بیسل

راهنمای خرید فرش و موکت شوی

راهنمای خرید فرش و موکت شوی

شستشوی فرش ها قدمی فراتر از جارو کردن می رود و آلودگی های عمیق الیاف فرش را از بین می برد و لکه های موجود را حذف می کند. فرش های روشنی دارید که هر لحظه ممکن است یک لکه جدید روی آن ها ایجاد شود، بچه های کوچک یا حیوانات خانگی که لیوان های نوشیدنی و ظروف غذا را روی فرش های خالی می کنند؛ در این موارد قطعا خانه شما به خرید فرش و موکت شوی نیاز دارد.

آلودگی های الیاف فرش های که ممکن است دیده نشوند می توانند سلامت شما و عزیزانتان را تهدید کنند و حتی بهترین جاروبرقی ها نیز فقط می توانند بخشی از این آلودگی ها را از بین ببرند. در حالی که استفاده از جاروبرقی فقط خاک و گرد و غبار را حذف می کند، فرش و موکت شوی ها می توانند تا 10 برابر فرش ها و قالی های شما را تمیز کنند و این در حالی است که زحمت که نیاز است تقریبا به سادگی جارو کشیدن است.

 در ادامه برای شما لیست نکاتی که باید در هنگام خرید یک دستگاه فرش و موکت شوی خوب به آن توجه داشته باشید را برای شما جمع آوری کرده ایم، مطالعه این موارد قبل از خرید می تواند به شما کمک شایانی در انتخاب یک دستگاه مناسب کند.

نحوه کار فرش و موکت شوی

در صورتی که قصد خرید یک دستگاه فرش شوی دارید اطلاع از نحوه کار دستگاه می تواند اولین قدم برای انتخابی مناسب باشد. فرش و موکت شوی ها محلول های شوینده و آب ولرم را ترکیب کرده و به سطح فرش و قالی اسپری می کنند. برس های دستگاه می توانند این محلول را به عمق الیاف فرش هدایت کرده و در نهایت قدرت مکش قوی دستگاه می تواند تمام آلودگی ها را همراه با محلول اسپری شده از فرش بیرون بکشند و به خشک شدن سریع تر فرش های شما کمک کنند.

فرش شوی های قابل حمل

فرش شوی های قابل حمل

فرش شوی ها اکثرا روی تمام فرش ها و پارچه ها موثر هستند و تمام انواع فرش ها را بدون هیچ آسیبی کاملا تمیز می کنند. اگرچه توصیه می شود فرش های ارزشمند و خاص تا حد امکان کمتر به صورت عمیق تمیز شده و بیشتر مراقبت شود که به صورت ملایم تری شسته شوند، البته قبل از خرید و استفاده حتما باید دستورالمعل دفترچه راهنما بررسی شده و مطابق راهنمایی های سازنده برای انواع مختلف فرش و قالی استفاده شوند

تفاوت بخارشوی و فرش شوی

بسیاری از مردم به اشتباه تصور می کنند بخار شوی ها و فرش و موکت شوی ها به یک منظور به کار می روند این در حالی است که دستگاه های بخار شوی فقط برای شستشوی سطوح سخت مانند کاشی ها و پارکت ها استفاده می شوند. همانطور که از نام این دستگاه پیداست، بخار شوی ها به وسیله بخار می توانند تمام آلودگی های کف را از بین ببرند در حالی که این بخار می تواند به الیاف فرش و موکت ها آسیب بزند.

فرش شوی ها به صورت تخصصی برای پاک کردن عمیق آلودگی های فرش طراحی شده اند و با استفاده از آب گرم و محلول شستشوی مناسب می توانند تمام آلودگی ها را از اعماق فرش خارج کنند بدون اینکه کوچکترین آسیبی به فرش ها و قالی ها بزنند و حتی می توانند از بافت آنها در دراز مدت محافظت کنند و عمر آن را افزایش دهند.

محلول فرش شوی

با توجه به مدل دستگاه فرش و موکت شوی خود نیاز است که هر چند وقت یکبار محلول شستشو را عوض کنید. به طور کلی زمانی که محتوای مخزن آب آلوده دستگاه به خط نشانه رسید زمان آن است که این مخزن را تخلیه و مخزن آب و محلول شستشو را پر کنید. در مدل های پیشرفته دستگاه می تواند به طور خودکار میزان دقیقی از آب ولرم و محلول شستشو را ترکیب کند و نیازی به اندازه گیری نخواهد بود. شما می توانید از محلول‌های تمیزکننده فرش و سطوح سخت بیسل استفاده کنید.

نگهداری از دستگاه فرش و موکت شوی

این دستگاه به مراقبت و نگهداری خاصی نیاز ندارد ولی رعایت دقیق نکات ارائه شده در دفترچه راهنمای دستگاه می تواند به افزایش عمر مفید دستگاه کمک بسیاری کند. بهتر است بعد از هر بار استفاده از فرش و موکت شوی مخزن آب را خالی کرده و بشویید، اگر دستگاه شما فیلتر دارد باید زباله های آن را پاک کنید. همچنین توصیه می شود برس های دستگاه را در اتمام کار بررسی کنید تا اگر زباله یا مو به آن پیچیده است تمیز شود، اگر برس قابل جدا شدن است می توانید به سادگی برس را خارج کردن و با آب بشویید.

بهترین عملکرد شستشو با خرید فرش و موکت شوی

نتیجه شستشوی فرش ها تا حد زیادی به نوع و قدرت دستگاه شما بستگی دارد ولی با رعایت نکات ساده کار با دستگاه می تواند نتیجه بهتری دریافت کنید. همیشه ابتدا فرش هایی که قرار است بشویید را جارو بکشید تا به دستگاه فرش شوی آسیبی نرسد و کارایی آن کاهش پیدا نکند.

مطابق دستور سازنده دستگاه، مخزن ها را با آب ولرم و مایع شوینده مناسب پر کنید و با فشار ماشه و حرکت آهسته مانند کار با جاروبرقی فرش ها را از آلودگی و لکه پاک کنید. گاهی توصیه  می شود برای دریافت بهترین نتیجه، صبر کنید تا فرش و قالی به طور کامل خشک شده و سپس دوباره از جارو برقی استفاده کنید و جارو بکشید تا زباله های باقی مانده پاک شوند.

راهنمای استفاده از موکت شوی

راهنمای استفاده از موکت شوی

انوع مختلف فرش و موکت شوی

همانند جاروبرقی ها ، فرش شوی نیز مدل ها و اندازه های مختلف وجود دارند که باید متناسب با نیاز خود اقدام به تهیه هر کدام کنید. فرش شوی های دستی برای لکه ها و شستشوی متمرکز یا برای تمیز کردن اثاثیه و لوازم مناسب تر هستند در حالی که مدل های بزرگتر برای تعداد زیادی فرش و موکت و استفاده مدام ساخته شده اند.

مدل های دستی سبک هستند و برای فضا های کوچک یا اتاق های مختلف بهترین گزینه هستند چون به سادگی قابل حمل و نگهداری اند و جای زیادی نیز اشغال نمی کنند. مدل های فرش شوی جدید به طور اختصاصی برای خانه های دارای حیوانات خانگی امکانات و قابلیت هایی را ارائه می دهند که تمام مو و آلودگی ها را از بین ببرد.

خرید فرش و موکت شوی بیسیل

فرقی نمی کند که نیاز دارید دائما لکه ها را تمیز کنید یا فقط گهگاهی فرش های منزلتان را تمیز کنید داشتن یک فرش و موکت شوی می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. تمیز کردن فرش و موکت ها با این فرش شوی ها، بسیار آسان است و با هر سطح مهارتی می توانید چند بار در هفته فرش ها را به خوبی بشویید که بسیار مقرون به صرفه تر از استفاده مکرر از خدمات قالی شویی خواهد بود و از فرش های شما نیز محافظت خواهد شد.

برای خرید فرش و موکت شوی بیسیل که از بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه های موجود در بازار است می توانید از طریق راه های ارتباطی سایت با همکاران ما تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات بیشتر، سفارش خود را نیز ثبت کنید تا در اسرع وقت بتوانید این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

انواع موکت شوهای موجود در بازار

انواع موکت شوهای موجود در بازار

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تمامی نکاتی را که برای خرید یک دستگاه فرش و موکت شوی بیسیل نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که هنوز سوال یا ابهامی در رابطه با فرش و موکت شوی بیسیل دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *