوبت باقی مانده را از بین ببرید. در صورتی که بخارشوی دستی شما ابزار مناسب برای تمیز کردن پنجره ها را دارد می توانید بعد از تمیز کردن فضای داخلی، پنجره ها را نیز پاک کنید.

به علاوه تمیز کردن داخل خودرو با بخار می تواند تمیزی بسیار عمیقی ارائه دهد و قسمت هایی که بیشتر در معرض پارگی و سایش قرار دارند را به طور کامل پاک کند. بخار داغ می تواند میکروب ها و آلودگی ها را از قسمت هایی که دسترسی به آنها مشکل است نیز به سادگی تمیز کند بنابراین تهیه یک بخارشوی دستی بیسل می تواند برای تمیز کردن فضای داخلی ماشین شما ضروری باشد.

بخارشوی خودرو

بخارشوی خودرو

هنگام استفاده از بخارشوی بر روی سطوح حساس مانند چرم و پلاستیک باید محتاط باشد زیرا گرمای زیاد می تواند به این سطوح آسیب بزند. بنابراین فراموش نکنید که دستورالعمل های ارائه شده را به دقت مطالعه کنید و حتما ابتدا روی یک سطح کوچک تاثیر بخار را امتحان کنید.

لازم به ذکر است که برخی بخارشوی ها برای فضای کوچک و بسته ماشین شما، بیش از حد گرما و بخار تولید می کنند بنابراین مطمئن شوید که دفترچه راهنما را بررسی کرده اید و حتما درهای خودرو را برای تهویه بهتر باز بگذارید.

بخارشوی های بیسل

حتی اگر یک بخارشوی ایستاده برای تمیز کردن فرش و موکت های خود دارید ممکن است همچنان به یک بخارشوی دستی نیاز داشته باشید. این دستگاه های بخارشوی برای نظافت قسمت های کوچک ماشین کاربردی تر هستند و می توانند برای تمیز کردن لوازم منزل، آشپزخانه و کابینت ها نیز به شما کمک کنند.

کلام آخر

بخارشوی دستی بیسل می تواند فضای داخلی خودرو شما را به طور کامل تمیز کنند و زمانی که کارتان تمام شد نه تنها ماشین شما عالی به نظر می رسد بلکه ضد عفونی نیز شده و به طور عمیق از میکروب و باکتری پاک شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *