بیسل

بیسل، بهترین مارک جاروبرقی

جاروبرقی بدون کیسه

نظافت یکی از اصول با اهمیتی بوده که در هر مکانی می‌بایست به طوری جدی مورد توجه قرار بگیرد. اهمیت این مسئله باعث شده تا با گذشت زمان، ابزارهای نظافت هم پیشرفت چشمگیری داشته باشند و این حرکت رو به جلو کار را برای کاربران بسیار راحت‌تر کرده است. این مسئله نه فقط در ظاهر و زیبایی محیط تأثیرگذار است، بلکه در حفظ سلامت افراد و پیشگیری از حساسیت و واکنش‌های آلرژیک هم مفید خواهد بود. جاروبرقی بیسل، بهترین مارک جاروبرقی یکی از ابزارهای کاربردی است که این روزها در هر منزلی وجود دارد.

اگر به تجهیزات و وسایل کامپکت علاقمند هستید و قصد دارید جاروبرقی جمع و جور و کوچکی را در اختیار داشته باشید، جاروبرقی بیسل، بهترین مارک جاروبرقی انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. از سمتی دیگر، این محصول فاقد کیسه بوده و همین مسئله مزایایی برای آن به همراه دارد که در ادامه به بررسی آن‎ها خواهیم پرداخت.

بهترین مارک جاروبرقی

بهترین مارک جاروبرقی

آیا جاروبرقی بیسل کیفیت زیادی دارد؟ شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیسل و همسرش آنا به دنبال یک راهکار کارآمد به منظور تمیز کردن خاک اره از کف مغازه خود بودند و این برند با یک جارو آغاز به کار کرد؛ بعد یک قالیشویی به آن اضافه شد و در آخر به تولید جاروبرقی راه پیدا کرد.

در حال حاضر و اکنون، بسیاری از محصولات بیسل که شامل جاروبرقی، تمیزکننده‌های فرش، بخارشوی‌ها، تصفیه کننده هوا و دیگر محلولات تمیز کننده هستند، در بازار عرضه می‌شوند. هر منزلی متفاوت است؛ پس ما طیف وسیعی از جاروبرقی‌ها را متناسب با احتیاج شما ایجاد کرده‌ایم. چه به یک جاروبرقی دستی کم وزن برای تمیز کردن با سرعت بالا احتیاج داشته باشید و چه به یک جاروبرقی ایستاده، ما برای شما محصولات متنوعی خواهیم داشت.

خرید انواع جاروبرقی بیسل، بهترین مارک جاروبرقی

به صورت خلاصه، خرید جاروبرقی کار آسانی نبوده و احتیاج به تحقیق فراوان دارد تا جاروبرقی با نیازهای شما سازگار باشد. این نکات را برای ماندگاری سرمایه گذاری در نظر و یاد داشته باشید. برای خرید جاروبرقی بیسل مناسب با خانه خود و دریافت یک مشاوره عالی، می‌توانید با راه‌های ارتباطی درج شده تماس بگیرید.

در ادامه با انواع جاروبرقی بیسل بیشتر آشنا خواهید شد؛ پس همراه ما باشید.

خرید انواع جاروبرقی بیسل

خرید انواع جاروبرقی بیسل

جاروبرقی کیسه‌ای بیسل

جاروبرقی‌های کیسه‌ای کامل بوده و در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند و برای تمیز نمودن انواع کف قابل اعتماد خواهند بود. تفاوتی نمی‌کند جاروبرقی بی‌صدا، محکم برای موهای حیوانات خانگی، جمع و جور و قابل مانور و یا بسیار منعطف با شعاع عملیاتی فوق‌العاده بخواهید؛ جاروبرقی بیسل دستگاهی عالی هر چالشی دارد. این کیسه‌های اصلی قدرت مکش بسیار بالایی دارند و برای رسیدن به بالاتری حد تمیزی، آن‌ها 99.9 درصد ذرات ریز گرد و خاک را فیلتر می‌کنند و قفل بهداشتی عملی دفع تمیز را تضمین می‌نماید.

جاروبرقی‌های دستی بیسل

جاروبرقی‌های قابل شارژ دستی از مجموعه بیسل استقامت بسیار بالایی دارند و به اندازه یک جاروبرقی معمولی قدرتمند می‌باشند. به لطف SmartSensor Control فرش، کاشی‌ها و کف چوبی بسیار تمیز خواهند شد؛ همینطور باتری‌های لیتیوم یونی بیسل، عملکرد درازمدت را تضمین نموده و بسیار سریع شارژ می‌شوند.

محصولات امتحان شده بیسل، بهترین مارک جاروبرقی

برای حصول اطمینان از این که جاروبرقی‌های ما از بالاترین استانداردهای کیفیت هم برخوردار هستند، ما شرایط را برای آن‌ها سخت می‌کنیم: پیش از این که جاروبرقی بیسل برای تولید عرضه شوند، در تست سوئیچینگ چندین هزار مرتبه خاموش و روشن می‌شوند و نازل‌های کف هم می‌بایست در تست‌های خانگی که مسافت‌های زیادی را پوشش می‌دهند، قدرت ماندگاری بالایی داشته باشند.

این تست‌های استقامتی سخت، نتیجه‌ای قابل توجه دارند؛ کیفیت عالی و بدون نقص، قابلیت اطمینان مطلق برای کاربر و عملکرد تمیزکنندگی عالی و فوق‌‌العاده. جاروبرقی بیسل عمودی مقرون به صرفه دارای یک ویژگی تنظیم ارتفاع 5 سطحی می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد، ارتفاع برس رول آن را در لحظه تغییر دهید که اگر ترکیب وسیعی از انواع کف در منزل خود داشته باشید، مفید می‌باشد. کارکرد کلی بسیار خوبی را روی فرش کم پرز ارائه می‌دهد و در مکیدن زباله روی فرش پر پرز عالی عمل می‌نماید.

طراحی بدون کیسه و فیلتر پیش موتور قابل شستشو، هزینه‌های تکرارشونده را پایین نگه می‌دارد؛ همینطور وزن سبکی داشته و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون مشکل آن را از پله‌ها بالا و پایین ببرید. ضمن بر موارد ذکر شده، شما قادر خواهید بود با بهره گیری از چوب دستی آن و اتصال برس گردگیری با موهای نرم یا ابزار شکاف آن، بخش‌های کوچک را تمیز نمایید.

با این وجود بسیار ارزانتر بوده و طراحی سبک‌تر و فشرده‌تری دارد که برداشتن و حمل آن را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند؛ همینطور نگهداری از آن به صورت قابل ملاحظه‌ای راحت می‌باشد و دسترسی به قطعات معدودی که احتیاج به نگهداری و تعمیر منظم دارند، بسیار راحت خواهد بود.

محصولات امتحان شده بیسل، بهترین مارک جاروبرقی

محصولات امتحان شده بیسل، بهترین مارک جاروبرقی

ویژگی‌های مهم جاروبرقی بیسل

بیسل در اکثر محصولات خود با ایجاد امکان شستشوی کف زمین با آب رسماً یک جاروبرقی چندکاره را تحویل بازار داده است. با بهره گیری از این قابلیت پس از جاروکشی، زمین با آب شسته شده و حتی می‌توان سطوح را به مایع خوشبوکننده آغشته کرد و یک نظافت کامل را به پایان رساند.

قابلیت جذب مایعات در جاروبرقی بیسل پیش‌بینی شده است که این قابلیت نیز یکی دیگر از آپشن‌های مخصوص این دستگاه می‌باشد. امکان کنترل از روی دسته خصوصیت دیگری که شاید برای یک جاروبرقی بدیهی به نظر برسد، ولی عدم وجود این آپشن که در محصولاتی دیگر دیده شده است، موجب سختی کار برای مصرف کنندگان بوده است.

محفظه‌های جداگانه‌ای که برای آب تمیز و آب کثیف در نظر گرفته شده، خصوصیت دیگری که موجب می‌شود از منتقل شدن آلودگی‌های ناخواسته در زمان تمیز کردن پیشگیری کرد.

لوازم همراه جاروبرقی بیسل

یک عدد پارویی برای کف و محفظه شستشوی سریع ( مناسب برای تمیز نمودن مکان‌هایی مانند چوب،فرش و کاشی) از لوازم همراه جاروبرقی بیسل می‌باشد.

مزایای جاروبرقی بیسل به عنوان بهترین مارک جاروبرقی

  • دارای 2 محفظه ذخیره آب جداگانه
  • قابلیت حمل و نقل آسان روی زمین

جاروبرقی بیسل علاوه بر قابلیت حمل بسیار آسان و عصایی بودن، توانایی استفاده هم به عنوان مکنده گرد و غبار و هم شستشوی سطوح را دارا می‌باشد که موجب استفاده چند منظوره از این محصول شده است.

جنس بدنه‌ی این جاروبرقی از پلاستیک باکیفیت بوده و نوع رنگ آن تیتانیوم و ترکیبی از رنگ‌های خاکستری،آبی و طوسی می‌باشدو مخازنی که برای این جاروبرقی بیسل عصایی در نظر گرفته شده دارای حجم 0.8 لیتر از جنس پلاستیک و به تعداد 2 عدد می‌باشند.

وزن انواع مختلف جاروبرقی بیسل تقریباً 5.2 کیلوگرم بوده که وقتی به وسیله 4 چرخ بزرگ و کوچک روی زمین حمل گردد، لذت حمل و نقل بسیار راحت را برای کاربر مهیا می‌کند.

مزایای جاروبرقی بیسل به عنوان بهترین مارک جاروبرقی

مزایای جاروبرقی بیسل به عنوان بهترین مارک جاروبرقی

سخن پایانی

قیمت جاروبرقی بیسل کاملاً مقرون بصرفه می‌باشد. بیشتر جاروبرقی‌های بیسل از طراحی بدون کیسه استفاده می‌کنند که هزینه‌های تکراری را کم کرده و تعدادی از محصولات آن‌ها دارای فیلترهای قابل شیتشو هستند که احتیاج به تعویض ندارند.

جاروبرقی‌های بیسل با مکیدن موی حیوانات خانگی در اکثر سطوح مشکل چندانی ندارند و چندین مدل برای مقابله با خزهای ریخته شده ایجاد می‌نمایند که اگر صاحب حیوان خانگی هستید و پشم آن به شدت ریزش می‌کند، عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *