بیسل

آیا از پیوست های جاروبرقی خود به درستی استفاده می کنید؟

Crosswave Advanced Pro

زمانی که یک جاروبرقی نو تهیه می کنید ممکن است از دیدن پیوست های مختلف و جدید هیجان زده شوید ولی آیا واقعا از تمام این پیوست ها به درستی استفاده می کنید؟ با استفاده از این پیوست ها جاروبرقی بیسل شما قادر است گرد و غبار را از تمام گوشه و کنار خانه شما پاک کند بنابراین باید بهترین راه استفاده از آن ها را یاد بگیرید. در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که هر کدام از پیوست های جاروبرقی دقیقا چطور کار می کند تا بتوانید از جاروبرقی خود بهتر استفاده کنید.

اتصالات مخصوص برای تمیز کردن کف های سخت

هنگامی که به جاروبرقی فکر می کنیم اولین چیزی که به ذهن ما میرسد جارو کردن فرش ها است ولی کف های چوبی، کاشی و سرامیک و کفپوش های مختلف نیز به همان اندازه به جارو کردن منظم نیاز دارند. نکته ای که در مورد جارو کردن کف های سخت وجود دارد، محافظت در برابر ایجاد خط و خش است بنابراین برای جارو کردن این قسمت ها به برس های نرم تری احتیاج دارید.

همه جاروبرقی ها اتصالات مخصوص محافظت و تمیز کردن کف های سخت را همراه دارند و می توانند به شما در صرفه جویی در وقت و انرژی کمک کنند. حتی اگر برای تمیز کردن مبلمان نیاز به ضمیمه های کوچکتر دارید ممکن است بتوانید اتصالات مخصوص را در لوازم همراه جاروبرقی خود پیدا کنید به این ترتیب می توانید علاوه بر مبلمان اطراف پایه های میز و صندلی را نیز راحت تر تمیز کنید.

چرا باید از جاروبرقی برای تشک استفاده کرد؟

چرا باید از جاروبرقی برای تشک استفاده کرد؟

پیوست های جاروبرقی تمیز کردن اثاثیه منزل

ضمیمه های مخصوص تمیز کردن اثاثیه منزل کوچک به نظر می رسند ولی کارایی بالایی دارند و می توانند به خوبی صندلی های روکش شده، کاناپه ها، مبلمان و حتی تشک های شما را به خوبی تمیز کنند. با استفاده از این اتصالات تخصصی می توانید به خوبی گوشه ها و شکاف های مبلمان را که بهترین مکان برای جمع شدن زباله ها است را تمیز کنید.

برخی مدل های جدید تر ممکن است اتصالات متفاوتی برای پارچه های نازک و ضخیم داشته باشند تا کمک کنند گرد و خاک و زباله بیشتری از بین برود. برس ها و قطعه های مختلفی برای تمیز کردن لوازم داخلی منزل همراه جاروبرقی وجود دارد که می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه خود، کارایی هر کدام را درک کنید.

این اتصالات به ویژه برای تمیز کردن مو های حیوانات خانگی که به فرش و مبلمان میچسبند کاربردی هستند. برخی مدل های جدید حتی اتصالات مخصوصی برای جارو کردن پرده های ارائه می دهند و می توانید با کم کردن قدرت مکش دستگاه پرده های خود را نیز بدون چروک شدن، پاک کنید.

پیوست های جاروبرقی مخصوص برای گردگیری

ضمائم مخصوص برای گردگیری با جاروبرقی معمولا گرد هستند و یک برس کوچک نیز دارند که خراش ایجاد نمی کند. این اتصالات برای تمیز کردن میز ها، کمد ها، قاب عکس و وسایل کوچک واقعا کاربردی است و می تواند به شما کمک کند تا در زمان صرفه جویی کنید.

این ابزار برای تمیز کردن تار های عنکبوت از سقف و چراغ نیز کاربرد دارد و می تواند به سادگی گرد و غبار را از یک سطح جدا کند. این اتصالات را باید به طور منظم تمیز کنید و برس ها را از مو ها و کثیفی های جمع شده پاک کنید تا کارایی خود را از دست ندهد.

اتصالات مخصوص برای تمیز کردن شکاف ها

این ابزار را می توانید برای تمیز کردن دریچه های کوچک، بین کمدها، قاب پنجره و حتی تمیز کردن خرده های غذا از بین کیبورد مورد استفاده قرار دهید. این اتصالات معمولا هیچ برس یا لبه نرمی ندارند بنابراین باید بسیار مراقب باشید تا سطوحی که قصد تمیز کردن آن را دارید خراشیده نشود.

ابزار های اکستندر

این اتصالات به شما کمک می کنند که طول شیلنگ یا لوله جاروبرقی خود را افزایش دهید و راحت تر به گوشه ها، زیر تخت و کابینت و حتی سقف های بلند دسترسی داشته باشید. این لوله ها معمولا فلزی هستند و در اندازه های مختلفی عرضه می شوند به طوری که می توانید با توجه به نیاز دستگاه خود یک مدل را تهیه کنید.

نکات کلیدی استفاده از جاروبرقی برای تمیز کردن موثرتر

اصلی ترین نکته در استفاده از جاروبرق برای تمیز کردن کف این است که آهسته حرکت کنید و اجازه دهید که جاروبرقی شما به درستی کار خود را انجام دهد. همچنین برای استفاده از حداکثر قدرت مکش دستگاه باید به طور منظم کیسه گرد و خاک جاروبرقی خود را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تخلیه کنید.

در صورتی که قصد دارید مبلمان و اثاثیه منزل خود را نیز گردگیری کنید، بهتر است اول جارو کردن را از این قسمت ها شروع کنید و ذرات گرد و خاک را از مبلمان، پرده ها و کاناپه پاک کنید تا ذرات غبار که روی زمین پخش خواهد شد را به راحتی با جاروبرقی جمع کنید.

زمانی که قصد تمیز کردن کامل و عمیق تمام خانه را ندارید می توانید از جابجا کردن وسایل بزرگ و سنگین صرف نظر کنید ولی بهتر است تا حد امکان اثاثیه و وسایل کوچکتر را از سر راه بردارید. قطعا حرکت دادن جاروبرقی در مسیر مستقیم راحت تر از مانور دادن بین پایه های صندلی و میز خواهد بود.

همانطور که گفته شد جاروبرقی شما، طیف گسترده ای از پیوست ها را برای نظافت قیمت های مختلف همراه دارد. نازل های مخصوص برای تمیز کردن فرش و موکت، کف های سخت، لوازم داخلی و پاک کردن مو های حیوانات خانگی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها بهترین نتیجه را دریافت کنید.

گوشه های سقف، راه پله ها و شکاف های پنهان را فراموش نکنید و برای حذف کامل آلودگی، از تمیز شدن کامل این قسمت ها اطمینان حاصل کنید. اتصالات و نازل های باریک می توانند برای تمیز کردن فضا های تنگ و کوچک بهترین کارایی را داشته باشد پس حتما از این ابزار کمک بگیرید.

جاروبرقی های بیسل

جاروبرقی های بیسل

جاروبرقی های بیسل

بیسل یک برند شناخته شده در زمینه تولید ابزار های نظافت منزل است. جاروبرقی های بیسل با کیفیت و طول عمر بالا در بین مشتریان شناخته می شوند. جاروبرقی های بدون کیسه بیسل از پرفروش ترین مدل های این برند هستند که قدرت مکش و تمیز کنندگی بالایی دارند.

جاروبرقی های بیسل علاوه بر کارایی بالا، ظاهر لوکس و زیبایی دارند به طوری که از شیک ترین و کاربردی ترین مدل های موجود در بازار محسوب می شوند. بیسل مدل های مختلفی از جاروبرقی های باکیفیت و مقرون به صرفه را با توجه به نیازهای مختلف مشتریان طراحی و تولید کرده است و شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز ها و بودجه خود بهترین مدل را برای خانه خود انتخاب کنید.

کلام آخر

استفاده از جاروبرقی ساده است و اکثر افراد تصور می کنند به درستی از جاروبرقی خود و اتصالات آن استفاده می کنند در حالی که بین تمیز کردن و تمیز کردن کامل و موثر تفاوت زیادی وجود دارد. گرد و خاک و آلودگی می تواند در گوشه و کنار خانه شما جمع شود بنابراین توجه به جزئیات برای تمیز کردن کامل ضروری است و بهتر است در مورد نوع اتصالات جاروبرقی خود و نحوه استفاده از آن ها بیشتر بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *